je hebt altijd uitzonderingenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef KingGone het volgende:
[..]
Vraagje ; is het de bedoeling dat je als mod net doet alsof je een dictator bent?
ga je ons nu spanken als we het doen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Ik tel er meer dan 3 anders.
Ik zou het vervelend vinden als jullie een ellenlange OP krijgen door dit soort regels..
Wat heb jij een stomme username.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
je hebt altijd uitzonderingen
Geilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ga je ons nu spanken als we het doen ?
qftquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?quote:
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duh. De grootste leiders in de geschiedenis waren dictators.
Ja...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heuj jij ook hier. kom je hier wle eens vaker ?
ken ik jou niet nergens van ?quote:
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.quote:
Nee, maar wel het antwoord op je vraag. Ja dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef KingGone het volgende:
[..]
Duh. Dat is mijn vraag niet. Duh.
Ja. Abortus... Konijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:50 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
stom als in de zin van onaangenaam?
nirvanaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik in jouw fobo keek.
En een moment daarna zag ik Nirvana staan in WMP.
Toe dacht ik.... OHJAAAAAA
echt wel ,elke 6 weken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja. Abortus... Konijn
Konijnen doen niet aan abortus
Probeer je altijd zo wijs over te komen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar wel het antwoord op je vraag. Ja dus.
De helft van de mensen hier hebben vage namenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja. Abortus... Konijn
Konijnen doen niet aan abortus
Gast, ik ben wijsquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef KingGone het volgende:
[..]
Probeer je altijd zo wijs over te komen?
Ik denk dat ik Sunshinegirl271 nog beter vind.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
De helft van de mensen hier hebben vage namen
is beter dan Sunshinegirl271
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |