dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
Btw.. er is niets mis met jullie muzieksmaak
Dat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Zullen vast van die top40-fans zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Breek me de bek niet openquote:
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.quote:
I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Behalve soms wat Metallica... en de nieuwe Pearl Jamquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Verschilt per persoon toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Op wat voor soort/type man vallen de vrouwen nu eigenlijk?
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.quote:
Whehe, hoe herkenbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
Daar hebben Dean en ik toch niets aan. Aan zo'n antwoord.quote:
Ik val meestal op de aparte... maar heb nog geen meid gezien die niet in zwijmel valt bij het zien van Brad Pitt of Jack Sparrow. Of Legolas.quote:
Dat deed wel pijn in mijn hart om dat te horen.quote:
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?
Nee Jan Smit, dodo
Alsof je het niet aan me kan zien
Ik weet het zelf niet eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben Dean en ik toch niets aan. Aan zo'n antwoord.
Haha, ik hoor ook bij die categorie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik val meestal op de aparte... maar heb nog geen meid gezien die niet in zwijmel valt bij het zien van Brad Pitt of Jack Sparrow. Of Legolas.
Ach, het went wel lijkt me toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat deed wel pijn in mijn hart om dat te horen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?
Nee Jan Smit, dodo
Alsof je het niet aan me kan zien
Hoor mijn hele leven niks anders eigenlijkquote:
quote:
Haha, nou dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoor mijn hele leven niks anders eigenlijk
quote:
Het was voor mij de eerste keer dat een collega notabene zoiets zei.quote:
Laat mij maar lekker apart zijnquote:
Stats!! Waar??quote:
Alles goed?quote:
Ja, de eerste keer is niet zo leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was voor mij de eerste keer dat een collega notabene zoiets zei.![]()
ik kijk nu al uit naar 5 over 12 vanacht als de stats van Piles online zijn!quote:
Vindi k ook stiekem leuk om 'apart' te zijn. De gezichten zijn altijd leuk als ze weten waar ik naar luister.quote:
Hij niet alleenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was toch de hele nacht bezig.
alles rustig... hard op zoek naar een afstudeer stagequote:
Ja, hahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Vindi k ook stiekem leuk om 'apart' te zijn. De gezichten zijn altijd leuk als ze weten waar ik naar luister.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar 5 over 12 vanacht als de stats van Piles online zijn!
Gevonden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alles rustig... hard op zoek naar een afstudeer stage
die kriem (geen idee hoe je dat moet schrijvenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jullie muzieksmaak heeft me weggejaagd.
De tyfus heyquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij was ook druk bezig inderdaad.quote:
Blijf dan maar weg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij niet alleen... maar ik heb zo mijn grenzenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
* Isdatzo is gezegend met een brede muzieksmaak.
Voorbeelden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
* Isdatzo is gezegend met een brede muzieksmaak.
Die reactie die er onder staatquote:hell yeah I would totally bang her! Hot gothic chicks coolD
Haar stem.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
[..]
Die reactie die er onder staat
Ook zeer goede band. Zitten allemaal in hetzelfde soort genre.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar stem.![]()
![]()
Wat vind je van evanescence?
Amy Leequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar stem.![]()
![]()
Wat vind je van evanescence?
Hmja, maar soms is er meer rock in dan in die voorbeeld wat je net gaf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook zeer goede band. Zitten allemaal in hetzelfde soort genre.
Heerlijk nummer. Paste ook perfect als achtergrondmuziek bij daredavil.quote:
deze beter danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, maar soms is er meer rock in dan in die voorbeeld wat je net gaf.
Oke, point taken.quote:
Tja, echt héél veel.quote:
trustequote:
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, echt héél veel.
Van Paul van Dyk tot The Cranberries. Van Moby tot Laurent Garnier. Van Wir sind Helden tot Sweet.
Dit zijn voorbeelden die ik net in mn playlist voorbij zag komen.
Jij ook weltruste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste
ik ga ook zo maar eens. Morgen gaat de wekker weer veel te vroeg.
Ik kan heul geen toekomst voorspellen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, nu gaan jullie allemaal.
Nu is 't zeker mijn muzieksmaak hè.
Van Paul van Dijk heb ik les gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, nu gaan jullie allemaal.
Nu is 't zeker mijn muzieksmaak hè.
dank jequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.![]()
[..]
Jij ook weltruste.
Wacht, Sweet ken je nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.![]()
[..]
Jij ook weltruste.
Lekker slapenquote:
Hij had er nog 1 die ook nergens op sloeg maar op zich wel leuk klonkquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt wel lekker, maar het slaat echt nergens op dat liedje.
Een liedje hoeft nergens op te slaan om toch lekker te klinken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had er nog 1 die ook nergens op sloeg maar op zich wel leuk klonk. Niet goed genoeg om de titel te onthouden though
.
Wel veel oude muziek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en Daft Punk is baas natuurlijk. En de Goo Goo Dolls en Ferry Corsten en Faithless en Infected Mushroom en MGMT en en en en.
MGMT oud? En infected mushroom heeft ook wat nieuwe nummers. Ferry Corsten trouwens ookquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken MGMT niet. Echt noh nooit van gehoord.
Titel zegt me niets. Als je nummer morgenavond nog eens post als ik weer thuis ben van werken, kan ik 'em luisteren. Op de PSP zit geen Javascript, dus kan geen Youtube kijken.quote:
wat?quote:
-weg gehaald omdat mama puala het overdreven vond-quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 18-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 521 Kuno_van_Dijk
02. 466 The_Dean
03. 222 DjRex89
04. 152 Luctor.et.Emergo
05. 089 L.no
06. 080 Isdatzo
07. 037 Puala
08. 018 jna
09. 014 Bootje84
10. 014 PieterBas
11. 004 TwyLight
12. 003 Edwinuss
13. 001 JoeThePlumber
14. 001 Bravebart
15. 001 GlowMouse
Reeks-statistieken!
Nou dat gequote:
Ja hoor, al had ik nog makkelijk een paar uur kunnen blijven liggen..quote:
quote:
Dat had ik ook wel gekundquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja hoor, al had ik nog makkelijk een paar uur kunnen blijven liggen..
En het was ijskoudquote:
Dat weet ik niet, maar ik ben het wel met je eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En het was ijskoudOf mijn bed was gewoon te lekker warm
Winterdekbedquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben het wel met je eens
Inklokdruppels?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
Wethouders zijn best verstrooid of het lag aan het weekend. 3 inklokdruppels kwijt en 1 onbekende gevonden
Zo een tag.. Waarmee je in en uit moet klokken voor je werktijdregistratie..quote:
Ja en hier is het ook nog eens je toegang door het gemeentehuis heen. Dus als je bijv. geen ICT-er bent kom je de serverruimte niet inquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een tag.. Waarmee je in en uit moet klokken voor je werktijdregistratie..
Nog nooit van gehoord, maar ik snap mquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo een tag.. Waarmee je in en uit moet klokken voor je werktijdregistratie..
Dalijk heb je er nog een nodig om naar de wc te gaanquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en hier is het ook nog eens je toegang door het gemeentehuis heen. Dus als je bijv. geen ICT-er bent kom je de serverruimte niet in
L.no!quote:
Nee dat niet, maar ergens is het wel logisch? Althans, ik snap best dat niet iedereen zomaar achter de balie moet kunnen komen en dat niet iedereen overal hoeft te komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dalijk heb je er nog een nodig om naar de wc te gaan
Ik zou toch even je huurcontract opzoeken dan. Volgens mij is dat toch echt de woningstichtingquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Boh, vanmorgen lekker lauwe douche.. geiser heeft het half begeven
Vanavond maar even mijn mannetje bellen, volgens de woningstichting is het voor de huurder zelf, en die dude van de Nuon zal wel dikke uren rekenen...
Is het ook wel, ik heb er alleen nooit mee gewerktquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ergens is het wel logisch? Althans, ik snap best dat niet iedereen zomaar achter de balie moet kunnen komen en dat niet iedereen overal hoeft te komen
Net op de site opgezocht en gebeld, maar is echt voor mezelf, net als bv de gaskachel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou toch even je huurcontract opzoeken dan. Volgens mij is dat toch echt de woningstichting
Komt nog wel danquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het ook wel, ik heb er alleen nooit mee gewerkt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben weer even achter andere PC aan het werk.
Dan zou ik gewoon even bellen ja. Al kun je wel eerst bekijken wanneer ze langs komen, maar dan zal het alsnog extra gerekend worden denk ikquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net op de site opgezocht en gebeld, maar is echt voor mezelf, net als bv de gaskachel.
Ze komen van Nuon wel elk jaar controleren, maar geen idee wanneer [wel bijna denk ik], en niet veel zin daar op zitten te wachten eigenlijk. Nu douche ik altijd vrij koud, dus dat komt wel goed, maar met afwassen enzo is dat redelijk vervelend.
's ochtends douchenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:22 schreef The_Dean het volgende:
Boh, vanmorgen lekker lauwe douche.. geiser heeft het half begeven
Vanavond maar even mijn mannetje bellen, volgens de woningstichting is het voor de huurder zelf, en die dude van de Nuon zal wel dikke uren rekenen...
Nee.quote:
wat is het nummer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:26 schreef Puala het volgende:
Collega waarmee ik de helpdesk doe is ziekalweer
Ja, even vragen wanneer die controle is zou kunnen... stel dat het morgen al isquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon even bellen ja. Al kun je wel eerst bekijken wanneer ze langs komen, maar dan zal het alsnog extra gerekend worden denk ik
Dat is kutquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.
Vanmorgen moeten braken en ik lijk net een zombie nu.
Ik heb niet zo vaak last van de griep, dus het is wel ff wennen.
Hoe is t met jou?
Beterschapquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.
Vanmorgen moeten braken en ik lijk net een zombie nu.
Ik heb niet zo vaak last van de griep, dus het is wel ff wennen.
Hoe is t met jou?
Nee manquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:26 schreef brtausi het volgende:
[..]
's ochtends douchen![]()
dan heb ik altijd de neiging om gelijk weer m'n bed in te duiken
Als ik douche dan word ik juist lekker wakker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:26 schreef brtausi het volgende:
[..]
's ochtends douchen![]()
dan heb ik altijd de neiging om gelijk weer m'n bed in te duiken
haha dat hoort toch internationaal ook te werken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef Puala het volgende:
[..]
911 intern, maar ik gok niet dat als jij dat belt je bij mij uitkomt
Gewoon even bellen. Dan weet je waar je aan toe bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, even vragen wanneer die controle is zou kunnen... stel dat het morgen al is
Ben er 31 oktober 2008 komen wonen, en 4 of 5 november ofzo was hij er... misschien dat ze het wat op willen schuiven?
Maar dat extra rekenen kan ik echt niet gebruiken
Nee, ik iig niet. Dan kom ik uit een warm bed, door de kou, naar de warme douche en dan wil ik er nooit meer onder uit.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik douche dan word ik juist lekker wakker.
Eerst een 0 ja.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:30 schreef brtausi het volgende:
[..]
haha dat hoort toch internationaal ook te werken?
Of moeten jullie voor 112 eerst een 0 draaien
Nadeel is dat ik hier geen klantnummers en dergelijke bij de hand heb.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon even bellen. Dan weet je waar je aan toe bent
Ben jij nou een kerel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef brtausi het volgende:
[..]
Nee, ik iig niet. Dan kom ik uit een warm bed, door de kou, naar de warme douche en dan wil ik er nooit meer onder uit.
Plus dat ik dan nog vroeger moet opstaan
Dat was wel slim geweest om mee te nemen ja. Nu moet je morgen bellen.. Of je moet proberen of het zonder klantnummers luktquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik hier geen klantnummers en dergelijke bij de hand heb.
Kan ik meteen vragen of ze mijn betalingsoverschot terug willen boeken
Ik werd wel iig besmet door anderen. Heel veel mensen om mij heen hadden daar ook last van.quote:
Mijn zusjes + moeder hebben de mexicaanse griep gehad, maar daar had ik ook geen last vanquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik werd wel iig besmet door anderen. Heel veel mensen om mij heen hadden daar ook last van.
Haha, oke dan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn zusjes + moeder hebben de mexicaanse griep gehad, maar daar had ik ook geen last van
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:42 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 17 oktober 2009
34. 079 The_Dean
35. 078 Luctor.et.Emergo
47. 065 Puala
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
013. 223 DjRex89quote:
Oh wacht.. dat is van zaterdag eh.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef L.no het volgende:
[..]
013. 223 DjRex89
030. 155 Luctor.et.Emergo
061. 096 L.no
075. 082 Isdatzo
Oh, was ik de helft al weer vergetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:53 schreef L.no het volgende:
[..]
013. 223 DjRex89
061. 096 L.no
075. 082 Isdatzo
Ik las het weer verkeerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, was ik de helft al weer vergeten
Oh, dan deed ik het verkeerd. Ik zocht die van gisteren, blondquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik las het weer verkeerd.Die wat jij postte was zaterdag en ik pakte die van gisteren.
Volgens mij is dit hem compleet en welquote:Top 100 van zondag 18 oktober 2009
002. 521 Kuno_van_Dijk
003. 480 The_Dean
013. 223 DjRex89
061. 096 L.no
075. 082 Isdatzo
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Dat is ook iedereen die met porsches aan het spammen waren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem compleet en wel
Mjah, laten we het daar maar niet over gaan hebben hequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is ook iedereen die met porsches aan het spammen waren.![]()
Sorry.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, laten we het daar maar niet over gaan hebben he![]()
![]()
Ik had niks te doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde het over cakes hebben, maar dat faalde.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Geeft niets, maar gisteren ging het of over muziek of over porsches![]()
![]()
Haha. Ik heb ook nog geprobeerd om andere onderwerpen aan te kaarten, maar dat faalde ook redelijkquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wilde het over cakes hebben, maar dat faalde.
Die jongens hier zijn best koppig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha. Ik heb ook nog geprobeerd om andere onderwerpen aan te kaarten, maar dat faalde ook redelijk
Jawel.quote:
Dat is zacht uitgedrukt jaquote:
Hihi. Ik heb er thuis nog een stuk of 10 meer. Ben overladen met complimenten alquote:[..]
Jawel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
2 foto's van gisteren zijn trouwens te vinden op mijn blog![]()
http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/DSC_3183med.jpg & http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/DSC_3192med-GROOT.jpg
Tss slijmballenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedrukt ja![]()
[..]
Hihi. Ik heb er thuis nog een stuk of 10 meer. Ben overladen met complimenten al
Leuk toch.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is zacht uitgedrukt ja![]()
[..]
Hihi. Ik heb er thuis nog een stuk of 10 meer. Ben overladen met complimenten al
Het is altijd leuk om complimenten te krijgen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar er mag best een grens komen![]()
Slaap lekker en heel veel beterschap
Hmm, daar verschillen de meningen gewoon overquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om complimenten te krijgen.En bedankt.
Wat schattig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef Puala het volgende:
2 foto's van gisteren zijn trouwens te vinden op mijn blog![]()
http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/DSC_3183med.jpg & http://puala.nl/wp-content/uploads/2009/10/DSC_3192med-GROOT.jpg
Omdat ik ergens halverwege de opmerking kreeg dat mijn bril nogal lastig was. En toen besloten we om het zonder bril verder te doen. Het voordeel, ik zag de mensen die stonden te kijken niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat schattig!![]()
Waarom heb je de ene keer wel en de andere keer geen bril op trouwens?
Nee maar op hyves bijvoorbeeld ook. Welke sterkte heb je dan? Of heb je soms ook lenzen in?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik ergens halverwege de opmerking kreeg dat mijn bril nogal lastig was. En toen besloten we om het zonder bril verder te doen. Het voordeel, ik zag de mensen die stonden te kijken niet meerenkel maar wazige vlekjes kleuren en geen gekke bekken of verbaasde gezichten meer
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Jawelquote:
Ik maak van mezelf nooit foto's met bril op. Dan krijg je allemaal vervormde stuff of ongewenste schaduwen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nee maar op hyves bijvoorbeeld ook. Welke sterkte heb je dan? Of heb je soms ook lenzen in?
quote:
Dan moet je je lenzen op internet bestellen, scheelt echt super veel! Dat doe ik namelijk ook. Volgens mij betaal ik voor 3 maanden aan maandlenzen iets van 18/20 euro..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik maak van mezelf nooit foto's met bril op. Dan krijg je allemaal vervormde stuff of ongewenste schaduwen.
-3,25 en -3,75. Lenzen heb ik niet, kan 't niet betalen
Daar heb je gelijk in, maar dan moet ik eerst wel weten wat voor lenzen ik nodig heb etc. En op het moment hangen er ontzettend grote bedragen in de lucht die ik moet gaan voldoen.. dus voorlopig lukt het absoluut niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan moet je je lenzen op internet bestellen, scheelt echt super veel! Dat doe ik namelijk ook. Volgens mij betaal ik voor 3 maanden aan maandlenzen iets van 18/20 euro..
Niks mis met een brilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik maak van mezelf nooit foto's met bril op. Dan krijg je allemaal vervormde stuff of ongewenste schaduwen.
-3,25 en -3,75. Lenzen heb ik niet, kan 't niet betalen
Controle bij de opticien kost volgens mij niks.. Naja je moet het zelf wetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dan moet ik eerst wel weten wat voor lenzen ik nodig heb etc. En op het moment hangen er ontzettend grote bedragen in de lucht die ik moet gaan voldoen.. dus voorlopig lukt het absoluut niet.
De hele tijdquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:03 schreef The_Dean het volgende:
Nou, als ik ooit een bril moet, dan wil ik ook geen lenzen... dat gepor in je ogen de hele tijd.
Ik moet nog maar ff kijken. Komende tijd mag ik eerst gaan dokken voor mijn reparatie van mijn scooter, dan mijn rijbewijs, dingen voor in mijn eigen huisje en daar bovenop nog die klote wielrenner van gisteren een schadevergoeding geven. Dus het zit er echt niet in voorlopig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Controle bij de opticien kost volgens mij niks.. Naja je moet het zelf wetenIk heb -3,50 aan beide kanten en heb niet eens een bril, nooit gehad ook
Geen gepor in mijn ogenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De hele tijd![]()
Heb er echt nooit last van.
quote:
Nee.quote:
duidelijk dat je er totaal geen ervaring mee hebtquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een coole zonnebril op sterkte en die als een heuse gangster de hele dag op houden
Heb heul wel een zonnebrilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
duidelijk dat je er totaal geen ervaring mee hebt
Als je ziek op de bank ligt, op je zij, lig je constant op je bril te leunen. Dan staat hij weer scheef (en dat staat hij verdomd snel) en kun je weer naar de opticien om hem recht te laten zetten. Of lekker knuffelen met je vriend/vriendin gaat ook niet. Zodra je met de bril een lichaamsdeel aanraakt doet dat zeer op je neus (waar die neusvleugeltjes zitten) of dat pokke ding staat alweer scheef omdat je ergens tegenaan komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb heul wel een zonnebril
Maar nee, verder geen ervaring met brillen
Mn zwager en een goede vriend hebben dat gedaan. Die zijn er erg content mee..quote:
Hoelang heb jij al een bril?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je ziek op de bank ligt, op je zij, lig je constant op je bril te leunen. Dan staat hij weer scheef (en dat staat hij verdomd snel) en kun je weer naar de opticien om hem recht te laten zetten. Of lekker knuffelen met je vriend/vriendin gaat ook niet. Zodra je met de bril een lichaamsdeel aanraakt doet dat zeer op je neus (waar die neusvleugeltjes zitten) of dat pokke ding staat alweer scheef omdat je ergens tegenaan komt.
En dan nog maar niet te spreken over het scherpe zichtsveld dat echt tegenvalt. Gewoon dus hoe vaak je je hoofd moet draaien etc. Want ja, je kijkt er zo snel overheen/langs op/onderdoor.
Hmmm... Klinkt redelijk irritant jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je ziek op de bank ligt, op je zij, lig je constant op je bril te leunen. Dan staat hij weer scheef (en dat staat hij verdomd snel) en kun je weer naar de opticien om hem recht te laten zetten. Of lekker knuffelen met je vriend/vriendin gaat ook niet. Zodra je met de bril een lichaamsdeel aanraakt doet dat zeer op je neus (waar die neusvleugeltjes zitten) of dat pokke ding staat alweer scheef omdat je ergens tegenaan komt.
En dan nog maar niet te spreken over het scherpe zichtsveld dat echt tegenvalt. Gewoon dus hoe vaak je je hoofd moet draaien etc. Want ja, je kijkt er zo snel overheen/langs op/onderdoor.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef jna het volgende:
Hahahahahahahaha persconferentie van dsb. Op de achtergrond met grote letters :
Dsb bank
goed voor je geld
Uh, whutquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Puala het volgende:
Wat zijn verzekeringsmaatschappijen uitgekookt zeg! Ik heb geen schade, hij wel. Alleen hij heeft geen volledig schadeformulier ingevuld, dus ze gaan er voorlopig gewoon lekker niets mee doen etc. Tot hij gaat vragen om een schadeformulier en dan ook even gelijk protesteren omdat ze vinden dat het zijn schuld is
Heb m ook al sinds m'n 8ste ofzo. Ben er nu dus wel aan gewendquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Sinds groep 7 basisschool, dus dat is nu euhm 8 jaar denk ik.
Ik geloof niet dat ik er ooit volledig aan ga wennenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Heb m ook al sinds m'n 8ste ofzo. Ben er nu dus wel aan gewend
Omdat jij extreem veel knuffeltquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit volledig aan ga wennen
Wielrenner? Ik heb wat gemist?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik moet nog maar ff kijken. Komende tijd mag ik eerst gaan dokken voor mijn reparatie van mijn scooter, dan mijn rijbewijs, dingen voor in mijn eigen huisje en daar bovenop nog die klote wielrenner van gisteren een schadevergoeding geven. Dus het zit er echt niet in voorlopig.
Mn pa heeft het laten doen en is echt ideaal.. Alleen wel mega duurquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:05 schreef jna het volgende:
Zouden jullie je ogen laten laseren?
Nee had hij niet. Stond hem ook niet trouwensquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:42 schreef jna het volgende:
[..]
Had je ex een bril? Lijkt me wel lastig als beide een bril hebben
Bril of lenzen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:35 schreef jna het volgende:
[..]
Heb m ook al sinds m'n 8ste ofzo. Ben er nu dus wel aan gewend
Vertel?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het nog niet gepost hier.
Bonuspuntenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een wielrenner geraakt
Ik reed een brug op met mijn vriendin achterop. Ik wilde een wielrenner gaan inhalen, dus ik toeter netjes. En toen ging ik er langs, maar toen ik naast hem zat kwam hij ineens naar links zetten. Toen heeft mijn vriendin hem met haar knie geraakt bij zijn elleboog + stuur. En toen lag hij tegen de vangrail aan in de kreukels.quote:
Brilquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bril of lenzen?
Zou jij je laten laseren dan?
Wielrenners zijn het tuig van het asfalt!quote:
Mwah volgens mij is die kans niet zo groot en zo wel, dan corrigeren ze het daarna nog een keer. Mijn tante moest ook 2x omdat het de eerste keer niet helemaal 100% gelukt was..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:51 schreef jna het volgende:
[..]
Bril
twijfel er over. Die ingreep zelf lijkt me super eng en ik ben bang dat het mis gaat
I know, maar als ik pech hebt kost dit geintje me goed geld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wielrenners zijn het tuig van het asfalt!
En hij kon naar huis lopen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik reed een brug op met mijn vriendin achterop. Ik wilde een wielrenner gaan inhalen, dus ik toeter netjes. En toen ging ik er langs, maar toen ik naast hem zat kwam hij ineens naar links zetten. Toen heeft mijn vriendin hem met haar knie geraakt bij zijn elleboog + stuur. En toen lag hij tegen de vangrail aan in de kreukels.
Teruggereden, hem overeind geholpen en gekeken wat de schade is. Toen ik hem voor het eerst aansprak zag ik dat hij mp3 inhad en hij vroeg als eerste "had je me niet gezien". Toen ik uitlegde dat ik heb getoeterd was hij wel ineens stil![]()
Maar dus ff schadeformuliertje ingevuld etc.
Geen idee wie zn schuld dit zou kunnen zijn..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
I know, maar als ik pech hebt kost dit geintje me goed geld?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef AMDB het volgende:
Goedemorgen mensen, ziek dagje vandaag![]()
Jullie hebben aardig doorgepost dit weekend.
Ja hoor je wel vaker. Daarom zou k het ook nooit in Turkije ofzo laten doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah volgens mij is die kans niet zo groot en zo wel, dan corrigeren ze het daarna nog een keer. Mijn tante moest ook 2x omdat het de eerste keer niet helemaal 100% gelukt was..
2x laseren? Is dat dan nog wel verstandig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mwah volgens mij is die kans niet zo groot en zo wel, dan corrigeren ze het daarna nog een keer. Mijn tante moest ook 2x omdat het de eerste keer niet helemaal 100% gelukt was..
Lopenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En hij kon naar huis lopen?Of was zn fiets nog enigszins heel?
Ik vind dat hij schuld heeft.quote:Mja wel stom van hem.. Ook geen idee wie dan schuld heeft?
Ik ook alleen 's morgens even wat gegetenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb gister de hele dag brak op bed gelegen![]()
[..]
![]()
Ja, blijkbaar wel. De eerste keer was qua ingreep wel goed gegaan maar het zicht was nog niet 100% dus moest er ngo wat gecorrigeerd worden..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef ManianMan het volgende:
[..]
2x laseren? Is dat dan nog wel verstandig?
Daarvoor ben je verzekerd..quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:56 schreef Puala het volgende:
[..]
I know, maar als ik pech hebt kost dit geintje me goed geld?
Tja, dat is jouw fout schat..quote:
Zonder bril zie je nog geen koe voor je staan..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Alleen bij het idee al...dat ze met een mesje richting me oog komen en je ziet het.
De ogen verdoven is misschien een optiequote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Alleen bij het idee al...dat ze met een mesje richting m'n oog komen en je ziet het.
Johquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De ogen verdoven is misschien een optie
Fietser is volgens mij nooit de schuldige, wat die ook doetquote:
Geen idee, maar ik ga het wel afwachten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fietser is volgens mij nooit de schuldige, wat die ook doet
Maar alle voordelen die je daarna hebt....quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:05 schreef jna het volgende:
Alleen bij het idee al...dat ze met een mesje richting m'n oog komen en je ziet het.
Dat zoekt de verzekering toch uit.. Die van jou heeft ook geen zin om te betalen dus die zal ook wel hun best doen om niks uit te kerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ga het wel afwachten.
Daarom. Ze adviseerde nu gewoon om te wachten tot hij zijn gegevens aanleverde (ik heb geen verzekeringspolis oid van hem)quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zoekt de verzekering toch uit.. Die van jou heeft ook geen zin om te betalen dus die zal ook wel hun best doen om niks uit te keren
Ja dat wel. Die volgende ochtend lijkt me echt bizarquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Maar alle voordelen die je daarna hebt....
En je hebt toch een leuke tekening gemaakt op je schadeformulierquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Ze adviseerde nu gewoon om te wachten tot hij zijn gegevens aanleverde (ik heb geen verzekeringspolis oid van hem)
Dat je je ogen open doet en de wekker kan lezenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat wel. Die volgende ochtend lijkt me echt bizar
Hoewel die eerste nacht wel een hel schijnt te zijn. Maar dat maakt me geen reet uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat je je ogen open doet en de wekker kan lezen
De eerste paar dagen zelfs... Dan moet je speciale bril op om te voorkomen dat je in je ogen gaat wrijven want het jeukt/irriteert als de neten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:17 schreef jna het volgende:
[..]
Hoewel die eerste nacht wel een hel schijnt te zijn. Maar dat maakt me geen reet uit
Loop je als davids rondquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De eerste paar dagen zelfs... Dan moet je speciale bril op om te voorkomen dat je in je ogen gaat wrijven want het jeukt/irriteert als de neten.
Dat is zijn schuld. Jij hebt getoeterd voor je inhaalde en netjes ingehaald. Als hij de mp3 zo hard heeft dat hij het overige verkeer niet hoort [wat strafbaar is, overigens] en dus zomaar zonder richting aan te geven of te kijken naar links gaat/zwerft... dan is dat zijn schuld en zou hij JOU moeten betalen voor de schade.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik reed een brug op met mijn vriendin achterop. Ik wilde een wielrenner gaan inhalen, dus ik toeter netjes. En toen ging ik er langs, maar toen ik naast hem zat kwam hij ineens naar links zetten. Toen heeft mijn vriendin hem met haar knie geraakt bij zijn elleboog + stuur. En toen lag hij tegen de vangrail aan in de kreukels.
Teruggereden, hem overeind geholpen en gekeken wat de schade is. Toen ik hem voor het eerst aansprak zag ik dat hij mp3 inhad en hij vroeg als eerste "had je me niet gezien". Toen ik uitlegde dat ik heb getoeterd was hij wel ineens stil![]()
Maar dus ff schadeformuliertje ingevuld etc.
fietser is zwakste verkeersdeelnemer... die kúnnen amper wat fout doen...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is zijn schuld. Jij hebt getoeterd voor je inhaalde en netjes ingehaald. Als hij de mp3 zo hard heeft dat hij het overige verkeer niet hoort [wat strafbaar is, overigens] en dus zomaar zonder richting aan te geven of te kijken naar links gaat/zwerft... dan is dat zijn schuld en zou hij JOU moeten betalen voor de schade.
Iddquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:15 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En je hebt toch een leuke tekening gemaakt op je schadeformulierDus dat hoor je vanzelf (of je hoort er helemaal niks meer van..)
Ik heb geen schade, dus dan zou hij niet hoeven dokkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is zijn schuld. Jij hebt getoeterd voor je inhaalde en netjes ingehaald. Als hij de mp3 zo hard heeft dat hij het overige verkeer niet hoort [wat strafbaar is, overigens] en dus zomaar zonder richting aan te geven of te kijken naar links gaat/zwerft... dan is dat zijn schuld en zou hij JOU moeten betalen voor de schade.
Kan mij helemaal niks rotten, dit hoeft een wielrenner mij niet te flikken. Zwakkere deelnemer ofniet, als hij alles fout doet kan hij dokken. Punt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
fietser is zwakste verkeersdeelnemer... die kúnnen amper wat fout doen...
Nouja, dat danquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen schade, dus dan zou hij niet hoeven dokken
Emotionele schade. Plukken die kipquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb geen schade, dus dan zou hij niet hoeven dokken
Ik ga me ook niet zomaar gewonnen geven. Ik heb vanmorgen met pa alles doorgepraat etc. Vanmiddag vul ik het formulier ff definitief in.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nouja, dat dan
Ik zou in ieder geval niet de schuld op me nemen als ik jou was.
Nee heb ik geen behoefte aan eigenlijk. Ik vind het al wel prima als ik er niets meer over hoor.quote:
Was ook niet serieusquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee heb ik geen behoefte aan eigenlijk. Ik vind het al wel prima als ik er niets meer over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |