dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
Btw.. er is niets mis met jullie muzieksmaak
Dat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Zullen vast van die top40-fans zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dank je. Maar helaas vinden de meeste meiden het: "herrie".
Breek me de bek niet openquote:
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.quote:
I know.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Behalve soms wat Metallica... en de nieuwe Pearl Jamquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean en mijn muzieksmaak komen helaas nooit in de top 40.
Verschilt per persoon toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:34 schreef The_Dean het volgende:
Op wat voor soort/type man vallen de vrouwen nu eigenlijk?
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.quote:
Whehe, hoe herkenbaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
Daar hebben Dean en ik toch niets aan. Aan zo'n antwoord.quote:
Ik val meestal op de aparte... maar heb nog geen meid gezien die niet in zwijmel valt bij het zien van Brad Pitt of Jack Sparrow. Of Legolas.quote:
Dat deed wel pijn in mijn hart om dat te horen.quote:
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was in de vakantie toen ik alleen op de kamer was. Had ik op een dag CD'tje van Nightwish opgezet. Kwamen er collega's vragen watvoor herrie dat was.![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?
Nee Jan Smit, dodo
Alsof je het niet aan me kan zien
Ik weet het zelf niet eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar hebben Dean en ik toch niets aan. Aan zo'n antwoord.
Haha, ik hoor ook bij die categorie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik val meestal op de aparte... maar heb nog geen meid gezien die niet in zwijmel valt bij het zien van Brad Pitt of Jack Sparrow. Of Legolas.
Ach, het went wel lijkt me toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat deed wel pijn in mijn hart om dat te horen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik stuiter soms ook airgitarend en headbangend door de testruimte... als een collega dat ziet: Stevige muziek zeker?
Nee Jan Smit, dodo
Alsof je het niet aan me kan zien
Hoor mijn hele leven niks anders eigenlijkquote:
quote:
Haha, nou dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoor mijn hele leven niks anders eigenlijk
quote:
Het was voor mij de eerste keer dat een collega notabene zoiets zei.quote:
Laat mij maar lekker apart zijnquote:
Stats!! Waar??quote:
Alles goed?quote:
Ja, de eerste keer is niet zo leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was voor mij de eerste keer dat een collega notabene zoiets zei.![]()
ik kijk nu al uit naar 5 over 12 vanacht als de stats van Piles online zijn!quote:
Vindi k ook stiekem leuk om 'apart' te zijn. De gezichten zijn altijd leuk als ze weten waar ik naar luister.quote:
Hij niet alleenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was toch de hele nacht bezig.
alles rustig... hard op zoek naar een afstudeer stagequote:
Ja, hahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Vindi k ook stiekem leuk om 'apart' te zijn. De gezichten zijn altijd leuk als ze weten waar ik naar luister.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kijk nu al uit naar 5 over 12 vanacht als de stats van Piles online zijn!
Gevonden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alles rustig... hard op zoek naar een afstudeer stage
die kriem (geen idee hoe je dat moet schrijvenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jullie muzieksmaak heeft me weggejaagd.
De tyfus heyquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij was ook druk bezig inderdaad.quote:
Blijf dan maar weg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij niet alleen... maar ik heb zo mijn grenzenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
* Isdatzo is gezegend met een brede muzieksmaak.
Voorbeelden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
* Isdatzo is gezegend met een brede muzieksmaak.
Die reactie die er onder staatquote:hell yeah I would totally bang her! Hot gothic chicks coolD
Haar stem.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
[..]
Die reactie die er onder staat
Ook zeer goede band. Zitten allemaal in hetzelfde soort genre.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar stem.![]()
![]()
Wat vind je van evanescence?
Amy Leequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Haar stem.![]()
![]()
Wat vind je van evanescence?
Hmja, maar soms is er meer rock in dan in die voorbeeld wat je net gaf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook zeer goede band. Zitten allemaal in hetzelfde soort genre.
Heerlijk nummer. Paste ook perfect als achtergrondmuziek bij daredavil.quote:
deze beter danquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, maar soms is er meer rock in dan in die voorbeeld wat je net gaf.
Oke, point taken.quote:
Tja, echt héél veel.quote:
trustequote:
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, echt héél veel.
Van Paul van Dyk tot The Cranberries. Van Moby tot Laurent Garnier. Van Wir sind Helden tot Sweet.
Dit zijn voorbeelden die ik net in mn playlist voorbij zag komen.
Jij ook weltruste.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
truste
ik ga ook zo maar eens. Morgen gaat de wekker weer veel te vroeg.
Ik kan heul geen toekomst voorspellen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, nu gaan jullie allemaal.
Nu is 't zeker mijn muzieksmaak hè.
Van Paul van Dijk heb ik les gehad.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, nu gaan jullie allemaal.
Nu is 't zeker mijn muzieksmaak hè.
dank jequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.![]()
[..]
Jij ook weltruste.
Wacht, Sweet ken je nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ken ze niet, maar ik zal ze morgen wel beluisteren hoe breed die smaak van jou is.![]()
[..]
Jij ook weltruste.
Lekker slapenquote:
Hij had er nog 1 die ook nergens op sloeg maar op zich wel leuk klonkquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt wel lekker, maar het slaat echt nergens op dat liedje.
Een liedje hoeft nergens op te slaan om toch lekker te klinken.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij had er nog 1 die ook nergens op sloeg maar op zich wel leuk klonk. Niet goed genoeg om de titel te onthouden though
.
Wel veel oude muziek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en Daft Punk is baas natuurlijk. En de Goo Goo Dolls en Ferry Corsten en Faithless en Infected Mushroom en MGMT en en en en.
MGMT oud? En infected mushroom heeft ook wat nieuwe nummers. Ferry Corsten trouwens ookquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken MGMT niet. Echt noh nooit van gehoord.
Titel zegt me niets. Als je nummer morgenavond nog eens post als ik weer thuis ben van werken, kan ik 'em luisteren. Op de PSP zit geen Javascript, dus kan geen Youtube kijken.quote:
wat?quote:
-weg gehaald omdat mama puala het overdreven vond-quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 18-10-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 521 Kuno_van_Dijk
02. 466 The_Dean
03. 222 DjRex89
04. 152 Luctor.et.Emergo
05. 089 L.no
06. 080 Isdatzo
07. 037 Puala
08. 018 jna
09. 014 Bootje84
10. 014 PieterBas