Nordstrand wat tijd geven misschien, hij is er net.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:48 schreef Sjechov het volgende:
Het wordt tijd voor een spits die snapt dat de bal tussen de palen moet?
Inderdaad. Bovendien komt hij net terug van een blessure.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Nordstrand wat tijd geven misschien, hij is er net.
Nee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef detulp050 het volgende:
Niemand bij een door kinderen gevulde Euroborg wezen kijken naar Jong FC Groningen?
Eerst nog even Vitessequote:Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Inca het volgende:
Niemand meer hier?
Volgende week gewoon van az winnen
Om eerlijk te zijn: ik teken ervoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Runselpink het volgende:
Ik voorspel dit scenario: We winnen van Vitesse en spelen goed. en tegen az is 't weer heel erg slecht.
Haha dan is het seizoen zeker geslaagd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik teken ervoor.
Het meest briljante scenario: Op plek 14 eindigen en de beker winnen
In ieder geval een ronde verder. Groningen dit jaar een cupfighter?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik teken ervoor.
Het meest briljante scenario: Op plek 14 eindigen en de beker winnen
Goed debuut, weinig tot geen fouten. Maar wel tegen een slecht spelende ploeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Billy_Talent het volgende:
Dat was onverwacht
Bacuna staat inmiddels op de kaart, hoewel hij wel een grote kans (1 op 1 op de keeper) miste. Laten we dat maar een leermomentje noemen.
Meningen over hem?
Zou leuk zijn als hij weer naar Heracles gaat. Hij was daar wekelijks uitblinker en ik kon enorm van zijn acties genieten altijd. Gewoon een leuke speler, jammer dat het nooit wat is geworden bij de FC. Vind het jammer dat deze creative speler vertrekt.quote:
quote:FC Groningen twijfelt over aantrekken Nordstrand
FC Groningen is tot dusverre niet overtuigd geraakt van de prestaties van Morten Nordstrand.
10 nov. 2009 09:11:32
De noorderlingen huren de aanvaller momenteel van FC Kopenhagen en hebben een optie tot koop. FC Groningen twijfelt er echter over om deze optie te lichten, aldus Voetbal International.
De 26-jarige Nordstrand werd afgelopen zomer door FC Groningen gehaald om Marcus Berg op te volgen. In zijn vaderland Denemarken bouwde hij de afgelopen jaren een reputatie als doelpuntenmaker op. Sinds 2005 volgt FC Groningen de verrichtingen van Nordstrand.
Voorlopig heeft de aanvaller echter niet kunnen overtuigen in de ploeg van trainer Ron Jans. Mede door blessureleed speelde Nordstrand tot nu toe nog maar weinig voor FC Groningen. Alleen in de noordelijke derby tegen sc Heerenveen kwam de Deen tot scoren. (TvE)
Ron Jans is een heldquote:Jans vertrekt na acht seizoenen bij FC Groningen
Woensdag, 11 november 2009 om 14:53
Ron Jans en FC Groningen gaan na dit seizoen uit elkaar. De trainer heeft aangegeven dat hij na een dienstverband van acht seizoenen op zoek wil gaan naar een nieuwe ervaring. Jans maakt dit seizoen nog af, maar zal daarna vertrekken.
De oefenmeester beschikt over een aflopend contract en de clubleiding wilde de verbintenis graag verlengen. Dinsdagavond spraken beide partijen hierover, maar Jans gaf in dit onderhoud aan dat hij niet wilde bijtekenen. De langstzittende trainer uit de Eredivisie vindt het tijd om verder te kijken en vertrekt na dit voetbaljaar.
Algemeen directeur Hans Nijland noemt het aanstaande vertrek van de hoofdtrainer bijzonder spijtig. “Wij hadden de intentie nog met elkaar door te gaan”, zei hij op de website van zijn club. “Wij kennen met Ron Jans een uitermate succesvolle periode. Hij is voor ons ook meer dan een trainer/coach, hij is een boegbeeld van de club geworden. Na acht jaar gaat daar een einde aan komen. We hopen en verwachten het seizoen op een succesvolle manier af te maken, dat verdient Ron.”
FC Groningen zal zich de komende periode gaan beraden over de opvolging van Jans, aldus Nijland. “Het is nog vroeg in het seizoen. De duidelijkheid die er nu ligt, geeft ons de mogelijkheid in alle rust naar een geschikte kandidaat te zoeken. Wij zullen hierbij zeer zorgvuldig te werk gaan en zullen dan ook alle benodigde tijd nemen voor het aanstellen van een goede opvolger.”
Jans werd in november 2002 aangesteld als hoofdtrainer van FC Groningen, toen hij de opgestapte Dwight Lodeweges opvolgde. Onder leiding van Jans kwalificeerde FC Groningen zich in 2006 en 2007 voor Europees voetbal. “De jaren bij FC Groningen zijn de mooiste in mijn voetballeven”, vertelde de coach. “Daar ben ik de club enorm dankbaar voor. Ik zag nog voldoende perspectief om door te gaan. Ik ben dan ook niet toe aan een nieuwe uitdaging, maar meer naar een nieuwe ervaring. Ik wil mezelf weer in het diepe gooien.”
Ben je niet bang voor het Heerenveen effect, Foppe bijvoorbeeld de jaren na zijn vertrek zijn minder dan toen hij er nog zat ( op de beker na trouwens ), zou het humor vinden trouwens als het Verbeek word, maar ik denk Ernie Brandts.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ron Jans is een heldMaar ook wij willen vooruit natuurlijk
Misschien is een frisse wind wel goed voor Groningen, een trainer die ons nog een stapje vooruit kan brengen.
Zolang het Ronald niet wordt vind ik het best. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef forzaudinese het volgende:
Erwin Koeman is de enigste juiste opvolger lijkt me
Misschien gaat ie wel naar Duitsland. Hij spreekt de taal iig.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef e-wok het volgende:
wat denken jullie, blijft ie in nederland? Ik hoop niet dat ie in een zinkend schip stapt, deze man verdient een goed vervolg![]()
quote:Sepp De Roover wil naar Belgische topper
Sepp De Roover hoopt zich met de Rode Duivels in de kijker te spelen van enkele Belgische (top)clubs. Het contract van de 25-jarige rechtsback bij FC Groningen loopt in juni af en De Roover wil graag terug naar het vaderland.
'Mijn contract loopt straks af en ik wil best terugkeren naar België', zegt De Roover, die zich erover verbaast dat nog geen enkele club informeerde. 'Maar dan enkel naar een topclub. Anders trek ik naar het buitenland. Dat kan ook. Want Groningen is te ver van huis en niet echt het buitenland.'
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef Deetch het volgende:
[..]
. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?
quote:Koeman ondanks verlenging onder druk in Hongarije
Ook al verlengde hij drie maanden geleden zijn contract tot medio 2012, Erwin Koeman staat onder druk in Hongarije. De bondscoach wordt mogelijk de dupe van de presidentsverkiezingen.
'Het ligt allemaal wat gevoelig, maar de politiek is erg ingevoerd in het voetbal', aldus Koeman in Het Laatste Nieuws. 'In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter.'
'Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg. Die toekomstige premier financiert de voetbalschool van Videoton, een van de grootste clubs. En de trainer van Videoton spant nu al samen met de aanstaande premier. Zie je het plaatje al voor je?'
'In de kranten verschijnen er voortdurend uitspraken van die aanstaande premier dat de bondsvoorzitter en ik niets gedaan hebben voor het Hongaarse voetbal. Ik probeer dat van me af te laten schuiven, maar als ik in Hongarije kom, word ik er wel mee geconfronteerd.'
'Want dan heeft hij weer een uitspraak gedaan en dan verwacht de pers dat ik daarop reageer. Kan je je al voorstellen dat de premier van Nederland of België roept dat Bert van Marwijk of Dick Advocaat weg moet? In Hongarije gebeurt het wel', besluit de voormalig Feyenoord-trainer.
Goede voor Groningen? Heeft inmiddels wel de nodige ervaring opgedaan.quote:Erwin Koeman ziet FC Groningen wel zitten
Nu Ron Jans zijn afscheid als trainer van FC Groningen heeft aangekondigd, moeten de noorderlingen op zoek naar een nieuwe coach. Erwin Koeman, voormalig speler van de club, staat niet onwelwillend tegenover een dienstverband bij FC Groningen.
17 nov. 2009 10:19:25
In een gesprek met Metro laat Koeman blijken best wel geïnteresseerd te zijn in het trainerschap van de Groningers. Recentelijk verlengde de bondscoach van Hongarije nog zijn contract met de Hongaarse bond, maar toch is hij niet helemaal gerust over zijn huidige positie.
"In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter. Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg", liet Koeman eerder optekenen.
Om die reden staat hij open voor FC Groningen. "Ik heb nog niet met FC Groningen gesproken, maar het zal wel mooi zijn. Ik zou daar graag eens willen werken, heb er natuurlijk al een verleden. Maar ik ben niet iemand die per se onder zijn contract probeert uit te komen. We zien wel hoe het loopt." (TvE)
Kan ie niet terug naar Groningen?quote:'Lindgren verlaat Ajax tijdens de winterstop'
02/12/2009 17:44
Rasmus Lindgren lijkt zijn langste tijd bij Ajax te hebben gehad. De 25-jarige middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs uit zijn geboorteland Zweden en ook het Deense Brøndby IF volgt de ontwikkelingen van Lindgren op de voet, meldt Ekstra Bladet.
In 2002 voegde de tweevoudig Zweeds international bij de selectie van Ajax. Na een periode bij FC Groningen keerde de middenvelder terug in Amsterdam. Onder Marco van Basten verdween hij langzaam uit beeld en de huidige coach Martin Jol doet helemaal geen beroep op Lindgren.
Naast het Deense Brøndby IF hebben ook IFK Göteborg, AIK en IF Elfsborg Lindgren op de radar.
Nee!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Kan ie niet terug naar Groningen?
Silva is inderdaad een mongool, maar was Lindgren dan ook vertrokken op een soortgelijke manier? Hij had toch een afkoopsom?quote:
Dan heb je het niet begrepenquote:Op maandag 14 december 2009 08:39 schreef Happel het volgende:
De treinreis was voor niks geweest las ik? Weer teruggestuurd door de ME?
Jij gaat het mij even uitleggen, gok ik?quote:
quote:Ook Koeman wimpelt belangstelling FC Groningen af
16/12/2009 15:00
FC Groningen moet zijn zoektocht naar een nieuwe trainer voortzetten. Nadat eerder Frank de Boer al had afgezegd, liet nu Erwin Koeman weten dat hij Ron Jans niet wil opvolgen. Twee maanden geleden verlengde hij zijn contract als bondscoach van Hongarije nog tot medio 2012.
'Dat heb ik met mijn volle verstand getekend en dus respecteer ik dat contact', aldus Koeman tegen Voetbal International. 'Ik heb bij Groningen een heel mooie tijd gehad, maar ik ben niet iemand die onder contracten probeert uit te komen.'
'Ik wíl mijn contract bij de Hongaarse bond niet eens opzeggen', vervolgde Koeman. 'We hebben ons weliswaar niet geplaatst voor de WK, maar ik heb het goed naar mijn zin als bondscoach. Het blijft een avontuur en een uitdaging in dat land te werken.'
De vacature in Groningen combineren met zijn huidige baan ziet de 34-voudig international niet zitten. 'Een dubbelfunctie zoals Dick Advocaat dat doet met België en AZ, zie ik helemaal niet zitten, voor zo ver dat al ter sprake zou zijn gekomen.'
'Ik heb het wel minder druk dan als clubcoach, maar er is genoeg te doen. Ik bezoek veel wedstrijden, ik scout veel en doe ook veel pr-werkzaamheden. Hoe een ander het doet, moet hij weten. Voor mij zou het onbestaanbaar zijn er een club bij te doen. Ik ben honderd procent bondscoach.'
Eens...maarja. Kennelijk wil de fc iedereen op de hoogte houden van zijn zoektocht naar een nieuwe coach.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Waarom komen al die afwijzingen in de publiciteit? Dat lijkt me niet gunstig.
Degene die het wordt weet nu al dat hij derde keus is. Dan reken ik Cocu nog niet eens mee.
Moet het per sé iemand zijn met een fcg verleden? Wat een onzin! Zolang ie maar verstand van voetbal heeft en het liefst nog wat ervaring als coach. (alhoewel RJ het natuurlijk super heeft gedaan kijkende met welke ervaring hij begon)quote:Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
Misschien wil Johan Neeskens wel, heeft ook een verleden bij Groningen (weliswaar slechts een paar wedstrijden maar toch).
quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef vaagsel het volgende:
Veld is goedgekeurd, maar als ze onder deze omstandigheden de wedstrijd door laten gaan dan zou dat schandalig zijn. Naast de kou en de sneeuw is het godsonmogelijk en levensgevaarlijk voor mensen buiten Groningen (inclusief alle H'veen fans) om naar de Euroborg te komen. Daarbij rijden er al geen bussen meer en zullen de treinen ook wel snel gecancelled worden
quote:'Huistra volgt Jans op bij FC Groningen'
GRONINGEN - Pieter Huistra staat de komende twee seizoen aan het roer bij FC Groningen. De huidige trainer van Jong Ajax zal Ron Jans opvolgen, die tijdens dit seizoen aankondigde te zullen vertrekken na acht succesvolle jaren. Dat melden meerdere bronnen rondom de de club, zo schrijft de Telegraaf.
Ajax zou al hebben ingestemd met het vertrek van Huistra. Hij speelde tussen 1984 en 1987 voor de Groningse club en debuteerde daar in het betaalde voetbal.
Huistra volgde de cursus Coach Betaald Voetbal met onder anderen Marco van Basten, die hem naar de ArenA haalde als stagiair. Nadat Adrie Koster overstapte naar Club Brugge en Aron Winter stopte, kreeg Huistra de leiding over Jong Ajax.
Huistra speelde voor FC Groningen, Veendam, FC Twente en Glasgow Rangers en mocht acht keer het shirt van het Nederlands elftal dragen. Als trainer was hij ondermeer actief als assistent bij Vitesse, jeugdtrainer bij FC Groningen en bondscoach voor spelers tot 17 jaar. (BVDL)
Inderdaad, het goede woord, schandalig!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
NEC staat toch 17e of zo? Schandalige vertoning.
Groningen heeft 4 punten meer, dus de plek op de ranglijst zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
NEC staat toch 17e of zo? Schandalige vertoning.
Of Blind dat goedmaakt ...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef vaagsel het volgende:
Groningen mist gewoon een goede back. Niet voor niks dat Stenman zoveel ruimte krijgt, want zijn voorzetten lijken nergens op en zijn volstrekt ongevaarlijk.
En gisteren was gewoon een zeer slechte wedstrijd. Het komt allemaal heel plichtmatig over en er lijkt maar bar weinig motivatie en "klik" in het elftal te zitten.
Bedoel het in de zin van: kan Blind de zwakke defensie compenseren?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dacht dat blind meer centraal speelt
mhaw de keren dat ik hem bij ajax heb zien spelen deed hij dat volgens mij niet heel erg slecht, zou misschien een goed centrum kunnen vormen met granqvist. Alhoewel ik die ook niet heel erg sterk vind de laatste tijdquote:Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Barca het volgende:
[..]
Bedoel het in de zin van: kan Blind de zwakke defensie compenseren?
Ik denk eerlijk gezegd dat Groningen de afgelopen jaren door toeval erg goed gepresteerd heeft. Dankzij spelers als Suarez en Berg bijvoorbeeld. In de huidige selectie ontbreken imo dergelijke spelers en is groningen niet meer dan een middelmatige ploeg die rond de tiende plaats kan spelen.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Silvanovisch het volgende:
Denk niet dat het verstandig is geweest dat Ron Jans nu al zijn aftreden heeft aangekondigd.
De motivatie en alles is compleet verdwenen. Een verloren seizoen dit helaasch.
Wat betreft Simons ben ik het wel met je eens, toch denk ik dat wielaert wel nuttig zou kunnen zijn voor Groningen. Een speler die denk ik perfect bij Groningen zou passen is Dost van Heracles,maar die zal inmiddels wel onhaalbaar zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wielaert en Simons voegen niets toe.
Nijland kun je zelf wel bedenken lijkt me.
Nijland te duur?quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wielaert en Simons voegen niets toe.
Nijland kun je zelf wel bedenken lijkt me.
Niet beter dan een Matavz..quote:
Toch niet dezelfde positie?quote:
Ja, maar Nijland lijkt me een linkervleugelaanvaller en Matavz een centrumspits. Ze zouden dus beiden in de aanval kunnen spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nijland en Matavz staan allebei in de aanval.
Nijland brengt ze ook niet verder, niet scorende spitsen hebben ze genoeg. Ze hebben een spits nodig die er 15/20 maakt, maar dat soort types kan FC Groningen op dit moment niet betalen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar Nijland lijkt me een linkervleugelaanvaller en Matavz een centrumspits. Ze zouden dus beiden in de aanval kunnen spelen.
Maar als Nijland de assist geeft op Matavz wordt de ploeg er ook al beter op. Nijland lijkt mij een speler waar de fc best iets aan zou kunnen hebben. Zowel in een 3 als een 2-spitsensysteem.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Nijland brengt ze ook niet verder, niet scorende spitsen hebben ze genoeg. Ze hebben een spits nodig die er 15/20 maakt, maar dat soort types kan FC Groningen op dit moment niet betalen.
Lindgren zou ze meteen beter maken, ik zie hem ook liever in de basis bij Ajax dan dat blinde paard Enoh, maar hij is op een niet zo prettige manier weggegaan. Aan Wielaert heb je niet zoveel, dat is een matige verdediger, dat hebben we in zijn half jaar dat hij bij Ajax speelde wel kunnen zien. Bovendien heeft Groningen Granqvist en Sankoh al centraal achterin.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar als Nijland de assist geeft op Matavz wordt de ploeg er ook al beter op. Nijland lijkt mij een speler waar de fc best iets aan zou kunnen hebben. Zowel in een 3 als een 2-spitsensysteem.
Maar ... de ploeg zou ook spelers als Lindgren en Wielaert kunnen gebruiken. Om de achterhoede en het middenveld te versterken.Nou zou een verkoop of verhuur met optie tot verkoop voor Ajax gunstig zijn. Neem aan dat Groningen dan de voorkeur geeft aan jongere spelers.
Wat zou een Castillion bij Groningen kunnen?
Maar doen Granqvist en Sankoh het zo goed?quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Lindgren zou ze meteen beter maken, ik zie hem ook liever in de basis bij Ajax dan dat blinde paard Enoh, maar hij is op een niet zo prettige manier weggegaan. Aan Wielaert heb je niet zoveel, dat is een matige verdediger, dat hebben we in zijn half jaar dat hij bij Ajax speelde wel kunnen zien. Bovendien heeft Groningen Granqvist en Sankoh al centraal achterin.
Sankoh maakt behoorlijk wat foutjes, maar dat doet Wielaert ook. Als je weinig te besteden hebt moet je je geld juist steken in jonge spelers, die je eventueel nog met winst kunt verkopen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar doen Granqvist en Sankoh het zo goed?
Kruiswijk?quote:Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Sankoh maakt behoorlijk wat foutjes, maar dat doet Wielaert ook. Als je weinig te besteden hebt moet je je geld juist steken in jonge spelers, die je eventueel nog met winst kunt verkopen.
Niets. Wij hebben Kocquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Barca het volgende:
Wat zou een Castillion bij Groningen kunnen?
Nou ja, Groningen lijkt me een club waar "talenten" van zogenaamde tobclubs zich kunnen ontwikkelen.quote:Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Niets. Wij hebben Koc.
Ik snap dat je fantasie overuren draait na het nieuws over Huistra en de geruchten over een overstap van Daley Blind, maar Groningen heeft geen Ajax-spelers nodig.
quote:Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Inca het volgende:
gerucht is dat theo lucius mee gaat op trainingskamp
quote:FC Groningen volgt Darko Tasevski'
Volgens het Bulgaarse Gol hengelen zowel FC Groningen als sc Heerenveen naar de diensten van Darko Tasevski . De 25-jarige aanvallende middenvelder komt momenteel uit voor de Bulgaarse topclub Levski Sofia. Het gerucht gaat dat Tasevski voor een gelimiteerde transfersom van één miljoen euro kan vertrekken.
Onlangs werd de naam van de Macedonische international ook al in verband gebracht met de twee noordelijke clubs uit Eredivisie. De creatieve Tasevski wordt bij Levski Sofia gezien als een belangrijke speler en beschikt over een goede techniek.
Het contract van Tasevski loopt medio 2011 af.
quote:"Net wezen hardlopen met Theo Lucius. Iets te hard dus... TL gaat op trainingskamp met Groningen en hoopt daar na de winterstop te starten !" http://twitter.com/Twitmarcel/status/7300707591
portugal dacht ik, daar spelen ze toch ook een oefenwedstrijd tegen ajax?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik weet niet hoe het nu met de vorm van Lucius is. Waar is dat trainingskamp overigens? Dat Theo zich niet vergrijpt aan een local.
Zou kunnen. I don't know. Ga er nu maar vanuit dat jij beter op de hoogte bent. http://www.sportweek.nl/v(...)ingskamp_in_Portugalquote:Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
portugal dacht ik, daar spelen ze toch ook een oefenwedstrijd tegen ajax?
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
Hm ... ik weet niet hoe het nu met de vorm van Lucius is. Waar is dat trainingskamp overigens? Dat Theo zich niet vergrijpt aan een local.
quote:Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Inca het volgende:
gerucht is dat theo lucius mee gaat op trainingskamp
Ergens op het middenveld. Denk dat hij is gekozen vanwege zijn ervaring. Deze ploeg is te onervaren om wedstrijden te controleren. Verder is Lucius wel een vechtjas.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lucius was in z'n PSV-tijd best bruikbaar en zelfs even international, maar het beste is er toch echt wel van af.
Zou het een vreemde zet vinden. Welke positie zou hij moeten bekleden??
Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik het begrijp.
Ach, we zien wel. Misschien dat hij op het trainingskamp duidelijk maakt dat hij niet geschikt is. Misschien dat hij zowel op trainingskamp en in het restant van de competitie laat zien dat hij een goede keuze is geweest.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Zoals Groningen speelt, past Lucius nergens op het middenveld. Behalve evt. verdedigend, waar ze al drie spelers voor hebben.
Vechtjas, loopvermogen, betrouwbaar, fanatiek: het is er allemaal van af. Zie laatste jaar Feyenoord. Schrijnend.
Nee, ik onthou niet alles. En ik volg ook niet alles. Jammer dat Siem de Jong niet doorging. En Lindgren niet terugkomt.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Weet je nog dat ik zei dat we geen tweede keus van Ajax nodig hadden?
Dat nog liever dan afdankertjes van Feyenoord.
Hij zou toch op amateurbasis bij Den Bosch gaan spelen of is dat ook nooit van de grond gekomen?
Heb dat gevoel al het hele seizoen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Vuur als in het verschil tussen een Holla en een Femi.
Spelers met zo'n nonchalante, lethargische uitstraling, daar ben ik echt klaar mee.
Ik vind Vermeer niet beter dan Luciano. Het is winter hč. Dan wordt het allemaal iets minder bij Brazilianen.
Dat idee heb ik wel, maar hij is geen bijter. Da's niet zijn aard. Spelplezier vind ik ook nog iets anders dan positieve agressie. Ik mis echt een type Davids. Niet alleen bij Groningen trouwens.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Heb jij dan het idee dat Siem de Jong er alles aan doet?
Fer en Wijnaldum maken ook fouten, maar die stralen zoveel spelplezier uit. Mooi om te zien.
sterker nog in de wedstrijden in de CL behoorde hij tot de beste en hij bleef moeiteloos overeind tegen AC Milan. Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaards gegaanquote:Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lucius was in z'n PSV-tijd best bruikbaar en zelfs even international, maar het beste is er toch echt wel van af.
Zou het een vreemde zet vinden. Welke positie zou hij moeten bekleden??
Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik het begrijp.
In Groningen hebben we geen Berg.quote:Op maandag 4 januari 2010 00:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sterker nog in de wedstrijden in de CL behoorde hij tot de beste en hij bleef moeiteloos overeind tegen AC Milan. Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaards gegaan
Ja, die bedoel ik. Mijn inbox is niet vol. Mijn mailbox is afgesloten door de opperbevelhebber.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
En je bedoelt Elmont en Elmont en je inbox is vol.
Deleted.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh hoezo?
Linksback / linkshalf?quote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lucius is trouwens voor centraal achterin gehaald.
Waar zou Blind moeten spelen?
Back up voor centraal achterin, linksback of eventueel als verdedigende middenvelder.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lucius is trouwens voor centraal achterin gehaald.
Waar zou Blind moeten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |