abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73811791

Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X

• Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner

[*] Gelijkspel tegen Utrecht.
    [*] .......

Download hier de OP!
  • Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 18 oktober 2009 @ 17:48:08 #2
    158518 Sjechov
    Medisch Commercieel Actief!
    pi_73811998
    Het wordt tijd voor een spits die snapt dat de bal tussen de palen moet?
    Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
      zondag 18 oktober 2009 @ 18:21:58 #3
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_73813215
    tvp...jammer dat het 0-0 bleef...
      zondag 18 oktober 2009 @ 18:26:54 #4
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_73813365
    quote:
    Op zondag 18 oktober 2009 17:48 schreef Sjechov het volgende:
    Het wordt tijd voor een spits die snapt dat de bal tussen de palen moet?
    Nordstrand wat tijd geven misschien, hij is er net.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_73819885
    quote:
    Op zondag 18 oktober 2009 18:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Nordstrand wat tijd geven misschien, hij is er net.
    Inderdaad. Bovendien komt hij net terug van een blessure.
    Ik vond hem (buiten die gemiste kansen) eigenlijk prima spelen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 18 oktober 2009 @ 21:14:39 #6
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_73820670
    Nordstrand komt er wel.

Nordstrand voor Holla (en dan Nordstrand in de spits).
    Garcia voor Lovre (op 10)

en er staat een prima elftal die 6e wordt
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_73820869
    We komen er wel, maar dan wel De Roover ipv Hirariej.
    Lovre speelde goed, maar Garcia is -als hij het vertrouwen krijgt- bij vlagen geniaal.
    En natuurlijk Nordstrand naast Pedersen, mag in plaats van Holla of vd Laak denk ik.
      maandag 19 oktober 2009 @ 11:09:27 #8
    108725 e-wok
    pi_73836570
    waarom speelde de roover niet?
    pi_73839272
    Zo slecht was Hiariej zeker niet hoor.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_73840116
    Hirariej speelde verdedigend niet slecht, maar is aanvallend tergend traag en ontbeert aanvallend spelinzicht.
    pi_73848534
    Ik vond hem aanvallend zeker niet slecht, hij heeft een goede voorzet. Misschien wel beter dan Sepp. Ook heb ik het idee dat Hiariej veel rustiger aan de bal is. Hij stond trouwens ook constant vrij aan de rechterkant maar dat werd maar af en toe gezien.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 19 oktober 2009 @ 20:43:18 #12
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_73857829
    Pedersen zegt zelfs tegen Jans dat ie een spits naast zich wil
    Supersoep over tong:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_73859247
    Niemand bij een kolkende Euroborg wezen kijken naar Jong FC Groningen?
      maandag 19 oktober 2009 @ 21:23:18 #14
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_73859554
    quote:
    Op maandag 19 oktober 2009 21:16 schreef detulp050 het volgende:
    Niemand bij een door kinderen gevulde Euroborg wezen kijken naar Jong FC Groningen?
    Nee.
    Supersoep over tong:
    pi_74064502
    Niemand meer hier?
    Volgende week gewoon van az winnen
    Twinning = boring
    pi_74071971
    quote:
    Op zondag 25 oktober 2009 23:41 schreef Inca het volgende:
    Niemand meer hier?
    Volgende week gewoon van az winnen
    Eerst nog even Vitesse

* Karrs vreest ook daarvoor het ergste...
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      maandag 26 oktober 2009 @ 12:39:42 #17
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_74074315
    Ik voorspel dit scenario: We winnen van Vitesse en spelen goed. en tegen az is 't weer heel erg slecht.
    Supersoep over tong:
    pi_74074665
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Runselpink het volgende:
    Ik voorspel dit scenario: We winnen van Vitesse en spelen goed. en tegen az is 't weer heel erg slecht.
    Om eerlijk te zijn: ik teken ervoor.

Het meest briljante scenario: Op plek 14 eindigen en de beker winnen
    pi_74076632
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:

[..]

Haha dan is het seizoen zeker geslaagd.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_74165579
    quote:
    Op maandag 26 oktober 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:

[..]

In ieder geval een ronde verder. Groningen dit jaar een cupfighter?
      woensdag 28 oktober 2009 @ 21:56:49 #21
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_74166892
    Als we nou maar niet tegen Spakenburg moeten.....
    Supersoep over tong:
    pi_74168288
    What the f...

pi_74171551

Heeft iemand de doelpunten van FC Groningen?
      donderdag 29 oktober 2009 @ 14:29:29 #24
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_74187216
    Dat was onverwacht

Bacuna staat inmiddels op de kaart, hoewel hij wel een grote kans (1 op 1 op de keeper) miste. Laten we dat maar een leermomentje noemen.

Meningen over hem?
    I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
      donderdag 29 oktober 2009 @ 20:56:55 #25
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_74201659
    quote:
    Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef Billy_Talent het volgende:
    Dat was onverwacht

Bacuna staat inmiddels op de kaart, hoewel hij wel een grote kans (1 op 1 op de keeper) miste. Laten we dat maar een leermomentje noemen.

Meningen over hem?
    Goed debuut, weinig tot geen fouten. Maar wel tegen een slecht spelende ploeg.
    :)
    pi_74209700
    Thuis tegen NEC in de beker.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_74221854
    Gonzalo Garcia mag weg bij Groningen

GRONINGEN - Gonzalo Garcia mag in de winterstop vertrekken bij FC Groningen. De aanvaller en de club zijn tot de conclusie gekomen dat ze niet goed bij elkaar passen.

Garcia had een contract tot 2012 bij FC Groningen. Hij is bezig aan zijn tweede seizoen bij de FC en kwam vorig jaar juni over van Heracles Almelo.

rtvnoord
    Twinning = boring
      vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:46:25 #28
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_74222578
    Dat verbaast me niet heel erg veel eerlijk gezegd. Op een paar dingen na (winnende goal tegen Heracles(?) en die geweldige actie tegen PSV ()) heeft ie nooit echt gepresteerd.

Dat ie een leuke club mag vinden
    I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
    pi_74224585
    quote:
    Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Billy_Talent het volgende:

Dat ie een leuke club mag vinden
    Zou leuk zijn als hij weer naar Heracles gaat. Hij was daar wekelijks uitblinker en ik kon enorm van zijn acties genieten altijd. Gewoon een leuke speler, jammer dat het nooit wat is geworden bij de FC. Vind het jammer dat deze creative speler vertrekt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_74227236
    Aan de ene kant jammer, want als hij in goede doen is, is hij geweldig. Echt zo'n speler die bij een invalbeurt zich niet kan of wil bewijzen. Succes Gonzalo
    pi_74228922
    Succes jongen
    Ik heb eerlijk gezegd altijd wel een zwak voor 'm gehad. Denk dat het net zoveel aan hem als aan de rest van 't team ligt dat 't niet echt gelukt is...
    pi_74565635
    quote:
    FC Groningen twijfelt over aantrekken Nordstrand

FC Groningen is tot dusverre niet overtuigd geraakt van de prestaties van Morten Nordstrand.

10 nov. 2009 09:11:32

De noorderlingen huren de aanvaller momenteel van FC Kopenhagen en hebben een optie tot koop. FC Groningen twijfelt er echter over om deze optie te lichten, aldus Voetbal International.

De 26-jarige Nordstrand werd afgelopen zomer door FC Groningen gehaald om Marcus Berg op te volgen. In zijn vaderland Denemarken bouwde hij de afgelopen jaren een reputatie als doelpuntenmaker op. Sinds 2005 volgt FC Groningen de verrichtingen van Nordstrand.

Voorlopig heeft de aanvaller echter niet kunnen overtuigen in de ploeg van trainer Ron Jans. Mede door blessureleed speelde Nordstrand tot nu toe nog maar weinig voor FC Groningen. Alleen in de noordelijke derby tegen sc Heerenveen kwam de Deen tot scoren. (TvE)
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_74570127
    En dat was me ook een goal

Ik zeg, meer tijd gunnen en eens kijken hoe hij beter bediend kan worden.
    pi_74605728
    quote:
    Jans vertrekt na acht seizoenen bij FC Groningen
    Woensdag, 11 november 2009 om 14:53

Ron Jans en FC Groningen gaan na dit seizoen uit elkaar. De trainer heeft aangegeven dat hij na een dienstverband van acht seizoenen op zoek wil gaan naar een nieuwe ervaring. Jans maakt dit seizoen nog af, maar zal daarna vertrekken.

De oefenmeester beschikt over een aflopend contract en de clubleiding wilde de verbintenis graag verlengen. Dinsdagavond spraken beide partijen hierover, maar Jans gaf in dit onderhoud aan dat hij niet wilde bijtekenen. De langstzittende trainer uit de Eredivisie vindt het tijd om verder te kijken en vertrekt na dit voetbaljaar.

Algemeen directeur Hans Nijland noemt het aanstaande vertrek van de hoofdtrainer bijzonder spijtig. “Wij hadden de intentie nog met elkaar door te gaan”, zei hij op de website van zijn club. “Wij kennen met Ron Jans een uitermate succesvolle periode. Hij is voor ons ook meer dan een trainer/coach, hij is een boegbeeld van de club geworden. Na acht jaar gaat daar een einde aan komen. We hopen en verwachten het seizoen op een succesvolle manier af te maken, dat verdient Ron.”

FC Groningen zal zich de komende periode gaan beraden over de opvolging van Jans, aldus Nijland. “Het is nog vroeg in het seizoen. De duidelijkheid die er nu ligt, geeft ons de mogelijkheid in alle rust naar een geschikte kandidaat te zoeken. Wij zullen hierbij zeer zorgvuldig te werk gaan en zullen dan ook alle benodigde tijd nemen voor het aanstellen van een goede opvolger.”

Jans werd in november 2002 aangesteld als hoofdtrainer van FC Groningen, toen hij de opgestapte Dwight Lodeweges opvolgde. Onder leiding van Jans kwalificeerde FC Groningen zich in 2006 en 2007 voor Europees voetbal. “De jaren bij FC Groningen zijn de mooiste in mijn voetballeven”, vertelde de coach. “Daar ben ik de club enorm dankbaar voor. Ik zag nog voldoende perspectief om door te gaan. Ik ben dan ook niet toe aan een nieuwe uitdaging, maar meer naar een nieuwe ervaring. Ik wil mezelf weer in het diepe gooien.”
    Ron Jans is een held Maar ook wij willen vooruit natuurlijk Misschien is een frisse wind wel goed voor Groningen, een trainer die ons nog een stapje vooruit kan brengen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 11 november 2009 @ 15:19:20 #35
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_74606056
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef Kerol het volgende:

[..]

Ron Jans is een held Maar ook wij willen vooruit natuurlijk Misschien is een frisse wind wel goed voor Groningen, een trainer die ons nog een stapje vooruit kan brengen.
    Ben je niet bang voor het Heerenveen effect, Foppe bijvoorbeeld de jaren na zijn vertrek zijn minder dan toen hij er nog zat ( op de beker na trouwens ), zou het humor vinden trouwens als het Verbeek word, maar ik denk Ernie Brandts.
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_74609147
    Erwin Koeman is de enigste juiste opvolger lijkt me

[ Bericht 0% gewijzigd door forzaudinese op 11-11-2009 17:10:35 ]
    pi_74609636
    Doe mij Co maar
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 november 2009 @ 19:33:32 #38
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_74613786
    Jans, Erwin Koeman lijkt me de natuurlijke opvolger
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
      woensdag 11 november 2009 @ 19:38:54 #39
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_74614006
    Ik begrijp Jans wel, hij heeft zijn topprestatie met zijn finaleplaats in de play offs om CL voetbal al bereikt bij Groningen. Meer dan dat zal hij niet meer bereiken, zeker gezien de stagnatie van Groningen.
      donderdag 12 november 2009 @ 15:37:06 #40
    108725 e-wok
    pi_74636868
    wat denken jullie, blijft ie in nederland? Ik hoop niet dat ie in een zinkend schip stapt, deze man verdient een goed vervolg
    pi_74637044
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 16:59 schreef forzaudinese het volgende:
    Erwin Koeman is de enigste juiste opvolger lijkt me
    Zolang het Ronald niet wordt vind ik het best. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?
    Supra Groningam Nihil
    Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
    Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
    Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
      donderdag 12 november 2009 @ 15:47:02 #42
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_74637213
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef e-wok het volgende:
    wat denken jullie, blijft ie in nederland? Ik hoop niet dat ie in een zinkend schip stapt, deze man verdient een goed vervolg
    Misschien gaat ie wel naar Duitsland. Hij spreekt de taal iig.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 17:34:25 #43
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_74671897
    quote:
    Sepp De Roover wil naar Belgische topper

Sepp De Roover hoopt zich met de Rode Duivels in de kijker te spelen van enkele Belgische (top)clubs. Het contract van de 25-jarige rechtsback bij FC Groningen loopt in juni af en De Roover wil graag terug naar het vaderland.
    'Mijn contract loopt straks af en ik wil best terugkeren naar België', zegt De Roover, die zich erover verbaast dat nog geen enkele club informeerde. 'Maar dan enkel naar een topclub. Anders trek ik naar het buitenland. Dat kan ook. Want Groningen is te ver van huis en niet echt het buitenland.'
    DeLuna vindt me dik ;(
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_74729716
    Waar heeft Erwin Koeman bewezen dat hij een čcht goede trainer is dan?

Ik hoop dat Nijland & Veldmate hoger inzetten.

Of weer een beginnende trainer met visie. Met Jans haalden ze ook gewoon de assistent van Emmen.
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_74739873
    quote:
    Op donderdag 12 november 2009 15:42 schreef Deetch het volgende:

[..]

. Misschien wil Dwight het ook nog wel weer een keertje proberen?
    .

Laat Erwin Koeman of GJ Verbeek het maar worden.
    quote:
    Koeman ondanks verlenging onder druk in Hongarije

Ook al verlengde hij drie maanden geleden zijn contract tot medio 2012, Erwin Koeman staat onder druk in Hongarije. De bondscoach wordt mogelijk de dupe van de presidentsverkiezingen.

'Het ligt allemaal wat gevoelig, maar de politiek is erg ingevoerd in het voetbal', aldus Koeman in Het Laatste Nieuws. 'In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter.'

'Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg. Die toekomstige premier financiert de voetbalschool van Videoton, een van de grootste clubs. En de trainer van Videoton spant nu al samen met de aanstaande premier. Zie je het plaatje al voor je?'

'In de kranten verschijnen er voortdurend uitspraken van die aanstaande premier dat de bondsvoorzitter en ik niets gedaan hebben voor het Hongaarse voetbal. Ik probeer dat van me af te laten schuiven, maar als ik in Hongarije kom, word ik er wel mee geconfronteerd.'

'Want dan heeft hij weer een uitspraak gedaan en dan verwacht de pers dat ik daarop reageer. Kan je je al voorstellen dat de premier van Nederland of België roept dat Bert van Marwijk of Dick Advocaat weg moet? In Hongarije gebeurt het wel', besluit de voormalig Feyenoord-trainer.
    pi_74777189
    quote:
    Erwin Koeman ziet FC Groningen wel zitten
    Nu Ron Jans zijn afscheid als trainer van FC Groningen heeft aangekondigd, moeten de noorderlingen op zoek naar een nieuwe coach. Erwin Koeman, voormalig speler van de club, staat niet onwelwillend tegenover een dienstverband bij FC Groningen.

17 nov. 2009 10:19:25

In een gesprek met Metro laat Koeman blijken best wel geïnteresseerd te zijn in het trainerschap van de Groningers. Recentelijk verlengde de bondscoach van Hongarije nog zijn contract met de Hongaarse bond, maar toch is hij niet helemaal gerust over zijn huidige positie.

"In april zijn er presidentsverkiezingen in Hongarije. De kandidaat nummer één om premier te worden heeft vroeger een aanvaring gehad met mijn bondsvoorzitter. Dus die roept nu al in de kranten: de bondsvoorzitter moet weg, maar Koeman moet ook weg", liet Koeman eerder optekenen.

Om die reden staat hij open voor FC Groningen. "Ik heb nog niet met FC Groningen gesproken, maar het zal wel mooi zijn. Ik zou daar graag eens willen werken, heb er natuurlijk al een verleden. Maar ik ben niet iemand die per se onder zijn contract probeert uit te komen. We zien wel hoe het loopt." (TvE)
    Goede voor Groningen? Heeft inmiddels wel de nodige ervaring opgedaan.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_74799027
    Erwin is de meest voor de hand liggende kandidaat en daarom juist vraag ik me af of ze het wel moeten doen.

Er is een naam die me al door mijn hoofd spookt zolang als ik weet dat Jans weg gaat. Als voetballer heeft hij al een onuitwisbare indruk achter gelaten en ik zie hem wel passen bij Groningen ondanks het feit dat zijn afkomst wellicht wat gevoelig zou kunnen liggen maar dat interesseert mij persoonlijk niets. Vraag me niet waarom, maar ik zie hem hier helemaal zitten.

De naam van deze trainer????
    Ewald Lienen.
    Volgens mij een soort duitse tegenhanger van Steve McLaren.
    pi_74873187
    Ik denk dat de trainer van de beloftes het word
    Twinning = boring
    pi_75198540
    Wat is er loos hier?. Eerst een levendig topic en nu is uitgestorven nog een understeatment...
      woensdag 2 december 2009 @ 20:08:02 #50
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_75224047
    quote:
    'Lindgren verlaat Ajax tijdens de winterstop'
    02/12/2009 17:44

Rasmus Lindgren lijkt zijn langste tijd bij Ajax te hebben gehad. De 25-jarige middenvelder staat in de belangstelling van diverse clubs uit zijn geboorteland Zweden en ook het Deense Brøndby IF volgt de ontwikkelingen van Lindgren op de voet, meldt Ekstra Bladet.

In 2002 voegde de tweevoudig Zweeds international bij de selectie van Ajax. Na een periode bij FC Groningen keerde de middenvelder terug in Amsterdam. Onder Marco van Basten verdween hij langzaam uit beeld en de huidige coach Martin Jol doet helemaal geen beroep op Lindgren.

Naast het Deense Brøndby IF hebben ook IFK Göteborg, AIK en IF Elfsborg Lindgren op de radar.
    Kan ie niet terug naar Groningen?
    pi_75226191
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef Billy_Talent het volgende:

[..]

Kan ie niet terug naar Groningen?
    Nee!
    pi_75229139
    hebben hem niet nodig, net als silva
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 2 december 2009 @ 22:14:29 #53
    174659 Billy_Talent
    stiekem mag alles
    pi_75229413
    quote:
    Op woensdag 2 december 2009 22:08 schreef Kerol het volgende:
    hebben hem niet nodig, net als silva
    Silva is inderdaad een mongool, maar was Lindgren dan ook vertrokken op een soortgelijke manier? Hij had toch een afkoopsom?
      maandag 14 december 2009 @ 05:41:59 #54
    23346 Evil_Koekje
    Niet altijd evil...
    pi_75602698
    Tijd voor wat meer posts...
    pi_75603669
    De treinreis was voor niks geweest las ik? Weer teruggestuurd door de ME?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75603812
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 08:39 schreef Happel het volgende:
    De treinreis was voor niks geweest las ik? Weer teruggestuurd door de ME?
    Dan heb je het niet begrepen
    pi_75604070
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 08:52 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Dan heb je het niet begrepen
    Jij gaat het mij even uitleggen, gok ik?

Plan was toch om een protestmars naar het Kasteel te houden?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75604292
    Ja, maar ik werk graag in meerdere delen
    Doel was om te protesteren tegen de combi. De manier waarop dit is gegaan (dus zonder gedoe en zonder geweld) is perfect gegaan. Ondanks de idiote hoeveelheid politie is er geen incidentje van de kant van de supporters geweest; ergo: ze hebben aangetoond hoe het ook kan. Dat dan de protestmars niet is doorgegaan is niet zo erg
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 16 december 2009 @ 22:57:37 #59
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_75709595
    quote:
    Ook Koeman wimpelt belangstelling FC Groningen af
    16/12/2009 15:00

FC Groningen moet zijn zoektocht naar een nieuwe trainer voortzetten. Nadat eerder Frank de Boer al had afgezegd, liet nu Erwin Koeman weten dat hij Ron Jans niet wil opvolgen. Twee maanden geleden verlengde hij zijn contract als bondscoach van Hongarije nog tot medio 2012.

'Dat heb ik met mijn volle verstand getekend en dus respecteer ik dat contact', aldus Koeman tegen Voetbal International. 'Ik heb bij Groningen een heel mooie tijd gehad, maar ik ben niet iemand die onder contracten probeert uit te komen.'

'Ik wíl mijn contract bij de Hongaarse bond niet eens opzeggen', vervolgde Koeman. 'We hebben ons weliswaar niet geplaatst voor de WK, maar ik heb het goed naar mijn zin als bondscoach. Het blijft een avontuur en een uitdaging in dat land te werken.'

De vacature in Groningen combineren met zijn huidige baan ziet de 34-voudig international niet zitten. 'Een dubbelfunctie zoals Dick Advocaat dat doet met België en AZ, zie ik helemaal niet zitten, voor zo ver dat al ter sprake zou zijn gekomen.'

'Ik heb het wel minder druk dan als clubcoach, maar er is genoeg te doen. Ik bezoek veel wedstrijden, ik scout veel en doe ook veel pr-werkzaamheden. Hoe een ander het doet, moet hij weten. Voor mij zou het onbestaanbaar zijn er een club bij te doen. Ik ben honderd procent bondscoach.'
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_75710722
    Waarom komen al die afwijzingen in de publiciteit? Dat lijkt me niet gunstig.

Degene die het wordt weet nu al dat hij derde keus is. Dan reken ik Cocu nog niet eens mee.
    Jimmy Carter:
      donderdag 17 december 2009 @ 03:33:37 #61
    10086 Heerlijkheid
    gebiedt mij te zeggen
    pi_75714837
    Misschien wil Johan Neeskens wel, heeft ook een verleden bij Groningen (weliswaar slechts een paar wedstrijden maar toch).
      donderdag 17 december 2009 @ 15:17:13 #62
    108725 e-wok
    pi_75731029
    quote:
    Op woensdag 16 december 2009 23:24 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Waarom komen al die afwijzingen in de publiciteit? Dat lijkt me niet gunstig.

Degene die het wordt weet nu al dat hij derde keus is. Dan reken ik Cocu nog niet eens mee.
    Eens...maarja. Kennelijk wil de fc iedereen op de hoogte houden van zijn zoektocht naar een nieuwe coach.
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 03:33 schreef Heerlijkheid het volgende:
    Misschien wil Johan Neeskens wel, heeft ook een verleden bij Groningen (weliswaar slechts een paar wedstrijden maar toch).
    Moet het per sé iemand zijn met een fcg verleden? Wat een onzin! Zolang ie maar verstand van voetbal heeft en het liefst nog wat ervaring als coach. (alhoewel RJ het natuurlijk super heeft gedaan kijkende met welke ervaring hij begon)
    pi_75801853
    Pieter Huistra!
    Jimmy Carter:
    pi_75828031
    Veld is goedgekeurd, maar als ze onder deze omstandigheden de wedstrijd door laten gaan dan zou dat schandalig zijn. Naast de kou en de sneeuw is het godsonmogelijk en levensgevaarlijk voor mensen buiten Groningen (inclusief alle H'veen fans) om naar de Euroborg te komen. Daarbij rijden er al geen bussen meer en zullen de treinen ook wel snel gecancelled worden
    Life is too short not to have fun
      zondag 20 december 2009 @ 10:11:07 #65
    274198 Sikko71
    v/h Dieptriest
    pi_75828218
    Ik ben dus niet de enige die er zo over denkt, ik heb besloten niet heen te gaan, ben niet gek.
    quote:
    Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef vaagsel het volgende:
    Veld is goedgekeurd, maar als ze onder deze omstandigheden de wedstrijd door laten gaan dan zou dat schandalig zijn. Naast de kou en de sneeuw is het godsonmogelijk en levensgevaarlijk voor mensen buiten Groningen (inclusief alle H'veen fans) om naar de Euroborg te komen. Daarbij rijden er al geen bussen meer en zullen de treinen ook wel snel gecancelled worden
    pi_75828301
    Vind het ook (weer) van weinig daadkracht van de FC getuigen dat ze het niet uit zichzelf af lasten. Hier voor de deur zaten auto's al vast, gaat nog een goede grap worden daar. Denk dat ik voor de ervaring wel die kant op wandel maar verwacht niet meer dan 5000 man en een hele hoop blikschade.
    pi_75828564
    En afgelast op last van de KNVB. Enige juiste beslissing imo!
      zondag 20 december 2009 @ 11:52:50 #68
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_75830662
    En als Erwin K. nu toch ontslagen wordt door de Hongaarse bond?

Silva naar Zuid-Amerika, toch? En Lindgren? Naar Scandinavië?

Seppie naar een Belgische topclub? Doelt hij daarmee op AZ?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_75913896
    quote:
    'Huistra volgt Jans op bij FC Groningen'

GRONINGEN - Pieter Huistra staat de komende twee seizoen aan het roer bij FC Groningen. De huidige trainer van Jong Ajax zal Ron Jans opvolgen, die tijdens dit seizoen aankondigde te zullen vertrekken na acht succesvolle jaren. Dat melden meerdere bronnen rondom de de club, zo schrijft de Telegraaf.
    Ajax zou al hebben ingestemd met het vertrek van Huistra. Hij speelde tussen 1984 en 1987 voor de Groningse club en debuteerde daar in het betaalde voetbal.

Huistra volgde de cursus Coach Betaald Voetbal met onder anderen Marco van Basten, die hem naar de ArenA haalde als stagiair. Nadat Adrie Koster overstapte naar Club Brugge en Aron Winter stopte, kreeg Huistra de leiding over Jong Ajax.

Huistra speelde voor FC Groningen, Veendam, FC Twente en Glasgow Rangers en mocht acht keer het shirt van het Nederlands elftal dragen. Als trainer was hij ondermeer actief als assistent bij Vitesse, jeugdtrainer bij FC Groningen en bondscoach voor spelers tot 17 jaar. (BVDL)
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_75915050
    Dat postte ik dus zaterdag al.
    Jimmy Carter:
    pi_75915204
    Wie
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_75989380
    Pffff wat speelt dat Fc Groningen toch bitter slecht. Lijkt wel alsof ze het geen bal kan schelen wat de uitslag is. Ze tikken maar wat de bal rond...en worden pas wakker als ze achter staan. Dan ben je dus al te laat! Leren ze dat nou niet? Je moet vechten om te willen winnen.
    Nu weer thuis verliezen van NEC. Dat is helemaal geen hoogvlieger.
    Groningen moet zich echt doodschamen. Zeker gezien het materiaal wat ze hebben.
    Als ik ze zie spelen zonder overtuiging en wil dan heb ik echt de neiging om ze even een schop te verkopen, maar ja......

Zo zag ik bijvoorbeeld steeds de bal terug gespeeld worden, constant weer dat terugspelen, wordt een ziekte in dit team....en áls de bal dan ergens aan de lijn voorin dan eindelijk kan worden aangenomen (in dit geval door Bacuna), dan lukt hem dat niet zonder ook maar een tegenstander in de buurt. Weer paar minuten verder.....zucht....hopeloos gewoon...
    Ik kijk soms ook amateurwedstrijden, dat ziet er dan soms nog beter uit.
    Hoop doet voetballen
    pi_75989437
    NEC staat toch 17e of zo? Schandalige vertoning.
    Jimmy Carter:
    pi_75989475
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Inderdaad, het goede woord, schandalig!
    Hoop doet voetballen
    pi_75989914
    Er zijn ook wel veel blessures en de selectie is smal, maar zoals je zegt: blinde inzet en strijdlust moet niet te veel gevraagd zijn. Daar is het spel van FCG toch in eerste instantie op gebaseerd, zeker thuis.
    Jimmy Carter:
    pi_75989991
    En dan te bedenken dat ik hier nog heen wilde gaan. Maar ben al eens eerder bij een bekerwedstrijd van FCG geweest, dat is me toen slecht bevallen (1-3, zelfde verhaal als drie posts hierboven) en ook al eens eerder naar een wedstrijd tegen NEC geweest (ook 1-3, play-offs mei 2008).
    Jimmy Carter:
      donderdag 24 december 2009 @ 07:41:18 #77
    1124 Mark
    Awesome dad from hell
    pi_76003286
    quote:
    Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Groningen heeft 4 punten meer, dus de plek op de ranglijst zegt niet zoveel.
    We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
    Elk jaar Towel Day!(2)](3)
    Dommage arachide-fromage
    pi_76006639
    Groningen mist gewoon een goede back. Niet voor niks dat Stenman zoveel ruimte krijgt, want zijn voorzetten lijken nergens op en zijn volstrekt ongevaarlijk.

En gisteren was gewoon een zeer slechte wedstrijd. Het komt allemaal heel plichtmatig over en er lijkt maar bar weinig motivatie en "klik" in het elftal te zitten.
      donderdag 24 december 2009 @ 17:43:25 #79
    30220 Barca
    pi_76023325
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 11:05 schreef vaagsel het volgende:
    Groningen mist gewoon een goede back. Niet voor niks dat Stenman zoveel ruimte krijgt, want zijn voorzetten lijken nergens op en zijn volstrekt ongevaarlijk.

En gisteren was gewoon een zeer slechte wedstrijd. Het komt allemaal heel plichtmatig over en er lijkt maar bar weinig motivatie en "klik" in het elftal te zitten.
    Of Blind dat goedmaakt ...
    pi_76023389
    Blind kan ook de tweede Cahais worden, met zijn totale gebrek aan snelheid.
    Jimmy Carter:
      donderdag 24 december 2009 @ 17:48:58 #81
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76023584
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 17:43 schreef Barca het volgende:

[..]

Of Blind dat goedmaakt ...
    Dacht dat blind meer centraal speelt
    .
      donderdag 24 december 2009 @ 17:50:03 #82
    30220 Barca
    pi_76023633
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 17:48 schreef Yankee het volgende:

[..]

Dacht dat blind meer centraal speelt
    Bedoel het in de zin van: kan Blind de zwakke defensie compenseren?
      donderdag 24 december 2009 @ 17:54:10 #83
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76023784
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 17:50 schreef Barca het volgende:

[..]

Bedoel het in de zin van: kan Blind de zwakke defensie compenseren?
    mhaw de keren dat ik hem bij ajax heb zien spelen deed hij dat volgens mij niet heel erg slecht, zou misschien een goed centrum kunnen vormen met granqvist. Alhoewel ik die ook niet heel erg sterk vind de laatste tijd
    .
    pi_76023911
    Denk niet dat het verstandig is geweest dat Ron Jans nu al zijn aftreden heeft aangekondigd.
    De motivatie en alles is compleet verdwenen. Een verloren seizoen dit helaasch.
    l|||-------|||l
      donderdag 24 december 2009 @ 17:58:48 #85
    30220 Barca
    pi_76023961
    Volgens mij was het al een verloren seizoen vóór Jans zijn afscheid aankondigde.
      donderdag 24 december 2009 @ 18:01:23 #86
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76024069
    quote:
    Op donderdag 24 december 2009 17:57 schreef Silvanovisch het volgende:
    Denk niet dat het verstandig is geweest dat Ron Jans nu al zijn aftreden heeft aangekondigd.
    De motivatie en alles is compleet verdwenen. Een verloren seizoen dit helaasch.
    Ik denk eerlijk gezegd dat Groningen de afgelopen jaren door toeval erg goed gepresteerd heeft. Dankzij spelers als Suarez en Berg bijvoorbeeld. In de huidige selectie ontbreken imo dergelijke spelers en is groningen niet meer dan een middelmatige ploeg die rond de tiende plaats kan spelen.
    .
      donderdag 24 december 2009 @ 18:03:59 #87
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76024173
    Oftewel de verwachtingen zijn te hoog
    .
    pi_76024214
    Eens met Yankee.

Andersson is ook zo'n speler, maar die is dus geblesseerd.

Sparv kan wel een goede worden, denk ik.
    Jimmy Carter:
      donderdag 24 december 2009 @ 18:06:52 #89
    30220 Barca
    pi_76024296
    Sja .... Groningen had het "geluk" dat het in de winning mood verkeerde. De ploeg speelde sprankelend, swingend en vol vertrouwen. De goals vielen, en op de juiste momenten.

Geluk dwing je af. Dat deed de ploeg. Want aanvallen, dat laten ze niet graag na. Maar ... als het vertrouwen er niet is, dan staan er spelers waar het gebrek aan kwaliteit behoorlijk vanaf straalt.

Berg alleen was niet verantwoordelijk voor het succes, maar met hem in de ploeg was er wel het eerder genoemde vertrouwen. Zijn vertrek nam het positieve gevoel weg, net als het besef dat Jans aan zijn laatste seizoen als coach van fc Groningen ging beginnen.

De aankondiging in de media was niets meer dan een bevestiging van wat men eigenlijk al wist.
    pi_76025099
    Wat zijn jullie verwachtingen van Sparv? Gaat hij als linkermiddenvelder spelen?
    Jimmy Carter:
      vrijdag 25 december 2009 @ 09:40:27 #91
    30220 Barca
    pi_76043191
    Stef Nijland op huurbasis naar Willem II. Waarom niet naar Groningen?

Simons mogelijk op huurbasis naar sc Heerenveen. Waarom niet naar Groningen?

Wielaert op huurbasis naar sc Heerenveen. Waarom niet naar Groningen?
    pi_76043392
    Wielaert en Simons voegen niets toe.

Nijland kun je zelf wel bedenken lijkt me.
    Jimmy Carter:
      vrijdag 25 december 2009 @ 14:02:45 #93
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76048997
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 10:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Wat betreft Simons ben ik het wel met je eens, toch denk ik dat wielaert wel nuttig zou kunnen zijn voor Groningen. Een speler die denk ik perfect bij Groningen zou passen is Dost van Heracles,maar die zal inmiddels wel onhaalbaar zijn.
    .
      vrijdag 25 december 2009 @ 20:56:14 #94
    30220 Barca
    pi_76057255
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 10:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Nijland te duur?
    pi_76057711
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 20:56 schreef Barca het volgende:

[..]

Nijland te duur?
    Niet beter dan een Matavz..
    pi_76064932
    Het is ook niet goed om de stap terug te zetten.

Huntelaar gaat ook niet terug naar Ajax, dat doe je gewoon niet.

Hofs is iemand die het wel gedaan heeft....
    Jimmy Carter:
      zaterdag 26 december 2009 @ 07:01:27 #97
    30220 Barca
    pi_76068963
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Toch niet dezelfde positie?
      zaterdag 26 december 2009 @ 12:31:31 #98
    144262 thewishmaster
    pi_76072643
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 07:01 schreef Barca het volgende:

[..]

Toch niet dezelfde positie?
    Nijland en Matavz staan allebei in de aanval.
      zaterdag 26 december 2009 @ 12:36:29 #99
    30220 Barca
    pi_76072801
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:31 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nijland en Matavz staan allebei in de aanval.
    Ja, maar Nijland lijkt me een linkervleugelaanvaller en Matavz een centrumspits. Ze zouden dus beiden in de aanval kunnen spelen.
      zaterdag 26 december 2009 @ 12:37:31 #100
    144262 thewishmaster
    pi_76072836
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:36 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, maar Nijland lijkt me een linkervleugelaanvaller en Matavz een centrumspits. Ze zouden dus beiden in de aanval kunnen spelen.
    Nijland brengt ze ook niet verder, niet scorende spitsen hebben ze genoeg. Ze hebben een spits nodig die er 15/20 maakt, maar dat soort types kan FC Groningen op dit moment niet betalen.
      zaterdag 26 december 2009 @ 12:48:56 #101
    30220 Barca
    pi_76073193
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Nijland brengt ze ook niet verder, niet scorende spitsen hebben ze genoeg. Ze hebben een spits nodig die er 15/20 maakt, maar dat soort types kan FC Groningen op dit moment niet betalen.
    Maar als Nijland de assist geeft op Matavz wordt de ploeg er ook al beter op. Nijland lijkt mij een speler waar de fc best iets aan zou kunnen hebben. Zowel in een 3 als een 2-spitsensysteem.

Maar ... de ploeg zou ook spelers als Lindgren en Wielaert kunnen gebruiken. Om de achterhoede en het middenveld te versterken.Nou zou een verkoop of verhuur met optie tot verkoop voor Ajax gunstig zijn. Neem aan dat Groningen dan de voorkeur geeft aan jongere spelers.

Wat zou een Castillion bij Groningen kunnen?
      zaterdag 26 december 2009 @ 12:51:17 #102
    144262 thewishmaster
    pi_76073281
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar als Nijland de assist geeft op Matavz wordt de ploeg er ook al beter op. Nijland lijkt mij een speler waar de fc best iets aan zou kunnen hebben. Zowel in een 3 als een 2-spitsensysteem.

Maar ... de ploeg zou ook spelers als Lindgren en Wielaert kunnen gebruiken. Om de achterhoede en het middenveld te versterken.Nou zou een verkoop of verhuur met optie tot verkoop voor Ajax gunstig zijn. Neem aan dat Groningen dan de voorkeur geeft aan jongere spelers.

Lindgren zou ze meteen beter maken, ik zie hem ook liever in de basis bij Ajax dan dat blinde paard Enoh, maar hij is op een niet zo prettige manier weggegaan. Aan Wielaert heb je niet zoveel, dat is een matige verdediger, dat hebben we in zijn half jaar dat hij bij Ajax speelde wel kunnen zien. Bovendien heeft Groningen Granqvist en Sankoh al centraal achterin.
    pi_76073360
    quote:
    Op vrijdag 25 december 2009 21:11 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Matavz is een laffe herder, hij weigert tequila die slijmballen hem geven in de Rumba
      zaterdag 26 december 2009 @ 13:00:06 #104
    30220 Barca
    pi_76073595
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:51 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Lindgren zou ze meteen beter maken, ik zie hem ook liever in de basis bij Ajax dan dat blinde paard Enoh, maar hij is op een niet zo prettige manier weggegaan. Aan Wielaert heb je niet zoveel, dat is een matige verdediger, dat hebben we in zijn half jaar dat hij bij Ajax speelde wel kunnen zien. Bovendien heeft Groningen Granqvist en Sankoh al centraal achterin.
    Maar doen Granqvist en Sankoh het zo goed?
      zondag 27 december 2009 @ 12:19:35 #105
    30220 Barca
    pi_76097774
      zondag 27 december 2009 @ 12:34:42 #106
    144262 thewishmaster
    pi_76098299
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 13:00 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar doen Granqvist en Sankoh het zo goed?
    Sankoh maakt behoorlijk wat foutjes, maar dat doet Wielaert ook. Als je weinig te besteden hebt moet je je geld juist steken in jonge spelers, die je eventueel nog met winst kunt verkopen.
      zondag 27 december 2009 @ 15:31:07 #107
    30220 Barca
    pi_76105445
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 12:34 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Sankoh maakt behoorlijk wat foutjes, maar dat doet Wielaert ook. Als je weinig te besteden hebt moet je je geld juist steken in jonge spelers, die je eventueel nog met winst kunt verkopen.
    Kruiswijk?
    pi_76112937
    quote:
    Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef Barca het volgende:

Niets. Wij hebben Koc .

Ik snap dat je fantasie overuren draait na het nieuws over Huistra en de geruchten over een overstap van Daley Blind, maar Groningen heeft geen Ajax-spelers nodig.
    Jimmy Carter:
      maandag 28 december 2009 @ 00:38:20 #109
    30220 Barca
    pi_76127077
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 19:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Niets. Wij hebben Koc .

Ik snap dat je fantasie overuren draait na het nieuws over Huistra en de geruchten over een overstap van Daley Blind, maar Groningen heeft geen Ajax-spelers nodig.
    Nou ja, Groningen lijkt me een club waar "talenten" van zogenaamde tobclubs zich kunnen ontwikkelen.
    pi_76340243
    Iemand nog transfer geruchten? Of is er geen geld?
    l|||-------|||l
    pi_76349951
    gerucht is dat theo lucius mee gaat op trainingskamp
    Twinning = boring
      zondag 3 januari 2010 @ 11:14:43 #112
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76351378
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Inca het volgende:
    .
    pi_76353421
    quote:
    FC Groningen volgt Darko Tasevski'

Volgens het Bulgaarse Gol hengelen zowel FC Groningen als sc Heerenveen naar de diensten van Darko Tasevski . De 25-jarige aanvallende middenvelder komt momenteel uit voor de Bulgaarse topclub Levski Sofia. Het gerucht gaat dat Tasevski voor een gelimiteerde transfersom van één miljoen euro kan vertrekken.

Onlangs werd de naam van de Macedonische international ook al in verband gebracht met de twee noordelijke clubs uit Eredivisie. De creatieve Tasevski wordt bij Levski Sofia gezien als een belangrijke speler en beschikt over een goede techniek.

Het contract van Tasevski loopt medio 2011 af.
    pi_76353554
    quote:
    "Net wezen hardlopen met Theo Lucius. Iets te hard dus... TL gaat op trainingskamp met Groningen en hoopt daar na de winterstop te starten !" http://twitter.com/Twitmarcel/status/7300707591
    pi_76354011
    Hopen dat dat net zo'n doorslaand succes wordt als Zonneveld.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 17:08:46 #116
    30220 Barca
    pi_76364113
    Hm ... ik weet niet hoe het nu met de vorm van Lucius is. Waar is dat trainingskamp overigens? Dat Theo zich niet vergrijpt aan een local.
      zondag 3 januari 2010 @ 17:10:39 #117
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_76364194
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
    Hm ... ik weet niet hoe het nu met de vorm van Lucius is. Waar is dat trainingskamp overigens? Dat Theo zich niet vergrijpt aan een local.
    portugal dacht ik, daar spelen ze toch ook een oefenwedstrijd tegen ajax?
    .
      zondag 3 januari 2010 @ 17:14:23 #118
    30220 Barca
    pi_76364340
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 17:10 schreef Yankee het volgende:

[..]

portugal dacht ik, daar spelen ze toch ook een oefenwedstrijd tegen ajax?
    Zou kunnen. I don't know. Ga er nu maar vanuit dat jij beter op de hoogte bent. http://www.sportweek.nl/v(...)ingskamp_in_Portugal

[ Bericht 17% gewijzigd door Barca op 03-01-2010 17:44:39 ]
    pi_76375193
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 17:08 schreef Barca het volgende:
    !!
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 22:08:11 #120
    47470 -Hans-
    Met pensioen
    pi_76378450
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 09:57 schreef Inca het volgende:
    http://tinyurl.com/yag32rv (FC Groningen in gesprek met Theo Lucius )
    pi_76379621
    Lucius was in z'n PSV-tijd best bruikbaar en zelfs even international, maar het beste is er toch echt wel van af.

Zou het een vreemde zet vinden. Welke positie zou hij moeten bekleden??

Hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik het begrijp.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 22:34:20 #122
    30220 Barca
    pi_76380021
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Lucius was in z'n PSV-tijd best bruikbaar en zelfs even international, maar het beste is er toch echt wel van af.

Ergens op het middenveld. Denk dat hij is gekozen vanwege zijn ervaring. Deze ploeg is te onervaren om wedstrijden te controleren. Verder is Lucius wel een vechtjas.
    pi_76380179
    Zoals Groningen speelt, past Lucius nergens op het middenveld. Behalve evt. verdedigend, waar ze al drie spelers voor hebben.

Vechtjas, loopvermogen, betrouwbaar, fanatiek: het is er allemaal van af. Zie laatste jaar Feyenoord. Schrijnend.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 22:40:51 #124
    30220 Barca
    pi_76380335
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 22:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Zoals Groningen speelt, past Lucius nergens op het middenveld. Behalve evt. verdedigend, waar ze al drie spelers voor hebben.

Vechtjas, loopvermogen, betrouwbaar, fanatiek: het is er allemaal van af. Zie laatste jaar Feyenoord. Schrijnend.
    Ach, we zien wel. Misschien dat hij op het trainingskamp duidelijk maakt dat hij niet geschikt is. Misschien dat hij zowel op trainingskamp en in het restant van de competitie laat zien dat hij een goede keuze is geweest.
    pi_76380417
    Weet je nog dat ik zei dat we geen tweede keus van Ajax nodig hadden?

Dat nog liever dan afdankertjes van Feyenoord.

Hij zou toch op amateurbasis bij Den Bosch gaan spelen of is dat ook nooit van de grond gekomen?
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 22:45:25 #126
    30220 Barca
    pi_76380588
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 22:42 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Weet je nog dat ik zei dat we geen tweede keus van Ajax nodig hadden?

Dat nog liever dan afdankertjes van Feyenoord.

Hij zou toch op amateurbasis bij Den Bosch gaan spelen of is dat ook nooit van de grond gekomen?
    Nee, ik onthou niet alles. En ik volg ook niet alles. Jammer dat Siem de Jong niet doorging. En Lindgren niet terugkomt.
    pi_76380640
    Trouwens: ik vind je relaxed in 2010. Hou dit vast
    Jimmy Carter:
    pi_76380690
    Siem de Jong is gewoon niet zo'n hele denderende voetballer. Daar heeft dus Groningen ook niets aan.

Tegen Anderlecht heb ik 'm 90 minuten gezien. Ik kan tot op zeker hoogte wel door de omstandigheden heen prikken, maar ik vond hem weer zeer matig. Ik mis wat VUUR bij de man.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 22:50:56 #129
    30220 Barca
    pi_76380873
    Voor vuur zou je een Edgar Davids of Gregoor van Dijk moeten nemen? Qua doelman heb ik ook zo mijn twijfels. Luciano vind ik niet meer betrouwbaar. Misschien Kenneth Vermeer halen?

Hele denderende voetballers zijn voor Groningen niet haalbaar,denk ik.
    pi_76382272
    Vuur als in het verschil tussen een Holla en een Femi.

Spelers met zo'n nonchalante, lethargische uitstraling, daar ben ik echt klaar mee.

Ik vind Vermeer niet beter dan Luciano. Het is winter hč. Dan wordt het allemaal iets minder bij Brazilianen.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 23:21:14 #131
    30220 Barca
    pi_76382503
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Vuur als in het verschil tussen een Holla en een Femi.

Spelers met zo'n nonchalante, lethargische uitstraling, daar ben ik echt klaar mee.

Ik vind Vermeer niet beter dan Luciano. Het is winter hč. Dan wordt het allemaal iets minder bij Brazilianen.
    Heb dat gevoel al het hele seizoen.

En ja, je wil ook passie en inzet zien. Het idee hebben dat iemand er alles aan doet.
    pi_76382557
    Heb jij dan het idee dat Siem de Jong er alles aan doet?

Fer en Wijnaldum maken ook fouten, maar die stralen zoveel spelplezier uit. Mooi om te zien.
    Jimmy Carter:
      zondag 3 januari 2010 @ 23:25:02 #133
    30220 Barca
    pi_76382716
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 23:22 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Heb jij dan het idee dat Siem de Jong er alles aan doet?

Fer en Wijnaldum maken ook fouten, maar die stralen zoveel spelplezier uit. Mooi om te zien.
    Dat idee heb ik wel, maar hij is geen bijter. Da's niet zijn aard. Spelplezier vind ik ook nog iets anders dan positieve agressie. Ik mis echt een type Davids. Niet alleen bij Groningen trouwens.
    pi_76382971
    Type Davids. Ja, bij NEC hebben ze er eentje.
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 00:51:36 #135
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76385817
    quote:
    Op zondag 3 januari 2010 22:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:

sterker nog in de wedstrijden in de CL behoorde hij tot de beste en hij bleef moeiteloos overeind tegen AC Milan. Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaards gegaan
    DeLuna vindt me dik ;(
      maandag 4 januari 2010 @ 17:49:01 #136
    30220 Barca
    pi_76405770
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 00:51 schreef rubbereend het volgende:

[..]

sterker nog in de wedstrijden in de CL behoorde hij tot de beste en hij bleef moeiteloos overeind tegen AC Milan. Daarna is het eigenlijk alleen maar bergafwaards gegaan
    In Groningen hebben we geen Berg.
    pi_76405916
    Je wordt nog poëtisch...

Boem Boem Theo in de Euroborg.

Qua klank past het wel.
    Jimmy Carter:
    pi_76406029
    En je bedoelt Elmont en Elmont en je inbox is vol.
    Jimmy Carter:
      maandag 4 januari 2010 @ 18:05:04 #139
    30220 Barca
    pi_76406446
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 17:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    En je bedoelt Elmont en Elmont en je inbox is vol.
    Ja, die bedoel ik. Mijn inbox is niet vol. Mijn mailbox is afgesloten door de opperbevelhebber.
    pi_76406591
    Oh hoezo?
    Jimmy Carter:
      maandag 4 januari 2010 @ 18:15:30 #141
    30220 Barca
    pi_76406891
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 18:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Oh hoezo?
    Deleted.

[ Bericht 10% gewijzigd door Barca op 04-01-2010 21:05:00 ]
    pi_76407062
    Ok.

[ Bericht 92% gewijzigd door NelsonWandelaar op 04-01-2010 21:08:46 ]
    Jimmy Carter:
      maandag 4 januari 2010 @ 21:03:50 #143
    47470 -Hans-
    Met pensioen
      maandag 4 januari 2010 @ 21:05:25 #144
    30220 Barca
    pi_76414459
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, die bedoel ik.
    pi_76414649
    Dat was quote. Je wil edit.

Welkom Daley!
    Jimmy Carter:
      maandag 4 januari 2010 @ 21:13:30 #146
    30220 Barca
    pi_76414832
    Nou, hopen dat Daley een versterking is. En, als hij de fc weer verlaat, hij zich heeft ontwikkeld en Ajax kan versterken.
    pi_76415548
    Lucius is trouwens voor centraal achterin gehaald.

Waar zou Blind moeten spelen?
    Jimmy Carter:
      maandag 4 januari 2010 @ 21:30:11 #148
    30220 Barca
    pi_76415704
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Linksback / linkshalf?
      maandag 4 januari 2010 @ 21:32:22 #149
    144262 thewishmaster
    pi_76415822
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 21:27 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Back up voor centraal achterin, linksback of eventueel als verdedigende middenvelder.
      dinsdag 5 januari 2010 @ 09:37:34 #150
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_76428182
    Ik moet het maar zien met de 'versterkingen', maar voor hetzelfde geld wordt een 2e seizoenshelft wel bepaald door types als (een fitte) Nordstrand, Sparv, Lucius en Blind. Je weet van te voren nooit hoe iets uit gaat pakken. Toch zou ik een goede spits wel heel erg leuk vinden. Misschien kunnen we als 'alles of nietsje' Ingelsten overnemen van Heerenveen. Daar zit veel meer in dan dat er uit komt. Maar ja, daar hebben we nu al een hele selectie van
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')