quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dus. TS. Nokken. Gaat niet werken want zij gaat niet een relatie én een vriendschap riskeren.
ken je dat verhaal van die getrouwde kerel die er een sletje op nahield en dat sletje er heilig in geloofde dat hij voor haar zou scheiden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Exentric90 het volgende:
Ze heeft anders duidelijk aan gegeven dat dat dus wel haar plan is :p
[..]
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef Re het volgende:
jeetje dat is complex... en wat is de relatie van je ex d'r ex vriendin d'r vriendje met je ex?
i get your point, alleen is het wel zo we zijn beide 19quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je dat verhaal van die getrouwde kerel die er een sletje op nahield en dat sletje er heilig in geloofde dat hij voor haar zou scheiden?
aandacht, niet alleen kunnen zijn, etc etc.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
i get your point, alleen is het wel zo we zijn bijde 19bloei van je leven kun je niet echt verglijken met een getrouwde man
maar A. is gewoon ook echt niet gelukkig met die vent, dus waarom zou ze blijven?
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendinquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef Exentric90 het volgende:
Als ik het goed begrijp bedoel je dus die kerel waar ze 3 jaar een relatie mee heeft? en tussen mijn ex?
Zijn verder geen vrienden hebben elkaar 2x gezien niet meer.
hoezo is dat van belang dan?
[..]
nee het is geen wraak actie aangezien ik wel ook al over heen ben enzooquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef DeuceFour het volgende:
Ook al wil zij het graag, het lijkt me geen goed idee. Ik weet niet of dit een zielige wraakactie is op je ex ofzo, maar dit getuigt niet echt van (zelf)respect. Ook al vind je haar leuk en zij jou: er zijn genoeg andere meiden die net zo leuk zijn en waarbij je niet al dit mogelijk gedoe / deze problemen er gratis bij krijgt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendin
ga uit van het principe, hoe zou je je voelen als er een gozer in jouw relatie zou gaan stoken...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Exentric90 het volgende:
mijn vraag is gewoon of ik moet afwachten of dat ik actie moet ondernemen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendin
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van het principe, hoe zou je je voelen als er een gozer in jouw relatie zou gaan stoken...
dan krijg je dus jouw nog steeds boze ex, en een boze ex van je nieuwe vriendin... is het dat allemaal waard nu?
Als ze in zo'n slechte relatie zit laat haar dat lekker eerst oplossen zou ik zeggen
zo zat ik dus ook evenquote:
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
i get your point, alleen is het wel zo we zijn bijde 19bloei van je leven kun je niet echt verglijken met een getrouwde man
maar A. is gewoon ook echt niet gelukkig met die vent, dus waarom zou ze blijven?
haha sorry zie het nu pasquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?
OT:
zoek een andere meid op. Ga niet lopen kloten met iemand die nog in haar relatie zit. Dan eindig je als rebound..
ja dat wil ze nu dus uit zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Xennia het volgende:
Dus ze denkt terwijl ze nog in de relatie zit na of jij een rebound zou kunnen zijn? Zou ze niet beter gewoon onafhankelijk van wat jij doet haar dode relatie beeindigen?
"quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef Exentric90 het volgende:
REBOUND is hier NIET aan de orde aangezien zij er voor zich zelf geestelijk toch al een punt achter heeft gezet
rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
""
Wat is jouw definitie van rebound dan?![]()
Als ze al over die gast heen is, waarom is ze dan nog steeds bij hem?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komen
Ze had die relatie natuurlijk al lang kunnen verbreken, gezien ze er geestelijk al een punt achter heeft gezet en respectloos over hem praat. Ze overweegt alleen het ook daadwerkelijk te doen omdat jij in de reservebank klaar zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ja dat wil ze nu dus uit zoeken
leer eens lezen mensen
Pffooe, 2 he-le dagen. Hoe houd je het vol?quote:we hebben nu 2 dagen geen contact
Wachten.quote:juist om uit te zoeken wat wij nu precies willen.
En nu weet ik inmiddels wat ik wil. maar wat zijn de opties als zij zegt dat ze ondanks wat ik doe zij het als nog uitmaakt? moet ik dan meteen stappen zetten of liever even wachten?
REBOUND is hier NIET aan de orde aangezien zij er voor zich zelf geestelijk toch al een punt achter heeft gezet
vent nu begin je toch wel heel irritant te worden,quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Als ze al over die gast heen is, waarom is ze dan nog steeds bij hem?
quote:rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komen
niet zo bijdehand hé
Ze is er al over heen ze heeft er voor zich zelf al een punt achter gezet, ze durft alleen van wegen de persoonlijkheid van die kerel het hem niet te vertellen ?
dus nee rebound zit er dan voor mij niet in nee
Ik lach me doodquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
vent nu begin je toch wel heel irritant te worden,
leer lezen hier nog eens:
[..]
ja 2 hele dagenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze had die relatie natuurlijk al lang kunnen verbreken, gezien ze er geestelijk al een punt achter heeft gezet en respectloos over hem praat. Ze overweegt alleen het ook daadwerkelijk te doen omdat jij in de reservebank klaar zit.
[..]
Pffooe, 2 he-le dagen. Hoe houd je het vol?
[..]
Wachten.
En jij mag nog even terug naar de basis school om begrijpend lezen te lerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik lach me dood
TS moet nog een héle hoop leren over het leven
=> NEE.quote:5. Vriendin van ex heeft aan gegeven ook wat voor TS te voelen maar ze heeft relatie van 3 jaar, die helemaal niet meer goed loopt!.
daar ga jequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef TGVkopper het volgende:
Ik begrijp wel wat je schrijft, maar uit wat je schrijft blijkt dat jij de situatie niet begrijpt
dan is het easy dan is het gewoon NEXTquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, stel nou dat ze stiekem helemaal niet van plan is om bij hem weg te gaan? Probeer het je gewoon eens voor te stellen. Hoe zou jij er dan mee omgaan?
OK. Waarom geloof je dat ze echt weg zal gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dan is het easy dan is het gewoon NEXT
ik ook van jouw hoorquote:
omdat ik:quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
OK. Waarom geloof je dat ze echt weg zal gaan?
heb je wel gelijk inquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef PaperCutOnMyNipple het volgende:
Knulletje, lekker laten varen die kutsnol. Er zijn zo gigantisch veel vrouwen op deze aardbol en dan ga jij net UITGEREKEND die meid eruit pikken. Nog los van alle andere terechte argumenten die hier genoemd worden. Plus het feit dat je jezelf alleen maar voor het lapje houdt. Zoals 80% van de mensen in een relatie tegenwoordig (schijnen de cijfers te zijn van koppeltjes die (met of zonder kind) uit elkaar gaan binnen enkele jaren). Stelletje kippen zonder kop.
Even vastleggen voor het nageslachtquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Exentric90 het volgende:
doet ze het wel dan WEET ik gewoon dat het geen rebound relatie gaat worden aangezien ze een halfjaar terug al over die vent liep te zeiken. en ik gewoon zie dat ze echt zwaar ongelukkig met hem is
hahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Even vastleggen voor het nageslacht
Ik denk dat het niet verkeerd is als ze na zo'n lange relatie even alleen is en zich niet meteen wentelt in jouw aandacht. Volgens mij is dat namelijk Rebound.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ja 2 hele dagenhaha nee maar goed vond zij genoeg
maar goed wachten was dus ook mijn idee als ik dus merk dat ze er niet over heen is.
maar wat als ik toch gelijk heb en er geen gevoelens meer zijn bij haar?
beter meteen dan toch?
Maar waarom is ze dan allang niet pleite bij hem? Is ze bang om alleen te zijn? Wil je met zo iemand in een relatie terechtkomen? En als dat zo is, en dat wetende, vind je dan ook niet dat je zelf om ellende vraagt op de lange termijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in
maar kan het toch proberen als zij er geen ount achter zet weet ik ook genoeg
doet ze het wel dan WEET ik gewoon dat het geen rebound relatie gaat worden aangezien ze een halfjaar terug al over die vent liep te zeiken. en ik gewoon zie dat ze echt zwaar ongelukkig met hem is
sorry voor trippel post btw
Dat denk ik ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Exentric90 het volgende:
ik zeg niet dat die relatie voor eeuwig zal duren,
Waarom beoordeel je haar op haar woorden? Ik mis namelijk het gedeelte waarin ze écht om jou geeft. Heeft ze al dingen gedaan waaruit blijkt dat ze inderdaad echt om jou geeft? Iets voelen voor iemand hoeft niet te betekenen dat ze toekomst ziet met jou. Wie weet zijn er nog 3 gastjes die evenveel voor haar betekenen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:52 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
omdat ik:
1.weet dat zij niet tegen mij liegt
2.weet hoe die kerel van haar zelf is
3. ik ook weet dat zij gewoon te bang voor hem is om het door te voeren
4. ik weet hoe de relatie is van haar en hem
5. ik weet dat ze het met een beetje steun wel durf en niet meer bang is
6. ik weet dat ze wat voor mij voelt
hoe ik dat allemaal weet?
nou ze heeft t zelf verteld tegen haar ouders en mij
Jij snapt het.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:06 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet verkeerd is als ze na zo'n lange relatie even alleen is en zich niet meteen wentelt in jouw aandacht. Volgens mij is dat namelijk Rebound.
Zij heeft zelfs nog meer dan mij laten blijken dat ze om mij geeft vandaar dat ik ook zeker weet dat het geen rebound isquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Waarom beoordeel je haar op haar woorden? Ik mis namelijk het gedeelte waarin ze écht om jou geeft. Heeft ze al dingen gedaan waaruit blijkt dat ze inderdaad echt om jou geeft? Iets voelen voor iemand hoeft niet te betekenen dat ze toekomst ziet met jou. Wie weet zijn er nog 3 gastjes die evenveel voor haar betekenen.
Zo werkt dat dus nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef Exentric90 het volgende:
Van mijn part mag er wel een slotje op
Hoe laat ze dat blijken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Zij heeft zelfs nog meer dan mij laten blijken dat ze om mij geeft vandaar dat ik ook zeker weet dat het geen rebound is
Verder is ze nog niet bij die kerel weg omdat ze dus bang is voor zijn persoonlijkheid, wat ik overigens al 5 keer heb aangegeven.
Verder denk ik inderdaad dat ik wacht voordat ik zelf stappen onderneem
Bedankt voor alle tips en opmerkingen![]()
Van mijn part mag er wel een slotje op
Onderanderen het zelf aangeven, het dus zeggen,quote:
en ondertussen is ze nog steeds bij die gast en hebben jullie nog niet geneukt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Onderanderen het zelf aangeven, het dus zeggen,
Veel praten en ook echt luisteren als ik ergens mee zit
Ook echt advies geven op dat moment.
En de normale dingen veel contact veel afspreken.
Laten blijken dat ze mij echt gemist heeft als ze er weer is etc,
'het zijn de kleine dingen die het doen'
Doe ik ook veel eigenlijk best veel mensen. Kan er zo een stuk of 5 opnoemen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:14 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Onderanderen het zelf aangeven, het dus zeggen,
Veel praten en ook echt luisteren als ik ergens mee zit
Ook echt advies geven op dat moment.
En de normale dingen veel contact veel afspreken.
Laten blijken dat ze mij echt gemist heeft als ze er weer is etc,
'het zijn de kleine dingen die het doen'
Kerel ik heb al 5 keer gezegd dat ze bang is voor die vent!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
en ondertussen is ze nog steeds bij die gast en hebben jullie nog niet geneukt.
Tis iets heel anders als je alle twee niet echt een prater bentquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:19 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Doe ik ook veel eigenlijk best veel mensen. Kan er zo een stuk of 5 opnoemen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Kerel ik heb al 5 keer gezegd dat ze bang is voor die vent!
Als jij die hint niet snapt is dat genoeg voor mij om te weten dat je geen advies kan geven.. :s
En nee ik zeg niet wat ik er precies mee bedoel aangezien ik niet weet of zij ook mee leesten ik niet weet of ze het tof vind als ik dat hier neer flikker
Nee we hebben nog niet geneukt, en de rest trouwens ook niet aangezien ik er ook pas sinds een week achter ben wat ik nu voel :p
kennelijk wil je het toch proberen. succes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:01 schreef dawg het volgende:
en je bent 19. genoeg andere wijven waar je mee aan kunt kloten zonder het gezeik en moeilijk gedoe.
Ik wil het ook proberen aangezien ik niet iemand ben van de one night'squote:Op zondag 18 oktober 2009 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
kennelijk wil je het toch proberen. succes.
En jij niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Exentric90 het volgende:
Kerel ik heb al 5 keer gezegd dat ze bang is voor die vent!
Niet echt neequote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef dawg het volgende:
dat wijf laten gaan aangezien ze haar huidige vriendje ook al aan het lijntje houdt.
Als je even leest staat er een paar posts boven je dat ik mij daar niet over uit laatquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar is zij bang voor dan? Heeft hij haar geslagen?
Er zijn mensen die nu een maak niet zo stevig in hun schoenen staan als de rest,quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:41 schreef peperclip het volgende:
[..]
ps als ze bang is voor haar eigen vriendje dan staat ze niet echt sterk in haar schoenen, je laat je leven toch niet door een marloot leidenhet uitmaken heb je altijd in je eigen hand, als ze niks doet dat gebeurt er ook niks
natuurlijk, maar er komen natuurlijk wel duizende vragen omhoog: waar blijven haar vrienden dan? doet ze wel is wat met andermans advies? etc.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu een maak niet zo stevig in hun schoenen staan als de rest,
Maar ook die mensen verdienen een kans
Ze is 19 en ja je hebt gelijk alleen is het dus wel zo dat het voor sommige langer duurt voor dat ze het in zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:57 schreef peperclip het volgende:
[..]
natuurlijk, maar er komen natuurlijk wel duizende vragen omhoog: waar blijven haar vrienden dan? doet ze wel is wat met andermans advies? etc.
er zijn wel vaker mensen die erg beinvloedbaar zijn etc. Maar als ze zichzelf op z'n tijd niet vermannen dan wordt het leven alleen maar zwaarder. Ze blijft uiteindelijk gewoon een volwassen vrouw (i think.. geen idee hoe oud ze is?)
Misschien omdat ze dan die steun van mij heeft die ze eerst nooit gehad heeft?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef Copycat het volgende:
Maar wat gaat er veranderen waardoor ze het wel durft uit te maken?
Maar dat verandert toch niks aan zijn (agressieve?) karakter waar zij zo bang voor is?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef Exentric90 het volgende:
Misschien omdat ze dan die steun van mij heeft die ze eerst nooit gehad heeft?
En nee dan bedoel ik dus niet een nieuwe relatie, maar gewoon wat 'druk' en steun om die relatie te beëindigen
Dat niet? Maar ooit bij na gedacht dat ik ook bescherming kan bieden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat verandert toch niks aan zijn (agressieve?) karakter waar zij zo bang voor is?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dus. TS. Nokken. Gaat niet werken want zij gaat niet een relatie én een vriendschap riskeren.
Zo'n wijf moet je niet willen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen letterlijke means to an end bent ...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:08 schreef Exentric90 het volgende:
Dat niet? Maar ooit bij na gedacht dat ik ook bescherming kan bieden?
Als jij mij uitlegt wat dat in houd kan ik vertellen of t zo is of niet :pquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen letterlijke means to an end bent ...
heb het inmiddels even gegoogledquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen letterlijke means to an end bent ...
Ze bedoelt dat ze jou gaat gebruiken om het uit te maken voor emotionele en fysieke bescherming. Dat impliceert ook dat ze je dumpt als de storm is overgewaaid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:12 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb het inmiddels even gegoogled
en nee het is niet de bedoeling om daar mee te komen waar ik wil zijn.
maar goed dat is een discussie die we kunnen blijven voeren
emotioneel neequote:Op zondag 18 oktober 2009 22:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ze jou gaat gebruiken om het uit te maken voor emotionele en fysieke bescherming. Dat impliceert ook dat ze je dumpt als de storm is overgewaaid.
kijk dat denk ik dus ook..quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:18 schreef Snowcold het volgende:
Ik zeg: doen!
En dan echt doen. Niet lullen maar poetsen. Als jullie elkaar toch fantastisch vinden, ga er dan voor! Als jij het echt waard bent om haar relatie voor te verbreken, zal ze dat heus wel doen. Trust me, I've been there.
Inderdaad. Altijd maar dat gezever van wel of niet doen, ik word daar persoonlijk een beetje moe van. Ik snap het als het in sommige situaties niet verstandig is, maar:quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:40 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
kijk dat denk ik dus ook..
ik merk t van zelf wel als t rebound is,, dan heb ik ook weer wat geleerd toch??..
jij verwoord wat ik denkquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:46 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Inderdaad. Altijd maar dat gezever van wel of niet doen, ik word daar persoonlijk een beetje moe van. Ik snap het als het in sommige situaties niet verstandig is, maar:
A. Jullie vinden elkaar leuk
B. Het is al 4 maanden uit met je ex, die heeft er ook niks meer mee te maken
C. Haar relatie loopt volgens haar toch wel stuk
Why wait? Dat hele 'ik zou nooit uitgaan met een vriendin van mn ex etc.' vind ik sowiezo een domme regel.
ze ligt in bed, bij haar thuis,,quote:
Klinkt alsof hij straks in het nieuws komt als een 'in stukken gesneden lijk in vuilniszak gevonden in sloot' verhaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:54 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ze ligt in bed, bij haar thuis,,
net even een goed gesprek gehad, ben erg blij met het resultaat
ze weet wat het gevoel beteken maar wil niks rushen, gewoon afspreken en kijken wat er gebeurt.
ondertussen gaan we samen kijken wat we met haar "vriendje" gaan doen en hoe we het aan pakken
haha nee dat gaat het niet worden ben ik bangquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij straks in het nieuws komt als een 'in stukken gesneden lijk in vuilniszak gevonden in sloot' verhaal.
Ik raad het je niet aan met haar mee te gaan...quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
nee ik denk dat we er samen even naar toe gaan om het Ea. uit te leggen om te kijken of ze met een fatsoenlijke verstandhouding er een punt achter kunnen zetten.
Als jij meegaat om het uit te maken gaat dat de verstandhouding tussen haar en haar soon to be ex ook echt ten goede komenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef Exentric90 het volgende:
nee ik denk dat we er samen even naar toe gaan om het Ea. uit te leggen om te kijken of ze met een fatsoenlijke verstandhouding er een punt achter kunnen zetten.
dat gaat m al helemaal niet wordenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik raad het je niet aan met haar mee te gaan...
lees jij het topic wel wat ik daar in zeg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:05 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Als jij meegaat om het uit te maken gaat dat de verstandhouding tussen haar en haar soon to be ex ook echt ten goede komen
Amen! Amen my friend!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Je bent jong,
do whatever god don't like you to do
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |