haha sorry zie het nu pasquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn ogen, wat doe je?
OT:
zoek een andere meid op. Ga niet lopen kloten met iemand die nog in haar relatie zit. Dan eindig je als rebound..
ja dat wil ze nu dus uit zoekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Xennia het volgende:
Dus ze denkt terwijl ze nog in de relatie zit na of jij een rebound zou kunnen zijn? Zou ze niet beter gewoon onafhankelijk van wat jij doet haar dode relatie beeindigen?
"quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef Exentric90 het volgende:
REBOUND is hier NIET aan de orde aangezien zij er voor zich zelf geestelijk toch al een punt achter heeft gezet
rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
""
Wat is jouw definitie van rebound dan?![]()
Als ze al over die gast heen is, waarom is ze dan nog steeds bij hem?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komen
Ze had die relatie natuurlijk al lang kunnen verbreken, gezien ze er geestelijk al een punt achter heeft gezet en respectloos over hem praat. Ze overweegt alleen het ook daadwerkelijk te doen omdat jij in de reservebank klaar zit.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ja dat wil ze nu dus uit zoeken
leer eens lezen mensen
Pffooe, 2 he-le dagen. Hoe houd je het vol?quote:we hebben nu 2 dagen geen contact
Wachten.quote:juist om uit te zoeken wat wij nu precies willen.
En nu weet ik inmiddels wat ik wil. maar wat zijn de opties als zij zegt dat ze ondanks wat ik doe zij het als nog uitmaakt? moet ik dan meteen stappen zetten of liever even wachten?
REBOUND is hier NIET aan de orde aangezien zij er voor zich zelf geestelijk toch al een punt achter heeft gezet
vent nu begin je toch wel heel irritant te worden,quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Als ze al over die gast heen is, waarom is ze dan nog steeds bij hem?
quote:rebound is een relatie als iemand nog niet over de vorige relatie heen is, en zich zelf met behulp van die Rebound relatie er over heen wilt komen
niet zo bijdehand hé
Ze is er al over heen ze heeft er voor zich zelf al een punt achter gezet, ze durft alleen van wegen de persoonlijkheid van die kerel het hem niet te vertellen ?
dus nee rebound zit er dan voor mij niet in nee
Ik lach me doodquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
vent nu begin je toch wel heel irritant te worden,
leer lezen hier nog eens:
[..]
ja 2 hele dagenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze had die relatie natuurlijk al lang kunnen verbreken, gezien ze er geestelijk al een punt achter heeft gezet en respectloos over hem praat. Ze overweegt alleen het ook daadwerkelijk te doen omdat jij in de reservebank klaar zit.
[..]
Pffooe, 2 he-le dagen. Hoe houd je het vol?
[..]
Wachten.
En jij mag nog even terug naar de basis school om begrijpend lezen te lerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Ik lach me dood
TS moet nog een héle hoop leren over het leven
=> NEE.quote:5. Vriendin van ex heeft aan gegeven ook wat voor TS te voelen maar ze heeft relatie van 3 jaar, die helemaal niet meer goed loopt!.
daar ga jequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:42 schreef TGVkopper het volgende:
Ik begrijp wel wat je schrijft, maar uit wat je schrijft blijkt dat jij de situatie niet begrijpt
dan is het easy dan is het gewoon NEXTquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:46 schreef Seven.of.Nine het volgende:
TS, stel nou dat ze stiekem helemaal niet van plan is om bij hem weg te gaan? Probeer het je gewoon eens voor te stellen. Hoe zou jij er dan mee omgaan?
OK. Waarom geloof je dat ze echt weg zal gaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
dan is het easy dan is het gewoon NEXT
ik ook van jouw hoorquote:
omdat ik:quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
OK. Waarom geloof je dat ze echt weg zal gaan?
heb je wel gelijk inquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef PaperCutOnMyNipple het volgende:
Knulletje, lekker laten varen die kutsnol. Er zijn zo gigantisch veel vrouwen op deze aardbol en dan ga jij net UITGEREKEND die meid eruit pikken. Nog los van alle andere terechte argumenten die hier genoemd worden. Plus het feit dat je jezelf alleen maar voor het lapje houdt. Zoals 80% van de mensen in een relatie tegenwoordig (schijnen de cijfers te zijn van koppeltjes die (met of zonder kind) uit elkaar gaan binnen enkele jaren). Stelletje kippen zonder kop.
Even vastleggen voor het nageslachtquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Exentric90 het volgende:
doet ze het wel dan WEET ik gewoon dat het geen rebound relatie gaat worden aangezien ze een halfjaar terug al over die vent liep te zeiken. en ik gewoon zie dat ze echt zwaar ongelukkig met hem is
hahaquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
Even vastleggen voor het nageslacht
Ik denk dat het niet verkeerd is als ze na zo'n lange relatie even alleen is en zich niet meteen wentelt in jouw aandacht. Volgens mij is dat namelijk Rebound.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ja 2 hele dagenhaha nee maar goed vond zij genoeg
maar goed wachten was dus ook mijn idee als ik dus merk dat ze er niet over heen is.
maar wat als ik toch gelijk heb en er geen gevoelens meer zijn bij haar?
beter meteen dan toch?
Maar waarom is ze dan allang niet pleite bij hem? Is ze bang om alleen te zijn? Wil je met zo iemand in een relatie terechtkomen? En als dat zo is, en dat wetende, vind je dan ook niet dat je zelf om ellende vraagt op de lange termijn?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in
maar kan het toch proberen als zij er geen ount achter zet weet ik ook genoeg
doet ze het wel dan WEET ik gewoon dat het geen rebound relatie gaat worden aangezien ze een halfjaar terug al over die vent liep te zeiken. en ik gewoon zie dat ze echt zwaar ongelukkig met hem is
sorry voor trippel post btw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |