quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Dus. TS. Nokken. Gaat niet werken want zij gaat niet een relatie én een vriendschap riskeren.
ken je dat verhaal van die getrouwde kerel die er een sletje op nahield en dat sletje er heilig in geloofde dat hij voor haar zou scheiden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Exentric90 het volgende:
Ze heeft anders duidelijk aan gegeven dat dat dus wel haar plan is :p
[..]
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Exentric90 het volgende:
Ze heeft anders duidelijk aan gegeven dat dat dus wel haar plan is :p
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef Re het volgende:
jeetje dat is complex... en wat is de relatie van je ex d'r ex vriendin d'r vriendje met je ex?
i get your point, alleen is het wel zo we zijn beide 19quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef dawg het volgende:
[..]
ken je dat verhaal van die getrouwde kerel die er een sletje op nahield en dat sletje er heilig in geloofde dat hij voor haar zou scheiden?
aandacht, niet alleen kunnen zijn, etc etc.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
i get your point, alleen is het wel zo we zijn bijde 19bloei van je leven kun je niet echt verglijken met een getrouwde man
maar A. is gewoon ook echt niet gelukkig met die vent, dus waarom zou ze blijven?
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendinquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef Exentric90 het volgende:
Als ik het goed begrijp bedoel je dus die kerel waar ze 3 jaar een relatie mee heeft? en tussen mijn ex?
Zijn verder geen vrienden hebben elkaar 2x gezien niet meer.
hoezo is dat van belang dan?
[..]
nee het is geen wraak actie aangezien ik wel ook al over heen ben enzooquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef DeuceFour het volgende:
Ook al wil zij het graag, het lijkt me geen goed idee. Ik weet niet of dit een zielige wraakactie is op je ex ofzo, maar dit getuigt niet echt van (zelf)respect. Ook al vind je haar leuk en zij jou: er zijn genoeg andere meiden die net zo leuk zijn en waarbij je niet al dit mogelijk gedoe / deze problemen er gratis bij krijgt.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendin
ga uit van het principe, hoe zou je je voelen als er een gozer in jouw relatie zou gaan stoken...quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Exentric90 het volgende:
mijn vraag is gewoon of ik moet afwachten of dat ik actie moet ondernemen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:03 schreef Re het volgende:
[..]
nou ja misschien kennen ze elkaar en krijg je dus een relatie met de ex van je de ex vriendin van je ex met jouw ex vriendin en krijg jij dus een relatie met de ex van jouw ex haar ex vriendin
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Re het volgende:
[..]
ga uit van het principe, hoe zou je je voelen als er een gozer in jouw relatie zou gaan stoken...
dan krijg je dus jouw nog steeds boze ex, en een boze ex van je nieuwe vriendin... is het dat allemaal waard nu?
Als ze in zo'n slechte relatie zit laat haar dat lekker eerst oplossen zou ik zeggen
zo zat ik dus ook evenquote:
Mijn ogen, wat doe je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:00 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
i get your point, alleen is het wel zo we zijn bijde 19bloei van je leven kun je niet echt verglijken met een getrouwde man
maar A. is gewoon ook echt niet gelukkig met die vent, dus waarom zou ze blijven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |