Nee, want eerst moest ik ontbijten want ik wilde niet op een lege maag. En nu heb ik net ontbeten (om 14:30 jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik moet een beetje moed verzamelen om te gaan hardlopenBen jij al geweest, Merel?
Het voelt vast niet heel 'sterk', zeker nu niet, maar ik vind je oh zo verstandigquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef cyclechick het volgende:
Blugh ik voel me beroerd. Denk dat ik een fijne combinatie heb van kater, ziek worden en me een beetje kut voelen.
enne dames, ik ben heus niet heel sterk hoor, het is meer dat ik beter nú die knoop kan doorhakken, dan op een later moment (want hoe langer het duurt, hoe meer het pijn gaat doen), of dat ik moet wachten tot hij met andere meisjes gaat daten/weet ik veel wat doen.
Wat zij zegtquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef Merel het volgende:
Nou Cyckle, ik vind het wél knap. Ik kan het in ieder geval niet. Vanaf nu ben jij mijn grote voorbeeld
hihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:31 schreef Merel het volgende:
Nou Cyckle, ik vind het wél knap. Ik kan het in ieder geval niet. Vanaf nu ben jij mijn grote voorbeeld
Oe ik heb van de week zulke heerlijke pompsoep gegeten! Zo dik dat je lepel erin bleef staan. Echt heeeeerlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Bob. het volgende:
Die voorraadkast.Zo'n een wil ik er ook.
En zijn dat allemaal pompoenen onderin? Jumm!
Psych? How I Met Your Mother? Cougartown? The Good Wife? Die laatste twee zijn nieuw.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Merel het volgende:
Weten jullie trouwens nog een goede TV-serie om te volgen? Nu ik klaar ben met West Wing en gelijk loop aan Amerika met Grey's, Private Practice en Fringe, moet ik weet op zoek naar een nieuwe serie. Want die laatste drie kan ik nu nog maar eens per week zien zodra ze in Amerika uitgezonden worden, en daarna moet ik dan weer een week wachten. Dus ik zoek weer een goede serie die alweer een tijd loopt en waar ik elke avond vier afleveringen van kan kijken
Kwestie van weinig bouillon gebruiken (of je moet een roux willen gebruiken, maar dat zou ik zelf niet doen in pompoensoep).quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:33 schreef Merel het volgende:
[..]
Oe ik heb van de week zulke heerlijke pompsoep gegeten! Zo dik dat je lepel erin bleef staan. Echt heeeeerlijk.
Ja ik had het gezien! Dank jequote:Op zondag 18 oktober 2009 16:55 schreef AKnynke het volgende:
tvp...
ik ben behoorlijk verkouden, en ook hoofdpijn daarbij. M'n stem is ook behoorlijk weg.. We zijn er vanmidag even uitgeweest, hoe burgerlijk door de botanische tuinen gelopen, en daarna een stuk langs de Wezer gelopen bij de haven, best tof. Nu ben ik wel uitgeput.
Ik heb op de planning staan om morgen voor een paar dagen naar Maastricht te vertrekken om m'n zusje en vriendinnen op te zoeken, maar weet nog niet of dat er van gaat komen...
@ Mo: ik hoop dat je er vanmiddag van hebt genoten!
@ Cycle: sterkte! Heb je gezien dat je mijn jas ook online kunt kopen? K kan je de link geven als je wilt...
Zo, en nu ga ik aan de chipjes denk ik!
Dat was vast dat seizoen waarbij je op de seconde af kon voorspellen dat iemand weer ging stuiptrekken in de scannerquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kijk alleen nog So You Think You Can Dance. Ik ben slecht in dingen volgen omdat ik het niet goed bij houdSoms kijk ik random Comedy Central dingen tijdens het eten enzo, maar dat noem ik niet iets volgen
![]()
Ooit volgde ik House, maar dat vond ik na een paar seizoenen minder worden helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu ga ik wat leuks aantrekken en naar zuslief, eten..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wegwezen, ik wil bij Sigme wonenquote:
Wat een kast!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb een wintervoorraad appels geplukt, gekuist en in de voorraadkast opgeslagen.
[ afbeelding ]
Genoeg nuttigs gedaan voor vandaag.
Saving Grace is ook leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:32 schreef Merel het volgende:
Weten jullie trouwens nog een goede TV-serie om te volgen?
(even uit de lurkstand) Zorgt de temparatuur ervoor dat je de appels tot de winter goed houdt? Bij mij zijn appels in de fruitmand na een weekje al aan het 'verrimpelen'. (ook biologische appels)quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:57 schreef sigme het volgende:
Ik heb een wintervoorraad appels geplukt, gekuist en in de voorraadkast opgeslagen.
[ afbeelding ]
Appels die je gewoon in de winkel koopt worden in een klimaatruimte opgeslagen, vlak voor ze worden uitgeleverd wordt dat klimaat nog wat aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
(even uit de lurkstand) Zorgt de temparatuur ervoor dat je de appels tot de winter goed houdt? Bij mij zijn appels in de fruitmand na een weekje al aan het 'verrimpelen'. (ook biologische appels)
koud bewaren! appels niet in de fruitmand maar in een koude schuur of koude kelder, of in de koelkast bewaren. de groenteman/appelboer bewaart appels ook vanaf de oogst bij 1 á 2 graden celcius (kouder dan thuis dus) om ze vers te houden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
(even uit de lurkstand) Zorgt de temparatuur ervoor dat je de appels tot de winter goed houdt? Bij mij zijn appels in de fruitmand na een weekje al aan het 'verrimpelen'. (ook biologische appels)
Nee, want ik ga niet hardlopen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef loveli het volgende:
Kan een modje de tt aanpassen en ipv 'jullie' 'wij' neerpennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is voorbij. Te weinig tijd voor elkaar. Hij vooral voor mij eigenlijk. Vonden elkaar echt heel leuk, maar de timing was gewoon verkeerd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Merel? Met mijnheer Hetmageigenlijkniet?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wooh, ik heb voor het eerst geen fuckup gemaakt in mijn lijstje en een berg chips/koekjes/kaas gegeten.![]()
Top!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wooh, ik heb voor het eerst geen fuckup gemaakt in mijn lijstje en een berg chips/koekjes/kaas gegeten.![]()
Lijstje:
O: 250 ml magere yoghurt + 30 gram ontbijtgranen shizzle
S: Hardlopen
L: Paar Knäckebrödjes met pastasaus (ja, dat is lekker.)
T: Rode druiven
D: Oven aardappeltjes + brie dingetjes + courgette en tomaat
oh, dat wel, dat zeker, ze roepen zoveel mogelijk mensen op om te komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mo:
Ik denk dat je er gewoon heen kunt dan hoor, als ze zo hartelijk zijn!
Ohja dat moet ik ook nog doen. Ik kreeg gister opeens een melding dat mn schijf gecontroleerd moest worden, niets verkeerds gevonden, maar wil dan toch mn bestanden even veilig stellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
En toen Mark erachter ging zitten deed 'ie t weer?. Toch maar even de belangrijke bestanden op een USB-stick pleuren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:44 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik heb de complimenten doorgegeven aan mijn liefste.
Hij heeft hier een compleet huis voor me gebouwd.
Zo een bakje brinta, daarna een ronde hardlopen. Overigens krijg ik eindelijk blessures van het lopen van ellenlange afstanden met onvoldoende rustdagen ertussen.Au, dat lijkt me niet fijn.. Zou het kunnen helpen om éérst een lang, strak hemd/topje aan te doen, en daaroverheen de shockabsorber? dan heeft die geen directe wrijving met de huid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misscien zit dat wel helemaal niet hoor, ik zou het niet weten, roep ook maar iets
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Een buitengewoon oncharmante grote pleister helpt enormquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:03 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Au, dat lijkt me niet fijn.. Zou het kunnen helpen om éérst een lang, strak hemd/topje aan te doen, en daaroverheen de shockabsorber? dan heeft die geen directe wrijving met de huid?
Misscien zit dat wel helemaal niet hoor, ik zou het niet weten, roep ook maar iets
ik vind jouw D trouwens een hele gekke combinatie...echt nog nooit gehoord!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:08 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Zo naar Leiden voor werkgroep/college, en daarna ook aan de studie, want vrijdag tentamen.
Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met cruesli
T: twee boterhammen met palingworst
L: twee boterhammen met palingworst
T: mandarijn
D: rijst met stoofpeertjes en nasi/bamivlees
Gewoon 's middags cake met Baileys etenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:54 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb besloten dat het snaaien en de alcohol 's avonds wel wat minder kan
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hallo dames,
Ik kom hier ook weer even meelezen. Ben gestopt met roken en om te voorkomen dat er ongezien wat kilootjes aanvliegen en in de hoop dat ik er zelfs nog een kilo of 2 af kan krijgen ben ik weer wat meer op mijn eten aan het letten.
Mijn lijstje voor vandaag
O: Koffie en bakje Japanse rijst (she)
T: bakje yoghurt
L: Gerookte kipfilet, kommetje rauwkost en een zelf gebaklen perencakeje![]()
T: Peer
T: handje nootjes
D: Kippenpoot met een berg brocoli
Tips/ kritiek/commentaar zijn welkom
Mooi lijstje!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag
O: Koffie en bakje Japanse rijst (she)
T: bakje yoghurt
L: Gerookte kipfilet, kommetje rauwkost en een zelf gebaklen perencakeje![]()
T: Peer
T: handje nootjes
D: Kippenpoot met een berg brocoli
Tips/ kritiek/commentaar zijn welkom
WB Cootje!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef conleche het volgende:
G'morgen Slankies!!
Ben ik weer! Terug uit warm, stoffig, druk en práchtig Egypte!! Heb nog niet bijgelezen, dus sorry als ik over dingen heenwals. Voelt u zich vrij om me te informeren over de high- dan wel downlights.
Zal vandaag of morgen wat foto's uploaden en wat uitgebreider verslag doen. Zo eerst maar eens naar de AH om een shitload aan groenten en fruit te halen, want omdat ze afraden om sla en ander rauw spul te eten daar, heb ik volgens mij een ernstig gebrek aan vitamines en ga ik me eens tegoed doen aan een stronk broccoli ()
best goed!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Kwakkelientje!!Hoe gaat het nu met jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Je lijstje ziet er goed uit! *sticker*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |