abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73724070

Het vorige deel: Slank #861 Waarin het leven soms oneerlijk is

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73724223

BPT, bij welke sportschool pilates je?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:36:20 #3
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73724393
Van harte Maria
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73724439
CF, wie moet dat voorstellen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73724455
Gefeliciteerd, Mariaatje! .

Ik boks ook nog even iets meer dan een maandje met jullie mee. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73724514
CF, de sportschool die ook aan oorkaarsen doet , in de Parijsstraat.
pi_73724518
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:37 schreef Chicolate het volgende:
CF, wie moet dat voorstellen?
Ik weet het niet, ik zocht op happy birthday indiaan
pi_73724550
Gefeliciteerd Maria!!
pi_73724828
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

haha
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73724859

Gefeliciteerd!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 19:50:19 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73724871
Thankies, allemaal! Kittiez

CF, da's een Indiër, da's Sai Baba ofzoiets! Wel een hilarisch plaatje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73725156
Oh en even definitief lijstje dumpen:

O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, halve beker optimel en een glas thee
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: bruine boterham gekookt ei, bruine boterham met boter en gebraden gehakt, appel, banaan
T: 2 liga koeken melk/aardbei, glas spa en fruit
D: ongeveer 50 gram rijst met gebroken lijnzaad met ongeveer 200 gram roergebakken groenten en kipfilet. Toe halve griesmeelpudding met weinig saus want daar is m'n vader dol op
T: glas spa en fruit

Het moet niet veel gekker worden, al twee "okee"-dagen op rij! Morgen ook even voorgesneden plakjes ontbijtkoek voor thuis halen, want die zijn wel lekker voor tussendoor en minder kCal dan de liga's (die ik eigenlijk een beetje erg zoet vind)

Morgen:
O: 68 gram muesli met 150 gram optimel bosvruchtenyoghurt en een beker optimel
T: geen idee! (ligt eraan hoe laat ik uit bed kom, morgen mag ik uitslapen)
L: bruin pistoletje met ham ofzo
T: banaantje
B: schoonmaken
D: wat de pot schaft

Whoehoe
pi_73725271
Gefelcitieerd Maria!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:04:01 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73725379
Van die VIS-plaatjes word ik altijd vrolijk Vooral van die giraffen

Lijstje!
O: snee brood met ham en kaas
T: kokosmakroon op mn werk (uitgedeeld taart uitdelen is niet handig als je eerst 1,5 uur moet reizen )
L: snee brood met ham en kaas
T: snee brood met pindakaas
D: halve hemaworst en boerenkool-stamppot
T: ?
pi_73725665
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 20:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Van die VIS-plaatjes word ik altijd vrolijk Vooral van die giraffen

Lijstje!
O: snee brood met ham en kaas
T: kokosmakroon op mn werk (uitgedeeld taart uitdelen is niet handig als je eerst 1,5 uur moet reizen )
L: snee brood met ham en kaas
T: snee brood met pindakaas
D: halve hemaworst en boerenkool-stamppot
T: ?
Ik kreeg van vriendje een hele leuke bij mijn verjaardag, met bordjes en daarop 'we willen taart' enzo
pi_73725677
Gefeliciteerd Mariaatje!
Ga je nog iets leuks doen?

Lijstje:

B: 2 volkoren boterhammen met een eitje
T: vergeten, ik geloof een appel alleen
D: spruitjes, biefstukje en patat (ik had aardappels gekookt maar mijn vriendin wilde perse patat halen en ik ben gezwicht)
T: stuk ananas en misschien nog wat yoghurt
S: evy
pi_73726691
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 19:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik op birthday panda .

Zat net te lezen in een werkstuk dat ik in de vierde klas had gemaakt (kwam vandaag op school de docent die dat vak gaf tegen en moest opeens aan dat enorme project denken). Mijn taalgebruik/spelling/zinsbouw is echt erg . Mijn ogen, wat doe je . Zinnen waarin woorden zijn vergeten, punten die verkeerd gezet zijn, zinsbouw die van geen kant klopt en zelfs werkwoorden waarbij enkelvoud/meervoud door elkaar gehaald is. Arme docent.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73726808
Mijn lijstje voor vandaag (en gister, en eergisteren) was echt dramatisch.. maar ik was ergens met een meisje wat constant over praatte over hoe weinig ze wel niet at en die trots vertelde over dat ze soms een hele dag niet eet en meer van die rare dingen, en dan word ik altijd rebels en eet ik nog even een extra cinnamon roll op.

Maar nu zit ik lekker aan een kopje thee, en vanaf morgen begint mijn nieuwe ren schema.
pi_73726864
Gefeliciteerd Maria!

cadeautje
pi_73727401
weer een naamtopic Maria!

Gefeliciteerd!

hier een avondje met op de bank tv kijken (nou ja, YouTube, XFactor UK) na de heerlijke hamburgers
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:51:27 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73727449

Feli! Zumba-meisje!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 15 oktober 2009 @ 21:10:06 #22
862 Arcee
Look closer
pi_73728399
862
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:12:41 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73728525
Ik moest echt even naar de schoen kijken voor ik door had waaróm je hem postte
En LOL @ Retro-Zumba plaatje!

SDB: ik ben net even met vriendje naar de winkel gelopen waar we bossche bollen hebben gehaald Die ga ik zo opeten met een kop thee erbij Verder gaan we vandáág niet veel meer doen denk ik, maar we gaan later een dagje ergens heen Waarheen weten we alleen nog niet Verder worden het (mij kennende) weer een paar kleine vier-momenten, omdat ik heel slecht ben in feestjes organiseren enzo
pi_73729346
Gefeliciteerd Maria!
Mooie leeftijd.

Bedankt voor de tips nog allemaal. Geen tijd meer gehad om langs de ANWB te gaan maar misschien kan ik morgen op Schiphol nog wat vinden om om het koffer heen te doen en anders moet ik maar vertrouwen op de 3 sluitingen van m'n koffer.
PF: het is voor mij ook de eerste keer hoor, daarom vind ik het zo spannend!

Anyway, tot over twee weken!
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 21:33:45 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73729565
Veel plezier, Mini!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: