Nee, want ik ga niet hardlopen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:41 schreef loveli het volgende:
Kan een modje de tt aanpassen en ipv 'jullie' 'wij' neerpennen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat is voorbij. Te weinig tijd voor elkaar. Hij vooral voor mij eigenlijk. Vonden elkaar echt heel leuk, maar de timing was gewoon verkeerd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
En hoe is het eigenlijk met jou Merel? Met mijnheer Hetmageigenlijkniet?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wooh, ik heb voor het eerst geen fuckup gemaakt in mijn lijstje en een berg chips/koekjes/kaas gegeten.![]()
Top!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:36 schreef Bob. het volgende:
Wooh, ik heb voor het eerst geen fuckup gemaakt in mijn lijstje en een berg chips/koekjes/kaas gegeten.![]()
Lijstje:
O: 250 ml magere yoghurt + 30 gram ontbijtgranen shizzle
S: Hardlopen
L: Paar Knäckebrödjes met pastasaus (ja, dat is lekker.)
T: Rode druiven
D: Oven aardappeltjes + brie dingetjes + courgette en tomaat
oh, dat wel, dat zeker, ze roepen zoveel mogelijk mensen op om te komenquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mo:
Ik denk dat je er gewoon heen kunt dan hoor, als ze zo hartelijk zijn!
Ohja dat moet ik ook nog doen. Ik kreeg gister opeens een melding dat mn schijf gecontroleerd moest worden, niets verkeerds gevonden, maar wil dan toch mn bestanden even veilig stellenquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:25 schreef Viking84 het volgende:
En toen Mark erachter ging zitten deed 'ie t weer?. Toch maar even de belangrijke bestanden op een USB-stick pleuren
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |