quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:08 schreef leroytje het volgende:
Check de topscoorders in de Fok!League! Flamengo al the way! (8ste speelronde)
Sorry hè, nogmaal voor Robinho![]()
![]()
Grr.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:08 schreef leroytje het volgende:
Check de topscoorders in de Fok!League! Flamengo al the way!
Sorry hè, nogmaal voor Robinho![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien al wat vroeg, maar waar zullen we hierna naartoe gaan? Nog een comp buiten Europa?
Jawelquote:
Gvd zeg, wat een team.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef Jorwol het volgende:
Omdat ik niet kan achterblijven na jullie Duitse teams natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik krijg mijn teams nooit zo hoog getraind en heb altijd teams met doelstelling vier (en een seizoenkaart).quote:
De tering.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:56 schreef Jorwol het volgende:
Omdat ik niet kan achterblijven na jullie Duitse teams natuurlijk:
[ afbeelding ]
Ik ook, nooit meer Brazil voor me.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:45 schreef Rossdale het volgende:
Blergh, mijn team presteert voor geen meter meer. Maar even een hoop basisspelers op de transfermarkt gezet. Zero tolerance policy
Een keeper van 134, wtf
Ik zat zelf te denken aan Engeland 1st Division, of Engeland 2nd Division. 24 teams maarliefst!quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:38 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik ook, nooit meer Brazil voor me.
Idee.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken aan Engeland 1st Division, of Engeland 2nd Division. 24 teams maarliefst!
Goeie spits.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:15 schreef leroytje het volgende:
De 1e tussenstand na 11 wedstrijddagen + 1 bekerronde:
[ afbeelding ]
Jep, de competitie spannend zolang Robinho nog niet gekocht is. Daarna geeft iedereen het op, want Robinho kopen staat gelijk aan wreed goed presterenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:58 schreef Silvanovisch het volgende:
Robinho is vanaf nu 'most-wanted' ??
Btw, hoe kun je een goed bedrag vragen voor een speler? Ik heb het idee dat ik ze te goedkoop wegdoe.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:55 schreef leroytje het volgende:
[..]
Jep, de competitie spannend zolang Robinho nog niet gekocht is. Daarna geeft iedereen het op, want Robinho kopen staat gelijk aan wreed goed presteren
Held!quote:Adriano van Flamengo te koop!
MODERATOR - Sinds vandaag (23-10-2009) staat er een kopsterke spits koop! Deze spits is met geen mogelijkheid van de bal te krijgen, want hij is beresterk, en wanneer spelend in het juiste systeem is het ook nog een garantie voor goals! Minpuntje is zijn gedrag: Hij houdt van stappen, te laat komen op trainingen en schreeuwen tegen de trainer. Kijk op de transferlijst. Is hij te duur, doe dan een goed bod!!
Groeten,
L.O_sportfanaat
Hahaha, amateurquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fipo nokt er elke keer halverwege het seizoen mee
dat hebben ze al tegen mij gedaanquote:Niet stiekem je klasgenoten vragen of ze een TK tegen me gaan inzetten he?
Andere formatie?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:15 schreef Agiath het volgende:
Wtf, waarom verlies ik constant met AZ men, er staat 90 mil op het veld en ik kan gewoon niet winnen van ploegen als ADO ed, die altijd 5-4-1 spelen.
Kutspel
Op me andere account heb ik Robinho welquote:Op zondag 1 november 2009 10:22 schreef leroytje het volgende:
En alles schuift weer in elkaar:
[ afbeelding ]
Topscoorders na speelronde 20:
[ afbeelding ]
Succes verder allemaal, hopen op meer spanning en meer goals!
Naja, pijnlijk in de zin van dat het lelijk is.. Ik kan verder prima tegen m'n verlies..quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:50 schreef Tzuuu het volgende:
en weer een ronde met pijnlijke nederlagen...
Naja, ik had wat anders weg geedit.. Kom er later misschien nog wel op terug..quote:Op woensdag 11 november 2009 08:28 schreef leroytje het volgende:
Je hoeft je verlies niet weg te editten
Wel onverwachts, Jij en Palmeiras verloren...
Ik denk dat ik het wel weet....quote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Naja, ik had wat anders weg geedit.. Kom er later misschien nog wel op terug..
En ach, verliezen van de nummer 5 kan gebeuren toch? Zijn elftal heeft betere kwaliteiten..
Geen idee wie je klasgenoten zijn, maar het is grappig dat je zelf al iets aan voelt. Maar vertel; wat is jou opgevallen dit seizoen?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:52 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet....
Gaat het over het aantal personen in de competitie die bij mij in de klas zitten en hun acties?
Zullen we dit via de PM ff bespreken anders?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:16 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Geen idee wie je klasgenoten zijn, maar het is grappig dat je zelf al iets aan voelt. Maar vertel; wat is jou opgevallen dit seizoen?
Ziet het eruit of ik er iets tegen kan doen? Zoals gezegd bespreek ik het met Silvanovisch wel vie de PM, mocht opgelost zijn dan laat ik wel weten hoe het bleek te zitten.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Rossdale het volgende:
Bedankt voor bevestigen dat mensen dus samen aan het spannen zijn
Klopt, 2 komen er sowieso niet meer in.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef Rossdale het volgende:
Dat boeit toch ook niet. Het betekend alleen maar dat je de volgende keer die vervelende klasgenootjes van je buiten de competitie moet houden. Dan gaan ze maar in een andere competitie liggen klooien
Naja, het kan prima in het openbaar.. Denk dat we niks te verbergen hebben..... Toch?quote:Op donderdag 12 november 2009 08:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Zullen we dit via de PM ff bespreken anders?
Beide managers hebben 0 ervaring.. Dus welke mofo zit er nu te cheaten?quote:Verrassend nieuws uit het kamp van Santo André. Hun nieuwe manager heet: denny166! Santo André
denny166
Atlético Mineiro heeft een nieuwe manager. Zijn naam is elcoelders. Atlético Mineiro
elcoelders
quote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Balen, ik moet 7e worden (sta 8e) en de huidige nummer 7 heeft 4 punten voorsprong op me
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]Ik moet ook 7e worden dus... PUH
Komt er ook één langsquote:Op donderdag 12 november 2009 13:03 schreef MoneyTalks het volgende:
leroy loopt dus duidelijk dik te cheaten![]()
Tis dat ik net begonnen ben in Spanje, maar anders had ik ook wel meegespeeld
Ahh oke.. Dan zal het allemaal wel toevallig zo zijn.. We kunnen wel concluderen dat het niet echt een succes is mét je klasgenoten right? Haha.. En tot nu toe is er niks 'misdaan'.. Behalve het feit dat ik nog nooit zo vaak TK's tegen heb gekregen in een seizoen als deze.. Maar ik ben niet de enige die daar over geklaagd heeft..quote:Op donderdag 12 november 2009 12:51 schreef leroytje het volgende:
Nou zoals ik eerder al zei (En ik ga me niet nog een keer verdedigen). Heb ik hier niks mee te maken.
Elcoelders is inderdaad een klasgenoot van mij maar ik woon niet bij hem thuis en ik weet niet wat hij 's avonds doet, dus dat was inderdaad toeval. Verder is hij inderdaad ook pas gisteren weer begonnen na een periode van inactiviteit. Verder heb ik niks met Denny166 te maken inderdaad weer opnieuw toeval dat Elcoelders ook uit tegen jou moet. Dat was het laatste wat ik er over te zeggen heb. Als je weg wilt gaan, ga je gang ik hou je niet tegen. Ik heb er geen schuld aan ik heb ook niks misdaan net zoals elcoelders. Je moet niks hè
Vind je het trouwens heel vreemd dat wij overdag vlak na elkaar inloggen? We zitten in dezelfde klas...
Je hebt overigens wel gelijk dat er veel TK's gedaan zijn. Ik heb er ook veel tegengekregen. Er waren er ook 3 die elkaar op aan het naaien waren om TK' te gaan doen tegen de 1e 4 plaatsen, maar daar kan ik niks aan doen. Ik ben blij dat je gelooft dat ik niks misdaan heb en dat ik mijn uiterste best doe om de competitie schoon te houden. Ik zal ook een aantal man uit de volgende competitie houden.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Ahh oke.. Dan zal het allemaal wel toevallig zo zijn.. We kunnen wel concluderen dat het niet echt een succes is mét je klasgenoten right? Haha.. En tot nu toe is er niks 'misdaan'.. Behalve het feit dat ik nog nooit zo vaak TK's tegen heb gekregen in een seizoen als deze.. Maar ik ben niet de enige die daar over geklaagd heeft..
En mwaaa, ik vind het niet vreemd.. Maar wel verdacht.. Jij was op dat moment alweer uitgelogd, en 2 minuten later was Elcoelders ingelogd.. Vind je het vreemd dat ik het verdacht vind?
Fantasy is opzich wel lachen.. Maar dan moet je wel zorgen dat je er snel bij bent, anders zijn al die topspelers al weggekaapt.. Maar ik begrijp dat het Italië wordt? Dan kies ik voor eeehm, FC Parma!quote:Op donderdag 12 november 2009 22:09 schreef Tzuuu het volgende:
een fantasy league lijkt me wel een keer leuk om te doen.. zelf een team maken en daar het hele seizoen mee doen zonder inkopen via transferlijst. Dan is iedereen gelijkwaardig en zie je wie echt de beste is :p.
Wat betreft de leroy issue. Elcoelders is gewoon een klasgenoot die met het spel begonnen is en die op zijn eigen manier speelt. Leroy is totaal onschuldig, maar dat kan niet gezegd worden over denny!
En ik (net als jullie) heb ook veel van die lelijke TK's op me dak gehad en ik denk dat iedereen er wel ongeveer evenveel heeft tegen gekregen.
Laten we het leuk houden en het is tenslotte maar een spel!
Te laatquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:19 schreef Droathoah het volgende:
Ik stem ook voor Italie.
Ik neem SS Lazio
Sorry ik had een TK gebruiktquote:Dit is echt frustrerend! Mijn team draait echt niet meer zoals ik het wil.
Kleine kans op de 3de plek nu nog.. Helaas, volgens seizoen (Italië) beter..
Je bent een smiecht! En je had dus angst voor mequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
Sorry ik had een TK gebruikten je tactiek staat op Schiet van afstand. Misschien is dat het probleem, want zo speelde je toch niet?
Een topclub en dan Milan nemenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:04 schreef Rossdale het volgende:
Ach doe mij maar eens een topclub dan. Kan ik gefrustreerd zijn wanneer ik niet op de eerste plek kom
Rossdale -> AC Milan -> Niels De Backer
Beter vraag je je klasgenoten/collega's of ze ook meedoenquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit wordt trouwens de 4e keer dat ik Atalanta ga managen
1x 2e geworden
2x 3e geworden
Hmm?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:27 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Beter vraag je je klasgenoten/collega's of ze ook meedoen
iedereen speelt of zijn eigen manier.. dit zou weinig kunnen verschillen en als ik je tactiek bekijk is er niks mis mee, dus ik zou zeggen.. probeer het uitquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:46 schreef Lehme het volgende:
Hallo ik ben weer back in de OSM topic's
Momenteel zit ik in de 3e voorbereidingsdag in een engelse competitie, ik heb hull city als team gekozen.
Ik zelf zat te denken aan deze tacktiek:
- Hard
- Schiet van afstand
- Mentaliteit: Aanvallend
- Pressie: 70%
- Baltempo: Hoog
- Dekking: Zonaal
- Geen buitenspelval
Is het een goede takctiek of moeten er wijzigingen komen.
And againnnnnquote:Coritiba heeft een trainingskamp belegd om maximaal voorbereid te zijn op de ontmoeting met jouw team.
ff voor alle duidelijkheid.. Coritba is in de verste verte geen klasgenoot van mij.....quote:
Ja oke.. Maar jij hebt een SK, dus 4 TK's ter beschikking..quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:33 schreef leroytje het volgende:
[..]
ff voor alle duidelijkheid.. Coritba is in de verste verte geen klasgenoot van mij.....
Overigens heb ik em ook bewaard voor jou, maar dat is logischWin ik van jou dan ben ik 3de
Robinho?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:55 schreef leroytje het volgende:
Ik heb een schema van inkomsten gemaakt voor men Lazio voor over 2 dagen. Welke speler ik verkoop, welke blijven, welke ik train. De rest verkopen en een verlanglijstje gemaakt
En nog een spits, een middenvelder en een verdedigerquote:
ja en hij wil volgensmij Messi erbij hebben. Dan heeft hij robinho op links, pandev in het midden en messi rechts...quote:Robinho?
Verdorie, ik zal jou nog es wat vertellen.....quote:Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
ja en hij wil volgensmij Messi erbij hebben. Dan heeft hij robinho op links, pandev in het midden en messi rechts...
toch leroy?
Je moet komende nacht tegen mij. Ik zal je eens voetballes gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:40 schreef leroytje het volgende:
Yes! Voor de 3de keer achter elkaar de beker gewonnen in de Fok!League
TIjd om jou tegen te werken dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Verdorie, ik zal jou nog es wat vertellen.....
Ik heb nog meer ijzers in het vuurquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
TIjd om jou tegen te werken dus
dat jij het bevestigd...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Verdorie, ik zal jou nog es wat vertellen.....
Ik heb liever niet dat hij meedoet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:45 schreef leroytje het volgende:
Ja hoor, Fiorentina is nog niet gekozen dus dat wordt jou team
Dat zie ik als een compliment.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:37 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat hij meedoet.
Nee hoor, je bent welkom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
valeknl is mijn osm naam.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:30 schreef leroytje het volgende:
Valek en Don Leon zijn dit ook jullie OSM managernamen? Zo niet zet ze er dan ook even bij, want anders weet ik niet wanneer je je aanmeld bij de comp en of jij het dan bent.
Ik kom nu niet meer ingelogd. Maar had net dit probleem ook.quote:Op maandag 23 november 2009 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit nou weer voor een bullshit, ik heb 8 stuks personeel aangenomen (incl uiteraard spitsentrainer en de rest), wil ik spelers trainen, zegt ie dat ik geen trainers heb. Ik ontsla de meuk, neem ze weer opnieuw aan en t zelfde verhaal
Is elke competitie nog topscoorder geweest, dus voor OSM niequote:Op maandag 23 november 2009 17:22 schreef Silvanovisch het volgende:
OSM zit te fken volgens mij. & robinho is overrated.
Sorry, maar hij is nou eenmaal een doelpuntenmachinequote:Op maandag 23 november 2009 16:48 schreef Droathoah het volgende:
Goh, Robinho is verkocht, godver de godver.
Ik heb een keer Manchester City getraind. Won het kampioenschap en de beker. Bij mij zat Robinho altijd op de bank, die bakte er niet veel van.quote:Op maandag 23 november 2009 22:00 schreef leroytje het volgende:
[..]
Sorry, maar hij is nou eenmaal een doelpuntenmachine
hangt er ook vanaf welke formatie en tactiek etc. je speelt.quote:Op maandag 23 november 2009 22:50 schreef valek het volgende:
[..]
Ik heb een keer Manchester City getraind. Won het kampioenschap en de beker. Bij mij zat Robinho altijd op de bank, die bakte er niet veel van.
Fijn dat je het nog even opmerkt....quote:Op woensdag 25 november 2009 18:22 schreef Tzuuu het volgende:
Leroy, met die aankopen van jou zoek je wel de confrontatie op. Zo te merken zijn de meeste niet blij met die aankopen, dat zal wellicht merkbaar worden met veel TK's tegen je
Met het verschil dat het een team wordtquote:Op woensdag 25 november 2009 22:19 schreef Droathoah het volgende:
Leroy is de Real Madrid van de Fok! League
Oh.. dus nu word ik beschuldigd van cheaten? Hij wou die speler kwijt en ik wou hem wel hebben. Ik had op dat moment niet meer dan 14mil en daar ging hij mee akkoord (daarbij is het nog niet eens zo'n gekke prijs).quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Rossdale het volgende:
Arnautovic voor slecht 14 mil (iets meer dan een mil boven waarde)naar genoa... Daar gaan we weer?
Wat jij zegt! En dan is Juventus met 6-1 afmaken een lekkere start!quote:Op donderdag 26 november 2009 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mij kan het geen klap schelen, zolang ik mn doelstelling maar haal
Aha en die manager (die pas sinds vorig seizoen actief is) ken jij natuurlijk niet in het echt?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
Oh.. dus nu word ik beschuldigd van cheaten? Hij wou die speler kwijt en ik wou hem wel hebben. Ik had op dat moment niet meer dan 14mil en daar ging hij mee akkoord (daarbij is het nog niet eens zo'n gekke prijs).
En even voor de duidelijkheid. Ik heb ook een speler van de transferlijst afgehaald die onder zijn waarde erop is gezet door Fiorentina en daar wordt niks over gezegd.
Ik vind het allemaal maar een beetje slap gepraat en als je er moeite mee hebt dat er managers onderling spelers verkopen aan elkaar.. misschien is dit dan niet het juiste browser spel voor jou (dit gebeurd in alle competitie en vaak nog wel op een gekkere manier dan dit).
Sorry van een misschien wat agressieve reactie, maar ik ben momenteel erg moe en word ook moe van die ''beschuldigende'' berichten steeds.
Ik ben de manager van Fiorentina. Omdat het mij anders te lang duurt voordat die speler verkocht wordt. Dan maar een miljoentje onder zijn waarde.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef Tzuuu het volgende:
[..]
Oh.. dus nu word ik beschuldigd van cheaten? Hij wou die speler kwijt en ik wou hem wel hebben. Ik had op dat moment niet meer dan 14mil en daar ging hij mee akkoord (daarbij is het nog niet eens zo'n gekke prijs).
En even voor de duidelijkheid. Ik heb ook een speler van de transferlijst afgehaald die onder zijn waarde erop is gezet door Fiorentina en daar wordt niks over gezegd.
Ik vind het allemaal maar een beetje slap gepraat en als je er moeite mee hebt dat er managers onderling spelers verkopen aan elkaar.. misschien is dit dan niet het juiste browser spel voor jou (dit gebeurd in alle competitie en vaak nog wel op een gekkere manier dan dit).
Sorry van een misschien wat agressieve reactie, maar ik ben momenteel erg moe en word ook moe van die ''beschuldigende'' berichten steeds.
Ik kreeg meteen met 4-0 klappen van Udinesequote:Op donderdag 26 november 2009 07:22 schreef leroytje het volgende:
[..]
Wat jij zegt! En dan is Juventus met 6-1 afmaken een lekkere start!
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen met 4-0 klappen van Udinese
Meteen mn formatie e.d. meteen radicaal aangepast
quote:
Misschien is wel leuk om de scout sowiso op pad te sturen. Als ik morgen mijn team compleet heb ga ik ook elke dag spelers scouten om de transferlijst vol te krijgen..quote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand nog jonge (jonger dan 27) middenvelders rond de 80/85 te koop voor max. 2mil boven waarde?
Of moet ik m'n scout de wereld rond sturen?
Check de lijst maarquote:Op donderdag 26 november 2009 21:50 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand nog jonge (jonger dan 27) middenvelders rond de 80/85 te koop voor max. 2mil boven waarde?
Of moet ik m'n scout de wereld rond sturen?
En er komt nog een leuke koop bijquote:Op vrijdag 27 november 2009 10:33 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
.. Je hebt C Ronaldo ook al gekocht.. Djezzzz..
Ontspan maar, ik moet nog 1 speler kopen, dan zal ik gaan scouten op random 90+ spelers uit alle landen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik bulk van het geld maar heb niets om aan te kopenZo klote als je zelf geen scout hebt
Beetje jammer idd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:34 schreef leroytje het volgende:
Danokan is de volgende keer ook niet meer welkom. Na 2 wedstrijden ontslag nemen. Donder op joh.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ontspan maar, ik moet nog 1 speler kopen, dan zal ik gaan scouten op random 90+ spelers uit alle landen.
Omg, te dom. Nou gaan er spelers weglopenquote:
Zien de anderen dan ook die spelers? De mensen die geen seizoenskaart hebben?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ontspan maar, ik moet nog 1 speler kopen, dan zal ik gaan scouten op random 90+ spelers uit alle landen.
Haha, heb gelukkig al een speler weten te verkopen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:45 schreef leroytje het volgende:
Omg, te dom. Nou gaan er spelers weglopen
Jep. Ze komen gewoon op de transferlijst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:59 schreef Droathoah het volgende:
Zien de anderen dan ook die spelers? De mensen die geen seizoenskaart hebben?
Die lijst die je dan te zien krijgt? Of alleen 1 speler?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:17 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Haha, heb gelukkig al een speler weten te verkopen!![]()
[..]
Jep. Ze komen gewoon op de transferlijst.
Wist ik niet, lol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:30 schreef leroytje het volgende:
Als je scout, krijg je 1 speler. Die komt op de transferlijst te staan. Die kun je dan meteen daar vanaf kopen. Wil je die speler niet hebben, blijft deze op de transferlijst staan en kan een ander hem kopen.
Haha, dat kan toch een keer gebeuren?quote:Op zaterdag 28 november 2009 08:48 schreef leroytje het volgende:
Dit is echt het meest kansloze wat ik ooit heb meegemaakt bij OSM.
Grafspel 4-0 verliezen na 2x zo dik gewonnen te hebben. Flikker op joh
En dat ook nog zonder TK tegen....![]()
haha.. je doet het nog beter dan mij lolquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:40 schreef valek het volgende:
Godverdomme, weer verloren. Van de 3 wedstrijden 3 verloren. Dit is nu al een verloren seizoen. Kutzooi
quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:40 schreef valek het volgende:
Godverdomme, weer verloren. Van de 3 wedstrijden 3 verloren. Dit is nu al een verloren seizoen. Kutzooi
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 29 november 2009 12:49 schreef valek het volgende:
Eindelijk gewonnen. En net Fabregas gekocht voor veel geld, maar ja, hij is wel goed. Nu nog een goeie verdediger en mijn team is compleet.
haha, ik weet hoe het voeltquote:Op zondag 29 november 2009 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme toch, 4e verlies op rij
Ontslag genomen?quote:Op zondag 29 november 2009 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme toch, 4e verlies op rij
Denk gewoon dat ik het met dit team niet ga redden. Als ik me doelstelling maar haal.quote:Op maandag 30 november 2009 07:57 schreef leroytje het volgende:
Hoezo niet voor lang? een beetje vertrouwen hè.
Ja, fak it.quote:
fak wat? beetje triest om weg te lopen als je team niet draait. Zie je team dan weer op de rails te krijgen.quote:
Tis juist leuk om helemaal terug te komen als die niet draait.quote:Op maandag 30 november 2009 18:35 schreef leroytje het volgende:
Ja wat mij betreft inderdaad ook. Je zult er mee om moeten gaan dat je team niet slecht draait. Hebben we allemaal wel eens last van. Mensen die dan al zo snel ontslag nemen hebben wat mij betreft geen positieve inbreng in de competitie en hoeven dus ook niet meer mee te doen.
True, maar Ajax verliest toch ook van Volendam?quote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef Cunani het volgende:
Soms is OSM een beetje apart, heb met Manchester City van Fulham, Liverpool en Manchester United gewonnen. Niet zo'n beetje ook. Afgelopen nacht 3 - 0 verloren van Stoke City.
Maar dan heb je het ook over Ajax en niet over een topclub.quote:Op maandag 30 november 2009 18:43 schreef Droathoah het volgende:
[..]
True, maar Ajax verliest toch ook van Volendam?
Ok, Real van een 3e divisionist?quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:47 schreef valek het volgende:
[..]
Maar dan heb je het ook over Ajax en niet over een topclub.
Die wordt vanzelf topscoorder.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef leroytje het volgende:
Yeah 8-2 gewonnen vandaag. 5x Robinho!
Welk team heb je?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:40 schreef Rossdale het volgende:
En weer verloren
Ik had nog wel zoveel hoop dat mijn nieuwste aankoop David VIlla er een paar in zou leggen maar nee hoor
Met je Lampard, kan er niet eens een bedankje af?quote:
Beter nietquote:Op woensdag 2 december 2009 17:02 schreef valek het volgende:
Moet vannacht tegen Udinese. Ze staan bovenaan zie ik. Maar ik hoop toch zo dat ik ze oprol he. Heb die punten nodig.
Ik zal mijn uiterste best doen, om punten te pakken dan he.quote:
Beter wel, als ik dan win staat ik 1equote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:25 schreef valek het volgende:
Ik word er moedeloos van, ik krijg maar niets gewonnen. En proficiat Droathoah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |