Ik wel, het is voor mij onderhand onlosmakelijk verbonden met Kerst. Het is net zo logisch als pepernoten met Sinterklaas, eieren met Pasen en diarree na chili con carne. Maar op een positieve manier he.quote:
Het is na 5 jaar al een echte traditie geworden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wel, het is voor mij onderhand onlosmakelijk verbonden met Kerst. Het is net zo logisch als pepernoten met Sinterklaas, eieren met Pasen en diarree na chili con carne. Maar op een positieve manier he.
Ben ik even blij dat ik iTunes op heb staan ... Morrissey hierquote:
Nicequote:Op zondag 18 oktober 2009 11:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik iTunes op heb staan ... Morrissey hier
Had nu even deze groep opstaan:quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice. Al zijn nu de Editors te horen op 3FM. Ook niet verkeerd zeg maar
Brennel.
jaaaaa die ken ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:45 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Had nu even deze groep opstaan:
Jammer dat zij net als tientallen andere leuke bandjes (bijna) geen airplay op 3FM krijgen.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
jaaaaa die ken ikalthans, in de zin van dat ik het liedje wel eens op 3FM heb gehoord. Volgens mij bij Corton en Annemieke heeft de plaat ook wel eens gedraaid. Erg leuk en vrolijk liedje
Vruchtensap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:50 schreef Brennel het volgende:
Goed, ik heb enkele slokjes water gedronken, maar dat kwam er net zo hard weer uit. Maar ik moet toch iéts binnen krijgen...
Iemand tips?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:51 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Vruchtensap.
Gebakken eieren met spek.
McDonald's of ander junkfood.
Dat werkt bij mij altijd
Leuk fragmentquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:49 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Moet je ook eens zoeken op YT op de filmpjes van Julia Nunes
Vocht, vet en vitamine ...quote:
Beschuit is te droog, je hebt een kater droge mond dus dat gaat niet werken. Daarom friet en hamburgers. Lekker zacht en soepel in de mond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha. Ik zou beginnen met beschuit ! maar volgens mij is wachten een betere optie..
Je hebt er al ervaring mee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:56 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Beschuit is te droog, je hebt een kater droge mond dus dat gaat niet werken. Daarom friet en hamburgers. Lekker zacht en soepel in de mond.
Dat is ook een goede, gewoon overgeven.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef Brennel het volgende:
Had ik maar niet om tips gevraagd... ik geloof dat ik zo weer naar de wc kan
Heb het in de praktijk getest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt er al ervaring mee?Ik zou zeggen nog meer bier en inderdaad een lekker vette hap
Dat is de beste methode natuurlijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:04 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Heb het in de praktijk getest.
Hehehequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:14 schreef -Hans- het volgende:
Request die gast een compleet andere plaat
'Gewoon' overgeven... dat heb ik zojuist ook pas voor de vierde keer gedaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:59 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Dat is ook een goede, gewoon overgeven.
Soms moet je je grenzen ook weer een beetje verleggenquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
'Gewoon' overgeven... dat heb ik zojuist ook pas voor de vierde keer gedaan![]()
Thanks voor de sterktewensen... dit is overigens de eerste keer dat ik zo beroerd ben van drank. Ik ken m'n grens heel goed en ben er gister overheen gegaan. Voortaan zal ik die grens netjes voor blijven
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:16 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Hehehe![]()
Blijft een toffe show van Timur en Ramon.
Dat is waar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:21 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Soms moet je je grenzen ook weer een beetje verleggen![]()
“What doesn't kill you makes you stronger”
Kun je beter wat jam opdoen, eet wat makkelijker weg.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dat is waar.
Toch maar iets proberen te eten, droge cracotte met een kopje thee met suiker. Met een lege maag blijf ik misselijk, en ik heb wat energie nodig.
Ik ga toch maar voor droog, moet echt niet aan iets zoets denken nu. En helpt pepermunt serieus..?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:28 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Kun je beter wat jam opdoen, eet wat makkelijker weg.
En ik weet niet of je pepermunt in huis hebt maar dat helpt ook goed tegen misselijkheid.
lolquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Heerlijke plaat, krijg meteen het gevoel dat ik in een grote wereldstad woon i.p.v. mijn eigen kleine dorpje
Dat zou wat zijn inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:46 schreef Brennel het volgende:
Als je 'm zo hoort praten zou je haast gaan denken dat ze al bij hem in bed ligt/vannacht gelegen heeft
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat wordt ketsen
Erg leuk nummer inderdaad!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef -Hans- het volgende:
ToP !!! Feist - 1 2 3 4. Hoor je eigenlijk nooit op 3FM. Leuke plaat is dat
Ik woon ook in een klein dorpje in de buurt van E'de en hoorde dat elke 100ste bezoeker van Moke in Atak een meet & greet & proost won.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:37 schreef Barney_Stinson het volgende:
Heerlijke plaat, krijg meteen het gevoel dat ik in een grote wereldstad woon i.p.v. mijn eigen kleine dorpje
Onwijs kud iddquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Treinkopper het volgende:
Ohnoes, wordt die Dela-zeikplaat nou ook al in z'n geheel gedraaid?
Nee helaas nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Robin_Scherbatsky het volgende:
[..]
Ik woon ook in een klein dorpje in de buurt van E'de en hoorde dat elke 100ste bezoeker van Moke in Atak een meet & greet & proost won.
Barney was zeker niet een van de gelukkigen?
In ieder geval weet ik dat Charlie Dee deze inzong.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Treinkopper het volgende:
Ohnoes, wordt die Dela-zeikplaat nou ook al in z'n geheel gedraaid?
Slecht nieuws, imho. Gelukkig bijna Formule1 timequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef borisz het volgende:
Domien vindt Hans van Zetten stom. Is juist een held
.
Oh goed of slecht nieuws Arens doet zijn show gewoon. Zijn stem is beter.
Tot wanneer zouden de werkzaamheden duren als Groningen niet het Glazen Huis kreeg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:31 schreef Renesite het volgende:
Bijtijds mag die stomme Grote Markt ook wel weer eens dichtgestopt worden
Nog wel maanden langer denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot wanneer zouden de werkzaamheden duren als Groningen niet het Glazen Huis kreeg?
Nooit geweten, maar thx voor de info.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Waylon te gast bij Life 4 You. Hij heeft Harry de Hengst destijds gezongen voor Telekids dus hij was al wekelijks te horen!
Ik zit nog bij te komen van de F1...quote:
Paul is weer helemaal fit in ieder geval, die stuurt binnen een minuut alweer ene reply op mijn mailquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van de F1...
dacht altijd dat het carlo was die zong.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
Waylon te gast bij Life 4 You. Hij heeft Harry de Hengst destijds gezongen voor Telekids dus hij was al wekelijks te horen!
Nee joh, was een kinderstem! En aangezien Waylon eind 20 is en het liedje 14 jaar oud (omg ik word oud)...quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dacht altijd dat het carlo was die zong.
Was best wel een erg toffe racequote:Op zondag 18 oktober 2009 20:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit nog bij te komen van de F1...
Nou nou. Flinke Namen is best een leuke verzameling. Als Ze Langs Loopt was gewoon een goeie plaat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Giels zoveelste vriendjes. Crap dus.
Hey SC!quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij! Nieuwe baan is leuk! Hele dag ook 3fm op dus is super. Wel alleen maar fok via mijn iPhone ivm meekijkers :p
Yup, nu jij er weer bent, zijn we weer compleetquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel! Lang geleden manik zie dat Hans ook weervam de partij is
Toppie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij! Nieuwe baan is leuk! Hele dag ook 3fm op dus is super. Wel alleen maar fok via mijn iPhone ivm meekijkers :p
Je hebt de secundaire arbeidsvoorwaarden als radio en internet toch wel uitonderhandeld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Toppie.
Ga zo ook met nieuwe baan beginnen. Hoop op radio en internet and all. Anders ga ik huilen.
Ga er gewoon vanuit dat ik "speciaal" ben en alles krijg wat ik wil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt de secundaire arbeidsvoorwaarden als radio en internet toch wel uitonderhandeld?
Succes overigens.
Leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Gezellighet voelt goed weer terug te zijn!
Wees maar gerust Giel en Gerard gaan Sorry niet meer draaien ze zijn er klaar mee zeiden ze in de backstagequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogge MaW!
DJ's die door platen heen lullen...
Moi SC ! welkom terug kerelquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel! Lang geleden manik zie dat Hans ook weervam de partij is
Pfff, gelukkig wel. Wat was ik beroerd gisterquote:
seriousrequest@3fm.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil met mijn band optreden in Groningen tijdens de Serious Request, kan ik me ergens aanmelden ofzo?
Tof! dan kom ik zeker even kijkenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil met mijn band optreden in Groningen tijdens de Serious Request, kan ik me ergens aanmelden ofzo?
Vroeger stond daar zelfs het telefoonnummer van de stichting Korrelatie bij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef Sersjee het volgende:
Zie nu pas de FAQ van 3fm.nl... Moest wel even gniffelen om "Waar moet ik zijn met mijn klachten over Giel Beelen?"
Brenquote:
quote:
haaiquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hai mop![]()
jah...heul druk weekend gehad. gelukkig heb ik gister nog F1 gekekentoffe wedstrijd heh
en gister heul heul laat nog een tekenfilm uit mn jeugd gezien....toen ik nog een klein Elizaatje was heeft ie veel indruk op me gemaakt...en ik vind m nogsteeds mooi![]()
Tot straks Elizaquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:44 schreef muisje-eliza het volgende:
ben wegboodschappen doen en met me ma bloemen regelen
Heul tof!quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deadmau5
Ik heb de nieuwe single ook al even gehoord. Die is ongeveer even erg...quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit gedrocht van Anouk moet echt verbrand worden. Weg met die crapplaat. Ik krijg er bijna uitslag van.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Kan iemand even een pallet oordopjes naar Groningen sturen? Volgens mij heeft Hans z'n radio zojuist weer te hard gezet.
quote:
Wat zij zeggenquote:
Ekdom en Veenstraquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef Vlindur het volgende:
Moeilijke vragen hoor. Jammer dat ze al in de eerste ronde tegen elkaar moesten. Voor de finale had ik het leuker gevonden.
Gerard wint dit jaar vast..![]()
Wie won er de vorige jaren eigenlijk?
quote:Zo, dat varkentje heeft uw discjockey effe gewassen!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:04 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ekdom en Veenstra
Hellloooo!![]()
Pfoe, de hele middag in Den Bosch gefilmd, da's best zwoar.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/4991271265
[..]
http://www.playboy.nl/index.php?pageId=playblog&article=3819quote:Pauline gaat in Playboy echter wél bloot.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://www.playboy.nl/index.php?pageId=playblog&article=3819
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://www.playboy.nl/index.php?pageId=playblog&article=3819
Een mooiequote:
Met wat voor saus ?quote:
jij hebt vast nog een vriezer vol sausquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Met wat voor saus ?. Spaghetti alleen ook lekker, maar saus is ook belangrijk
.
Bolognesesausquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Met wat voor saus ?. Spaghetti alleen ook lekker, maar saus is ook belangrijk
.
Valt mee, maar ben wel blij dat ik bolognesesaus in de vriezer heb staan. Altijd makkelijk om in huis te hebben. En ik heb het zelf klaargemaakt dus dat maakt het helemaal topquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij hebt vast nog een vriezer vol saus
quote:
Zal ik 't dan maar even aanpassen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef borisz het volgende:
Dit programma is nog steeds MetDomien als ik op 3FM.nl kijk.
Ik heb d'r jaren terug IRL gezienquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
des te ouder ze wordt , des te mooier ze wordt
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komenquote:
Ik heb het op m'n eigen manier gedaan, en vandaag voel ik me weer helemaal primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komen
Super.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb het op m'n eigen manier gedaan, en vandaag voel ik me weer helemaal prima
asiel bellen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komen
Oef , vind dat altijd zo knap van mensen als ze dat doen tijdens een bijeenkomst van overleden. Helemaal als ze dan emotioneel gaan worden, tranentrekker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
net samen met mn ma brief gemaakt voor dr overleden vriendin...ze wil m voorlezen...respect.
Dus ik ben er wel....fftjes op de achtegrond. brief uittiepen enzo
Zwart Wit fotosquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Brennel het volgende:
Waar blijft Roel?
Nouja, dan doe ik het toch...
[ afbeelding ]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef TheVulture het volgende:
hebben jullie al de meest briljante topicreeks van Fok ontdekt:
De Fok! Marktplaats klootzakken #7
Om je te bescheuren
Ik heb daar in een scheur gelegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaald
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaald
leuk hehquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
en jij verafschuwt ONZquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb daar in een scheur gelegen
ja okequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook geen echt ONZ topic hè![]()
Begonnen in KLB
Laat de radio nog maar eventjes uit staan dan, anders heb je nog een tegenvallerquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Terug van hardlopen, viel tegen
je ging niet hard genoeg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Terug van hardlopen, viel tegen
korfbal gebruik je net iets andere spiergroepen en zijn korte sprintjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef Barney_Stinson het volgende:
Snelheid viel mee, gemiddeld 9,7 km/u. Alleen na 18:30 en 3 km hadden mijn kuitspieren niet veel zin meer.
Heel gek omdat ik de laatste weken lekker gekorfbald heb (2 wedstrijden in de week) en helemaal geen problemen. Dus het hardlopen moet ik weer opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |