Hey SC!quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij! Nieuwe baan is leuk! Hele dag ook 3fm op dus is super. Wel alleen maar fok via mijn iPhone ivm meekijkers :p
Yup, nu jij er weer bent, zijn we weer compleetquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel! Lang geleden manik zie dat Hans ook weervam de partij is
Toppie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen! Ik ben ook weer van de partij! Nieuwe baan is leuk! Hele dag ook 3fm op dus is super. Wel alleen maar fok via mijn iPhone ivm meekijkers :p
Je hebt de secundaire arbeidsvoorwaarden als radio en internet toch wel uitonderhandeld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:58 schreef on_air het volgende:
[..]
Toppie.
Ga zo ook met nieuwe baan beginnen. Hoop op radio en internet and all. Anders ga ik huilen.
Ga er gewoon vanuit dat ik "speciaal" ben en alles krijg wat ik wil.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je hebt de secundaire arbeidsvoorwaarden als radio en internet toch wel uitonderhandeld?
Succes overigens.
Leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
Gezellighet voelt goed weer terug te zijn!
Wees maar gerust Giel en Gerard gaan Sorry niet meer draaien ze zijn er klaar mee zeiden ze in de backstagequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogge MaW!
DJ's die door platen heen lullen...
Moi SC ! welkom terug kerelquote:Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel! Lang geleden manik zie dat Hans ook weervam de partij is
Pfff, gelukkig wel. Wat was ik beroerd gisterquote:
seriousrequest@3fm.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:49 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil met mijn band optreden in Groningen tijdens de Serious Request, kan ik me ergens aanmelden ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |