Zal ik 't dan maar even aanpassen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:21 schreef borisz het volgende:
Dit programma is nog steeds MetDomien als ik op 3FM.nl kijk.
Ik heb d'r jaren terug IRL gezienquote:Op maandag 19 oktober 2009 18:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
des te ouder ze wordt , des te mooier ze wordt
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komenquote:
Ik heb het op m'n eigen manier gedaan, en vandaag voel ik me weer helemaal primaquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komen
Super.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb het op m'n eigen manier gedaan, en vandaag voel ik me weer helemaal prima
asiel bellen ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
En hebben mijn tips nog geholpen om van de kater af te komen
Oef , vind dat altijd zo knap van mensen als ze dat doen tijdens een bijeenkomst van overleden. Helemaal als ze dan emotioneel gaan worden, tranentrekker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
net samen met mn ma brief gemaakt voor dr overleden vriendin...ze wil m voorlezen...respect.
Dus ik ben er wel....fftjes op de achtegrond. brief uittiepen enzo
Zwart Wit fotosquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Brennel het volgende:
Waar blijft Roel?
Nouja, dan doe ik het toch...
[ afbeelding ]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaaldquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef TheVulture het volgende:
hebben jullie al de meest briljante topicreeks van Fok ontdekt:
De Fok! Marktplaats klootzakken #7
Om je te bescheuren
Ik heb daar in een scheur gelegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaald
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik volg nu dit, Kansjongeren op Hyves #8: Black Banana Crew, echte niggaz. Fok! tegen rappende negerts uit Rotterdam.Het heeft zelfs geenstijl gehaald
leuk hehquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
en jij verafschuwt ONZquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb daar in een scheur gelegen
ja okequote:Op maandag 19 oktober 2009 20:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is ook geen echt ONZ topic hè![]()
Begonnen in KLB
Laat de radio nog maar eventjes uit staan dan, anders heb je nog een tegenvallerquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Terug van hardlopen, viel tegen
je ging niet hard genoeg?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:41 schreef Barney_Stinson het volgende:
Terug van hardlopen, viel tegen
korfbal gebruik je net iets andere spiergroepen en zijn korte sprintjes.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:44 schreef Barney_Stinson het volgende:
Snelheid viel mee, gemiddeld 9,7 km/u. Alleen na 18:30 en 3 km hadden mijn kuitspieren niet veel zin meer.
Heel gek omdat ik de laatste weken lekker gekorfbald heb (2 wedstrijden in de week) en helemaal geen problemen. Dus het hardlopen moet ik weer opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |