Zij moet nodig op Powerpointles.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ze krijgt het ook voor elkaar volledige tabellen erin te proppen. En dan dus echt tabellen met 20x20 variabelen.
Had ik al voor deze gedaan schat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:55 schreef zarGon het volgende:
Ook even een nieuwe deel van dat topic in ONZ openen, pop.
Dat topic verscheen in mijn MyAT. Ik had al gereageerd in dat topic.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
Ik dacht dat jij ONZ uit je AT etc had gehaald zarGon![]()
![]()
Sorry.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Had ik al voor deze gedaan schat.
Maarrr je hebt ook op Loveless' moppentromel! gereageerd en die is slechts enkele uren geleden geopend!quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat topic verscheen in mijn MyAT. Ik had al gereageerd in dat topic.
Ach schatje we zijn allemaal wel eens een klein beetje dom, het is oké.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sorry.
Ik keek in de New Topics-lijst, maar zag niets. Ik was vergeten dat ONZ eruit lag.
Sorry.
Er werd gelinkt van zowel GC als KLB.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maarrr je hebt ook op Loveless' moppentromel! gereageerd en die is slechts enkele uren geleden geopend!
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Er wordt niet over mooie vrouwen gesproken, iedereen kwam alleen om "hoi" en "doei" tegen elkaar te zeggen, bij gebrek aan input. In de lopende topics wordt gekwijld en besproken (met mate, anders wordt het weggegooid).
Misschien is dit wel een lollertopic voor jou, voor dit tijdstip. Hij is wel erg goed, al zeg ik het zelf. Zeker de clue.![]()
Loveless' moppentromel!
Kon ik je niet onthouden.
Oeh chill! Thanks!quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:05 schreef Harajuku. het volgende:
Hey BT, ze vragen naar je in t achter de schermen SM topique.
Je genoot er zo van, ik dacht ik leen je 'm nog een weekje zodat je er zelf mee kunt spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:07 schreef zarGon het volgende:
Je bent je voorblinddildo hier vergeten, Bt.
IK BEN BOOS OP JOU!quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK BEN BOOS OP JOU!
Ik dacht dat je het meende, dat ik eindelijk KEL toegang zou krijgenmaar nee!
Dank je wel, reltamponnetje van me.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je genoot er zo van, ik dacht ik leen je 'm nog een weekje zodat je er zelf mee kunt spelen.
Ghihihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IK BEN BOOS OP JOU!
Ik dacht dat je het meende, dat ik eindelijk KEL toegang zou krijgenmaar nee!
Hihi doe niet zo gek mijn kleine baftekkeltje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dank je wel, reltamponnetje van me..
Drank. Peuk. Drank. Bed.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:13 schreef Harajuku. het volgende:
De verwarming had ook eigenlijk wel aan mogen blijven.
Hmm.
Naar bed of de drank opmaken,.
DOE JIJ DAT?quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Drank. Peuk. Drank. Peuk. Joint. Peuk. Bed.
Hoe ga jij smoken in huisquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Soms ja. Net bijvoorbeeldmaar niet vaak hoor.
Ik dacht dat je nu ging smoken, binnen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik was net op een feestje en daarna nog even chillen met vrienden.
Pushquote:
Ik keekquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:05 schreef Harajuku. het volgende:
Hey BT, ze vragen naar je in t achter de schermen SM topique.
Nee joh gekkie. Sowieso smoke ik nooit in m'n eentje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nu ging smoken, binnen.
Hihi, okequote:Op zondag 18 oktober 2009 03:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Sowieso smoke ik nooit in m'n eentje.
Hmhm, ik denk dat zodra je in je eentje op je kamertje een joint opsteekt het bergafwaarts gaat met je.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, oke. Ik ook niet, dat vind ik junk
.
Bwehe, inderdaad jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, ik denk dat zodra je in je eentje op je kamertje een joint opsteekt het bergafwaarts gaat met je.
Ah,quote:
Ja, geboren in 1923.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah,
jij bent ook van de Disney -generatie.
Er zijn blijkbaar foto's van mij via de PM rondgegaan, dus ik wilde weten welke foto's, en wiequote:Op zondag 18 oktober 2009 03:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nog op snoesje?
Je oogt jeugdig.quote:
Allure_.rar ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar foto's van mij via de PM rondgegaan, dus ik wilde weten welke foto's, en wie. Maarja, dat is een verloren zaak
. Bovendien moet ik ook echt gaan slapen, maar ik heb even een zetje nodig
.
Btw, ik heb ontdekt dat we hier aardbeien wiet hebben, en die schijnt super lekker te zijn. Die ga ik volgende week testen
.
Verloren zaak in jouw gevalquote:
* Adolecens zet PM box ook openquote:
Bleek dus juist van niet, hč. Maar goed, ik zal wel doen alsof ik door jou gepwnd ben nu.quote:
Mocht je willenquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bleek dus juist van niet, hč. Maar goed, ik zal wel doen alsof ik door jou gepwnd ben nu.
Hmm dat is kutquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar foto's van mij via de PM rondgegaan, dus ik wilde weten welke foto's, en wie. Maarja, dat is een verloren zaak
. Bovendien moet ik ook echt gaan slapen, maar ik heb even een zetje nodig
.
Btw, ik heb ontdekt dat we hier aardbeien wiet hebben, en die schijnt super lekker te zijn. Die ga ik volgende week testen
.
Typisch iets voor jou dusquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm dat is kut! En ja ga slapen ofzo
!
Aardbeienwiet, klinkt best wel nasty!
Ik ga iedereen gewoon uithorenquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm dat is kut! En ja ga slapen ofzo
!
Aardbeienwiet, klinkt best wel nasty!
Ik dacht bij dit stuk dat je het nog over de foto's hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga iedereen gewoon uithoren.
Nee, veel mensen zeggen dat het vet lekker is. Je hebt ook watermeloen enzo
. Maarja, nu ga ik echt slapen! Allemaal Zargon zijn schuld dat ik hier nu nog ben
.
Beslema.
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 oktober 2009 03:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht bij dit stuk dat je het nog over de foto's had..
Haha, dat had ik ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht bij dit stuk dat je het nog over de foto's had..
Ik zing die altijd mee als ik uitga terwijl ik doe alsof het over mij gaat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 03:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het nummer 'sexy bitch' is op mij gebaseerd.
quote:
oudjequote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker, hoe krijgen jullie er nou weer 2,5 topics doorheen op zaterdagavond?
Vraag ik me ook af. Waarom de fuck zou je dat doorbrengen op Fok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Kanker, hoe krijgen jullie er nou weer 2,5 topics doorheen op zaterdagavond?
Yeah I do. Ik vind Summer een erg vervelend iemand, maar dat hoort waarschijnlijk ook.quote:
Ik vond haar wel lichtelijk aantrekkelijk, ja.quote:
Waar ergerde je je aan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vond haar wel lichtelijk aantrekkelijk, ja.
Ja?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef gers het volgende:
GOEDEMOGGGGGGGGGGGGGGGGGGEL
Dat fladderige, ongeďnteresseerde. Van die impulsieve typjes waar je totaal niet op kunt bouwen. De ene dag vinden ze komkommers het lekkerste wat er is, de volgende dag kotsen ze erop. Ohh ja, ik ga met Pietje trouwen, ik weet wel dat ik gister zei dat ik van je hield maar ach, zo gaan die dingen, he.quote:
ZE HAD HET AL IN HET BEGIN AANGEGEVEN.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat fladderige, ongeďnteresseerde.
Ja, nou en.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
ZE HAD HET AL IN HET BEGIN AANGEGEVEN.
Hai.quote:
Dan kan je beter die gozer een klap op z'n harses verkopen,quote:
Nee.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef zarGon het volgende:
Hoi.
[ afbeelding ]
Die linker lijkt op Bt.
Hoe is 't met jou Fasciquote:
Eigenlijk vond ik dat ook wel een beetje, maar ja gevoelens, he.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan kan je beter die gozer een klap op z'n harses verkopen,. Wie is de mongool hier die willens ende wetens een relatie met haar aan wil gaan?
Gut, met jou? Waarom ben je niet op msnerdespam?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hoe is 't met jou Fasci?
Ik denk dat je niet de enige bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef zarGon het volgende:
Soms trek ik een-bek, bij het lezen van commentaar van jullie tegen elkaar. Grafkut, stoeipoes, huismus, etc.
Ooh als het niet vanzelf opstart vergeet ik het meestal gewoonquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik dat ook wel een beetje, maar ja gevoelens, he.En ja, ik weet dat je dat ook van haar kunt zeggen.
![]()
[..]
Gut, met jou? Waarom ben je niet op msnerdespam?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef zarGon het volgende:
Soms trek ik een-bek, bij het lezen van commentaar van jullie tegen elkaar. Grafkut, stoeipoes, huismus, etc.
In de soos fappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:03 schreef gers het volgende:
zal ik vanavond naar de soos gaan of zal ik gaan fappen?
Niet 1/8ste.quote:
Ik had dat topic 's ochtends gezien en dacht echt dat hij over jou had.quote:
Net weer doorgelezen, bleek het niet zo te zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:28 schreef banaantjeEE het volgende:
vindt één of ander marginaal figuur
Ja, ging wel oke.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet 1/8ste.
Hoe was je date?
Ik moest echt 4 keer de OP doorlezen voordat ik door had dat het niet over mij ging.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had dat topic 's ochtends gezien en dacht echt dat hij over jou had.
Ik was ze al kwijt, ze staan dus in ONZ.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:17 schreef zarGon het volgende:
Kansjongeren op hyves 4: Black Bandana Crew,.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ging wel oke.
Totdat ik een windje liet.
[..]
quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ging wel oke.
Totdat ik een windje liet.
[..]
Ja lach maar, het is niks als net standje 69 doet.quote:
Een verhoogde gasproductie door toedoen van enkele voedingssupplementen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan je dat nou doen.... ?
Wat een beginnersfout....quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef Zotheid het volgende:
Een verhoogde gasproductie door toedoen van enkele voedingssupplementen.
Bwhehehe, ik ben een beginner.quote:
Php dist zichzelf al...quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bwhehehe, ik ben een beginner.
Php probeert me te "dissen" in mijn naamtopic.
Anale fixatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje voor je
Die andere twee zitten vol?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het over dat gaatje heb
"Me pc"quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een gaatje voor je
Ik had het al gedaan voor 'm.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat HTTPS.
Probeer het eens zonder de S.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Crack_ haalt een nieuwe kooi voor dotje jongens en meisjes!!!!!11!!!!!
Ja ik kan gewoon overal op edit klikken ipv alleen bij m'n eigen postsquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euj, das waar ook. Jij kan dat nu.
Geen volgers.quote:
Ik moet meteen denken aan die kruik in kut en callipo in aars twitter.quote:
http://twitter.com/dushi_kimberley.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan die kruik in kut en callipo in aars twitter.![]()
Ik was benieuwd of ik dat zinnetje kon wegeditten dat jij mijn post geedit had maar ik kan er niet bij.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik kan gewoon overal op edit klikken ipv alleen bij m'n eigen posts!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://twitter.com/dushi_kimberley.
ME PA ZEG ALTIJD DAT MIJ KUT MEER SMAAK HEB ALS EEN LEKKERBEKKIE EN HET IS GOEDKOPER!! HAHA ME PA IS CRAZY!!! KISS4YOU MY FANS ON THA CHAT!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
1e keer dat ik die twitter las ging ik van m'n stoel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
ME PA ZEG ALTIJD DAT MIJ KUT MEER SMAAK HEB ALS EEN LEKKERBEKKIE EN HET IS GOEDKOPER!! HAHA ME PA IS CRAZY!!! KISS4YOU MY FANS ON THA CHAT!!
Geniaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of ik dat zinnetje kon wegeditten dat jij mijn post geedit had maar ik kan er niet bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 18-10-2009 14:50 ]
Als je er bij komt dan kan het ook niet hoor, het staat nu eenmaal niet in de post.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was benieuwd of ik dat zinnetje kon wegeditten dat jij mijn post geedit had maar ik kan er niet bij.
[ Bericht 4% gewijzigd door 4EverBlackEyed op 18-10-2009 14:50 ]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
ME PA ZEG ALTIJD DAT MIJ KUT MEER SMAAK HEB ALS EEN LEKKERBEKKIE EN HET IS GOEDKOPER!! HAHA ME PA IS CRAZY!!! KISS4YOU MY FANS ON THA CHAT!!
Ik mijn verstand.quote:
Wat een kleine tepels.quote:
Fas heeft prachtige tepels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt poffertjes/pannenkoeken?
Gast, hoe kom je hierbij?quote:
Dat stuk met die telefoon in de kut van dr moeder.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, hoe kom je hierbij?
Nee, ik wil het ook niet weten ook.
[..]
Dat stuk met die telefoon in de kut van dr moeder.
quote:AS IEMAND ME NU BELT HOOR IK JENNY FROM THE BLOCK UIT ME MA DER PUNI KOME!!! HAHAHAHA MY LIFE IS CRAZY AND MY MOM ALSO HAHA
Joah, met lucht erin, van die Traci Lords tepels.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt poffertjes/pannenkoeken?
Hihi, gekkie.quote:
Ik heb een foto van Fas borst met mijn naam erop.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had op iets meer output gehoopt.
En niet andersom. Verbaast mij niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Fas borst met mijn naam erop.
Ja die!quote:
Geen idee of het nu weer zal lukken maar ik probeer 'm gewoon nog een keer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Fas borst met mijn naam erop.
Moet iemand van fok! zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja die!
Of dat het maandag, 11 uur en dat dr moeder weer in dr eigen kots ligt te schijten.
Welke zieke persoon zit hier eigenlijk achter?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
En niet andersom. Verbaast mij niet.
Ik denk dat hij ze allebei is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit Penisbaard was. http://twitter.com/HenktheFreeze
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef Broekpaling het volgende:
# Mijn vloerbedekking is helemaal naar de knoppen, volgende keer toch maar weer kakken in de toiletpot.11:54 AM Jul 5th from web
# Weet iemand wat het beste werkt tegen poepvlekken in de vloerbedekking?11:24 AM Jul 5th from web
# Gadverdamme, mijn drol past niet door de flesopening. Wat een troep geeft dit.11:24 AM Jul 5th from web
# Nee, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om naar het toilet te gaan. Ik poep wel in een fles.11:23 AM Jul 5th from web
# Ik ga naar het toilet om te poepen.11:22 AM Jul 5th from web
Een hele rijke fantasie hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe bedenken sommige mensen dat?
Jaaa!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit Penisbaard was. http://twitter.com/HenktheFreeze
quote:
Welke ziekte heb je opgelopen knul?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
Mijn oogkassen worden van binnenuit aangevroten door duizenden kleine beestjes
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
Je zag het hier het eerst.quote:
Lekker.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
Huh wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je zag het hier het eerst.
HAHAHA, ZIE JE 'M?
IK HEB NU AL 2X EEN GARP GEMACHT
quote:
quote:
Ja als je zo doorgaat krijg je er inderdaad vroeg of laat kanker vanquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:39 schreef Japsnars het volgende:
Zo voelt het in ieder geval wel![]()
Kankeralcohol![]()
Joah!quote:
Ik over 3 weken. Waarover?quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:44 schreef Siniti het volgende:
Mensen die denken dat mensen die zeggen dat mensen drinken omdat ze anders geen plezier kunnen hebben ook meteen denken dat mensen drinken om plezier te kunnen hebben
Het is zondag ja. Zet niet van die moeilijke zinnen neer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:48 schreef Marurk het volgende:
[..]
De knappe kapster knipt knap maar de knecht van de knappe kapster knipt knapper dan de knappe kapster knippen kan.
Doe je nu geneeskunde?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Ik over 3 weken. Waarover?
Had van de week hoorcollege over decubitus, de arts die het college gaf had gezorgd voor erg veel beeldmateriaal. Mensen die met hun handen voor hun ogen zaten. Wtf.
Leentje leerde Lotje lopen Langs de lange Lindelaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het is zondag ja. Zet niet van die moeilijke zinnen neer.
Saluut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
Laptop leeg en ik ga maar weer eens naar Groningendag dag
![]()
!
Dat red ik nog wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Leentje leerde Lotje lopen Langs de lange Lindelaan.
Ik kwam laatst het woord "fistel" tegen in mijn leerboek. Wist niet wat het was, en toen ging ik googelen...quote:
Als je nou even had gemeld dat decubitus de Latijnse term voor doorliggen is, dan had ik verdomme niet die kkzooi op google te hoeven zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Ik over 3 weken. Waarover?
Had van de week hoorcollege over decubitus, de arts die het college gaf had gezorgd voor erg veel beeldmateriaal. Mensen die met hun handen voor hun ogen zaten. Wtf.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Breathtaking het volgende:
Laptop leeg en ik ga maar weer eens naar Groningendag dag
![]()
!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik kwam laatst het woord "fistel" tegen in mijn leerboek. Wist niet wat het was, en toen ging ik googelen...
quote:
Doorliggen is toch te lang (als in dagen) bijvoorbeeld op je rug liggen en dat er dan blaren ontstaan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je nou even had gemeld dat decubitus de Latijnse term voor doorliggen is, dan had ik verdomme niet die kkzooi op google te hoeven zien
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik kwam laatst het woord "fistel" tegen in mijn leerboek. Wist niet wat het was, en toen ging ik googelen...
Het is in ieder geval niet fris om te zien.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doorliggen is toch te lang (als in dagen) bijvoorbeeld op je rug liggen en dat er dan blaren ontstaan?
Alles kan. Of het eruit ziet is een tweede zaak, maar in theorie kan het.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Een wit shirt onder een rode blouse, kan dat?
Ik stelde een gesloten vraag joh!quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet fris om te zien.
Ik zou mijzelf weer kunnen quoten jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je heb het even snel opgezocht?
Ik denk dat ik wel zeker weet dat het kan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alles kan. Of het eruit ziet is een tweede zaak, maar in theorie kan het.
Bwehehe.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf weer kunnen quoten ja![]()
Oh.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik stelde een gesloten vraag joh!
Waarom zou dat niet kunnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Een wit shirt onder een rode blouse, kan dat?
Ja duh, ik bedoelde juist of dat staat, wel toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alles kan. Of het eruit ziet is een tweede zaak, maar in theorie kan het.
Ja weet ik veel, als ik er verstand van zou hebben zou ik het niet vragenquote:
Probeer het en post het.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja duh, ik bedoelde juist of dat staat, wel toch?![]()
Het kan wel denk ik. Maar rode blousen (overhemden noemen ze dat normaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, als ik er verstand van zou hebben zou ik het niet vragen
Ik heb het al maar moet zo weg, vandaarquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb het al maar moet zo weg, vandaar
Ja, het komt vooral voor bij mensen met een dwarslaesie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doorliggen is toch te lang (als in dagen) bijvoorbeeld op je rug liggen en dat er dan blaren ontstaan?
Familiediner bij vriendinquote:
quote:
Je ziet toch die zin die ik erna typ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je nou even had gemeld dat decubitus de Latijnse term voor doorliggen is, dan had ik verdomme niet die kkzooi op google te hoeven zien
Ja, in ziekenhuizen een veelvoorkomende kwaal. Mensen die bijvoorbeeld dagenlang op een plooi liggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, verpleegkunde.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Marurk het volgende:
[..]
Doe je nu geneeskunde?
Tentamen gaat over de moleculaire mechanismen van bepaalde ziektes. Best uitgebreid eigenlijk. Ruim 20 colleges (gemiddeld 80 dia's per college) en dan nog eens 1000+ pagina's leerstof.
Ik ga dat niet trekken.
Klopt. Mensen die uit zichzelf niet of minder kunnen bewegen kunnen niet even van positie verwisselen. Dit is een risicofactor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, het komt vooral voor bij mensen met een dwarslaesie.
2 uur. Uiteindelijk is ze na anderhalf uur gestopt na 40 dia's oid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:04 schreef Siniti het volgende:
160 dia's
Hoe lang duren die hoorcolleges bij jou überhaupt?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
2 uur. Uiteindelijk is ze na anderhalf uur gestopt na 40 dia's oid.![]()
Ben nog erg lang bezig geweest om de rest door te nemen.
Wtfquote:Na het college vroegen 2 Marokkaanse meisjes of het college voortaan wat korter kon duren want ze "zijn niet zo goed in Nederlands dus is het lastig.". Een college met bijna uitsluitend Latijnse termen.
Ik moet deze week nog 20 colleges (80 dia's per college) lerenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:04 schreef Siniti het volgende:
Ik vind 60 dia's voor twee uur al teveel![]()
![]()
BIj ons ook: "Ja, je kunt het later nog teruglezen op BB." Wat doe ik dan überhaupt in de collegezaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een vrouw bij ons had soms 60 dia's, maar 30 van die dia's krijgen we 10 seconden te zien
Ze vroegen ook of ze bij een doodgewone toets er een Nederlands woordenboek bij mochten gebruiken.quote:[..]
Wtf
Dan kunnen ze beter bijles Nederlands vragen
Colleges teruglezen doe ik echt nooitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
BIj ons ook: "Ja, je kunt het later nog teruglezen op BB." Wat doe ik dan überhaupt in de collegezaal.
Hoe kunnen ze überhaupt dan een Nederlandse opleiding volgen? Ik ga toch ook niet in Frankrijk studeren?quote:[..]
Ze vroegen ook of ze bij een doodgewone toets er een Nederlands woordenboek bij mochten gebruiken.
Een kennis van ons vermeldde laatst in een email dat hij er last van hadquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Mensen die uit zichzelf niet of minder kunnen bewegen kunnen niet even van positie verwisselen. Dit is een risicofactor.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, deze gozer is gewoon lamon in het kwadraat:
Nee, tja, waarschijnlijk hebben ze eerst mbo gedaan en daar kan het kennelijk wel. Kijk maar naar Php.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Colleges teruglezen doe ik echt nooitAlleen voor het tentamen nu ff
[..]
Hoe kunnen ze überhaupt dan een Nederlandse opleiding volgen? Ik ga toch ook niet in Frankrijk studeren?
Daarom had ze er een gat in gebeten en was ze ontsnapt ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Beetje overdreven hé. Die beestjes hebben genoeg aan een kooi met hooi wiel water en vreten.
Decubitus? Toen wist je dus nog niet wat het was?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een kennis van ons vermeldde laatst in een email dat hij er last van had![]()
Zonder komma.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom had ze er een gat in gebeten en was ze ontsnapt ?
Overigens, verwen ik graag
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze familie van elkaar zijn.
Hij zij doorliggen en ik weet wat dat is, ja.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Decubitus? Toen wist je dus nog niet wat het was?
quote:
quote:
Je moet ook geen plastic kooi hebben maar een kooi van DE HARDSTE MATERIE DIE DE MENSHEID KENT, DIA-NEUKENDE-MANT.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daarom had ze er een gat in gebeten en was ze ontsnapt ?
Overigens, verwen ik graag
Ohja, wat stom van mij!quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je moet ook geen plastic kooi hebben maar een kooi van DE HARDSTE MATERIE DIE DE MENSHEID KENT, DIA-NEUKENDE-MANT.
Je zou vandaag naar hem toe gaanquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar niet atm, want nu heb ik niemand
Je hebt altijd jezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je hebt mij toch!111quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |