Dankje!quote:
Onder overig? Ik vroeg het me ook afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Waar staat Dirk Van Den Broek enzo?
Die heeft maar 45 vestigingen en de Nettorama bijvoorbeeld maar 28. Als ik dat vergelijk met de andere supermarkten met een vergelijkbaar winkelaantal zal het marktaandeel heel klein. Zal wel 'Overig' zijn. Merk trouwens op hoeveel winkels er onder 'Overig' vallen en hoe klein dat marktaandeel is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:27 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Waar staat Dirk Van Den Broek enzo?
Overig 628quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef Geerd het volgende:
food totaal ken ik niet eens.
Ohw lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:37 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zegt totaal je niet wat?
En daarnaast, de supermarkt met het grootste marktaandeel hoeft niet het best bezocht te zijn.
Ze kunnen ook gewoon meer verkopen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:11 schreef slakkie1 het volgende:
Albertheijn zo te zien aan de lijst.
ze schijnen wel alles te hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef Geerd het volgende:
De ideale supermarkt Schultenbrau inslaan met een AH tas .quote:
Grapje zekerquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:12 schreef laffer het volgende:
waar staat trouwens: 4=6? en simon de wit?
WTF is 'Food Totaal'?quote:
En nu moeten we serieus denken dat je het meent ofzo.quote:Op maandag 7 december 2009 12:43 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
WTF is 'Food Totaal'?
Van 'Superunie', 'Deen', 'Golff', 'Jan Linders', 'Poiesz' en 'Koop Consult' ook nog nooit gehoord
En waar staat de Boni?
Bovendien gaat dit om marktaandelen en winkelaantallen, niet om het dagelijkse aantal bezoekers![]()
Dat ik wat meen?quote:Op maandag 7 december 2009 16:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
En nu moeten we serieus denken dat je het meent ofzo.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:30 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Food Total is het totaal van alle supermarkten misschien?
Ghehe.quote:
Meestal als ik de supermarkt in loop dan koop ik niks. Vind ik gewoon leuk tijdverdrijf.quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
![]()
Anyway, die tabel heeft niets met de vraag van TS te maken omdat de tabel te maken heeft met marktaandelen en aantal vestigingen, niet met het aantal dagelijkse bezoekers
Kerel.....quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Meestal als ik de supermarkt in loop dan koop ik niks. Vind ik gewoon leuk tijdverdrijf.
Volgens mij waren ze 10 jaar terug juist bekender en meer bezocht dan nuquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Joel-Smeets het volgende:
Zonder meer de AH natuurlijk
Was de AH 10 jaar terug ook al zo groot,of hebben zij echt een stijging gemaakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |