...en dan nog zou ik geblinddoekt met twee handen op mijn rug 'ja' kunnen antwoordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Deze vraag was uitdagender geweest als het over de bovenste 5% zou gaan.
dat was de vraag dan ook nietquote:
Lijkt me niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
dat was de vraag dan ook niet
een vraag vanhetzelfde caliber is of je tot de beste 5% van de beste autorijders behoort... , geeft ook altijd leuke antwoorden.
Het toont in ieder geval aan dat veel mensen op Fok! zichzelf nog weleens willen overschatten. Al was mij dat al wat langer duidelijk..quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wat is dit nou voor een topic!![]()
81% heeft al op 'Ja' gestemd.
Of het toont aan dat de minder intelligente mensen niet stemmen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het toont in ieder geval aan dat veel mensen op Fok! zichzelf nog weleens willen overschatten. Al was mij dat al wat langer duidelijk..
Een groot gedeelte van de domste 50 procent kan deze poll niet ontcijferen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
80% behoort tot de intelligentste 50%
Typisch.
Ik hoor bij of ik behoor tot. Jammer joh. Sowieso, wie wil er nou weten of hij/zij bij de intelligentere helft van een verzameling anonieme brulapen hoort. Daar heb je de rotary al voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
Met gemak. Ik behoor sowieso bij de slimste 3-4%, en dan ga ik er even van uit dat het gemiddelde FOK!-publiek iets slimmer is dan de doorsnee NLer.
Ik denk dat het aantal mensen die op ja hebben gedrukt terwijl ze eigenlijk nee hadden moeten drukken, groter is dan andersomquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:25 schreef Dzy het volgende:
Hoeveel mensen die op Nee hebben gestemd zouden wel bij de top 50% horen? Er zullen vast wel een paar onzekere typetjes zichzelf onderschatten.
Zo snugger ben je dus ook weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
Met gemak. Ik behoor sowieso bij de slimste 3-4%, en dan ga ik er even van uit dat het gemiddelde FOK!-publiek iets slimmer is dan de doorsnee NLer.
Dat topic kan ook alleen maar gevonden worden door de intelligentste 1% van FOK!.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan het topic over de intelligentste 1% van Fok niet vinden.
Ik heb ergens het gevoel dat dat ook de bedoeling isquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:56 schreef Shivo het volgende:
Deze poll werkt alleen als je een random steekproef van users hem laat invullen. Aangezien de TT mensen zal aantrekken die zichzelf als intelligent beschouwen gaat dit nooit 50-50 worden.
Ik denk dat hij wel gelijk heeft.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zo snugger ben je dus ook weer niet
Echt? Kan ik mijn stem nog veranderen? Heb nee gestemd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:25 schreef Gordijn het volgende:
[..]
100 is per definitie het gemiddelde. Met een gegeven standaardafwijking. Dat is nu eenmaal het idee van een intelligentiequotiënt.
Wat is de fout in die "3-4%"?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
Daar moet je ook toegang toe krijgen. Enkel de besten hebben die toegang.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:51 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan het topic over de intelligentste 1% van Fok niet vinden.
Jouw stem is en blijft correct.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:23 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Echt? Kan ik mijn stem nog veranderen? Heb nee gestemd.
Je hebt net je eigen keuze ontkracht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:50 schreef C2000 het volgende:
Op ~140.000 durf ik die kans wel te nemen. Ja
Oke dan ben ik dat. cool.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je zou het gemiddelde IQ van de Nederlander kunnen nemen (98 geloof ik), en er vanuit gaan dat dat voor Fok! ook ongeveer geldt. Als je een IQ hebt van meer dan 110 zou je er dus vrijwel zeker van kunnen zijn dat je bij de bovenste 50% hoort. Dan moet je wel vinden dat IQ een goede graadmeter is.
Hij had het duidelijk niet over het aantal users, en met 140.000 zou ik ook wel ja durven antwoorden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je hebt net je eigen keuze ontkracht.
Het antwoord op deze vraag lijkt me vrij duidelijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:14 schreef GlowMouse het volgende:
Deze is leuker:
Poll: Behoort degene boven je bij de 50% intelligentste users?ja nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
degene beoordelen die boven je gepost heeft.
De gemiddelde fok! user lijkt me nog aardig 'jong' en nog 'bij de tijd', aangezien ze op een nieuwssite zitten, en dus ook op internet actief zijn... dus vandaar dat ik het wat hoger inschatquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zo snugger ben je dus ook weer niet
Boeiuh, Nederlands is een onlogische kuttaal.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ik hoor bij of ik behoor tot. Jammer joh. Sowieso, wie wil er nou weten of hij/zij bij de intelligentere helft van een verzameling anonieme brulapen hoort. Daar heb je de rotary al voor.
Voor mij behoor jij bij de 50% intelligentste in het fok universum. Ach ik denk dat de resultaten van de nieuwe poll heel anders zijn dan de eerdergenoemde poll. Want fok! blijft een bashforum.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De gemiddelde fok! user lijkt me nog aardig 'jong' en nog 'bij de tijd', aangezien ze op een nieuwssite zitten, en dus ook op internet actief zijn... dus vandaar dat ik het wat hoger inschat
[..]
Boeiuh, Nederlands is een onlogische kuttaal.
Ik twijfel toch aan je statement om tot de bovenste helft te behorenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:43 schreef Il_falco het volgende:
Intelligentie is zo moeilijk meetbaar en wat mij betreft mag je daarvoor niet voortgaan louter op het IQ, er zijn genoeg andere factoren (zoals EQ) die ook belangrijk zijn en meespelen. Er zijn genoeg mensen die een iets lager IQ hebben dan mij maar waarvan ik vind dat ze even slim of slimmer zijn omdat ze volgens mij bv een hoger EQ hebben.
Behoor ik zelf tot de slimste 50%? Op vlak van IQ, zeker. Totaal gezien, wellicht ook, maar in verhouding tot het IQ zal ik dan iets lager in te schatten zijn op de schaal van 0 tot 100 procentueel gezien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |