...en dan nog zou ik geblinddoekt met twee handen op mijn rug 'ja' kunnen antwoordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:55 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Deze vraag was uitdagender geweest als het over de bovenste 5% zou gaan.
dat was de vraag dan ook nietquote:
Lijkt me niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef Re het volgende:
[..]
dat was de vraag dan ook niet
een vraag vanhetzelfde caliber is of je tot de beste 5% van de beste autorijders behoort... , geeft ook altijd leuke antwoorden.
Het toont in ieder geval aan dat veel mensen op Fok! zichzelf nog weleens willen overschatten. Al was mij dat al wat langer duidelijk..quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Wat is dit nou voor een topic!![]()
81% heeft al op 'Ja' gestemd.
Of het toont aan dat de minder intelligente mensen niet stemmen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:49 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het toont in ieder geval aan dat veel mensen op Fok! zichzelf nog weleens willen overschatten. Al was mij dat al wat langer duidelijk..
Een groot gedeelte van de domste 50 procent kan deze poll niet ontcijferen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:13 schreef IHVK het volgende:
80% behoort tot de intelligentste 50%
Typisch.
Ik hoor bij of ik behoor tot. Jammer joh. Sowieso, wie wil er nou weten of hij/zij bij de intelligentere helft van een verzameling anonieme brulapen hoort. Daar heb je de rotary al voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Yi-Long het volgende:
Met gemak. Ik behoor sowieso bij de slimste 3-4%, en dan ga ik er even van uit dat het gemiddelde FOK!-publiek iets slimmer is dan de doorsnee NLer.
Ik denk dat het aantal mensen die op ja hebben gedrukt terwijl ze eigenlijk nee hadden moeten drukken, groter is dan andersomquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:25 schreef Dzy het volgende:
Hoeveel mensen die op Nee hebben gestemd zouden wel bij de top 50% horen? Er zullen vast wel een paar onzekere typetjes zichzelf onderschatten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |