Dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:51 schreef UncleErnie het volgende:
Nee.
Iedereen weet toch dat vrijwel iedereen op FOK! op het WO zit. Ik doe maar havo.
alsof 50% van fok intelligent isquote:Poll: Behoor jij tot de intelligentste 50% van fok?
Je hebt gestemd op: nee
Ik zei niet allicht. Dom wicht!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso niet bij de top 50%. En dan mag je nog mod van SES zijn, het is gewoon zo.
en ik?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij hoort sowieso niet bij de top 50%. En dan mag je nog mod van SES zijn, het is gewoon zo.
Ja. Ik zoek alleen de algemene voorwaarden voor het doen van een plausibele en legitieme uitspraak. Waarop baseer ik straks dat ik tot de onderste helft behoor? Heb jij enig indicatiemateriaal?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wellicht sluit het ook niet definitief uit. Dus ik dacht dat doe ik wel even. Snap?!
Je zou het gemiddelde IQ van de Nederlander kunnen nemen (98 geloof ik), en er vanuit gaan dat dat voor Fok! ook ongeveer geldt. Als je een IQ hebt van meer dan 110 zou je er dus vrijwel zeker van kunnen zijn dat je bij de bovenste 50% hoort. Dan moet je wel vinden dat IQ een goede graadmeter is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Ik zoek alleen de algemene voorwaarden voor het doen van een plausibele en legitieme uitspraak. Waarop baseer ik straks dat ik tot de onderste helft behoor? Heb jij enig indicatiemateriaal?
True.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:07 schreef TNA het volgende:
Iblis trekt het gemiddelde IQ met 20 punten omhoog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |