Dat was goed te horen jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:52 schreef The_Dean het volgende:
Ik zat dus op de tribune, maar daar was de sfeer wel goed/gezellig hoor. Iedereen meezingen/klappen/springen.
Bullet In A Biblequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:54 schreef The_Dean het volgende:
Wou ik net tijdens het huis opruimen even Bullet In A Bible opzetten, blijkt alleen nog de DVD in het hoesje te zitten
Nou ja, had van de arena (veel) meer kabaal verwacht dan van de tribunes eigenlijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef The_Dean het volgende:
Het moest er eens van komen toch
Was het verschil dan zo goed te horen? Dat er wel kabaal van de tribunes kwam?
Misschien leek het van de tribune anders, maar ik stond zelf daartussen en heb me flink vermaakt. Heb geen moment stil gestaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
Nja, enige echte activiteit die wij zagen [naast het zingen/zwaaien/klappen natuurlijk] waren enkele pogingen tot en kleine pitjes rechts voor het podium, verder wel wat springen en doen, maar echt van harte leek het allemaal niet te gaan daar beneden.
Ga dan ook niet niet bijna-vooraan staan en met een zuur gezicht blijven kijken als er word gemoshtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Desunoto het volgende:
Waarom klagen mensen die mosh pits willen en helemaal los willen gaan altijd op mensen die dat niet doen. Terwijl juist andersom mensen meer last kunnen hebben van rondspringende mensen, dan rondspringende mensen van rustige mensen. Echt hoor..![]()
Maar goed, zijn er nog (goede) opnames gemaakt behalve foto's?
Mooiquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
Asskicker14 poste gisteren deze:
Als ik hem weer luister meteen weer kippevel
Maar er staan inmiddels veel meer op Youtube... heb ze nog niet bekeken, dus geen idee hoe ze klinken.
Hij zei op een moment: "I'm Britney Spears", maar waarom/wat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
http://www.nu.nl/concertr(...)ertoire-in-ahoy.html
Een ode aan Britney Spears? Heb ik een stukje gemist?
Oh, dan heb ik helemaal geen ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef The_Dean het volgende:
Nee, dat riep hij naar Tré Cool die in dameshoed en BH achter zijn drumkit zat...
Ik had hem vanmorgen al gezien. Ik moest hier erg om lachen:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
http://www.nu.nl/concertr(...)ertoire-in-ahoy.html
Een ode aan Britney Spears? Heb ik een stukje gemist?
Het is zó waar.quote:Een gastoptreden van een vrouwelijke fan tijdens het nummer Longview pakt echter minder geslaagd uit. Het enthousiaste optreden van de tijdelijke leadzangeres wordt ontsierd door een schokkend gebrek aan talent.
Ja, wat verwacht je danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:12 schreef kibber het volgende:
[..]
Ik had hem vanmorgen al gezien. Ik moest hier erg om lachen:
[..]
Het is zó waar.
*meldt zich.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:06 schreef kibber het volgende:
Fijn concert gisteren.
Stonden er mensen aan de linker kant van het podium? Helemaal vooraan ging het er aardig hard aan toe. Veel geduw en een paar pits.. Wel jammer dat er 14-15 jarige tienermeisjes vooraan stonden die alleen maar schreeuwde "MOET DIT NOU?!" ja. dat moet.
Hey Nederlander, het concert wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Green Day heeft 30 minuten langer gespeeld in Antwerpen.
FYI: Ik was er dus niet bij in Antwerpen maar dit las ik op de Green Day community. Ik vind het wel een beetje naaierij dat ze in Ahoy 2 uur en 20 minuten spelen en de dag daarop ineens 30 minuten langer spelen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey Nederlander, het concert wasdus niet zeuren
Half uur is best veel
Dat snap ik, ik was ook niet in Antwerpenquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
FYI: Ik was er dus niet bij in Antwerpen maar dit las ik op de Green Day community. Ik vind het wel een beetje naaierij dat ze in Ahoy 2 uur en 20 minuten spelen en de dag daarop ineens 30 minuten langer spelen.
Ik baal dat ze niet heel American Idiot hebben gespeeld, wat een fantastische album blijft dat in retrospect.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat snap ik, ik was ook niet in AntwerpenMaar niks te klagen over Ahoy toch, vandaar
Ik betwijfel het, op GDC zeggen ze ook dat ze pas om 20.40 begonnen.... ze begonnen gewoon een half uur laterquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
FYI: Ik was er dus niet bij in Antwerpen maar dit las ik op de Green Day community. Ik vind het wel een beetje naaierij dat ze in Ahoy 2 uur en 20 minuten spelen en de dag daarop ineens 30 minuten langer spelen.
Zéker weten!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:18 schreef xMURDERat6 het volgende:
haha.
volgens mij stond mijn broertje ook daar zo aan de linkerkant.
mn pa had kaartjes voor hem gewonnen bij de radiooo.
echt leuk voor m.
anyways; ik hou niet echt van greenday, maar volgens mij was dit wel de moeite waard geweest.
Jaa, ik had dr ook wel heengewild opzich.quote:
Oh, dus jij was die vervelende gast, die de hele avond tegen me aan stond te rijden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
*meldt zich.
Op een gegeven moment kropen er een tweetal tienermeisjes gewoon voor, zonder te excuseren.![]()
Gelukkig betekende dat ik als 'gevolg' tegen 1 van die meisjes de hele avond aan kon schuren zonder me te excuseren.
Lijkt me niet :p In Ahoy speelden ze 29 nummers, in Antwerpen 26. Dus lijkt me raar als ze alsnog ene half uur langer bezig waren in Belgiequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Green Day heeft 30 minuten langer gespeeld in Antwerpen.
Ik kreeg 't via een vriend van me.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef kibber het volgende:
Op FTD staat inmiddels iets interessant voor de mensen die er vrijdag bij waren![]()
Ik weet nog niet hoe de kwaliteit is.
Watte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:00 schreef kibber het volgende:
Op FTD staat inmiddels iets interessant voor de mensen die er vrijdag bij waren![]()
Ik weet nog niet hoe de kwaliteit is.
quote:Regestratie van het concert dat Green Day 16-10-2009 in Ahoy gaf.
Alle lofuitingen & de credits voor de orginele poster(s)
Spotinformatie
Categorie : Beeld
Formaat : DVD5
Bron : CAM
Ondertitels : Geen
Genre : Muziek
Tag(s) : nonoteam
Second thatquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:29 schreef Piles het volgende:
Best goeie kwaliteit, maar alles staat door elkaar en geen menu
Nog eens gekeken, maar het is wel op volgordequote:
Die namen hun rol als voorprogramma veel te serieus. Dat je krampachtig probeert het publiek mee te laten doen is iets waar elk voorprogramma last van heeft. Maar om daarna ook nog eens je shirt uit te trekken en rare bewegingen te gaan doen op je gitaar, dat gaat me wat te ver.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:27 schreef freud het volgende:
Heyhey, Voor de liefhebbers ook wat foto's van het voorprogramma, Primadonna.
Misschien wel, maar ik vind dat een band zich niet anders moet gedragen dan normaal. Dus als dat hun manier van doen is, moeten ze dat vooral doen. Als dat niet bij het publiek past, moeten ze voor een ander voorprogramma zorgen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 02:59 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Die namen hun rol als voorprogramma veel te serieus. Dat je krampachtig probeert het publiek mee te laten doen is iets waar elk voorprogramma last van heeft. Maar om daarna ook nog eens je shirt uit te trekken en rare bewegingen te gaan doen op je gitaar, dat gaat me wat te ver.
Als voorprogramma hoor je gewoon lekker je nummers te spelen, het publiek lekker te maken voor het hoofdoptreden en that's it. Gelukkig maakte Green Day een hoop goed
Op zich hoeft metal niet zo goed op elkaar aan te sluiten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:45 schreef Littlecreep het volgende:
Metallica had eigenlijk wel goeie voorprogramma's dit jaar in Ahoy, maar Metal sluit denk ik net wat meer op elkaar aan. Sowieso vond ik het raar om een raar soort emo band in het voorprogramma te zetten van Green Day.
Maar ik ben het met je eens, het is moeilijk om een voorprogramma te zijn. Maar wat mij betreft had ze best wel een beetje een stapje terug mogen doen.
Met als grootste debacle natuurlijk het voorprogramma van RHCP in Nijmegenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is trouwens wel vaker zo dat als ze op uitnodiging van de band zijn, ze vaak niet al te best zijn of niet helemaal aansluiten.
En dat wasquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:00 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Met als grootste debacle natuurlijk het voorprogramma van RHCP in Nijmegen
Kijk even de volgende filmpjes en je snapt het:quote:
Op naar Rock Werchterquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef Komakie het volgende:
Verder gewoon top! Eerste keer dat ik ze gezien heb (stond al heel lang op mijn verlanglijstje) en de volgende keer ben ik er weer bij
Dat kwam volgens mij ook door een aantal nummers. De oudjes zaten er niet bij iedereen even goed in. Jaded, She, Brain Stew, Hitchin a Ride zijn niet echt hele grote bekenden. Zeker niet voor mensen die eigenlijk pas naar Greenday zijn gaan luisteren bij American Idiot. Er liepen toch ook wel een hoop jongere kids rond die pas net geboren waren toen Dookie uit kwam. Die hebben daar misschien wat minder mee. Nu kent denk ik iedereen When I Come Around, Longview en Basket Case wel, maar het is toch anders. King for a Day kwam daar achteraan en dat duurde echt te lang. Dus dat werkte volgens mij een beetje vermoeiendend.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:49 schreef Piles het volgende:
Volledig eens met hierboven![]()
Dezelfde show als in Ahoy, en dat werkt gewoon perfect
Je kon wel aan het publiek merken dat ze het heehoo op den duur zat waren
[..]
Op naar Rock Werchter
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:02 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Heeft iemand een filmpje van die kerel met zijn groene haar? Die schijnt nogal tof geweest te zijn
Die was goed bezig jaquote:
Op PP niet puur akoestisch (Wake me up iig), maar wel tofquote:Op maandag 31 mei 2010 17:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit staat me nog zo goed bij van Ahoy. Uiteraard ook luidkeels meegezongen.
Ja dat viel me ook op. Ik dacht echt "wtf.... dat doe je bij Longview toch ook niet"quote:Op maandag 31 mei 2010 17:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die was goed bezig ja
[..]
Op PP niet puur akoestisch (Wake me up iig), maar wel tof![]()
De jankende mensen in het publiek vond ik wel lichtelijk overdreven
18 maart beschikbaar, aldus Bol.comquote:Beschrijving
De live registratie van de '21st Century Breakdown' wereldtournee van Green Day. Elke show van deze tour is opgenomen, en de beste opnames verschijnen verzamelt in één configuratie. Met deze tour deed de band eerder in 2009 de Ahoy, Rotterdam aan; en stonden ze in 2010 op Pinkpop met dezelfde show. De band heeft zelf alle audio-opnames beluisterd en de beste uitgezocht voor de cd. Op deze waanzinnige nieuwe live cd staat ook het niet eerder verschenen nummer 'Cigarettes & Valentines'.
De Dvd bevat de volledige concertregistratie van de show uit deze tour in Tokyo, Japan.
Tracklist
Disk 1
1. 21st Century Breakdown - (London, England)
2. Know Your Enemy - (Manchester, England)
3. East Jesus Nowhere - (Glasgow, Scotland)
4. Holiday - (Dublin, Ireland)
5. Gloria - (Dallas, Texas)
6. Cigarettes And Valentines - (Phoenix, Arizona)
7. Burnout - (Irvine, California)
8. Pasalaqua - (Chula Vista, California )
9. JAR - (Detroit, Michigan - August 23Rd 2010)
10. Holden Caulfield - (New York, New York)
11. Geek Stink Breath - (Saitama-Shi, Japan)
12. When I Come Around - (Berlin, Germany)
13. She - (Brisbane, Australia - December 8Th 2009)
14. 21 Guns - (Mountain View, California)
15. American Idiot - (Montreal, Que)
16. Wake Me Up - (Nickelsdorf, Austria)
17. Good Riddance - (Nickelsdorf, Austria)
Disk 2
1. 21st Century Breakdown
2. Know Your Enemy
3. East Jesus Nowhere
4. Holiday
5. Static Age
6. Gloria
7. Blvd. Of Broken Dreams
8. Burnout
9. Geek Stink Breath
10. Welcome To Paradise
11. When I Come Around
12. She
13. 21 Guns
14. American Eulogy
15. Jesus Of Suburbia
16. Good Riddance
Was die beter dan de Oostenrijkse versie dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wake Me Up van Ahoy zit er niet bij...dat slaat helemaal nergens op.
Mja, daarom misschien juist gekozen voor die anderequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Niet eens een vergelijking, vergelijk eens de audience participation...
quote:
Hij komt net voorbij op de radio (KXquote:Cigarettes and Valentines was an unreleased studio album from punk rock band Green Day that would have been the proper follow-up to 2000's Warning. In the summer of 2003, the album was nearly finished when the master recordings of 20 tracks were stolen from the studio. Instead of re-recording the album, the band decided to start from scratch, leading to the creation of American Idiot.
Het verhaal kende ik wel, maar had er nog nooit wat van gehoord. C&V is wel typisch een Greenday nummer. Klinkt weer erg lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij komt net voorbij op de radio (KX), maar dit verhaal kende ik heulemaal niet
Neequote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Weet iemand waar ik die DVD van Awesome as Fuck kan downloaden?
Ik weet het wel. Denk even na en dan neem ik aan dat je het zelf ook wel kunt bedenken.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef MultiBanaan het volgende:
Weet iemand waar ik die DVD van Awesome as Fuck kan downloaden?
Ik ken 2 bronnen, maar de een heeft er helemaal geen, en de ander alleen een incomplete en een wachtwoordversiequote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet het wel. Denk even na en dan neem ik aan dat je het zelf ook wel kunt bedenken.
Maar dan nog mag dat hier niet gepost worden dus je moet het zelf even uitzoeken
Ik ben daar bij geweest, in New York! Was echt geweldig! We hebben daar ook meteen erna even die CD gekocht uiteraardquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:06 schreef Dropdown het volgende:
Er is nu een musical (Op Broadway dacht ik) met alleen maar Green Day nummers. Vandaag dat album gedownload, klinkt er goed
Daar heb ik hem inmiddels ook vandaan ja!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:25 schreef Komakie het volgende:
Nou bij de piraten baai kun je hem wel 20 keer downloaden en daar zitten er genoeg die compleet en zonder wachtwoord zijn.
Je hebt op Youtube wat filmpjes met voorbereidingen enzo. Ziet er leuk uitquote:Op maandag 30 mei 2011 15:02 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik ben daar bij geweest, in New York! Was echt geweldig! We hebben daar ook meteen erna even die CD gekocht uiteraard
Kill the DJ vind ik matig, Oh Love vind ik wel redelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef AgeEll het volgende:
Ik wil m ook luisteren!!
Vind de nieuwe liedjes allemaal leuk. Kill the DJ is dan de minste.
Straks komen de andere 2 cd's uit dus waarschijnlijk maakt het geheel wel een mooie lange luister ervaring.quote:
Daar ga ik wel vanuitquote:Op donderdag 20 september 2012 12:12 schreef Komakie het volgende:
[..]
Straks komen de andere 2 cd's uit dus waarschijnlijk maakt het geheel wel een mooie lange luister ervaring.
Let Yourself Go vind ik op zich wel vet.quote:Op donderdag 20 september 2012 12:45 schreef AgeEll het volgende:
Na 2 luisterbeurten valt hij me wat tegen. idd de power ontbreekt. Moet wel zeggen dat op het album Let Yourself Go niet echt werkt. Maar live vond ik m echt vet. Vind wel positief dat de nummers niet zo lang duren. Dat vond ik een nadeel van 21stCB, nummers waren echt te lang.
Nog maar een paar keer luisteren en dan kijken welke nummers er blijven hangen.
Doet me aan Maria denken op een of andere manierquote:Op donderdag 20 september 2012 13:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Let Yourself Go vind ik op zich wel vet.
Ik vind zijn energie bij optredens altijd wel erg goed.quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijft toch een beetje een vreemde vogel hoor die Billy, ik mag hem ook niet echt kwa gedrag. Maar muzikaal gezien natuurlijk erg goed.
Maar ik blijf erbij dat Uno een baggerplaat is, misschien nog wel de slechtste Green Day plaat tot nu toe.
Ik hoop dat de 2 andere albums beduidend beter gaan zijn!
Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Komakie het volgende:
Billy Joe is niet echt goed bezig
http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-Bieber-niet.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-afkickkliniek.dhtml
Dat je flink pissed bent kan ik me voorstellen als jouw set wordt ingekort door toe doen van een ander, maar het bericht daarna is wel ernstig.
Op zich heb ik liever een goed album dan een album met hitjes er op. Radiohead heeft ten slotte ook niet echt van die hitjes, maar maken wel keer op keer steengoede albumsquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja met zijn energie is niets mis mee, hoor je mij zeker niet over zeggen.
Maar je hoort soms wel mee vreemde verhalen over hem. Heeft blijkbaar losse handjes (op youtube zijn er ook vechtpartijen van hem te vinden met iemand uit het publiek).
Ik mis op dit album toch wel de "hitjes" die ze in het verleden wel gehad hebben. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.quote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.
Is vaak inherent aan elkaarquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.
Mja, dat is wel een beetje krom.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef starla het volgende:
[..]
Is vaak inherent aan elkaar![]()
Beetje kansloos van die andere 2 om een excuus-bericht te plaatsen. Mike doet zelf mee met z'n gitaar kapot meppen
Het is maar wat je definitie van muzikant is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Usher en Justin Bieber zijn dan ook geen muzikanten.
ok point takenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan is er nog de vraag of je het wel muziek mag noemen
Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Paul182 het volgende:
Uno is echt een goed album btw, heb hem meteen op de release gehaald. Het klinkt niet als de andere nummers van ze en gaat meer de rock n roll kant op en dat klinkt niceeee. Dos word wel beter, heb al een paar nummers ervan gehoord
Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwd
Ah dank je, ik zal ook eens even een stukje luisteren. Gelukkig is het zo november, heerlijk toch, 3 cd's zo snel achter elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummers
http://www.youtube.com/pl(...)4COdq_0E0xg1rKCZ8dwN
Inderdaad, al hoewel ik de afgelopen 2 jaar de maandag wel de beste dag vond op Pinkpop. Zondagen zijn meestal niks. Gelukkig staan ze op maandag!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Pinkpop heeft dagkaarten toch? Zou toch alleen maar gaan voor Green Day
Kijk, dat komt mooi uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, al hoewel ik de afgelopen 2 jaar de maandag wel de beste dag vond op Pinkpop. Zondagen zijn meestal niks. Gelukkig staan ze op maandag!
zondag is de laatste dagquote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, al hoewel ik de afgelopen 2 jaar de maandag wel de beste dag vond op Pinkpop. Zondagen zijn meestal niks. Gelukkig staan ze op maandag!
Klopt, maar dagkaarten zijn iets van 80 euro. Best een hoop geld voor alleen Green Day.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 12:14 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Pinkpop heeft dagkaarten toch? Zou toch alleen maar gaan voor Green Day
Nice!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze staan ook op Rock Werchter donderdag overigens!
Eigenwijs, het wordt dit jaar niet met Pinksteren gehouden. Dus het wordt vrij/zat/zonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee hoor Pinkpop is dat maandag![]()
http://www.pinkpop.nl/2012/programma/maandag/
Touchéquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Eigenwijs, het wordt dit jaar niet met Pinksteren gehouden. Dus het wordt vrij/zat/zon![]()
Grappig dat Pinkpop gewoon later wordt gehouden dan Rock am Ring trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:57 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Eigenwijs, het wordt dit jaar niet met Pinksteren gehouden. Dus het wordt vrij/zat/zon![]()
Of Rock am Ring.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Maar voor de Green Day fans onder ons wordt het dus Pinkpop en Werchter? Misschien dat ik er ook nog het concert in Londen bij doe, heb ze nog nooit live gezien dus nu ze tijdje in Europa zijn moet ik daar maar gebruik van maken denk ik
Daar heb je een punt! In ieder geval keuze genoeg om ze te zien optreden!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Of Rock am Ring.
Mits ze daar komen natuurlijk....
Sowieso hebben ze in Duitsland best een paar mogelijkheden die aardig in de buurt liggen.
Een beetje afhankelijk natuurlijk waar je woont, maar Oberhausen en Koln zijn helemaal niet zo bizar ver weg.
De kans dat je er sneller bent dan in Londen is vrij groot. (tenzij je naast een vliegveld woont
Ik was sowieso al van plan om naar Werchter te gaan, dus dat wordt 'm voor mij. Als je 1 show van ze gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Geweldige show, maar strak geregisseerd, dus weinig spontaans wat ik gezien heb.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Maar voor de Green Day fans onder ons wordt het dus Pinkpop en Werchter? Misschien dat ik er ook nog het concert in Londen bij doe, heb ze nog nooit live gezien dus nu ze tijdje in Europa zijn moet ik daar maar gebruik van maken denk ik
Als is redelijk strak geregisseerd, maar dat komt ook door alle effecten die ze gebruiken. Op zich maken ze er altijd wel wat leuks van. Pinkpop was vorige keer in ieder geval leuk met een heleboel afwisseling.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was sowieso al van plan om naar Werchter te gaan, dus dat wordt 'm voor mij. Als je 1 show van ze gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Geweldige show, maar strak geregisseerd, dus weinig spontaans wat ik gezien heb.
Na Ahoy, Pinkpop en Werchter had ik het wel gezien hoorquote:Op maandag 15 oktober 2012 14:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als is redelijk strak geregisseerd, maar dat komt ook door alle effecten die ze gebruiken. Op zich maken ze er altijd wel wat leuks van. Pinkpop was vorige keer in ieder geval leuk met een heleboel afwisseling.
Ik kan die show in ieder geval wel meer dan eens zien
Niet altijd Longview. Laatst in Duitsland zong een fan 2000 light years away mee, en bij een ander Duits concert speelde iemand gitaar mee. Werd er niet gezongen door een fan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Na Ahoy, Pinkpop en Werchter had ik het wel gezien hoor![]()
Heleboel afwisseling ja, maar wel elke show dezelfde.
En nog steeds jammer dat elk optreden Longview door een fan gezongen/verpest werd
Ahoy/Pinkpop/Werchter is dan ook al een tourtje geledenquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:19 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Niet altijd Longview. Laatst in Duitsland zong een fan 2000 light years away mee, en bij een ander Duits concert speelde iemand gitaar mee. Werd er niet gezongen door een fan.
Het enige nummer wat me echt kan bekoren van Uno en Dos is Let Yourself Go.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:22 schreef AgeEll het volgende:
Ik denk dat veel nummers live veel beter werken dan op het album. En het zijn lekker korte nummers dus het nieuwe werk naast het oude gaat volgens mij wel werken.
Waarom voor Hurricane?quote:Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat morgen bekend gemaakt worden voor Hurricane Festival waarschijnlijk. Hopelijk snel een NL datum
Omdat die vandaag met een naam komen, en heel erg hinten naar Green Day.quote:
quote:GREEN DAY OP 31 JANUARI 2017 NAAR DE ZIGGO DOME IN AMSTERDAM
Op dinsdag 31 januari 2017 komt Green Day voor een concert naar de Ziggo Dome in Amsterdam. Dit concert is onderdeel van hun wereldwijde Revolution Radio Tour, vernoemd naar hun nieuwe album dat in oktober 2016 uitkomt. De voorverkoop voor dit concert start vrijdag 9 september om 10:00 uur.
Green Day bestaat uit zanger/gitarist Billie Joe Armstrong, bassist Mike Dirnt en drummer Tré Cool. De Amerikaanse punkrockband heeft wereldwijd meer dan 75 miljoen albums verkocht en is bekroond met vijf Grammy Awards.
Dookie, een dynamisch en explosief punkpopalbum, betekende met meer dan 10 miljoen verkochte platen in de Verenigde Staten én een Grammy Award voor ‘Best Alternative Album’, de grote doorbraak van Green Day. Na Dookie volgden de albums Insomniac, Nimrod en Warning.
Vanaf 2004 is de punkband echt niet meer weg te denken uit de rockmuziek, toen het album American Idiot – bekroond met een Grammy Award (Best Rock Album) - op nummer 1 binnen kwam in de Billboard chart. In 2009 kwam het album 21st Century Breakdown uit, dat een Grammy Award won voor Best Rock Album. Naar aanleiding van de Broadway show gebaseerd op American Idiot (2010), kreeg Green Day nog een Grammy Award: Best Musical Show Album (American Idiot: The Original Broadway Cast Recording).
In 2015 is de band opgenomen in de Rock and Roll Hall of Fame. Later dat jaar bracht Green Day de documentaire Heart Like A Hand Grenade uit, die een kijkje achter de schermen geeft bij het schrijven van hun legendarische album American Idiot.
Green Day brengt hun twaalfde studioalbum, Revolution Radio, uit op 7 oktober van dit jaar. Eerste wapenfeit van dit album is de release van de nieuwe single: Bang Bang. Het is het antwoord van Green Day op recente gebeurtenissen. Het kenmerkt een welkome terugkeer van een band met meer te vertellen dan ooit. ‘Of course the world has lost its collective mind… and me, Mike and Tré are lost souls too’, aldus Green Day frontman Billie Joe Armstrong. ‘Revolution Radio is a movement for lost souls to come together… dance together… sing together… and most of all, find each other. That’s what the spirit of Green Day has been about since day one.’
De laatste keer dat Green Day op Nederlandse bodem speelde was op Pinkpop in 2013.
Hoog tijd dus dat hun geëngageerde poppunk weer live in ons land te horen is!
3FM presents
Green Day - Revolution Radio Tour
with special guest The Interrupters
Dinsdag 31 januari 2017 | Ziggo Dome, Amsterdam
Aanvang: 19.00 uur | Entree: ¤ 44 en ¤ 49 (excl. servicekosten)
Denk wel dat het snel zal gaan jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:07 schreef Komakie het volgende:
Zou het zo snel uitverkocht zijn dan?
Dan gaan we vrijdagochtend er maar eens goed voor zittenquote:Op dinsdag 6 september 2016 15:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Denk wel dat het snel zal gaan ja
Past niet in het tourschemaquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:58 schreef Piles het volgende:
Zou me ook niet verbazen als er vrijdag meteen een extra dag bijkomt.
Mij wel, ik moet nog zien dat ze in een uur überhaupt de hele toko uitverkopenquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:58 schreef Piles het volgende:
Zou me ook niet verbazen als er vrijdag meteen een extra dag bijkomt.
Ja wel hoor. 2/1 hebben ze nog een plekkiequote:
Gaat ze wel lukken gok ikquote:Op dinsdag 6 september 2016 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mij wel, ik moet nog zien dat ze in een uur überhaupt de hele toko uitverkopen
Meeste bands laten na elke twee dagen een dag vrij omdat touren nogal zwaar is :-) En ook omdat het hele circus van de ene naar de andere stad verplaatst moet wordenquote:Op woensdag 7 september 2016 12:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja wel hoor. 2/1 hebben ze nog een plekkie
Maar dan nog denk ik inderdaad niet dat ze in een uurtje hele zaal uitverkopen.
Situatie thuis:
Ik: Hey Green day komt 31 januari
Vrouw: Die heb ik al 2 keer gezien dus hoef niet zo nodig.
Situatie op 9/9 als vrouw thuis is van het werk:
Ik: Schat, ik heb kaartjes voor Green Day.
Vrouw: ......
Grote acts hebben wel meerdere podiums tegelijk tijdens een tour.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meeste bands laten na elke twee dagen een dag vrij omdat touren nogal zwaar is :-) En ook omdat het hele circus van de ene naar de andere stad verplaatst moet worden
Grote acts hebben wel meerdere podiums tegelijk tijdens een tour.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meeste bands laten na elke twsc ee dagen een dag vrij omdat touren nogal zwaar is :-) En ook omdat het hele circus van de ene naar de andere stad verplaatst moet worden
Of om de mogelijkheid te creeëren om een extra show in te voegenquote:Op woensdag 7 september 2016 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Meeste bands laten na elke twee dagen een dag vrij omdat touren nogal zwaar is :-) En ook omdat het hele circus van de ene naar de andere stad verplaatst moet worden
Inderdaad..bij Green Day wil je geen zitplaatsen.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd hoe hard het zal gaan morgen.
Wil toch wel staanplaatsen hebben
Ligt er aan. Mijn vrouw is 1.63m.quote:Op donderdag 8 september 2016 14:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad..bij Green Day wil je geen zitplaatsen.
Hier hetzelfde ja. Daarom hoopte ik op 2 dagenquote:Op donderdag 8 september 2016 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Mijn vrouw is 1.63m.
Die vind zitplaatsen toch wel fijn. Ziet ze ook nog wat
Mooi dat is dan concurrentie minderquote:Op donderdag 8 september 2016 16:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Mijn vrouw is 1.63m.
Die vind zitplaatsen toch wel fijn. Ziet ze ook nog wat
Serieus.. damn het benieuwd me dan hoe het hier in NL zal gaan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:40 schreef mosselmossel het volgende:
Godverdegodver. Wat een faalsite in België (Sherpa). Die site lag er meteen uit. En binnen een minuut uitverkocht.
Het is bijna altijd wel gedoe... Je moet het cirkeltje bijna rond hebben vlak voor 10 uur.. dat is mijn ervaring althans.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:52 schreef Komakie het volgende:
ik sta in de wachtrij
Bij AC/DC ging dat 2 jaar geleden prima. Hoewel ik ook veel mensen gehoord heb die problemen hadden om op de site komen.
Vorst Nationaal is wel kleiner dan de Ziggo. Maar het was echt kut. Nu de Ziggo maar kaarten hopen te krijgen. En via de Belgische marktplaatsen maar alsnog Brussel zien te krijgen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Serieus.. damn het benieuwd me dan hoe het hier in NL zal gaan.
Circeltj is bijna rond bij mijquote:Op vrijdag 9 september 2016 09:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Het is bijna altijd wel gedoe... Je moet het cirkeltje bijna rond hebben vlak voor 10 uur.. dat is mijn ervaring althans.
Moet zeggen dat het me altijd al gelukt is tot nu toe... Soms niet per direct, maar ben altijd al ergens gekomen waar ik heen wilde.
Jep, 3 staan plaatsenquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:04 schreef iAvani het volgende:
[..]
Thanks jij ook! Of is het bij jou al gelukt?
Ik kan nu gelijk weer kaarten bestellen dus ik zou het gewoon nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik sta al een kwartier bijna vooraan in de wachtrij.
Tweede nummer van de cd is online gezet: https://open.spotify.com/track/6W2bBUgwSSqweE5DOhqujuquote:Op vrijdag 9 september 2016 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu nog hopen op een retegoed album
Ik zie nu dat er alleen nog een paar zitplaatsen zijn bovenin de hoek. Vak 205.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:16 schreef JochemP het volgende:
Bijna alle kaarten zijn weg inmiddels. Heb nog met mazzel twee plekken naast elkaar op vak 106...
Denk dat iedereen hier op FOK! wel voorzien is die wilde?quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:31 schreef Komakie het volgende:
Uitverkocht. Geen tickets meer beschikbaar.
Misschien straks nog van mensen die nu proberen te bestellen of het niet lukt ofzo.
Ik weet nog wel iemand die 2 plaatsen wil, maar geen idee of die akkoord gaat met plaatsen die niet naar elkaar zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had eerst geen optie meer op 2 plekken naast elkaar. Dus 2 losse gekocht. Toen bleek 2 naast elkaar toch mogelijk. Dus die ook gekocht. Nu proberen die 2 losse kaarten nog kwijt te raken....
Meen je dit nou? Goedkoopste concert in tijden, zeker in de Ziggo Dome.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Komakie het volgende:
Wel belachelijk duur trouwens weer....
Mochten ze interesse hebben dan laat je het maar wetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die 2 plaatsen wil, maar geen idee of die akkoord gaat met plaatsen die niet naar elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Komakie het volgende:
Wel belachelijk duur trouwens weer....
Dat valt toch ook wel meequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Goedkoopste concert in tijden, zeker in de Ziggo Dome.
Ik begin misschien oud te worden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dit is best acceptabel.
Nu net even opgezet (thanks voor de tip).quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tweede nummer van de cd is online gezet: https://open.spotify.com/track/6W2bBUgwSSqweE5DOhquju
En is ook lekkerrrrr!
Hoe ver niet naast elkaar is het?quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had eerst geen optie meer op 2 plekken naast elkaar. Dus 2 losse gekocht. Toen bleek 2 naast elkaar toch mogelijk. Dus die ook gekocht. Nu proberen die 2 losse kaarten nog kwijt te raken....
Mja parkeren is al 12 euro. Dat is duur.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik begin misschien oud te worden.
Maar 125 euro voor 2 kaarten vind ik veel geld. Zijn wel hardtickets en er zit alvast parkeren bij, maar dan nog.
Vak 105 en vak 106 dus niet in het zelfde vak zelfsquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe ver niet naast elkaar is het?
hmmm dat is best spartaans.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Vak 105 en vak 106 dus niet in het zelfde vak zelfs
Nee hoor. Dat is niet saai. Heb ik in 2009 ook gedaan. Je leert je buren wel kennen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm dat is best spartaans.
Dan zou ik niet eens gaan. Lijkt me saai alleen in zo'n vak (zonder bekenden bedoel ik dan)
Je kan er 1 wel aan mij kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik ook niet, maar ga wel af en toe alleen. Ben nog nooit aan de praat geraakt met iemandquote:Op zondag 11 september 2016 16:48 schreef Komakie het volgende:
Ligt misschien aan mij. Heb niet zo veel behoefte aan contact met vreemden
Via je telefoon op internet bestellen?quote:Op zondag 11 september 2016 21:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan er 1 wel aan mij kwijt
Godverdegodver, waarom wist ik dit ook niet? Aan de andere kant, op dat tijdstip dat de verkoop in ging moest ik werken en dergelijke sites staan geblokkeerd op mijn werk...
Haha mooiquote:Op zondag 11 september 2016 23:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Via je telefoon op internet bestellen?
Ik was toevallig deze keer vrij, maar met AC/DC heb ik me gewoon een half uurtje in een vergaderzaal opgesloten, met de mededeling dat ik even niet aanspreekbaar was
Hoorde het jaquote:
Mooiquote:Op woensdag 4 januari 2017 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Het tijdschema voor deze avond is bekend!
17.30u Deuren open
19.00u The Interrupters
19.30u Pauze / change over
20.00u Green Day
23.00u Verwacht einde
The interrupters ken ik dan weer niet.
Ik zou gewoon met de trein gaan, bij de Arena sta je anders in de file.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 12:14 schreef Komakie het volgende:
Wel een beetje een nadeel. Ik moet eerst een dik uur naar huis rijden om dan daarna nog 3 kwartier naar A'dam te rijden. Voorprogramma gaan we sowieso niet halen.
Kan pas om half 5 van mijn werk weg dus dat wordt haasten, hopen dat er geen dikke vertraging is en misschien zelfs beetje hopen dat het wat later begint.
Het is bij ons iets meer dan anderhalf uur met de bus/treinquote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik zou gewoon met de trein gaan, bij de Arena sta je anders in de file.
Bij de Arena voor het concert. Daarnaast zijn de parkeer kosten vrij hoog.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het is bij ons iets meer dan anderhalf uur met de bus/trein
Maar bedoel je bij de Arena in de file voor het concert of gewoon omdat het er druk is in het algemeen? Nog nooit eerder last van gehad namelijk
Die kosten boeien me niet zo. Met z'n 2en met het OV kost waarschijnlijk meer. Dat is al 30 euro.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 14:59 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bij de Arena voor het concert. Daarnaast zijn de parkeer kosten vrij hoog.
Ik overnacht vandaag gewoon in Amsterdam, werk is ook vlak bij de Amsterdamse metro. Dus ben er zo
Dit.quote:
Dat grapje doen ze ook al sinds 2005quote:Op woensdag 1 februari 2017 08:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat zal die chick die niet kon gitaarspelen balen.
Die gozer na haar kreeg gewoon die gitaar mee. En werd na afloop netjes met bewaking weggebracht.
Was tof concert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |