Ik weet nog wel iemand die 2 plaatsen wil, maar geen idee of die akkoord gaat met plaatsen die niet naar elkaar zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had eerst geen optie meer op 2 plekken naast elkaar. Dus 2 losse gekocht. Toen bleek 2 naast elkaar toch mogelijk. Dus die ook gekocht. Nu proberen die 2 losse kaarten nog kwijt te raken....
Meen je dit nou? Goedkoopste concert in tijden, zeker in de Ziggo Dome.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Komakie het volgende:
Wel belachelijk duur trouwens weer....
Mochten ze interesse hebben dan laat je het maar wetenquote:Op vrijdag 9 september 2016 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iemand die 2 plaatsen wil, maar geen idee of die akkoord gaat met plaatsen die niet naar elkaar zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:07 schreef Komakie het volgende:
Wel belachelijk duur trouwens weer....
Dat valt toch ook wel meequote:Op vrijdag 9 september 2016 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meen je dit nou? Goedkoopste concert in tijden, zeker in de Ziggo Dome.
Ik begin misschien oud te worden.quote:Op vrijdag 9 september 2016 14:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dit is best acceptabel.
Nu net even opgezet (thanks voor de tip).quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:28 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tweede nummer van de cd is online gezet: https://open.spotify.com/track/6W2bBUgwSSqweE5DOhquju
En is ook lekkerrrrr!
Hoe ver niet naast elkaar is het?quote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik had eerst geen optie meer op 2 plekken naast elkaar. Dus 2 losse gekocht. Toen bleek 2 naast elkaar toch mogelijk. Dus die ook gekocht. Nu proberen die 2 losse kaarten nog kwijt te raken....
Mja parkeren is al 12 euro. Dat is duur.quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik begin misschien oud te worden.
Maar 125 euro voor 2 kaarten vind ik veel geld. Zijn wel hardtickets en er zit alvast parkeren bij, maar dan nog.
Vak 105 en vak 106 dus niet in het zelfde vak zelfsquote:Op vrijdag 9 september 2016 17:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe ver niet naast elkaar is het?
hmmm dat is best spartaans.quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:29 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Vak 105 en vak 106 dus niet in het zelfde vak zelfs
Nee hoor. Dat is niet saai. Heb ik in 2009 ook gedaan. Je leert je buren wel kennen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
hmmm dat is best spartaans.
Dan zou ik niet eens gaan. Lijkt me saai alleen in zo'n vak (zonder bekenden bedoel ik dan)
Je kan er 1 wel aan mij kwijtquote:Op vrijdag 9 september 2016 11:11 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik ook niet, maar ga wel af en toe alleen. Ben nog nooit aan de praat geraakt met iemandquote:Op zondag 11 september 2016 16:48 schreef Komakie het volgende:
Ligt misschien aan mij. Heb niet zo veel behoefte aan contact met vreemden
Via je telefoon op internet bestellen?quote:Op zondag 11 september 2016 21:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan er 1 wel aan mij kwijt
Godverdegodver, waarom wist ik dit ook niet? Aan de andere kant, op dat tijdstip dat de verkoop in ging moest ik werken en dergelijke sites staan geblokkeerd op mijn werk...
Haha mooiquote:Op zondag 11 september 2016 23:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Via je telefoon op internet bestellen?
Ik was toevallig deze keer vrij, maar met AC/DC heb ik me gewoon een half uurtje in een vergaderzaal opgesloten, met de mededeling dat ik even niet aanspreekbaar was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |