abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117192628
Blijft toch een beetje een vreemde vogel hoor die Billy, ik mag hem ook niet echt kwa gedrag. Maar muzikaal gezien natuurlijk erg goed.

Maar ik blijf erbij dat Uno een baggerplaat is, misschien nog wel de slechtste Green Day plaat tot nu toe.

Ik hoop dat de 2 andere albums beduidend beter gaan zijn!
  maandag 24 september 2012 @ 15:50:21 #127
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117194380
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijft toch een beetje een vreemde vogel hoor die Billy, ik mag hem ook niet echt kwa gedrag. Maar muzikaal gezien natuurlijk erg goed.

Maar ik blijf erbij dat Uno een baggerplaat is, misschien nog wel de slechtste Green Day plaat tot nu toe.

Ik hoop dat de 2 andere albums beduidend beter gaan zijn!
Ik vind zijn energie bij optredens altijd wel erg goed.
Hoe hij verder persoonlijk is weet ik niet. Ik zie eigenlijk nooit interviews van ze.

Ik vind Uno niet de slechtste plaat van Green Day, maar ook zeker niet de beste.
Er zitten aardige nummers tussen, maar ook een paar "fillers" waar je weinig mee kunt. Tenminste, ik dan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_117194477
Ja met zijn energie is niets mis mee, hoor je mij zeker niet over zeggen.

Maar je hoort soms wel mee vreemde verhalen over hem. Heeft blijkbaar losse handjes (op youtube zijn er ook vechtpartijen van hem te vinden met iemand uit het publiek).

Ik mis op dit album toch wel de "hitjes" die ze in het verleden wel gehad hebben. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
  maandag 24 september 2012 @ 21:45:07 #129
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117212385
Ok dat wist ik niet. Hou me er ook niet echt mee bezig om eerlijk te zijn.

Van die hitjes heb je wel een punt. Oh Love zou het wel aardig doen misschien, maar er springen niet echt nummers uit zoals je op de vorige albums wel had.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_117398450
Weinig aan dat Uno; het doet me zelfs een beetje denken aan de huidige Weezer: Te slappe en veel te blije nummers. Jammer.
pi_117421725
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Komakie het volgende:
Billy Joe is niet echt goed bezig :(

http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-Bieber-niet.dhtml

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-afkickkliniek.dhtml

Dat je flink pissed bent kan ik me voorstellen als jouw set wordt ingekort door toe doen van een ander, maar het bericht daarna is wel ernstig.
Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_117423118
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja met zijn energie is niets mis mee, hoor je mij zeker niet over zeggen.

Maar je hoort soms wel mee vreemde verhalen over hem. Heeft blijkbaar losse handjes (op youtube zijn er ook vechtpartijen van hem te vinden met iemand uit het publiek).

Ik mis op dit album toch wel de "hitjes" die ze in het verleden wel gehad hebben. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Op zich heb ik liever een goed album dan een album met hitjes er op. Radiohead heeft ten slotte ook niet echt van die hitjes, maar maken wel keer op keer steengoede albums
  zondag 30 september 2012 @ 15:50:10 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117425464
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.
Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.
pi_117425903
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.
Is vaak inherent aan elkaar :P

Beetje kansloos van die andere 2 om een excuus-bericht te plaatsen. Mike doet zelf mee met z'n gitaar kapot meppen _O-
I feel kinda Locrian today
pi_117427027
Ja, dat had ik zelf ook niet gedaan, excuses maken.
  maandag 1 oktober 2012 @ 13:01:10 #136
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117461276
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef starla het volgende:

[..]

Is vaak inherent aan elkaar :P

Beetje kansloos van die andere 2 om een excuus-bericht te plaatsen. Mike doet zelf mee met z'n gitaar kapot meppen _O-
Mja, dat is wel een beetje krom.
Zal wel een berichtje zijn van het management oid om het hele zooitje een beetje goed te praten. Ik kan die situatie wel voorstellen vanuit management oogpunt.

Ik snap best dat hij gefrustreerd is als hij te kort mag spelen. Terecht, maar het afgeven op andere muzikanten hou ik niet zo van. Als geintje prima, je moet het ook niet overdrijven. Zelfs niet als het Justin Bieber is. Hoewel dat een twijfelgeval is :P
pi_117462281
Usher en Justin Bieber zijn dan ook geen muzikanten.
  maandag 1 oktober 2012 @ 14:09:26 #138
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117463277
quote:
14s.gif Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Usher en Justin Bieber zijn dan ook geen muzikanten.
Het is maar wat je definitie van muzikant is.
Een definitie van het woord muzikant:
"Een muzikant of musicus is iemand die muziek maakt en ten gehore brengt. Dit kan zowel met een instrument gebeuren als met de menselijke stem."
pi_117491755
Dan is er nog de vraag of je het wel muziek mag noemen :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:47:14 #140
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117492607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan is er nog de vraag of je het wel muziek mag noemen :D
ok point taken :P
pi_117597354
Hoi, super fan hier :D
pi_117597480
Uno is echt een goed album btw, heb hem meteen op de release gehaald. Het klinkt niet als de andere nummers van ze en gaat meer de rock n roll kant op en dat klinkt niceeee. Dos word wel beter, heb al een paar nummers ervan gehoord
  donderdag 4 oktober 2012 @ 23:47:24 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117612301
Net dat optreden gezien bij Iheartradio.

Misschien dat het kwam doordat je weet dat het niet helemaal goed zit, maar je kon duidelijk zien dat hij niet helemaal fris was bij dat optreden. Hij maakte er echt een zooitje van.
Hopelijk komt het snel weer goed, want dit was wel een beetje treurig.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 18:44:27 #144
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_117635782
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Paul182 het volgende:
Uno is echt een goed album btw, heb hem meteen op de release gehaald. Het klinkt niet als de andere nummers van ze en gaat meer de rock n roll kant op en dat klinkt niceeee. Dos word wel beter, heb al een paar nummers ervan gehoord
Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwd :)
pi_117646298
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwd :)
Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummers
http://www.youtube.com/pl(...)4COdq_0E0xg1rKCZ8dwN

[ Bericht 5% gewijzigd door Paul182 op 05-10-2012 23:05:16 ]
pi_117649551
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef Paul182 het volgende:

[..]

Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummers
http://www.youtube.com/pl(...)4COdq_0E0xg1rKCZ8dwN
Ah dank je, ik zal ook eens even een stukje luisteren. Gelukkig is het zo november, heerlijk toch, 3 cd's zo snel achter elkaar
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:27:41 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117759867
Je kunt zeggen van de nieuwe muziek wat je wilt, maar ik vind dit toch wel weer ijzersterk uitgevoerd:

Ok het is een televisie optreden, maar dan nog...
pi_117805440
Afsluiter op Pinkpop :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:34 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_117807895
Jammer, ik vind Pinkpop helemaal niks.
Maar dan gaan we toch maar :P

Misschien komen ze nog wel op Rock am Ring. Scheelt weer.
pi_117809446
Pinkpop heeft dagkaarten toch? Zou toch alleen maar gaan voor Green Day
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')