Ik vind zijn energie bij optredens altijd wel erg goed.quote:Op maandag 24 september 2012 14:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Blijft toch een beetje een vreemde vogel hoor die Billy, ik mag hem ook niet echt kwa gedrag. Maar muzikaal gezien natuurlijk erg goed.
Maar ik blijf erbij dat Uno een baggerplaat is, misschien nog wel de slechtste Green Day plaat tot nu toe.
Ik hoop dat de 2 andere albums beduidend beter gaan zijn!
Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.quote:Op maandag 24 september 2012 14:29 schreef Komakie het volgende:
Billy Joe is niet echt goed bezig
http://www.hln.be/hln/nl/(...)in-Bieber-niet.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-afkickkliniek.dhtml
Dat je flink pissed bent kan ik me voorstellen als jouw set wordt ingekort door toe doen van een ander, maar het bericht daarna is wel ernstig.
Op zich heb ik liever een goed album dan een album met hitjes er op. Radiohead heeft ten slotte ook niet echt van die hitjes, maar maken wel keer op keer steengoede albumsquote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ja met zijn energie is niets mis mee, hoor je mij zeker niet over zeggen.
Maar je hoort soms wel mee vreemde verhalen over hem. Heeft blijkbaar losse handjes (op youtube zijn er ook vechtpartijen van hem te vinden met iemand uit het publiek).
Ik mis op dit album toch wel de "hitjes" die ze in het verleden wel gehad hebben. Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.quote:Op zondag 30 september 2012 13:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet goed? Ik vind dat hij 100% gelijk heeft. Green Day verdient zoveel meer respect dan een jochie als Justin Bieber of die 13 in een dozijn muziek van Usher.
Is vaak inherent aan elkaarquote:Op zondag 30 september 2012 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het ging er om dat hij zo over de zeik gaat en aan de drank is.
Mja, dat is wel een beetje krom.quote:Op zondag 30 september 2012 16:05 schreef starla het volgende:
[..]
Is vaak inherent aan elkaar![]()
Beetje kansloos van die andere 2 om een excuus-bericht te plaatsen. Mike doet zelf mee met z'n gitaar kapot meppen
Het is maar wat je definitie van muzikant is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Usher en Justin Bieber zijn dan ook geen muzikanten.
ok point takenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 00:11 schreef The_Dean het volgende:
Dan is er nog de vraag of je het wel muziek mag noemen
Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwdquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Paul182 het volgende:
Uno is echt een goed album btw, heb hem meteen op de release gehaald. Het klinkt niet als de andere nummers van ze en gaat meer de rock n roll kant op en dat klinkt niceeee. Dos word wel beter, heb al een paar nummers ervan gehoord
Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummersquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:44 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Waar kan je nummers van Dos horen dan? Ben wel benieuwd
Ah dank je, ik zal ook eens even een stukje luisteren. Gelukkig is het zo november, heerlijk toch, 3 cd's zo snel achter elkaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef Paul182 het volgende:
[..]
Ze hebben in live shows al een paar gespeeld en sommige op BBC radio een paar minuten laten spelen, ik heb ze heel kort ff geluisterd niet langer anders verpest je het album voor jezelf x) It's fuck time is de beste vind ik, dit is een afspeellijst van de gelekte nummers
http://www.youtube.com/pl(...)4COdq_0E0xg1rKCZ8dwN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |