quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo, wauw Mijsje, dat heb je goed onthouden!Dat is ze inderdaad, zij is gisteren bevallen! En dank je wel, jij bent zo lief!
![]()
Maar de kaneel kalmeert de maag wat en daardoor komt het er meestal niet weer uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef Troel het volgende:
Geraspte appel zonder iets zou ik mee beginnen, minder vies als het naar buiten komt weer.
heb ik ook hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik nou het gevoel dat Troel er morgen voor gaat?Zou het?
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik nou het gevoel dat Troel er morgen voor gaat?Zou het?
Oh, dat van 'deze week' wist ik nog niet eens, maar ik baseer het idd wel op het 'ik hoef niet tot het einde door' en dan nu 37-5... Ja, lijkt me dat ze op een maandag gaan beginnen dan ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnen
Gember spul. Ik heb gembertabletten geslikt, dat hielp wel om mijn maag wat kalmer te maken en ik was er minder misselijk door. Ginger ale en dat soort spul kan ook. (als je het lust tenminste)quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef freubelmuts het volgende:
ow wat een mooi beebjes![]()
hebben jullie trouwens nog tips over wat ik eventueel wel binnen zou kunnen houden
ben het spugen nu wel een beetje beu
en ik heb vandaag te horen dat er nog weer een hele goede vriendin zwanger is! zo leuk!
BE of Rocka of Lois.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij begint de week op zondagDaar trokken ze zich in het ziekenhuis in ieder geval niets van aan
Overigens zouden ze ook op vrijdag het infuus aangesloten hebben als ze dat nodig hadden geachtEn Ruben is op een dinsdag geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |