leonieke, wij hebben Ruben welgeteld 1 nacht bij ons op de kamer gehad en dat werkte voor mij absoluut niet. Ik kon er simpelweg niet van slapen en op zijn eigen kamertje ging dat stukken beter.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:35 schreef leonieke het volgende:
Hmz, niemand die het zo direct in de eigen kamer heeft gelegd? Wij waren van plan om het direct op zijn eigen kamer te leggen, maar de meeste mensen zeggen dus dat ze dat niet direct hebben gedaan. En dan krijgen we een plaatsprobleemWe hebben namelijk de kamer van mijn man van vroeger meegekregen en die staat dus niet in wat eigenlijk onze kamer zou moeten zijn. Maar als we de baby op onze kamer zouden willen houden, moeten we echt verhuizen naar de andere (grotere) kamer en dan zouden we dus nog een nieuwe slaapkamer moeten kopen.
Twijfels, twijfels, twijfels dus
Desnoods lekker alleen gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:16 schreef leonieke het volgende:
Fijn om te lezen dat sommige mensen ook heel vlug overschakelen naar een eigen kamer.
En oeh, ik smelt helemaal weg bij die 3D-echo's. Tot nu toe nog altijd mijn man niet weten te overtuigen. Maar ik geef nog niet op
Nah, ik wil er mijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:19 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Desnoods lekker alleen gaan
Die ben ik ergens verloren geraakt bij de laatste IUI vrees ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dan moet je al je vrouwelijke charme in de strijd gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mental note: drukker bellenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hier vandaag eindelijk maar eens gekeken voor geboortekaartjes. We wilden zelf iets met een foto gaan doen, maar hebben gewoon geen tijd voor fotoshoot enzo. Uiteindelijk zijn we geslaagd voor een standaard kaartje...en dat is best bijzonder aangezien onze smaken daar in verschillen
Ja foto zelf maken kon ook, maar had een idee en dat zou echt mooier zijn in een fotostudio.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
mental note: drukker bellen
Als wij voor een fotokaart gaan dan maken we de foto waarschijnlijk zelf
S haar kaartje was met zelfgemaakte foto en dat doe ik dit keer weer zo hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hier vandaag eindelijk maar eens gekeken voor geboortekaartjes. We wilden zelf iets met een foto gaan doen, maar hebben gewoon geen tijd voor fotoshoot enzo. Uiteindelijk zijn we geslaagd voor een standaard kaartje...en dat is best bijzonder aangezien onze smaken daar in verschillen
Bij Eva is de fotograaf toen aan huis gekomen. En de slaapkamerdeur als achtergrond gebruikt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja foto zelf maken kon ook, maar had een idee en dat zou echt mooier zijn in een fotostudio.
Bij de 1e hadden we alles al zo snel geregeld, maar nu had ik bij veel zoiets van 'komt nog wel'....maar de weken vliegen toch wel erg snel voor bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Van harte met je zoon, precies 10 jaar na die van mij geboren !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:14 schreef het-is-mij het volgende:
Hallooooo
Ff heel snel, zag al dat hobsel al ge update had.
Zondag moest ik idd blijven ivm hoge bloeddruk, nog geen medicatie en ze wilden maandag afwachten.
Zondagnacht (0:00) braken mn vliezen maar geen weeen.
Maandagnacht (0:30) kreeg ik weeen en dinsdagochtend, 13 oktobter om 10:05 is onze zoon geboren, 53 cm en 3730 gram.
Moesten nog tot donderdagochtend blijven ivm gebroken vliezen en infectiegevaar, nu thuis en genieten en bijkomen.
Bevallig was heftig, hij lag nog in AAA, soort sterrenkijker/kruinligging maar het belangrijkste, hij is er!
Ik lees later bij.
Ja, tot een uur of half 7, toen zei ik tegen mezelf dat ik rond 7 uur het ziekenhuis zou bellen als het dan nog steeds was. Toen heb ik echt mijn lichaam vervloekt omdat het minder werd. Dat kwam het niet door terug helaasquote:
Met een inleiding voor komende week op de planning zullen ze toch niet eerder gaan ingrijpen ben ik bang (dat hebben ze me donderdag wel duidelijk gemaaktquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:51 schreef freecell het volgende:
Anders toch even iemand bellen joh? Straks ben je meer dan een week aan het bevallen, lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...
Ja, maar misschien hoort het wel gewoon bij mijquote:Op zondag 18 oktober 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
Dat scheelt inderdaad. Maar het blijft beroerd...
Zo, wauw Mijsje, dat heb je goed onthouden!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:34 schreef mijsje het volgende:is dat die vriendin waarmee je toen met de scheppen samen op de foto stond?
veel plezier Inca!
Ik gun die kleine nog 4 dagen respijt en dan ga ik zeuren bij de gyn dat ik echt niet op mijn gemak ben. Maar hey, misschien vindt hij het gewoon zo heerlijk rustig in mijn buik en is het zo'n slaapkop als zijn maquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Leonieke, over het niet voelen van de baby, toen de zwemles-mw aan iemand vroeg die 21w zwanger was, of ze het kind al voelde, moest ik wel ff aan jou denken.Hopelijk ga je je kindje heel snel voelen en word je helemaal lens geschopt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zo, wauw Mijsje, dat heb je goed onthouden!Dat is ze inderdaad, zij is gisteren bevallen! En dank je wel, jij bent zo lief!
![]()
Maar de kaneel kalmeert de maag wat en daardoor komt het er meestal niet weer uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef Troel het volgende:
Geraspte appel zonder iets zou ik mee beginnen, minder vies als het naar buiten komt weer.
heb ik ook hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik nou het gevoel dat Troel er morgen voor gaat?Zou het?
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Waarom heb ik nou het gevoel dat Troel er morgen voor gaat?Zou het?
Oh, dat van 'deze week' wist ik nog niet eens, maar ik baseer het idd wel op het 'ik hoef niet tot het einde door' en dan nu 37-5... Ja, lijkt me dat ze op een maandag gaan beginnen dan ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnen
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze wordt deze week ingeleid... op mijn kalender begint de week op maandag dus dat zou zomaar kunnen
Gember spul. Ik heb gembertabletten geslikt, dat hielp wel om mijn maag wat kalmer te maken en ik was er minder misselijk door. Ginger ale en dat soort spul kan ook. (als je het lust tenminste)quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef freubelmuts het volgende:
ow wat een mooi beebjes![]()
hebben jullie trouwens nog tips over wat ik eventueel wel binnen zou kunnen houden
ben het spugen nu wel een beetje beu
en ik heb vandaag te horen dat er nog weer een hele goede vriendin zwanger is! zo leuk!
BE of Rocka of Lois.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij begint de week op zondagDaar trokken ze zich in het ziekenhuis in ieder geval niets van aan
Overigens zouden ze ook op vrijdag het infuus aangesloten hebben als ze dat nodig hadden geachtEn Ruben is op een dinsdag geboren
jammerquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:10 schreef lunastar het volgende:
Goedemorgend
Ik waggel nog rond hoor... kan in weekend niet op internet want dan is het lekker druk ten huize hier...
Maar zag dat Martine en het-is-mij uit het lijstje zijn verdwenen
Proficiat dames... en lekker genieten nu...
nu vlug verder bijlezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |