quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:34 schreef Diaan73 het volgende:
Sorry, het gaat vanmiddag in ieder geval niet meer lukken. Ben al deels op weg, maar de moederplicht roept.....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Pvoesss het volgende:
Millefiori kapok is verkochtDe edit doet een beetje raar dus nu even zo.
yayquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:27 schreef innepin het volgende:
Hihi huup ik zit ook al te twijfelen... ik gebruik m'n draagdoek vrijwel nooit, maar toch... zal ik...zal ik voor een geweven doek gaan? niet de zara hoor, die mag jij hebben![]()
Yep. Ik pm je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:24 schreef bixister het volgende:
prachtige doeken, pvoess! en wat een leuke spulletjes mevrouwtjetheelepel!
nog even over die voetbalpuzzelstukjes: wij zijn ontzettend blij met alle toegestuurde puzzelstukjes![]()
en zijn er deze middag aardig zoet mee geweest om ze in elkaar te puzzelen.
't enige nummer dat volgens mij nu nog ontbreekt (mits de andere beloofde stukjes nog komen) is 18. is er nog iemand die dat nummer over heeft?
Ooowhhh nee toch!!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ook wat draagdoeken te koop
Girasol Forest Berries 4.7.
[ afbeelding ]
¤60,- excl. verzenden.
Nou om eerlijk te zijn, hij is heel mooi, lekker zacht, echt een herfstdoek en hij knoopt heerlijk. De enige reden dat ik hem weg doe, met een beetje pijn in mijn hart, is dat ik gewoon teveel doeken heb....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 02:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ooowhhh nee toch!!!Forest Berries
![]()
![]()
Die wil ik al vanaf dat ik zwanger ben zo ongeveer. Ik mag 'm niet kopen, ik heb al een doek, en geen geld, aargh!
Waarom wil je hem weg doen? Is hij niet fijn? Zeg alsjeblieft dat hij niet fijn is![]()
* Twinkly stopt haar vingers in haar oren LLALALLALALLALALAA!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:25 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou om eerlijk te zijn, hij is heel mooi, lekker zacht, echt een herfstdoek en hij knoopt heerlijk. De enige reden dat ik hem weg doe, met een beetje pijn in mijn hart, is dat ik gewoon teveel doeken heb....
Ik heb nu 4 doeken!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:01 schreef Twinkly het volgende:
[..]
* Twinkly stopt haar vingers in haar oren LLALALLALALLALALAA!!
Nou nodig, nodig... Verschillende lengtes zijn handig voor verschillende soorten knopen, en je hebt ook verschillende stoffen, 100% katoen, met linnen, met wol, met zijde, etc. met allemaal weer andere eigenschappen. Sommige doeken zijn dikker, sommige dunner, etc. Echt nodig is het misschien niet zoveel, maar sommige vrouwen hebben 20 tassen en 30 paar schoenen, hebben ze die echt allemaal nodig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:49 schreef lady-wrb het volgende:
stomme vraag misschien hoor, maar waarom heeft iemand in vredesnaam zoveel doeken nodig?
(ik ben uit het begin van het draagzakkentijdperk en ik had er maar één)
Forest Berries is als het goed is verkocht, de blaadjes geruild, dus nog over: Karma!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:58 schreef texelonia het volgende:
Ik heb ook wat draagdoeken te koop
Ellevill Karma 3.7. Ik vind het een mooie doek, heel apart wafeltjespatroon. Draagt heel fijn.
Ik vind de letters lang zo storend niet als ik had gedacht. Geknoopt zijn ze vaak niet eens leesbaar. En ik vind het wel leuk dat het effen bruin een beetje breekt.
¤50,- excl. verzenden.
NIemand interesse? Dan ga ik ze op marktplaats zetten.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jongenskleertjes van maat 50 tot en met 68
In de omschrijving staat ook de vraagprijs. Reacties mogen per pm!!
volgens mij heb ik ook nog maat 80 broeken liggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:27 schreef bodpa09 het volgende:
Ik zoek van alles !!! Leuk, leuk, leuk!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:31 schreef E.T. het volgende:
Iemand intresse in een Maxi Cosi Cabrio?
[ afbeelding ]
Hoofdsteun en zittingverkleiner zitten er bij, zonnekap zit geintegreerd. Boekjes zitten in het opbergvak aan de achterkant.
Heb er ook nog een knalroze badstof zomerhoes bij![]()
Zijn geen aanrijdingen mee geweest, in prima staat
Je hebt al even een PM, ik hoop dat je die leest voordat je alles op marktplaats zet!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
NIemand interesse? Dan ga ik ze op marktplaats zetten.....
Dit is die vanaf 0 dagenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hmmm, voor welke groep is deze? Gaat op leeftijd geloof ik toch? Wij mogen de MaxiCosi van mijn nicht lenen, maar we weten nog niet of die wel in onze auto past. hij móet nl. achterin, want voorin hebben we een airbag die niet uit kan. Ik zou normaal niet zo snel een 2e hands autostoel kopen, maar vaste OUD-posters vertrouw ik welEn wat zou je er evt. voor willen hebben? Ik weet eigenlijk niet of ik nu interesse heb of niet, dus als je 'm aan iemand anders kwijt kan zou ik die persoon zéker voor laten gaan hoor!
Owja, en ook niet onbelangrijk: waar zou 'ie eventueel opgehaald moeten worden?
Wij hebben een Safety1fst (gekregen) en die is ook iets anders dan de MaxiCosi. Maar volgens mij hebben alle babystoeltjes wel bijna de zelfde maten hoor. Weet je welke stoel je hebt? En in wat voor auto rijden jullie dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:00 schreef Incantrix het volgende:
Ooow, ok, thnx Vlindur! Da's degene die ik moet in elk geval.. Heb me er niet zo best in verdiept omdat we die van mijn nicht mogen lenen, maar ergens ben ik zo bang dat die niet past (volgens mij heeft zij niet de cabriofix) en dat we dan stel op sprong nog een ander model nodig hebben.. Onze auto is niet de jongste meer, dus aan de tabellen op de website van Maxicosi met welke stoel in welke auto past heb ik nix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |