ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgquote:
quote:
Was Uncharted 2 (quote:
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel meequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgik ben bang dat het wel even duurt aangezien de engelse post aan het staken is
wanneer waren ze verzonden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel mee
quote:Another One Bites The Dust
Crazy Little Thing Called Love
One Vision
Fat Bottomed Girls
I Want It All
I Want to Break Free
Killer Queen
Somebody to Love
Tie Your Mother Down
Under Pressure
morgen als in zijnde zondagquote:
leg je nader uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
WELCOME TO HELL YEAH!
ik heb 0 tijd om te gamentot 13 november
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBandquote:
quote:You have to wonder. On June 8th 2008, Rare senior software engineer Nick Burton stated that Kameo: Elements of Power (and Perfect Dark Zero, another Rare title exclusive to XBox 360) had “made a lot of money” for the company in a profession where, “If you break even you’re lucky, you’re in the minority. If you make a decent amount of money you’re really in the minority. You’re in the top percentile.” Now, it’s come to light that Kameo was indeed due for a sequel, but was cancelled in late 2007. This happened nearly 2 years after the release of the original.
One thing can be said about recent footage of animations for the sequel: Kameo had changed. Her body, before more cartoony, is slender and sleek as she bounds up walls, slides through ladder rungs and tip-toes along wall tops. The game itself looks to be less of an adventure title and more acrobatic action-based a la Prince of Persia and Heavenly Sword. Was the sudden change in art-style and gameplay done to appease to more mature fans of the 360?
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBand
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.
Het is geen Guitar Hero die 13 disc in een jaar uitbrengt, Rock Band is een platform. Zo kan je alles naar 1 centraal punt exporteren (behalve The Beatles) waardoor je heel veel liedjes van 1 disc kan afspelen. Zo willen ze dit jaar nog de 1000 proberen te halen met DLC liedjes, ikzelf heb er nu 195 staan. Dus als ik Rock Band 3 koop (1 spel per jaar) dan is het dus al zo met mijn liedjes:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?
1,50 dacht ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel kost zo'n nummer?
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slechtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap niet over omdat ik aan GH WT genoeg heb, ik speel het niet zo vaak en de liedjes zijn bij GH veel leuker. Alleen een Queen RB of GH zou ik nog wel willen hebben.
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slecht
Sorry Roy
Ga dan maar met je Wii spelen Royquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga dan maar met je Wii spelen Roy
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel van dat soort games zijn. makkelijke cashcow
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
En Rock Band 1 kwam tegelijkertijd uit met GH3, ietsje later dan. Rock Band 2 kwam tegelijkertijd uit met WT. RB3 is officieel nog niet aangekondigt, dus je hebt uiteindelijk dit:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:
RB
RB2
RBB
vs
GHWT
GH5
GHM
GHGH
Van RB komen ook nog Lego en RB3. En van GH komt enkel nog Van Halen.
Dan is het 2-5quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
DJ Hero en Band Hero tellen niet. Net als de DS versies.
ik bedoel al die simpele muziekgames waar je tracks voor kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan is het 2-5
GH blijft een uitmelkert
Allemaal door deze man, die ook games naar 120 euro wil maken
[ afbeelding ]
Geen plannen om naar de Makro te gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedZo werkt het nou eenmaal
Als jij je 2e hands games kan verkopen voor 40 ipv 20 doe je dat ook
Overigens moet ik wel zeggen dat RB het beter doet met DLC en importeren oude versies.![]()
Op naar werk. Kom langs en ik geef je een koffiebon
Eerder dan verwachtquote:Confirming once again that January 2010 is the new Christmas 2009, Electronic Arts has announced that Mass Effect 2 will be available for the Xbox 360 and PC on January 26.
The sequel to the 2007 science fiction role-player from Bioware will continue and perhaps conclude the story of galactic special agent Commander Shepherd.
Those who pre-order Mass Effect 2 will score a couple of in-game items. Terminus Armor, pictured above, increases speed, shielding and weapons as well as granting extra space for ammo. The M-90 Blackstorm Heavy Weapon is a doozy — the thing kicks out a localized, high-intensity gravity well.
Certain retail outlets will offer download codes for an additional outfit called Inferno Armor, which boosts Sheperd’s negotiation, speed and damage.
Monitor transmissions from the official Mass Effect 2 Twitter feed to intercept new marketing intel as it develops.
ja tis helaas niet meer wat t geweest isquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef CraniuM het volgende:
Fallout 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je bij elke game die je tof lijkt posten dat het GOTY gaat worden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom had ik hier nog niet van gehoord?![]()
Dino'sGOTY!
Be strong man, be strongquote:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komenquote:
Ik denk het wel. Even een dag wennen aan de nieuwe maps, en totaal loos gaan. AK47 + RDSquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komen![]()
Zouden nu de echte MW spelers overblijven? Want ze gaan afgemaakt worden.
Te hoog Turok gehalte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
Beste game OOIT wordt datquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
wat vonden jullie slecht aan fallout dan?quote:
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?quote:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Weet ik wel. Maar zelfs AQuila moet dit toch zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Wessiej het volgende:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.
Derhalve kan je dit spel negeren.
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof worden
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
OMGquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
trespasser was idd heel vet, zo'n soort spel moeten ze weer maken. turok is gewoon een simpele shooter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mod voor Crysis, weet niet of die ooit is uitgekomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor spel? Dit is toch nooit uitgekomen ofwel?
vuilakquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.
Akequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
vuilak![]()
Ga lekker guitar hero 101 spelenJij kunt zo bij de josti band beginnen
Het is dan ook 10 jaar terug ofzoquote:
Wesquote:
Turok was ook meer tegen mensen dan dino's knallen volgens mij en dat is dan ook niet tof.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
trespasser was idd heel vet, zo'n soort spel moeten ze weer maken. turok is gewoon een simpele shooter.
maar het concept was heel vetquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.
The road to hell is paved with good intensions.quote:
In je console settings zetten dat je uit de UK komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe krijg ik banjo kazooie in t engels?
Tieten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
tresspasser was geweldig, mede omdat ie slecht wasmet uitgestrekte arm dikke kratten oppakken en naar je tieten kijken om je health te checken
Is die game echt zo geweldig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef CraniuM het volgende:
Fallout 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brutal Legend wat een gamenu nog wachten op 23ste dan is het bij mij helemaal goed.
De muziek en sfeer moet je wel liggen. Geef de demo nog een kans, en zet dit keer de muziek 2x zo hard als de rest van het geluidquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Is die game echt zo geweldig?
Ik hoor iedereen erover dat het spel zo goed is, maar bij de demo had ik er al genoeg van op het moment dat je met dat grote ding de berg af moet rijden. Toen ben ik er ook mee gekapt.
Misschien iets te voorbarig dan?
ik heb MW1 toen met die mediamarkt aanbieding speciaal aangeschaft om meteen mee te kunnen wanneer MW2 uit komtquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren op firstlook MW2 even gespeeld en het wordt echt wel weer vetHeb zin in volgende maand!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
http://xbox360.ign.com/do(...)s_spc_realgamer.html
borderlands
borderlands
borderlands
Hmmm geen berichtje gezien maar had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog maar 3 weken en dan zitten we in november
MW 2
btw morph, ik had je nog een berichtje gestuurd, het was idd quality night
quote:Microsoft is sinds maandag weer bezig met een banhammer. Een banhammer is dat ze meteen duizenden gamers tegelijk bannen voor verschillende dingen. Niet zijn ze alleen strenger met controleren ook bannen ze nu niet alleen je console maar ook je online gamertag. Dit heeft als gevolg dat je je op XBOX LIVE gekochte spellen NIET meer kan spelen. Ook kan je uiteraard niet meer online met je XBOX 360.
Nu vragen jullie af hoe hun zeker weten dat jij een kopie speelt. Simpel. Microsoft released soms zelf games. Deze zijn geflagged, dit houdt in dat hun met 1 druk op de knop kunnen zien wie de kopie speelt. Ook worden deze spellen vaak 2 - 3 weken voor de releasedatums gelekt. Enkele voorbeelden zijn:
Crackdown. Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned (waaronder ik)
Saints Row 2. Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Seed4Me), iedereen gebanned.
HALO 3 ODST (Franse versie). Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned.
Forza Motorsport 3 (NTSC). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: DComics), iedereen gebanned.
en Borderlands (Regio Vrij). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Bonkers). iedereen gebanned.
Nu verwacht de scene, (ik heb gister een heel lang gesprek met een scener gehad, vandaar dat ik dit weet), dat Call of Duty: Modern Warfare 2 ook gelekt gaat worden. Waarschijnlijk is dit weer een val. Pas dus goed op!
Wat ik hiermee wil zeggen is. Wacht echt met spelen totdat abgx360 alles groen aangeeft en tot het spel daadwerkelijk in de schappen ligt of online te bestellen is. Daarmee is de kans vele malen kleiner dat je gepakt wordt. Zorg natuurlijk ook dat je altijd de laatste firmware op de XBOX 360 drive staat.
Nu komt er een nieuwe iXtreme firmware voor de Wave 4 spellen (Cars Race'o'rama bijv.), deze firmware is nu in ontwikkeling. Wanneer deze komt is niet bekend maar ik denk zelf dat het snel zal zijn.
Ik hoop hiermee een beetje duidelijk te hebben gemaakt dat je niet alles zomaar moet downloaden en moet opstarten. Wees voorzichtig. Microsoft speelt een zero tolerance beleid.
Ik krijg mijn boodschappen van de voedselbankquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Het spel gewoon kopen schijnt ook een optie te zijn las ik ergens op een forum.... Je weet wel, zoals je ook met je kleren en je boodschappen doet (ok, de draaideurcrimineeltjes hier daargelaten).
En dan meteen alles in beslag nemen incl een ouwe gameboy als die er ligtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Kapotbannen, huiszoekingen doen en aan de schandpaal imo.
all hail microsoftquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat is verdomde interessant om te weten voor ons! Bedankt en HOU ONS BIJ ANDERE RELEASES VAN DIT JAAR OP DE HOOGTE HE!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef NatteBever het volgende:
Boeit me geen reet, ik heb toch geen xbox live
Je bent nogal mild.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb je Shaun White ook gespeeld? Zo ja, wat is toffer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:55 schreef Egamer het volgende:
Net Stoked in de 360 gestopt, best aardige game maar het komt eigenlijk best duf over.Tot nu toe weinig spectaculairs, maar ik moet duidelijk meer spelen.
En straks ook nog NBA2K10
Shaun White heb ik iets van 5 minuten gespeeld, dus je moet niet teveel waarde hechten aan mijn mening.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je Shaun White ook gespeeld? Zo ja, wat is toffer?
Ik wacht nog even een demo af, ik heb shaun white wel even gespeeld en heb me er zeker mee vermaaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Shaun White heb ik iets van 5 minuten gespeeld, dus je moet niet teveel waarde hechten aan mijn mening.Maarja, ik vind Stoked qua controls wel wat betrouwbaarder aanvoelen en het speelt gewoon relaxter dan Shaun White.
Mooi dat er als oplossing wordt gezegd dat je niet meteen alles moet downloadenquote:
Maar dit is deel 2, minimaal 2x zo goed. Vorige spel kreeg ongeveer een 5 gemiddeld ofzo. Deze dus gemiddeld een 10, ik zeg zet de hype trein maar aan, CAUSE I AM IN.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two WorldsHet door AQuila gehypte spel wat vervolgend keihard werd afgekraakt
O RLY!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Je had haar andere hand moeten zien
8.8quote:IGN: Gearbox's Borderlands is without a doubt a slick, satisfying hybrid title for those who know what to expect. If you're a shooter fan curious what the world of Pandora is all about, then you should know that this is a product built on a foundation of statistical progression, character customization, and one that holds item acquisition high above interesting quest structure and narrative. At the same time, it plays like a shooter, requiring twitch skills to dominate the droves of enemies that stand in between you and your search for a mysterious vault. With the opportunity for up to four to join together for co-operative play, four character classes, a dizzying array of firearms, around 20 or so hours of content for a single playthrough and the option to restart with stronger enemies and loot, there's plenty of content here. It's a thoroughly enjoyable journey that offers a steady stream of rewards that remains convenient and accessible. It's something action role-playing game fans looking for an experience more up-close and brutal than genre entries of the third-person variety should have a blast with, and one of the more memorable products of 2009.
B+quote:1UP:Call it a first-person Diablo, an evolution of Resistance 2's co-op mode, Monster Hunter for the west, or a party game for FPS gamers. Call it the best example of the transformative power of multiplayer. Whatever you designate it, Borderlands is a decent single-player FPS/RPG that simply becomes great -- when playing with others. Besides, sheer midget panic is something that has to be shared with friends.
Wat voor router heb je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:39 schreef haakon het volgende:
kut man, ik heb nog steeds problemen om verbinding met live te maken :s
hij zegt nu: you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
"ik heb met een scener gepraat"quote:
geen berichtje gehadquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm geen berichtje gezien maar had al zo'n vermoedenJe hebt wel heel de zaterdag Borderlands gespeeld he?
quote:
Nope niks ontvangen, fix dat eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen berichtje gehad? Raar!
Ja was hem co-op aan het doen! Vanwaar de?
Bedoel hij is beter als two worlds!
Me neitherquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:! Zie het nu ook, ikzelf in ieder geval niet.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Boh. Een échte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Wachten op MW2 en ik ben inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
Mijn mic is kapotquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
What else?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:Hardcore Team Deatmatch.
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..quote:
HTD is het neusje van de zalm in COD4.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..
Jij weet het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HTD is het neusje van de zalm in COD4.
Derhalve is een HUD voor noobs.quote:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopenquote:
Mooie tijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopen
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan zietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mooie tijdenPipeline, wat een map was dat voor HTD
Het was dan ook een snipe-map bij uitstek. Het is je vergevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan ziet![]()
Voor de rest snipe ik nooit hoor![]()
[ afbeelding ]
Het zou een Oblivion beater gaan worden dus ik was hyped idd maar dat viel toch iet wat tegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two WorldsHet door AQuila gehypte spel wat vervolgend keihard werd afgekraakt
Hier staat dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef haakon het volgende:
1 Temp 192.168.0.103:1900 unspecified:1900 udp NONE
2 Temp 192.168.0.103:2290 unspecified:2290 tcp NONE
3 Tem192.168.0.103:3376 unspecified:3376 udp NONE
4 Temp 192.168.0.103:5555 unspecified:5555 tcp NONE
5 Temp192.168.0.103:7777 unspecified:7777 udp NONE
6 Temp 192.168.0.103:88 unspecified:88 tcp NONE
7 Temp 192.168.0.103:3074 unspecified:3074 tcp NONE
die heb ik openstaan nu, moet ik er nog meer openzetten dan ?
De start is ook zo'n noobtube heavenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan ziet![]()
Voor de rest snipe ik nooit hoor![]()
[ afbeelding ]
Kill = kill.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef teunkneus het volgende:
[..]
De start is ook zo'n noobtube heavenik haat noobtube's! there's no skill in that! G3 and M16 FTW! ( ohja en skorpion )
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
Kill = kill.
Ongeacht de manier. Campen in een hoekje wachten tot iemand voorbij komt is wat anders.
Met red dot is ie nasty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?
Iedere gun is met RDS nasty. Maar een G3, kom op zeg.quote:
Ik heb er een periode mee gespeeld omdat ik al die titels wou hebben. Maar als je dan prestige gaat doen is alles wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Iedere gun is met RDS nasty. Maar een G3, kom op zeg.
Wat voor IP heeft je 360? Je moet natuurlijk wel zorgen dat de poorten die je openzet van een IP overeenkomen met de IP van je 360.quote:
Werd ook tijd ja. Die prestige-functie in COD4 is misschien het enige puntje van kritiek op dit verder tijdloze spel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zeker fulltime bezig met MW2 om ALLES te halen. Prestige gaat em worden. Je krijgt nu ook speciale shit als je prestige doet.
Ik had ook graag wat online achievements, maar dit zal wel in deeltje 2 zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Werd ook tijd ja. Die prestige-functie in COD4 is misschien het enige puntje van kritiek op dit verder tijdloze spel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat gaat er nu dan precies fout?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had ook graag wat online achievements, maar dit zal wel in deeltje 2 zitten.
Komt goed schat. We gaan weer een mooie tijd tegemoet
Je doet toch wat foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef haakon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik nu allemaal open staan, maar hij zegt op de Xdoos:
you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
Ik heb de ip's enz gewoon op automatic staan, want als ik ga kloten in de manual tript ie helemaal
G3 is op hardcore single shot en daarmee pak je gemakkelijk elke sniper, je aim skills komen dan ook om de hoek kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?
Je MTU is wel goed? toevallig ziggo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef haakon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik nu allemaal open staan, maar hij zegt op de Xdoos:
you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
Ik heb de ip's enz gewoon op automatic staan, want als ik ga kloten in de manual tript ie helemaal
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je doet toch wat fout
Ik kan je niet helpen denk ik
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
ed, ook in mw2 alleen singleplayer achievements
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Wazig danquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope niks ontvangen, fix dat eens
Oh, omdat je heel de dag aan het spelen wasAlles is beter dan Two Worlds
Vrijdag maybe weer CoD4 / BF1943 / Enz.?
Gelul.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is dit btw :
http://www.nu.nl/games/21(...)ordt-verdubbeld.html
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
ed, ook in mw2 alleen singleplayer achievements
Analistenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is dit btw :
http://www.nu.nl/games/21(...)ordt-verdubbeld.html
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef -Dries- het volgende:
Hmmm.. met Mass Effect.. levelden jullie je party members zelf op of deed je auto level up voor hun?
probeer het anders via deze sitequote:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wil
inderdaad , alle goede dingen gaan altijd naar de char die ik zelf speel , het zelfde doe ik met final fantasy's de lead char ( die je het meeste zal besturen , aangezien andere party members nog wel eens willen verdwijnen enzo ) geef ik altijd de beste items en gear en alle 2e hands shit gaat naar de rest van de party .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Toch heb ik vaak een hekel aan met een groep moeten spelen, ik wil altijd al mn geld en items in 1 character stoppen, niet eerlijk verdelen over iedereen, one man army ftw!
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zow Smackdown vs Raw 2010 is binnen.
Heiligquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zow Smackdown vs Raw 2010 is binnen.
Yeah maar ik ben lui geworden in de loop der jaren, vind het nu niet meer zo leuk om in menuschermen aan stats te pielen. Fuck dat, ik speel wel liever, de AI mag het uitzoeken, ik ga knallen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wil
Ik heb welgeteld maar één fighting-game. En dat is Soul Calibur, op de Dreamcastquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nog niet gespeeld, maar 2009 vond ik wel tof ja.
Wij hebben hier freeler / hetnetquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Je MTU is wel goed? toevallig ziggo?
heb je me vorige post gezien met een link.quote:
Beste fighting game aller tijden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld maar één fighting-game. En dat is Soul Calibur, op de Dreamcast
Idd, alhoewel ik VF5 divht in de buurt vind komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste fighting game aller tijden.
Fulgore says Hi!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste fighting game aller tijden.
Baasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fulgore says Hi!
[ afbeelding ]
ow nee ! ik probeer hem nu, ik heb alle andere ports ff weggedaan en nu doe ik die opnieuw !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je me vorige post gezien met een link.
probeer dan je firewall ff uit te zetten in je modem, en kijk daarna als hij die melding nog steeds geeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef haakon het volgende:
nog steeds niet![]()
weer dat gedoe van: you can connect to xbox live but your game experience will be limit ofzoiets.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef haakon het volgende:
gelukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, eindelijk !
kwam omdat we een 2e router hadden :s ? vage shit, maar hij doet het..
bedankt voor de tips allen !
Heb je nu dat meisje niet meer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
lang leve microsoft
Ik had dus Castle Crashers gekocht en de uitbreidingen en had nog 80 punten over dus ik denk laat ik maar eens een t-shirtje kopen voor mijn avatar (omdat het kan)... Ik dus een shirtje gekocht van Fujimi Kaido... So far so good... Nu had mijn vriendin voor mij een meisje gemaakt voor de grap... en toen ik het shirt gekocht had, had ik nog dat meisje... Dus ik switch weer naar een dude om daar dat shirtje bij aan te doen... kan ik dat stomme ding nergens vinden...
Blijkt dat als je een shirt voor een meid koopt, je hem niet hebt voor de gozer![]()
![]()
GODSAMME WAT EEN ACHTERLIJKE KANKERFAAL IS DIT ZEG
MICROSOFT![]()
Wat een mongolenbedrijf is dat zeg.
dat is dan erg logisch dat het niet gelijk wilde werken,je zette maar bij 1 de poorten open en de andere zat die poorten juiste weer te blocken. maar hoe kwam je er nu pas achter dat je op 2 routers zat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef haakon het volgende:
gelukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, eindelijk !
kwam omdat we een 2e router hadden :s ? vage shit, maar hij doet het..
bedankt voor de tips allen !
door beter in de meterkast te kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is dan erg logisch dat het niet gelijk wilde werken,je zette maar bij 1 de poorten open en de andere zat die poorten juiste weer te blocken. maar hoe kwam je er nu pas achter dat je op 2 routers zat.
360 controller zuigt voor voetbalgames.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Lyzio het volgende:
Wat is FIFA10 toch een heerlijk spelEn speelt ook zoveel beter op de X360 dan op bijvoorbeeld een PS3!
X360
FIFA10
WHAHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
360 controller zuigt voor voetbalgames.
He?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
bijvoorbeeld een ps3, alsof er ander degelijk alternatief is
Dualshock controllerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
bijvoorbeeld een ps3, alsof er ander degelijk alternatief is
Dat is grof gezegd, maar toch vind ik de 360 controller ook minder geschikt. De vierpuntsdruktoets van de PS3 controller is fijner imo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
quote:NAMCO BANDAI GAMES ANNOUNCES INVERSION FOR THE XBOX 360 AND PLAYSTATION 3 SYSTEM
Innovative Gravity Wielding Combat Revolutionizes Third-Person Shooter Genre
SANTA CLARA, Calif., (Oct. 20, 2009) – Leading video games publisher and developer NAMCO BANDAI Games America Inc., today announced INVERSION™ for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and the PlayStation®3 computer entertainment system. Developed by Saber Interactive, INVERSION takes players on a whirlwind journey complete with nonstop firefights and a suspense-filled storyline. Packed to the brim with action, INVERSION also introduces revolutionary gravity-wielding combat, zero gravity environments, vector changes, and a unique destructible cover system. INVERSION is planned for release in 2010.
INVERSION is a third-person co-op shooter that combines hard-hitting, adrenaline-pumping action with a revolutionary gravity manipulation engine. Featuring the Grappler weapon, players will be able to manipulate gravity for their own purposes. The Grappler can be used in countless combat situations by maneuvering massive objects as shields or projectiles, and moving camped enemies out of concealed cover so they can be blasted away. The Grappler is also a key tool for tactical situations and puzzle solving as players can lift, move, or create cover objects at their whim. The awesome power of gravity is right at players’ fingertips. Additionally, INVERSION is one of the first games to feature Havok Destruction which bestows INVERSION with massively destructible environments including an elaborate cover system.
Set in the near future, the tranquil peace enjoyed by mankind shatters with an unforeseen invasion by an unknown enemy called the Lutadore. Armed to the teeth with futuristic gravity-controlling weapons, the Lutadore easily overrun the city’s defenses. Unbeknownst to all, mysterious anomalies have surfaced in conjunction with the invasion. Random regions in the city have entered zero gravity or have suffered vector changes, throwing the world into topsy-turvy chaos. Assuming the role of Davis Russel, a hotheaded 28-year-old cop, or Leo Delgado, Davis’ neighbor, players will embark on a journey through the disorienting war-ravaged, gravity twisted streets of their home town and beyond, to find Davis' missing child.
“INVERSION will turn the shooter genre upside down, literally,” said Todd Thorson, director of marketing and public relations, NAMCO BANDAI Games America. “Saber Interactive’s innovative gravity manipulation feature will blow away any preconceptions of what a contemporary shooter should be.”
“Working with NAMCO BANDAI Games on a project of this caliber is a complete thrill,” said Matthew Karch, CEO of Saber Interactive. “We are doing things in INVERSION that most people didn’t think possible on the current generation of consoles. We can’t wait to get INVERSION in the hands of gamers across the world.”
“We are delighted to see Havok Destruction incorporated as an important gameplay element in INVERSION,” said David O’Meara, Managing Director for Havok. “The talented team of developers and artists creating INVERSION has really embraced the Havok Destruction technology and we can’t wait to see the final results.”
Vandaag dus?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:27 schreef DJ_ het volgende:
zo forza3 LE is op de post gegaan , keurig een smsje gekregen van consoleshop dat die op de post is gegaan . dus ik kan hem morgen verwachten![]()
Vind ik niet. Het grote nadeel van de PS3 vind ik die verschrikkelijke controller. Ik vind hem te klein, te licht en de knoppen aan de achterkant zijn te klein (vandaar ook dat opzetstukjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind RB en LB erg kut om tegelijkertijd met de RT en RT te gebruiken op de 360.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Het grote nadeel van de PS3 vind ik die verschrikkelijke controller. Ik vind hem te klein, te licht en de knoppen aan de achterkant zijn te klein (vandaar ook dat opzetstukje)
Die van de Xbox 360 daarentegen is gewoon perfect. Precies groot en zwaar genoeg en de LT & RT toetsen werken ook prima
Ik vind dat ze ver genoeg van elkaar zitten om ze goed te kunnen onderscheiden. TIs niet dat je ze in FIFA 10 moet combineren. LT & RT zijn voor sprinten en trucjes. Terwijl LB & RB voor stiftjes, vroege voorzet, hoge dieptepass en klasseschot zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind RB en LB erg kut om tegelijkertijd met de RT en RT te gebruiken op de 360.
Dualshock 3 is natuurlijk voor piepkleine japannerhandjes gemaaktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ver genoeg van elkaar zitten om ze goed te kunnen onderscheiden. TIs niet dat je ze in FIFA 10 moet combineren. LT & RT zijn voor sprinten en trucjes. Terwijl LB & RB voor stiftjes, vroege voorzet, hoge dieptepass en klasseschot zijn
heb jij je gametag bij een andere xbox gerecoverd, bij een vriend ofzo en deze vergeten te wissen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:23 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds een week of 2 word ik constant disconnected van xbl. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Heb een andere poort op de switch geprobeerd, helpt niets. De poorten staan gewoon open en mijn verbinding met de xbl servers is ook gewoon goed. Echter krijg ik om de paar minuten de melding 'disconnected from xbox live'. Wanneer ik direct weer voor sign in kies, werkt alles ook gewoon weer... Gamen is echter onmogelijk.
Iemand?
Nope. Nog nooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb jij je gametag bij een andere xbox gerecoverd, bij een vriend ofzo en deze vergeten te wissen.
is er in de laatste 2 weken iets aan hardware/software in je netwerk veranderd.quote:
Nope niets veranderd. Nat staat gewoon open. Alle tests zijn gewoon goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
is er in de laatste 2 weken iets aan hardware/software in je netwerk veranderd.
p.s
hoe staat je nat open of dicht.
ok dan lijkt alles aan jouw kant goed te zitten, wat je nog wel kan doen is je logboek in je modem uit lezen misschien lig het probleem bij je provider.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope niets veranderd. Nat staat gewoon open. Alle tests zijn gewoon goed.
Lijkt me sterk. Want dan zouden mijn pc en laptop ook disconnects moeten kennen lijkt mequote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
ok dan lijkt alles aan jouw kant goed te zitten, wat je nog wel kan doen is je logboek in je modem uit lezen misschien lig het probleem bij je provider.
Gewoon opsturen met de melding van rrod, heb ik ook gedaan en hebben ze me dvd drive ook gefixedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:31 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Want dan zouden mijn pc en laptop ook disconnects moeten kennen lijkt me
Ik ga vanmiddag nog even een andere switch plaatsen, kijken of dat werkt. En anders vrees ik dat het probleem in de xbox zit. Die natuurlijk net buiten de garantie zit
En die van jou was niet kapot? Kan het zo zijn dat een box na een rrod direct weer gaat werken daarna? Dus dat hij bij MS ineens wel weer werkt op de reparatietafel?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:34 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Gewoon opsturen met de melding van rrod, heb ik ook gedaan en hebben ze me dvd drive ook gefixed
Naja, ik bedoel: als het aan mijn internetprovider zou liggen, dan zouden mijn laptop en pc (die op dezelfde switch zitten) ook af en toe zonder verbinding moeten zitten. En dat zitten ze niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:59 schreef Aivac het volgende:
Heb je ook op je pc/laptop online zitten spelen? Of wat voor een disconnects bedoel je?
En dat pookje werkt om de een of andere reden gewoon niet lekker. Op de PS3 dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind ik niet. Het grote nadeel van de PS3 vind ik die verschrikkelijke controller. Ik vind hem te klein, te licht en de knoppen aan de achterkant zijn te klein (vandaar ook dat opzetstukje)
Die van de Xbox 360 daarentegen is gewoon perfect. Precies groot en zwaar genoeg en de LT & RT toetsen werken ook prima
yeah dat dacht ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vandaag dus?Dat is 2 dagen voor release binnen, netjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
yeah dat dacht ik ook![]()
kreeg vanmorgen echter ditBitchesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:DJ says:
alles van rare stinkt op de 360
kevin ( says:
banjo kazooie vond ik 1 van de beste spellen op 360
kevin ( says:
maar dan moet je van eigen voertuigen bouwen houden
kevin ( says:
heb iets van 40 eigen voertuigen gebouwd XD
Gebruik je de componentkabels? Zo ja kijk dan of je 5 kabels hebt aangesloten (dus ook de rode en witte van "het andere bosje")quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:39 schreef Jiveje het volgende:
Als ik het schuifje op mn xboxkabel op HD zet en de tv vervolgens in die mode en de xbox, dan werkt alles prima alleen heb ik geen geluid. Niet in PES, niet in xbox-menu, nergens. Is dit een vaker voorkomend probleem en is er een oplossing voor?
Ik heb ze alle 6 aangesloten, 3 via dat verlengstuk en 3 gewoon los ernaast.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gebruik je de componentkabels? Zo ja kijk dan of je 5 kabels hebt aangesloten (dus ook de rode en witte van "het andere bosje")
[ afbeelding ]
Die gele mag eruitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:36 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 6 aangesloten, 3 via dat verlengstuk en 3 gewoon los ernaast.
Via een scartblokje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:36 schreef Jiveje het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 6 aangesloten, 3 via dat verlengstuk en 3 gewoon los ernaast.
Ik krijg het idee dat hij het scartblokje gebruikt... dan heeft de HD switch op de kabel ook weinig zin toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:53 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Als je via HD kijkt, heb je die gele inderdaad gewoon niet nodig![]()
En je gebruikt toch wel de goede ingangen? Dus die groene, rode en blauwe in je component ingang (dus apart, en niet via het scartblokje ofzo) en de rode en witte in je audio ingang (apart)
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 36quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Nog mensen die spellen willen ruilen?
Maar om geluid te krijgen moet je wel die rode en witte direct in de TV stoppen, niet via scart. Ram je ze direct in de TV dan heeft ie door dat ze bij de component horen, doe je ze via scart dan is het alleen te horen via het scart-kanaal (en dus met/zonder buttbeeld, afhankelijk van of de composiet-kabel er ook in hangt).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:03 schreef Rossdale het volgende:
Zijn beeld is prima, gaat om het geluid.
Check m'n post gangster.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef lkb9000 het volgende:
[CENTRAAL] Xbox 360-games verkoop/ruil topic deel 36
Had ik toch gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:53 schreef Jiveje het volgende:
Dank u allen, het werkt nu prima als ik gewoon dat hele blokje weglaat.
quote:Hello Joost,
Thank you for contacting Microsoft online support for XBOX. I am Zen and I will be helping you today with this issue.
As I understand it, you cannot use an Avatar Marketplace item. I apologize for the inconvenience that you have gone through.
Here are some things that you can try to resolve the issue or to determine what the cause is.
Ehhh ja zekers, want op met het scartblokje (en dus de gele stekker) heb je helemaal geen HD kwaliteit beeld. Dat verschil moet toch overduidelijk te zien zijn nu lijkt me? Je weet nu zeker dat je de componentingang gebruikt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:53 schreef Jiveje het volgende:
Dank u allen, het werkt nu prima als ik gewoon dat hele blokje weglaat.
Nee geen groot verschil, en al ZEKER niet genoeg om er een nieuwe voor te kopen. Mijn premium ging kaduuk, toen een elite met HDMI gekocht. Beeld is ietsjes scherper, maar toch vond ik het met component iets mooier ogen qua kleuren e.d. Verschilt echter per tv. Maar nogmaals, de verschillen zijn nihil!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:31 schreef kikoooooo het volgende:
Zit er trouwens nou veel verschil tussen component en hdmi? Dwz Is het de moeite om een hdmi box te halen als je een component hebt?
Optische kabel via de ouwe kabel? Dat 'probleem' heb ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:39 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Nee geen groot verschil, en al ZEKER niet genoeg om er een nieuwe voor te kopen. Mijn premium ging kaduuk, toen een elite met HDMI gekocht. Beeld is ietsjes scherper, maar toch vond ik het met component iets mooier ogen qua kleuren e.d. Verschilt echter per tv. Maar nogmaals, de verschillen zijn nihil!
Verder heb ik nu met HDMI als nadeel dat ik echt mijn tv op het HDMI kanaal moet gooien voordat mijn Xbox echt op wil starten. Het lampje gaat wel branden en de fan begint wel te draaien, maar pas als ik mijn tv op HDMI gooi, begint de Xbox pas te booten. Heel vaag en dit had ik niet met component.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
Ik heb een Xbox gewonnen dus ik ga dit topic ook maar eens in de gaten houden
Jammer alleen dat ik niets uit US stores bestel. Tis of de UK, of Canada. Gelukkig staat de Pond ook vrij laagquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:19 schreef Scarface2004 het volgende:
¤1 = $1,50
Niiccceeee, zo voor de feestdagen
Die gast heeft er verstand van dat zie ik meteenquote:
omdat jij heb gewonnen, worden wij nu gestraftquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
http://www.play.com/Games(...)olution/Product.htmlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:42 schreef remlof het volgende:
Ik krijg 'm voor het weekend denk ik
Ow, weet iemand of Civilization Revolutions ergens goedkoop te krijgen is?
Ik ben namelijk een enorme Civ-fan
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)olution/Product.html
¤12.99
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef remlof het volgende:
er is echt iets mis met jou en je penis fetishquote:
Ze blijven ijzersterkquote:
Goed nieuws!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, mijn waerde vrind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze blijven ijzersterkWat was die KLB-SC toch een mooie tijd eigenlijk. Jammer dat het nu een teringzooi is.
Kan me mijn MichealJacksonMoonwalkSpermTopic nog goed voor de geest halenquote:
F you , nu heb ik de white edition maar ge pre-orderd door dit verhaaltjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:54 schreef Chocobo het volgende:
Conclusione temporanea
Assassin's Creed II wordt geweldig. Hoe we dat weten? We hebben ongeveer drie uur gespeeld, maar voor ons gevoel moesten we na vijf minuten stoppen. Elke game die drie uur kan veranderen in vijf minuten, is top. De foutjes en minpuntjes van het eerste deel zijn weggewerkt en daar bovenop heeft Ubisoft een sloot verbeteringen toegevoegd. Assassin's Creed II is groter, uitgebreider en dieper dan zijn voorganger. Ezio Auditore di Firenze is bovendien een interessanter personage dan Altaïr, en ook Desmond Miles zorgt in Assassin's Creed II voor meer opschudding dan je na deel één ooit kon vermoeden. Is het al 19 november?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat nog wel vaak, maar niet echt meer in de SC en maak ik niet zo heul veul topieks meer aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:41 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Kan me mijn MichealJacksonMoonwalkSpermTopic nog goed voor de geest halenKom je nog vaak in de KLB gangster?
Vervlogen tijdenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef RickoKun het volgende:
Dat nog wel vaak, maar niet echt meer in de SC en maak ik niet zo heul veul topieks meer aan
ja precies, dus rennen en dan een hoge dieptepass geven zit er niet in. of kappen en dan een van die dingen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze ver genoeg van elkaar zitten om ze goed te kunnen onderscheiden. TIs niet dat je ze in FIFA 10 moet combineren. LT & RT zijn voor sprinten en trucjes. Terwijl LB & RB voor stiftjes, vroege voorzet, hoge dieptepass en klasseschot zijn
Bij mij lukt dat anders prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:22 schreef jimjim1983 het volgende:
ja precies, dus rennen en dan een hoge dieptepass geven zit er niet in. of kappen en dan een van die dingen doen.
vind de 360 controller t fijnst, maar niet voor voetballspellen.
Alles valt te leren. Kwestie van gewenning.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
RT, RB en X indrukken? ik moet daar teveel moeite voor doen.
Daar heb je misschien wel een punt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:30 schreef jimjim1983 het volgende:
tis vooral dat je de trigger zo ver moet indrukken eigenlijk, op de ouwe playstation controller was t gewoon een knop, die vond ik perfect.
Absoluut. Alles is relatief.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar omdat je de trigger zo ver moet indrukken heb je wel meer controle over bv. gas geven in race games, toch ?
ja dat zeg ik, bijna perfecte controller wat mij betreft, alleen niet voor voetbalspellen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar omdat je de trigger zo ver moet indrukken heb je wel meer controle over bv. gas geven in race games, toch ?
Maar bij FIFA10 zit er geen verschil in of je hem nou helemaal of half indrukt. Dus wat dat betreft snap ik je niet helemaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dat zeg ik, bijna perfecte controller wat mij betreft, alleen niet voor voetbalspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |