ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgquote:
quote:
Was Uncharted 2 (quote:
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel meequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgik ben bang dat het wel even duurt aangezien de engelse post aan het staken is
wanneer waren ze verzonden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel mee
quote:Another One Bites The Dust
Crazy Little Thing Called Love
One Vision
Fat Bottomed Girls
I Want It All
I Want to Break Free
Killer Queen
Somebody to Love
Tie Your Mother Down
Under Pressure
morgen als in zijnde zondagquote:
leg je nader uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
WELCOME TO HELL YEAH!
ik heb 0 tijd om te gamentot 13 november
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBandquote:
quote:You have to wonder. On June 8th 2008, Rare senior software engineer Nick Burton stated that Kameo: Elements of Power (and Perfect Dark Zero, another Rare title exclusive to XBox 360) had “made a lot of money” for the company in a profession where, “If you break even you’re lucky, you’re in the minority. If you make a decent amount of money you’re really in the minority. You’re in the top percentile.” Now, it’s come to light that Kameo was indeed due for a sequel, but was cancelled in late 2007. This happened nearly 2 years after the release of the original.
One thing can be said about recent footage of animations for the sequel: Kameo had changed. Her body, before more cartoony, is slender and sleek as she bounds up walls, slides through ladder rungs and tip-toes along wall tops. The game itself looks to be less of an adventure title and more acrobatic action-based a la Prince of Persia and Heavenly Sword. Was the sudden change in art-style and gameplay done to appease to more mature fans of the 360?
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBand
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.
Het is geen Guitar Hero die 13 disc in een jaar uitbrengt, Rock Band is een platform. Zo kan je alles naar 1 centraal punt exporteren (behalve The Beatles) waardoor je heel veel liedjes van 1 disc kan afspelen. Zo willen ze dit jaar nog de 1000 proberen te halen met DLC liedjes, ikzelf heb er nu 195 staan. Dus als ik Rock Band 3 koop (1 spel per jaar) dan is het dus al zo met mijn liedjes:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?
1,50 dacht ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel kost zo'n nummer?
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slechtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap niet over omdat ik aan GH WT genoeg heb, ik speel het niet zo vaak en de liedjes zijn bij GH veel leuker. Alleen een Queen RB of GH zou ik nog wel willen hebben.
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slecht
Sorry Roy
Ga dan maar met je Wii spelen Royquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga dan maar met je Wii spelen Roy
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel van dat soort games zijn. makkelijke cashcow
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
En Rock Band 1 kwam tegelijkertijd uit met GH3, ietsje later dan. Rock Band 2 kwam tegelijkertijd uit met WT. RB3 is officieel nog niet aangekondigt, dus je hebt uiteindelijk dit:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:
RB
RB2
RBB
vs
GHWT
GH5
GHM
GHGH
Van RB komen ook nog Lego en RB3. En van GH komt enkel nog Van Halen.
Dan is het 2-5quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
DJ Hero en Band Hero tellen niet. Net als de DS versies.
ik bedoel al die simpele muziekgames waar je tracks voor kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan is het 2-5
GH blijft een uitmelkert
Allemaal door deze man, die ook games naar 120 euro wil maken
[ afbeelding ]
Geen plannen om naar de Makro te gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedZo werkt het nou eenmaal
Als jij je 2e hands games kan verkopen voor 40 ipv 20 doe je dat ook
Overigens moet ik wel zeggen dat RB het beter doet met DLC en importeren oude versies.![]()
Op naar werk. Kom langs en ik geef je een koffiebon
Eerder dan verwachtquote:Confirming once again that January 2010 is the new Christmas 2009, Electronic Arts has announced that Mass Effect 2 will be available for the Xbox 360 and PC on January 26.
The sequel to the 2007 science fiction role-player from Bioware will continue and perhaps conclude the story of galactic special agent Commander Shepherd.
Those who pre-order Mass Effect 2 will score a couple of in-game items. Terminus Armor, pictured above, increases speed, shielding and weapons as well as granting extra space for ammo. The M-90 Blackstorm Heavy Weapon is a doozy — the thing kicks out a localized, high-intensity gravity well.
Certain retail outlets will offer download codes for an additional outfit called Inferno Armor, which boosts Sheperd’s negotiation, speed and damage.
Monitor transmissions from the official Mass Effect 2 Twitter feed to intercept new marketing intel as it develops.
ja tis helaas niet meer wat t geweest isquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef CraniuM het volgende:
Fallout 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je bij elke game die je tof lijkt posten dat het GOTY gaat worden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom had ik hier nog niet van gehoord?![]()
Dino'sGOTY!
Be strong man, be strongquote:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komenquote:
Ik denk het wel. Even een dag wennen aan de nieuwe maps, en totaal loos gaan. AK47 + RDSquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komen![]()
Zouden nu de echte MW spelers overblijven? Want ze gaan afgemaakt worden.
Te hoog Turok gehalte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
Beste game OOIT wordt datquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
wat vonden jullie slecht aan fallout dan?quote:
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?quote:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Weet ik wel. Maar zelfs AQuila moet dit toch zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Wessiej het volgende:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.
Derhalve kan je dit spel negeren.
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof worden
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
OMGquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
trespasser was idd heel vet, zo'n soort spel moeten ze weer maken. turok is gewoon een simpele shooter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mod voor Crysis, weet niet of die ooit is uitgekomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor spel? Dit is toch nooit uitgekomen ofwel?
vuilakquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.
Akequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
vuilak![]()
Ga lekker guitar hero 101 spelenJij kunt zo bij de josti band beginnen
Het is dan ook 10 jaar terug ofzoquote:
Wesquote:
Turok was ook meer tegen mensen dan dino's knallen volgens mij en dat is dan ook niet tof.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
trespasser was idd heel vet, zo'n soort spel moeten ze weer maken. turok is gewoon een simpele shooter.
maar het concept was heel vetquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.
The road to hell is paved with good intensions.quote:
In je console settings zetten dat je uit de UK komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef jimjim1983 het volgende:
hoe krijg ik banjo kazooie in t engels?
Tieten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:28 schreef lkb9000 het volgende:
tresspasser was geweldig, mede omdat ie slecht wasmet uitgestrekte arm dikke kratten oppakken en naar je tieten kijken om je health te checken
Is die game echt zo geweldig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef CraniuM het volgende:
Fallout 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brutal Legend wat een gamenu nog wachten op 23ste dan is het bij mij helemaal goed.
De muziek en sfeer moet je wel liggen. Geef de demo nog een kans, en zet dit keer de muziek 2x zo hard als de rest van het geluidquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Is die game echt zo geweldig?
Ik hoor iedereen erover dat het spel zo goed is, maar bij de demo had ik er al genoeg van op het moment dat je met dat grote ding de berg af moet rijden. Toen ben ik er ook mee gekapt.
Misschien iets te voorbarig dan?
ik heb MW1 toen met die mediamarkt aanbieding speciaal aangeschaft om meteen mee te kunnen wanneer MW2 uit komtquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren op firstlook MW2 even gespeeld en het wordt echt wel weer vetHeb zin in volgende maand!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:00 schreef lkb9000 het volgende:
http://xbox360.ign.com/do(...)s_spc_realgamer.html
borderlands
borderlands
borderlands
Hmmm geen berichtje gezien maar had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
nog maar 3 weken en dan zitten we in november
MW 2
btw morph, ik had je nog een berichtje gestuurd, het was idd quality night
quote:Microsoft is sinds maandag weer bezig met een banhammer. Een banhammer is dat ze meteen duizenden gamers tegelijk bannen voor verschillende dingen. Niet zijn ze alleen strenger met controleren ook bannen ze nu niet alleen je console maar ook je online gamertag. Dit heeft als gevolg dat je je op XBOX LIVE gekochte spellen NIET meer kan spelen. Ook kan je uiteraard niet meer online met je XBOX 360.
Nu vragen jullie af hoe hun zeker weten dat jij een kopie speelt. Simpel. Microsoft released soms zelf games. Deze zijn geflagged, dit houdt in dat hun met 1 druk op de knop kunnen zien wie de kopie speelt. Ook worden deze spellen vaak 2 - 3 weken voor de releasedatums gelekt. Enkele voorbeelden zijn:
Crackdown. Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned (waaronder ik)
Saints Row 2. Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Seed4Me), iedereen gebanned.
HALO 3 ODST (Franse versie). Gelekt door Microsoft, iedereen gebanned.
Forza Motorsport 3 (NTSC). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: DComics), iedereen gebanned.
en Borderlands (Regio Vrij). Gelekt door Microsoft (Fake releasegroep: Bonkers). iedereen gebanned.
Nu verwacht de scene, (ik heb gister een heel lang gesprek met een scener gehad, vandaar dat ik dit weet), dat Call of Duty: Modern Warfare 2 ook gelekt gaat worden. Waarschijnlijk is dit weer een val. Pas dus goed op!
Wat ik hiermee wil zeggen is. Wacht echt met spelen totdat abgx360 alles groen aangeeft en tot het spel daadwerkelijk in de schappen ligt of online te bestellen is. Daarmee is de kans vele malen kleiner dat je gepakt wordt. Zorg natuurlijk ook dat je altijd de laatste firmware op de XBOX 360 drive staat.
Nu komt er een nieuwe iXtreme firmware voor de Wave 4 spellen (Cars Race'o'rama bijv.), deze firmware is nu in ontwikkeling. Wanneer deze komt is niet bekend maar ik denk zelf dat het snel zal zijn.
Ik hoop hiermee een beetje duidelijk te hebben gemaakt dat je niet alles zomaar moet downloaden en moet opstarten. Wees voorzichtig. Microsoft speelt een zero tolerance beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |