ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgquote:
quote:
Was Uncharted 2 (quote:
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel meequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik vraag me af wanneer ik hem van thehut binnenkrijgik ben bang dat het wel even duurt aangezien de engelse post aan het staken is
wanneer waren ze verzonden?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer 2 spellen uit Engeland binnengekregen dus valt volgens mij wel mee
quote:Another One Bites The Dust
Crazy Little Thing Called Love
One Vision
Fat Bottomed Girls
I Want It All
I Want to Break Free
Killer Queen
Somebody to Love
Tie Your Mother Down
Under Pressure
morgen als in zijnde zondagquote:
leg je nader uitquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 09:59 schreef SuperFruitig het volgende:
WELCOME TO HELL YEAH!
ik heb 0 tijd om te gamentot 13 november
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBandquote:
quote:You have to wonder. On June 8th 2008, Rare senior software engineer Nick Burton stated that Kameo: Elements of Power (and Perfect Dark Zero, another Rare title exclusive to XBox 360) had “made a lot of money” for the company in a profession where, “If you break even you’re lucky, you’re in the minority. If you make a decent amount of money you’re really in the minority. You’re in the top percentile.” Now, it’s come to light that Kameo was indeed due for a sequel, but was cancelled in late 2007. This happened nearly 2 years after the release of the original.
One thing can be said about recent footage of animations for the sequel: Kameo had changed. Her body, before more cartoony, is slender and sleek as she bounds up walls, slides through ladder rungs and tip-toes along wall tops. The game itself looks to be less of an adventure title and more acrobatic action-based a la Prince of Persia and Heavenly Sword. Was the sudden change in art-style and gameplay done to appease to more mature fans of the 360?
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is wel cool! Maar ik wacht liever op een volledige Queen RockBand
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met nu al 12 liedjes + 2 liedjes in Lego Rock Band en Bohemian Rhapsody die in Rock Band 3 zit zal die niet komen.
Het is geen Guitar Hero die 13 disc in een jaar uitbrengt, Rock Band is een platform. Zo kan je alles naar 1 centraal punt exporteren (behalve The Beatles) waardoor je heel veel liedjes van 1 disc kan afspelen. Zo willen ze dit jaar nog de 1000 proberen te halen met DLC liedjes, ikzelf heb er nu 195 staan. Dus als ik Rock Band 3 koop (1 spel per jaar) dan is het dus al zo met mijn liedjes:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet gewoon op een verzameldisc uitbrengen dan?
1,50 dacht ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
hoeveel kost zo'n nummer?
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slechtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik stap niet over omdat ik aan GH WT genoeg heb, ik speel het niet zo vaak en de liedjes zijn bij GH veel leuker. Alleen een Queen RB of GH zou ik nog wel willen hebben.
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ooit RB gedaan? Serieus GH WT is echt slecht
Sorry Roy
Ga dan maar met je Wii spelen Royquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed, slecht, ik merk geen verschil. Ik wil gewoon leuke liedjes spelen.
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:33 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ga dan maar met je Wii spelen Roy
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vandaar dat er zoveel van dat soort games zijn. makkelijke cashcow
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
En Rock Band 1 kwam tegelijkertijd uit met GH3, ietsje later dan. Rock Band 2 kwam tegelijkertijd uit met WT. RB3 is officieel nog niet aangekondigt, dus je hebt uiteindelijk dit:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het valt wel mee ook hoor. RB kwam ongeveer tegelijk met WT, dus als je vanaf dan telt heb je:
RB
RB2
RBB
vs
GHWT
GH5
GHM
GHGH
Van RB komen ook nog Lego en RB3. En van GH komt enkel nog Van Halen.
Dan is het 2-5quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
DJ Hero en Band Hero tellen niet. Net als de DS versies.
ik bedoel al die simpele muziekgames waar je tracks voor kunt downloaden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
? Van Rock Band zijn weinig titels, GH heeft veel disc versie's, maar die heeft heel weinig DLC.
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dan is het 2-5
GH blijft een uitmelkert
Allemaal door deze man, die ook games naar 120 euro wil maken
[ afbeelding ]
Geen plannen om naar de Makro te gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je jouw producten kan verkopen voor die prijs doe je het alleen maar goedZo werkt het nou eenmaal
Als jij je 2e hands games kan verkopen voor 40 ipv 20 doe je dat ook
Overigens moet ik wel zeggen dat RB het beter doet met DLC en importeren oude versies.![]()
Op naar werk. Kom langs en ik geef je een koffiebon
Eerder dan verwachtquote:Confirming once again that January 2010 is the new Christmas 2009, Electronic Arts has announced that Mass Effect 2 will be available for the Xbox 360 and PC on January 26.
The sequel to the 2007 science fiction role-player from Bioware will continue and perhaps conclude the story of galactic special agent Commander Shepherd.
Those who pre-order Mass Effect 2 will score a couple of in-game items. Terminus Armor, pictured above, increases speed, shielding and weapons as well as granting extra space for ammo. The M-90 Blackstorm Heavy Weapon is a doozy — the thing kicks out a localized, high-intensity gravity well.
Certain retail outlets will offer download codes for an additional outfit called Inferno Armor, which boosts Sheperd’s negotiation, speed and damage.
Monitor transmissions from the official Mass Effect 2 Twitter feed to intercept new marketing intel as it develops.
ja tis helaas niet meer wat t geweest isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |