Wat voor router heb je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:39 schreef haakon het volgende:
kut man, ik heb nog steeds problemen om verbinding met live te maken :s
hij zegt nu: you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
"ik heb met een scener gepraat"quote:
geen berichtje gehadquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm geen berichtje gezien maar had al zo'n vermoedenJe hebt wel heel de zaterdag Borderlands gespeeld he?
quote:
Nope niks ontvangen, fix dat eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen berichtje gehad? Raar!
Ja was hem co-op aan het doen! Vanwaar de?
Bedoel hij is beter als two worlds!
Me neitherquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:! Zie het nu ook, ikzelf in ieder geval niet.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Boh. Een échte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Wachten op MW2 en ik ben inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
Mijn mic is kapotquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
What else?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:Hardcore Team Deatmatch.
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..quote:
HTD is het neusje van de zalm in COD4.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..
Jij weet het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HTD is het neusje van de zalm in COD4.
Derhalve is een HUD voor noobs.quote:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopenquote:
Mooie tijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopen
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan zietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mooie tijdenPipeline, wat een map was dat voor HTD
Het was dan ook een snipe-map bij uitstek. Het is je vergevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan ziet![]()
Voor de rest snipe ik nooit hoor![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |