Idd, alhoewel ik VF5 divht in de buurt vind komen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste fighting game aller tijden.

Fulgore says Hi!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste fighting game aller tijden.

Baasquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fulgore says Hi!
[ afbeelding ]

ow nee ! ik probeer hem nu, ik heb alle andere ports ff weggedaan en nu doe ik die opnieuw !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef badboynova het volgende:
[..]
heb je me vorige post gezien met een link.

probeer dan je firewall ff uit te zetten in je modem, en kijk daarna als hij die melding nog steeds geeft.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef haakon het volgende:
nog steeds niet![]()
weer dat gedoe van: you can connect to xbox live but your game experience will be limit ofzoiets.

Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef haakon het volgende:
gelukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, eindelijk !
kwam omdat we een 2e router hadden :s ? vage shit, maar hij doet het..
bedankt voor de tips allen !

Heb je nu dat meisje niet meer?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
lang leve microsoft
Ik had dus Castle Crashers gekocht en de uitbreidingen en had nog 80 punten over dus ik denk laat ik maar eens een t-shirtje kopen voor mijn avatar (omdat het kan)... Ik dus een shirtje gekocht van Fujimi Kaido... So far so good... Nu had mijn vriendin voor mij een meisje gemaakt voor de grap... en toen ik het shirt gekocht had, had ik nog dat meisje... Dus ik switch weer naar een dude om daar dat shirtje bij aan te doen... kan ik dat stomme ding nergens vinden...
Blijkt dat als je een shirt voor een meid koopt, je hem niet hebt voor de gozer![]()
![]()
GODSAMME WAT EEN ACHTERLIJKE KANKERFAAL IS DIT ZEG
MICROSOFT![]()
Wat een mongolenbedrijf is dat zeg.

dat is dan erg logisch dat het niet gelijk wilde werken,je zette maar bij 1 de poorten open en de andere zat die poorten juiste weer te blocken. maar hoe kwam je er nu pas achter dat je op 2 routers zat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:55 schreef haakon het volgende:
gelukt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,, eindelijk !
kwam omdat we een 2e router hadden :s ? vage shit, maar hij doet het..
bedankt voor de tips allen !

door beter in de meterkast te kijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat is dan erg logisch dat het niet gelijk wilde werken,je zette maar bij 1 de poorten open en de andere zat die poorten juiste weer te blocken. maar hoe kwam je er nu pas achter dat je op 2 routers zat.

360 controller zuigt voor voetbalgames.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Lyzio het volgende:
Wat is FIFA10 toch een heerlijk spelEn speelt ook zoveel beter op de X360 dan op bijvoorbeeld een PS3!
X360
FIFA10

WHAHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
360 controller zuigt voor voetbalgames.

He?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
bijvoorbeeld een ps3, alsof er ander degelijk alternatief is

Dualshock controllerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef lkb9000 het volgende:
bijvoorbeeld een ps3, alsof er ander degelijk alternatief is

Dat is grof gezegd, maar toch vind ik de 360 controller ook minder geschikt. De vierpuntsdruktoets van de PS3 controller is fijner imo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
360 controller zuigt voor voetbalgames.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |