quote:
iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:36 schreef MissJ het volgende:
whehehe Maurice die zijn handen voor zijn ogen houdt als dat wijf de kamer verlaat
klopt jahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:37 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat we de freakshow zouden zien, maar deze was goed.
Heuj!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
![]()
...en ik mag hopen dat dit het dieptepunt van de aflevering was
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Heuj!Jou had ik hier nou echt helemaal nooit verwacht!
Ach, troost je, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en ik zit me al de hele aflevering af te vragen waarom ik dit blijf kijken...kneuzenkermis...
Nou...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:39 schreef Abbadon het volgende:
en ik zit me al de hele aflevering af te vragen waarom ik dit blijf kijken
Daarom dusquote:...kneuzenkermis...
En een stomme piercing, stomme kleding, stom kapsel, ....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
Marieke heeft hele stomme tattoos op haar arm.
bij deze, ik ben getroost...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:41 schreef sticky-wicked het volgende:
[..]
Ach, troost je, je bent niet de enige
maar.....maar......zo ben ik helemaal nietquote:
Vind ik ook wel, maar ze ziet er verder niet uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Wel mooi vrouwke opzich mooi haar en gezicht
inderdaad, rest had ze niet mee hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, maar ze ziet er verder niet uit.
Zit jij naar dezelfde zender te kijken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Wel mooi vrouwke opzich mooi haar en gezicht
jahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zit jij naar dezelfde zender te kijken?
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
sorry, zwart haar vind ik gewoon snel mooi bij vrouwen
SBS6...de kamperzenderquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:55 schreef Karina het volgende:
Deborah is een beetje uitgeschoten met de make-up kwast.
Ze zingt geweldig ja, maar aan de styling mag nog wel wat gedaan wordenquote:
Daar hebben ze hun mensen voorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ze zingt geweldig ja, maar aan de styling mag nog wel wat gedaan worden
maar die stem ....quote:
dat klopt jah hahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij klopt de tekst niet helemaal niet.
zekersquote:
kinderen bij voorhand diskwalificatie.quote:
hij is Hazes-lookalike, en neemt dat serieus!...daar moet je gewoon respect voor hebben, die toewijding!quote:
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:11 schreef StephanL het volgende:
Die kleding van Nance had ze in een andere uitzending ook aan. Ze draaien dus één dag en zenden die over meerdere series uit.
quote:
eet smakelijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
als die koter door gaat dan eet ik mezelf op
Dat kan heul nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Als ie doorgaat geef ik een lange tjoeriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.
Zijn die van jou al op ?
schoenen zijn voor watjes...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.
Zijn die van jou al op ?
die gaat niet door, weet ik zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie doorgaat geef ik een lange tjoerie
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zangerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zanger
hij is doorquote:
In welke Tilburgsche kroeg ga je binnenkort optreden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zanger
...en toch is het zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
dit ...
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit kan gewoon niet
kut kind door ...
maar hij is te jongquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
simpel.... die 3 mensen achter de desk zeggen alle 3 dat dat jochie door is
Er zijn al genoeg kutkinderen doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
dit ...
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit kan gewoon niet
kut kind door ...
maar hij is de grootste kut kindquote:
De eerste echt leuke van de avond wat mij betreftquote:
stel dat hij door gaat naar de liveshowsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en kan niet zingen
mar entertainen kan hij wel![]()
(en blijkbaar is dat genoeg)
vielt wel mee...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
He? Zij kan toch helemaal niet goed zingen!
precies mijn puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
stel dat hij door gaat naar de liveshows
nee dat mag niet gebeuren
hij moet naar school en vroeg slapen enzo
hij moet om 8 uur naar bedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
jah maar 5 ...
wedden dat ze hier moeilijkheden mee krijgen?
hij mag savonds sowieso niet optreden enzo
die ligt er de volgende ronde wel uit hoor...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zo niet dan eet ik echt mezelf opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
die ligt er de volgende ronde wel uit hoor...![]()
(net als dat achterlijke wijf van vorige week)
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eeh en maar tot een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.
Van de arbeidsinspectie mag die toch maar 1 uur per week ofzo op tv.
Die koter nee tochquote:
maar Het is te laat voor hemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.
Van de arbeidsinspectie mag die toch maar 1 uur per week ofzo op tv.
ik snap de juries niet ongelovelijkquote:
*pakt brandende fakkels en harken*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap de juries niet ongelovelijk
ik stem voor !!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eis een verbod op deelnemende kinderen aan talentenjachten. Kamervragen, graag!
Joh hysterisch zeikwijf doe normaal en denk na.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry bvoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh hysterisch zeikwijf doe normaal en denk na.
Die doet een rondje mee voor kijkcijfers en leukigheid, toch niks meer. Jij ziet al bergen die er niet zijn.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Het enige wat ik bij die 5-jarige van gisteren dacht was "ga uit mijn ogen, k**kind". Niet aardig, maar ik had het gevoel dat 'ie enorm gedrild was door z'n ouders. Zo onnatuurlijk allemaal, zo geregisseerd. Ik kreeg er haast van die minimiss-gedachten bij.
maar ik ben het wel met je eensquote:
maar ik ging wel te keerquote:
klopt maar toch ben ik het eensquote:
die beginnen volgende weekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:23 schreef willempjewever het volgende:
Vraagje:
Wanneer beginnen de theater rondes. Ik heb gisteren even gekeken en zag alleen audities en die vind ik niet zo interessant. Vanavond is het weer en dan staat in de tv gids dat het de wildcard show is.
Maar er waren toch theater rondes? Heb ik die gemist of komen die nog?
Word Up van Cameoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:45 schreef Kimnerd het volgende:
Weet iemand van jullie misschien wat dat "kut kind" van gisteravond zong. Want duidelijk zingen en praten kon die niet. Maar het liedje is wel leuk dus weet iemand hoe die heet?
quote:Popstars: De wildcard SBS 6 Amusementsprogramma
In de finale is nog een laatste plek vrij voor een kandidaat die het in de voorronde of auditieronde net niet gered heeft. De jury heeft een selectie gemaakt uit de afvallers en Henkjan Smits zoekt hen onaangekondigd op. Ter plekke krijgen ze nog eenmaal de gelegenheid om hun zangtalenten ten gehore te brengen. De kijkers bepalen uiteindelijk wie die allerlaatste plek in de finale verdient.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
Vanavond is het weer?
Wildcardshow?
Ik moet toch eens wat beter gaan opletten
Ik stem voor de Spanjaard met de gitaar
Nee dat meen je nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu de audities voorbij zijn haak ik af.
Ja sorry,het is inderdaad een nominatiequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh nee, die is pas een nominatie zie ik net
Dus de komende weken komt er elke keer een wildcardshow nu op zaterdag? En op vrijdag dan? Gaan de theaterrondes al beginnen? Ik ben de draad echt helemaal kwijt![]()
Da's toch vaker gebeurd? Bv Joël bij Idols?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:12 schreef BVO het volgende:
Dus een afvaller bij de audities heeft nu een verkorte weg naar de liveshows?! Kansloos!
Heb je de wildcardshow gezien zaterdag? Er was weinig geils aan deze keer. Hij was in zijn werkkloffie en zijn haar was veel langer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:16 schreef belendel het volgende:
Trieste bedoeling wildcard voor auditie afvallers![]()
Alle vrouwen gaan natuurlijk op die geile spanjaard stemmen![]()
Nou, ik vond dat 'geile' dus nietsquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Huh in de ene post vind je het haar een verbetering en in de andere juist niet.
SBS melkt gewoon de show veel te veel uit. Al die trieste audities interesseren mij geen hol. Dat leedvermaak was 1 , misschien 2 keer leuk, maar komop, show na show die ellende op tv, wat is daar nu leuk aan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nu de audities voorbij zijn haak ik af.
Volgens mij mochten de wildcardwinnaars gelijk door naar de liveshows, wat dus helemaal nergens op slaatquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Ireth het volgende:
In de voorstukjes van de theaterronde's stond volgens mij Tom (die met die ongeneeslijke zieke moeder en zijn patridgefamilie imitatie met zijn zusje) op het toneel. Die wildcardronde's lijken me dan dus echt weer geldklopperij te zijn?
Die dat Spaanse liedje zong met z'n gitaar erbij die hij vervolgens weg moest leggen van Henk -Jan.Hij kan ook heel goed Flamenco zingen..quote:
Zeer slechte keuze ja, hij had iets commercieels moeten kiezen nu.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die dat Spaanse liedje zong met z'n gitaar erbij die hij vervolgens weg moest leggen van Henk -Jan.Hij kan ook heel goed Flamenco zingen..![]()
Dat liedje wat ie trouwens zong om z'n eventuele wild-cart te promoten vond ik trouwens een slechte keuze.
Henk-Jan vond dat ie beter zong dan in z'n gewone auditiequote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeer slechte keuze ja, hij had iets commercieels moeten kiezen nu.
Ja dat snapte ik toen al nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:31 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Henk-Jan vond dat ie beter zong dan in z'n gewone auditieZe hadden hem de eerste keer gewoon uit moeten laten zingen want na het Spaanse begin zou ie in het Engels verder gaan
Ja, dikke ellende, wat een bagger is het geworden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef belendel het volgende:
Sowieso is dit hele programma geldklopperij 10 weken auditierondes en dan nu ook nog eens wildcard voor afvallers van auditirondes![]()
Jeejquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef NoNickOne het volgende:
X-Factor audities gaan ook weer beginnen!
Zie http://www.xfactor.nl
-opgegeven heeft-quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef NoNickOne het volgende:
X-Factor audities gaan ook weer beginnen!
Zie http://www.xfactor.nl
Looks heb je wel, al zeg ik het zelf, nu de rest nog, succes.quote:
coolquote:
ik heb geen ideequote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:54 schreef celineetjuh het volgende:
thanks
heeft er al iemand van fok wel eens meegedaan met zo'n talentenshow.. voor mij is het namelijk de eerste keer
Hoiquote:
Normaal zijn het er altijd maximaal 100..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat veel voor de eerste theaterronde, 150! Of was dat elke keer zo, kan me niet herinneren.
Ik had al een vermoeden dat het er meer waren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:34 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Normaal zijn het er altijd maximaal 100..
staat netjesquote:
Nu steken die witte oren nog meer uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Karina het volgende:
Maurice heeft zijn haar geverfd.
Iddquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ziet Patricia er vermoeid uit. Of is het licht zo hard daar?
Ik vind haar altijd vermoeiend om te zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ziet Patricia er vermoeid uit. Of is het licht zo hard daar?
Ik ben bang dat ze elke week 1 mistery popstar gaan onthullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
komen er vandaag eindelijk erachter wie die mystery popstars zijn?
daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze elke week 1 mistery popstar gaan onthullen.
Ik snap überhaupt niet waarom hij mee deed. "Alles voor kijkcijfers" was zeker de gedachtequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:45 schreef SwitSok het volgende:
Zo zie je maar dat je zo'n jongetje nu alleen maar extra teleursteld..hij had gewoon nooit mee mogen doen.
Als het Dewi niet was was het wel goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:52 schreef NoNickOne het volgende:
Mocht dit Dewi zijn is het een behoorlijke domper..
Nog lang niet. Alleen van Dewi had ik wat hogere verwachtingen dan al die andere jonge meisjes..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als het Dewi niet was was het wel goed?
quote:
zeker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind de meisjes meestal beter dan de jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |