eet smakelijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
als die koter door gaat dan eet ik mezelf op
Dat kan heul nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Als ie doorgaat geef ik een lange tjoeriequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.
Zijn die van jou al op ?
schoenen zijn voor watjes...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoonlijk dreigt men met het opeten van schoenen.
Zijn die van jou al op ?
die gaat niet door, weet ik zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Als ie doorgaat geef ik een lange tjoerie
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zangerquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zanger
hij is doorquote:
In welke Tilburgsche kroeg ga je binnenkort optreden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en dan neem ik ontslag bij mn werk en wordt ook zanger
...en toch is het zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
dit ...
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit kan gewoon niet
kut kind door ...
maar hij is te jongquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
simpel.... die 3 mensen achter de desk zeggen alle 3 dat dat jochie door is
Er zijn al genoeg kutkinderen doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:30 schreef Crazy-M het volgende:
dit ...
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit kan gewoon niet
kut kind door ...
maar hij is de grootste kut kindquote:
De eerste echt leuke van de avond wat mij betreftquote:
stel dat hij door gaat naar de liveshowsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
...en kan niet zingen
mar entertainen kan hij wel![]()
(en blijkbaar is dat genoeg)
vielt wel mee...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
He? Zij kan toch helemaal niet goed zingen!
precies mijn puntquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
stel dat hij door gaat naar de liveshows
nee dat mag niet gebeuren
hij moet naar school en vroeg slapen enzo
hij moet om 8 uur naar bedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:32 schreef Crazy-M het volgende:
jah maar 5 ...
wedden dat ze hier moeilijkheden mee krijgen?
hij mag savonds sowieso niet optreden enzo
die ligt er de volgende ronde wel uit hoor...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zo niet dan eet ik echt mezelf opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
die ligt er de volgende ronde wel uit hoor...![]()
(net als dat achterlijke wijf van vorige week)
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eeh en maar tot een bepaalde tijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.
Van de arbeidsinspectie mag die toch maar 1 uur per week ofzo op tv.
Die koter nee tochquote:
maar Het is te laat voor hemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Liveshows zijn neem ik aan ook op vrijdag. Ken verdomd weinig mensen, eigenlijk geen die op zaterdag naar school gaan.
Van de arbeidsinspectie mag die toch maar 1 uur per week ofzo op tv.
ik snap de juries niet ongelovelijkquote:
*pakt brandende fakkels en harken*quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik snap de juries niet ongelovelijk
ik stem voor !!!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik eis een verbod op deelnemende kinderen aan talentenjachten. Kamervragen, graag!
Joh hysterisch zeikwijf doe normaal en denk na.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry bvoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh hysterisch zeikwijf doe normaal en denk na.
Die doet een rondje mee voor kijkcijfers en leukigheid, toch niks meer. Jij ziet al bergen die er niet zijn.
Ik dus ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:10 schreef female81 het volgende:
Het enige wat ik bij die 5-jarige van gisteren dacht was "ga uit mijn ogen, k**kind". Niet aardig, maar ik had het gevoel dat 'ie enorm gedrild was door z'n ouders. Zo onnatuurlijk allemaal, zo geregisseerd. Ik kreeg er haast van die minimiss-gedachten bij.
maar ik ben het wel met je eensquote:
maar ik ging wel te keerquote:
klopt maar toch ben ik het eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |