Jeroen van Koningsbrugge is ook tof.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef Rikketik het volgende:
Hij is gewoon teveel in de media geweest, dan krijgen mensen al snel een hekel aan je.
En die ex-lama's weer, tja... Alleen Arie is nog redelijk tof, maar voor de rest begin ik me toch lichtelijk te ergeren aan die dertigers-met-bierbuik-in-net-te-korte-T-shirtjes..
NEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat meen je niet.quote:
HERMAN ROT OP JA!! Met stalken jah..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEE, dat meen je niet.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
HERMAN ROT OP JA!! Met stalken jah..
Ja okay. Maar die is meer Draadstaal dan Lama voor mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
Jeroen van Koningsbrugge is ook tof.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
idemquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet vanavond spreekt mij niet zoveel aan
Arie vind ik juist de minst grappige. Wat is die man flauw zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:32 schreef Rikketik het volgende:
Hij is gewoon teveel in de media geweest, dan krijgen mensen al snel een hekel aan je.
En die ex-lama's weer, tja... Alleen Arie is nog redelijk tof, maar voor de rest begin ik me toch lichtelijk te ergeren aan die dertigers-met-bierbuik-in-net-te-korte-T-shirtjes..
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:46 schreef superjojo het volgende:
[..]
En meneer Koningsbrugge moet zaterdagavond primetime op RTL4 opdraven. In zo'n meehosjoelprogramma. Ook op zijn minst bedenkelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Dat dus.
Kijken wat er met die andere Lama's is gebeurt. Zo moet Ruben Nicolai Suzuki's rijden om te voorkomen dat hij in zijn gezin uit huis gezet worden...
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Modus het volgende:
"Muziek wordt verzorgd door Fedde le Grand"
Mag ie weer op play drukken. Dat kan hij nl. het beste van de hele wereld..
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar hij heeft kanker gehad, dus hij is sowieso een goedzak, ofzo.
Voor de mensen die het gemist hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |