Ik volg 't nog een beetje, maar ik ken totaal geen muziek van hem. Ik ben slechts 23quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg de hiparades niet meer tegenwoordig.
Dus misschien ligt het aan mij.
Egootjoos ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Heufd het volgende:
Waarom praatten Beau en Matthijs telkens door held-Iwan? Het werd er niet duidelijker op.
Mee eens, het grapje wordt nu wel een beetje uitgekauwd. Toch vind ik Dijkshoorn bij vlagen tamelijk geniaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef maril het volgende:
Ik mag het hoogstwaarschijnlijk niet zeggen maar ik ga het zeggen,. Mart Smeets wordt toch wel een obsessie voor de heer Dijkshoorn, wat een as-hole.
Maar hij maakt van die lange volzinnen, en daar moet alles in hapklare brokken, ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat Beau en Matthijs telkens Iwan van Duren onderbraken, net als hij een punt ging maken.
Mathijs gaat de laatste tijd wel wat dat betreft over de schreef.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat Beau en Matthijs telkens Iwan van Duren onderbraken, net als hij een punt ging maken.
Ik vind dat niet echt iets van de laatste tijd, hij doet dat eigenlijk al heel lang: mensen onderbreken zodra ze niet zeggen wat Mathijs wil horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef maril het volgende:
[..]
Mathijs gaat de laatste tijd wel wat dat betreft over de schreef.
Klopt ja dat doet ie allang zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt iets van de laatste tijd, hij doet dat eigenlijk al heel lang: mensen onderbreken zodra ze niet zeggen wat Mathijs wil horen.
Daarom kijk ik niet vanavond spreekt mij niet zoveel aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Remzz het volgende:
Die irritante Maarten van der Weijden, de niet grappige ex lama's en als tafelheer Giel spreekt mij ook niet echt aan
Giel, Maarten en Fedde vind ik prima. Die Lama-dude is idd jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Remzz het volgende:
Die irritante Maarten van der Weijden, de niet grappige ex lama's en als tafelheer Giel spreekt mij ook niet echt aan
Maar hij heeft kanker gehad, dus hij is sowieso een goedzak, ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind die Maarten van der Weijden ook zo'n irritante kwast. Hij vindt zichzelf zo leuk, hoe hij z'n afscheid toen ook aankondigde vorig jaar, vond het iets heel irritants hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |