Ja, dat is echt een briljant argument.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Hephaistos. het volgende:
We moeten de collectie houden, omdat anders het museum leeg is.
Wat zat die man te ouwehoeren zeg! Kwam geen fatsoenlijk argument uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Hephaistos. het volgende:
We moeten de collectie houden, omdat anders het museum leeg is.
Tong is momenteel niet helemaal bijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef tong80 het volgende:
De overheid is momenteel het museum aan het leehalen.
quote:Vanavond zijn in de (40 min.) uitzending te gast: Iwan van Duren, Alexander Münninghoff, Wouter Hamel en Nico Dijkshoorn. Tafelheer is Beau van Erven Dorens.
Hij gaat al net zo hard schnabbelen als zijn hoofdredacteur!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Iwan van Duren vond alleen VI op maandagavond niet genoeg?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij gaat al net zo hard schnabbelen als zijn hoofdredacteur!
Verdorde herfstbladerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Bakepa het volgende:
Wat kreeg Mathijs nou van Beau
Inderdaad, die jongen word wel zo (onterecht)opgehemeld in DWDDquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Modus het volgende:
Wouter Hamel is dit jaar al 10x geweest ofzo? Zijn plugger krijgt zijn muziek niet aan de man?
Inderdaad. Zelfingenomen kwast...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij mocht hopen dat hij net zo bekend is als Jason Mraz in Azië.
Kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik had nog nooit van de Wouter Hamel gehoord.
Toen ik las dat ie in de uitzending zou komen dacht ik dat het een acteur was.
Nou hij is bijna te groot voor Nederland hoor ik, dus hij zal wel de nodige hits op z'n naam hebben staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik volg de hiparades niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hij is bijna te groot voor Nederland hoor ik, dus hij zal wel de nodige hits op z'n naam hebben staan.
Je wordt oud Tongquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Laten we het hopenquote:
Ik volg 't nog een beetje, maar ik ken totaal geen muziek van hem. Ik ben slechts 23quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg de hiparades niet meer tegenwoordig.
Dus misschien ligt het aan mij.
Egootjoos ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef Heufd het volgende:
Waarom praatten Beau en Matthijs telkens door held-Iwan? Het werd er niet duidelijker op.
Mee eens, het grapje wordt nu wel een beetje uitgekauwd. Toch vind ik Dijkshoorn bij vlagen tamelijk geniaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:23 schreef maril het volgende:
Ik mag het hoogstwaarschijnlijk niet zeggen maar ik ga het zeggen,. Mart Smeets wordt toch wel een obsessie voor de heer Dijkshoorn, wat een as-hole.
Maar hij maakt van die lange volzinnen, en daar moet alles in hapklare brokken, ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat Beau en Matthijs telkens Iwan van Duren onderbraken, net als hij een punt ging maken.
Mathijs gaat de laatste tijd wel wat dat betreft over de schreef.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Jammer dat Beau en Matthijs telkens Iwan van Duren onderbraken, net als hij een punt ging maken.
Ik vind dat niet echt iets van de laatste tijd, hij doet dat eigenlijk al heel lang: mensen onderbreken zodra ze niet zeggen wat Mathijs wil horen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:48 schreef maril het volgende:
[..]
Mathijs gaat de laatste tijd wel wat dat betreft over de schreef.
Klopt ja dat doet ie allang zoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt iets van de laatste tijd, hij doet dat eigenlijk al heel lang: mensen onderbreken zodra ze niet zeggen wat Mathijs wil horen.
Daarom kijk ik niet vanavond spreekt mij niet zoveel aanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Remzz het volgende:
Die irritante Maarten van der Weijden, de niet grappige ex lama's en als tafelheer Giel spreekt mij ook niet echt aan
Giel, Maarten en Fedde vind ik prima. Die Lama-dude is idd jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:04 schreef Remzz het volgende:
Die irritante Maarten van der Weijden, de niet grappige ex lama's en als tafelheer Giel spreekt mij ook niet echt aan
Maar hij heeft kanker gehad, dus hij is sowieso een goedzak, ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik vind die Maarten van der Weijden ook zo'n irritante kwast. Hij vindt zichzelf zo leuk, hoe hij z'n afscheid toen ook aankondigde vorig jaar, vond het iets heel irritants hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |