Ja, dat is echt een briljant argument.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Hephaistos. het volgende:
We moeten de collectie houden, omdat anders het museum leeg is.
Wat zat die man te ouwehoeren zeg! Kwam geen fatsoenlijk argument uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef Hephaistos. het volgende:
We moeten de collectie houden, omdat anders het museum leeg is.
Tong is momenteel niet helemaal bijquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:58 schreef tong80 het volgende:
De overheid is momenteel het museum aan het leehalen.
quote:Vanavond zijn in de (40 min.) uitzending te gast: Iwan van Duren, Alexander Münninghoff, Wouter Hamel en Nico Dijkshoorn. Tafelheer is Beau van Erven Dorens.
Hij gaat al net zo hard schnabbelen als zijn hoofdredacteur!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:37 schreef Marcoss het volgende:
Iwan van Duren vond alleen VI op maandagavond niet genoeg?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij gaat al net zo hard schnabbelen als zijn hoofdredacteur!
Verdorde herfstbladerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:32 schreef Bakepa het volgende:
Wat kreeg Mathijs nou van Beau
Inderdaad, die jongen word wel zo (onterecht)opgehemeld in DWDDquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Modus het volgende:
Wouter Hamel is dit jaar al 10x geweest ofzo? Zijn plugger krijgt zijn muziek niet aan de man?
Inderdaad. Zelfingenomen kwast...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij mocht hopen dat hij net zo bekend is als Jason Mraz in Azië.
Kunt U mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik had nog nooit van de Wouter Hamel gehoord.
Toen ik las dat ie in de uitzending zou komen dacht ik dat het een acteur was.
Nou hij is bijna te groot voor Nederland hoor ik, dus hij zal wel de nodige hits op z'n naam hebben staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Ik volg de hiparades niet meer tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou hij is bijna te groot voor Nederland hoor ik, dus hij zal wel de nodige hits op z'n naam hebben staan.
Je wordt oud Tongquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef tong80 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |