Vanavond in Edequote:
quote:Het aftellen kan beginnen, want op 31 december a.s. vindt voor de tweede keer Qountdown plaats. Net als vorig jaar zullen we terugkijken op een geweldig Q-dance jaar, waarbij onze events als In Qontrol, Defqon.1, X-Qlusive en Q-BASE de revue zullen passeren. Aandacht is er ook voor de Q-dance World Tour en onze hostings op Mystery Land en Tomorrowland. Degenen die na een uitbundig festivalseizoen helaas geen geld meer hadden voor een ticket (en dus de allereerste Defqon.1 in Australië moesten missen) zullen op oudejaarsavond zien en horen wat ze gemist hebben.
Met Houseqlassics en Qlimax nog op het programma, zal de tijd tot Qountdown in ieder geval op aangename wijze voorbij vliegen.
Tijdens deze tweede editie van Qountdown gaan we de Q-dance awards uitreiken en het is natuurlijk aan jullie wie de gelukkige winnaars zullen zijn. Binnenkort wordt bekend gemaakt op welke categorieën de awards betrekking hebben en wie de genomineerden zijn.
Zonder jullie natuurlijk geen feest en daarom nodigen wij iedereen uit in de Heineken Music Hall, om samen met ons op oudejaarsavond het glas te heffen op een geslaagd 2009 en... vooruit te blikken op een bijzonder jaar: het 10-jarig bestaan van Q-dance.
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf zaterdag 24 oktober via Ticketonline.nl. Let op, alle Oud & Nieuw evenementen van Q-dance zijn ruim van tevoren uitverkocht gegaan, dus zorg dat je op tijd bent.
Champagne!
Echt zo'n heerlijke DefQon-tool die "I pull your string".quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef poiuytr het volgende:
Zet setje van PP @ Defqon er maar weer even op![]()
Zekerheidjequote:
Geen aanvulling, maar die Psyko Punkz toolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Echt zo'n heerlijke DefQon-tool die "I pull your string".![]()
Hoopte ook zo dat ze die met q-baas erop zouden gooien ...
Was dat een reële verwachting? Mag je feest-tools ook op andere verwachten?
[ afbeelding ] POLL!!!![ afbeelding ]
Welke DJ tools verdienen meer aandacht?
aanvulling graag!
[..]
Zekerheidje
Altijd!, Beat-Providers - Solstice: Magische plaatquote:
* Boy_Snakeye eens isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen aanvulling, maar die Psyko Punkz tool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bass die daar "onderin" ligt is zooo zwaar.. Voor t eerst dat ik erachter kwam dat mn auto kan schudden
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. HHZ en NC hebben het afgelopen jaar heel wat meer voor de hardstyle betekend dan bijvoorbeeld een Psyko Punkz of Alter Egosz. Dus wat helden betreft...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:56 schreef T_Killer het volgende:
Ben bang dat wanneer je kunt stemmen op favo DJ's bij Qountdown dat het toch een HHZ / NC / ST feestje wordt ipv de echte helden van 2009: Psyko punkz / Ran-D / B-Front / Avio / Crypsis / Alter egosz enzenz
heb je ff toegevoegd als favorietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:15 schreef Sethje het volgende:
Vanavond zelf draaien op de twisted afterpartiet
http://partyflock.nl/party/165017:The_Aftermath.html
misschien weer aanwezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:56 schreef Tha_Bartman het volgende:
hoera quontdown weer aangekondigd en er komen awards waar wij op kunnen stemmen![]()
[..]
* ReMcOrE eens isquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen aanvulling, maar die Psyko Punkz tool![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die bass die daar "onderin" ligt is zooo zwaar.. Voor t eerst dat ik erachter kwam dat mn auto kan schudden
Kan me hier wel een beetje in vinden.. Ik ben op n gegeven moment ook flauw geworden van bijvoorbeeld Music Made Addict, en de NC-setjes die bijna inwisselbaar worden, maar t moet ook niet "ik wil alleen underground en anders niks" worden..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. HHZ en NC hebben het afgelopen jaar heel wat meer voor de hardstyle betekend dan bijvoorbeeld een Psyko Punkz of Alter Egosz. Dus wat helden betreft...
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
owja, die is ook errug vet!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Alpha² vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Nou ik vind de producties van afgl jaar van bijv ST / Prophet / HHZ zwaar ondermaats (NC heeft wel goed geproduceerd, maar begint eentonig te worden). De artiesten die ik noemde doen het op productie (en vaak ook mix) gebied veel beter. Het zijn geen helden, maar verdienen in mijn ogen eerder die awards dan de anderen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:08 schreef MrDice het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overdrijven. HHZ en NC hebben het afgelopen jaar heel wat meer voor de hardstyle betekend dan bijvoorbeeld een Psyko Punkz of Alter Egosz. Dus wat helden betreft...
Kijk dat velen hier bijna elke week naar een Hardstylefeest gaan en dus de bekendere platen zat zijn... Heb een beetje het gevoel alsof het fanatieke 'onbekendere dj's zijn vet veel gaver' een beetje doorslaat hier.
Die is mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Alpha² vs Brennan Heart - Innocence (Exclusive Qlimax DJ-Tool)
Deze is zoooo vaak gedraaid... kon 'm echt niet meer aanhoren....bah bah...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:22 schreef CrustyClown het volgende:
Pff DJ tools van feesten:
Brennan Heart - This is...( Qlimax 2007 ) -> En alle andere varianten&&
**Even geen filmpje
+ Lipservice Radioquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
* Boy_Snakeye eens is
Rap in hardstyle is zeker goed te doen (Hate it or love it)![]()
Mijn 2e feestje waar ik letterlijk drijfnat naar buiten ging. En ook dit keer vond ik het een zeer geslaagd feestje. Werd echt goed gedraaid. Nieuwe, onbekende en ook Oudequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 04:27 schreef mstx het volgende:
Ondanks het matige geluid (lees: geen bass) en de hitte (lees: warmer dan in een winterjas in de woestijn) was het toch erg gezellig daarnet bij Hardstyle Mania met Boy en 16meter.
die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:42 schreef CrustyClown het volgende:
Coone - Doggystyle (Psyko Punkz DJ Tool)
quote:DjZany Zany & Donkey Rollers at X-Qlusive Holland video now available! CARNAVAL!!
Een 2e relletje krijg je echt niet los hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat album van Showtek is toch echt wel kwaliteit..
Dat nummer op 5:12quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beetje jammer dat er van het publiek niet zo veel te zien is, middenvooraan ging het toch wel behoorlijk los en deed echt iedereen mee aan de polonaise
heb gister geen showtek plaatje gehoord, dat was een groot + puntquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
showtek heeft die fantastische zanger van too late weer ingehuurd voor hun album hoor ik
edit: Showtek - Laa-Di-Fucking-Daanieuw dieptepunt
The F-track is ook al zo'n hoogstandje.
Moet je er wel een muziekje bij posttenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef 16meter het volgende:
showtek heeft die fantastische zanger van too late weer ingehuurd voor hun album hoor ik
edit: Showtek - Laa-Di-Fucking-Daanieuw dieptepunt
The F-track is ook al zo'n hoogstandje.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet je er wel een muziekje bij postten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahaha oooo wat heerlijk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]
Beetje jammer dat er van het publiek niet zo veel te zien is, middenvooraan ging het toch wel behoorlijk los en deed echt iedereen mee aan de polonaise
Niet verkeerd voor gratiesch!quote:
Leuk om terug te zien.quote:
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Leuk om terug te zien.
En geen Showtek plaat viel mij ook al op, heel netjes.
Vanavond o.a. Pitcher, Dozer, Nagoom, Bass Modulators. Weer een low budget feestje.
http://partyflock.nl/party/163235/
Dat was Ria Valk met Worstjes, geen smerige korstjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:25 schreef ElDani het volgende:
ID (WIE ook alweer?) – Korstjes Op Mijn Borstjes
Ach.. dat mag.. bij zulke vette filmpjesquote:
Hey daar ga ik ook heen!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Koepert het volgende:
Vanaaf mattie weer draaien @ Zak (Rip: Bartjeng!!!)
Het ergste is dat ik alles nog herinner aangezien ik nooit zat word hier thuis met oud op nieuw. Toch een overweging om dit jaar wel eens een keer echt te knallen met nieuwjaar en eens flink naar de klote te gaan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:18 schreef nattermann het volgende:
TVP!
Sinds Decibel geen feestje meer gehad, dus misschien met Oud/Nieuw naar Qountdownheb het wel een beetje gehad met nieuwjaar, elk jaar hetzelfde: bier, vuurwerk, en de rest ben ik vergeten
K ga weer ns niet wegens afhakende belangstelling.. Dan maar bier drinken kut roepen..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mocht tie dan eindelijk. Als je gaat doe 'm de groetn.
Ikzelf zal vlgnde week in Zak zijn - Deepack&Tatanka
Ja die zuigt echt fucking hardquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Moet je er wel een muziekje bij postten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zat met oud&nieuwquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef LeonH het volgende:
Het ergste is dat ik alles nog herinner aangezien ik nooit zat word hier thuis met oud op nieuw. Toch een overweging om dit jaar wel eens een keer echt te knallen met nieuwjaar en eens flink naar de klote te gaan!
op 13 november draaien de gebroeders Laa-Di-Fucking-Daa in NYquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Oproepje aan allen:
een maat van mij zit de komende 10 maanden in NewYorkCity (the bastard) dus mochten jullie ergens voorbij zien komen (twitter oid) dat er een HS-dj een gig heeft in the states .. drop dat hier ff. bvd
Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zat er ook aan te twijfelen. Lekkere lijn omhoog..... hmm kijken of ik iemand mogelijk mee kan krijgen....
Huh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.
Zaal bijna leeg, behalve de plaatselijke Lonsdale jongeren die stonden te hakken![]()
Wel fantastisch geluid daar zeg.Maarja, daar heb je weinig aan als er geen sfeer/mensen zijn.
quote:TheDizZorder tis fucking gezellig in de rodenburg @ruffj bacarday party!!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:41 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Niet zat met oud&nieuw![]()
- dan moet je idd maar naar de HMH komen.
Wordt zowiezo tijd dat je 's een keer bij een FOK!-meetje komt![]()
http://www.technoboy.it/quote:"Ciao everyone! After a fantastic sunny and warm summer it's hard to make the switch to longer nights and lower temperatures. But there's hope in these cold days! The always generous Tuneboy had 'the feeling' you needed to warm up and that's for sure something you can do when listening to his remix of The Raiders - A Feeling. Sometimes we get questions by email from people who don't see the use of such remixes and who don't understand why we create them. I think most people in creative professions do get the point though. Times change, techniques change and so do we all. As you know, we created hundreds and hundreds of tracks here at the hardstyle division of Saifam and sometimes it happens we listen back an older track and we think "now how would that sound with an even better kick? With a different melody? Maybe back then it was too complicated for people to really understand it and it would work better with some adjustments now. Or maybe the track was a major success already but it isn't being played so much anymore since music has to evolve." Let's say the Raiders already showed their dedication to house music, to the vibe, to the joy. And now Tuneboy did the same.
What most of you will also know is that I did a lot of Technoboy remixes for other producers. It's always a big challenge to give your own vision on a master piece of one of your colleagues. It's something that shows that although we are all human beings, we are all unique as well. It's not the matter of making a track better, it's a matter of shining a different light on it. Some artists master the art of remixing very well and one of them is Scope DJ. He took the challenge of remixing the hit track 'Tuneboy - Sexbusters' and we are proud to release this track as the A-Side of Tuneboy Remix Project (TTC053). A sample of this track has been added to the player and the ones who still don't feel the heat is on now better make up for a long winter sleep! Enjoy this release and speak you soon again." Warm greetings from Cristiano, Antonio and Dennis.
Ik vind het een goed statementquote:
Tja, hoogtepunt van het weekend was duidelijk dus vrijdag.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet gegaan bent. Half 2 naar huis gegaan.
Zaal bijna leeg, behalve de plaatselijke Lonsdale jongeren die stonden te hakken![]()
Wel fantastisch geluid daar zeg.Maarja, daar heb je weinig aan als er geen sfeer/mensen zijn.
Check! Ook aanwezig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:59 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
mocht tie dan eindelijk. Als je gaat doe 'm de groetn.
Ikzelf zal vlgnde week in Zak zijn - Deepack&Tatanka
Ik vind The Prophet, Showtek en Headhunterz best wel invloed hebben op de scene en daarom ook zeker waardig genoeg zijn om daar in zo'n rijtje genoemd te worden..quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:40 schreef Silvanovisch het volgende:
Show your respect to Technoboy, Zany, The Prophet, Isaac
Showtek, Dana, Luna, Pavo, Beholder, Deepack, Tatanka
Headhunterz, Max Enforcer
edit: http://www.junodownload.com/products/1479946-02.htm .. wat een bagger album![]()
Ik denk zelf van wel, of nog een zaterdag later. Zowel Q-Dance als Hardtraxx hebben nog geen info (geplaatst), maar het zal spoedig wel zijn..quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef trxq het volgende:
Weten jullie trouwens wanneer de qlimax line up bekend word? Is dat volgende week zaterdag?
Zatox is ook nog niet ingepland danquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:19 schreef RiKe het volgende:
volgens partyflock hebben de volgende artiesten een "vrije dag" op 21 november...
DBSTF
Donkey Rollers
Dozer
Noisecontrollers
Zany
Coone
Crypsis
Dana
Luna
Vince
Evil Activities
Tatanka
Goh ook toevallig...die dag is Qlimax![]()
Ik zie opties
Noize Suppressor ook, maar het lijkt me stug dat die op Qlimax gaat draaienquote:Op maandag 19 oktober 2009 07:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zatox is ook nog niet ingepland dan![]()
Haha, wou ook nog op Deepack kijken, maar als je naar hun site gaat, kom je op de myspace van jochen miller uit.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:18 schreef nattermann het volgende:
TVP!
Sinds Decibel geen feestje meer gehad, dus misschien met Oud/Nieuw naar Qountdownheb het wel een beetje gehad met nieuwjaar, elk jaar hetzelfde: bier, vuurwerk, en de rest ben ik vergeten
whahahahahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:24 schreef Koepert het volgende:
Wel vet dat Showtek, na hun TMF-clip, TMF nu zover hebben gekregen om de TMF-Awards tijdens Qoutdown te gaan houden...
DRquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Twitter:
[..]
jippiequote:Op zondag 18 oktober 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Decibel dvd verschijnt eind deze maand![]()
![]()
quote:Line-Up:
2200 – 2300 Dualdriven
2300 – 0000 Geck-O
0000 – 0100 Da Tweekaz
0100 – 0200 Wildstylez
0200 – 0300 Alphaverb & Intractable One
0300 – 0400 Max Enforcer
0400 – 0500 The Viper
Hosted by MC Villain
Talent room
Zie jij het zitten om naast aanstormend talent en grote dj’s uit de hardstyle scène je set neer te zetten voor veel publiek?! Grijp dan nu je kans! De organisatie wil namelijk elk dj talent een kans geven om zich te bewijzen. Het is een vereiste dat je naast je draaikunsten, tevens muziek produceert. Dus draai jij wel eens plaatjes op je kamer c.q. dance-café en ben je ‘beginnend producer’? Stuur dan nu je demo + eigen track[s] op en misschien sta jij dan 4 december te draaien op Quake Dance 2009!
Wat zoeken we?
We zijn op zoek naar hardstyle dj’s. Voorgaande jaren was de talent area een groot succes. Ook dit jaar zijn we weer op zoek naar DJ’s die ook zelf produceren. Hardstyle is dit jaar de enige stijl waar we naar op zoek zijn. Andere stijlen worden niet geaccepteerd.
Hoe doe je mee?!
Het is simpel; stuur je live demo [cd/md] + eigen track[s] voor vrijdag 6 november 2009 naar onderstaand post adres en vermeld daarbij de volgende persoonlijke gegevens:
1. Naam, straat + huisnummer, postcode en woonplaats
2. Leeftijd
3. Mobiele nummer
4. E-mailadres
5. Artiesten naam
6. Muziek stijl
7. Ervaring? Zo ja, waar?
8. Een leuke foto van jezelf voor plaatsing op de website [mits je geselecteerd wordt.]
Belangrijk!!
Lengte demo ongeveer 30 minuten + eigen track[s]
Postadres:
Quake Events
t.a.v. DJ Contest QD09
Grotestraat 37 B
7461 KE Rijssen
Hiernaast is het mogelijk om nu direct je gegevens + downloadbare link door te sturen. Klik hier voor online opgave.
En dan?
Na 6 november zal de organisatie de winnaars persoonlijk benaderen en worden zij verder ingelicht over de gang van zaken. Iedereen die niet heeft gewonnen wordt hiervan ook op de hoogte gesteld. Alle winnaars zullen in de talentroom hun draaikunsten mogen vertonen.
we zijn er weer bij vrijdag 4 december, toffe lijnquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef CrustyClown het volgende:
TT showtek feestje aanstaande zaterdag:
03.30 – 04.15 DonkeyTek ( Showtek & Donkey Rollers) live
04.50 – 05.15 Southstylers live
Dana is ook gewoon een zoutzakje... Ook dus gewoon als ze iets wil promoten. Ze mag dan altijd een uitstekende platenkeuze hebben. Erg enthousiast achter en buiten de draaitafels is ze nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:18 schreef CrustyClown het volgende:
Overigens: Dana blikt vooruit op Thrillogy:
Niet erg enthousiast filmpje moet ik zeggen...
en dan vergeet je nog zaal 2quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:11 schreef CrustyClown het volgende:
TT showtek feestje aanstaande zaterdag:
Mainstage:
22.00 – 00.00 Jowan
00.00 – 01.30 Showtek
01.30 – 02.30 Noisecontrollers
02.30 – 03.30 Zany
03.30 – 04.15 DonkeyTek ( Showtek & Donkey Rollers) live
04.15 – 04.50 Dutch Master
04.50 – 05.15 Southstylers live
05.15 – 06.00 Abyss & Judge
Best leuke TT, op ST na dan
Grappig dat Anna daar staat. Das een vriendin van Miss Rippertje.. Gaat toch de trend worden van 2009/2010..... Vrouwen achter de draaitafels.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
en dan vergeet je nog zaal 2
Most Wanted Hardstyle Showcase:
00:00 - 01:00 Kold Konexion
01:00 - 01:50 Anna.
01:50 - 02:40 Dozer
02:40 - 03:30 Chain Reaction
03:30 - 04:20 Bass Modulators
04:20 - 05:10 Crypsis
05:10 - 06:00 The Darkraver
ik zou er miss wel naar toe gaan als ik geld zou hebben
Met dat verschil dat zij wél wat kanquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Grappig dat Anna daar staat. Das een vriendin van Miss Rippertje.. Gaat toch de trend worden van 2009/2010..... Vrouwen achter de draaitafels.![]()
ik wou net zeggen ja..heb haar nog nooit op enig enthousiasme kunnen betrappen..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dana is ook gewoon een zoutzakje... Ook dus gewoon als ze iets wil promoten. Ze mag dan altijd een uitstekende platenkeuze hebben. Erg enthousiast achter en buiten de draaitafels is ze niet
Denk dat het bij haar meer een verlegen uitstraling is. Ik vind dat ze zich altijd heel moeilijk houding weet te geven ook als ze applaus krijgt etc...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik wou net zeggen ja..heb haar nog nooit op enig enthousiasme kunnen betrappen..
Na al die jaren? Kom op...quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat het bij haar meer een verlegen uitstraling is. Ik vind dat ze zich altijd heel moeilijk houding weet te geven ook als ze applaus krijgt etc...
hihihiquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Na al die jaren? Kom op...
Nou heeft ze al een naam gezet in de hardstyle scene, maar ze produceert nu amper en ze is niet echt een opvallende verschijning.... Dus alleen het eerste houdt haar nou op de been..
* Boy_Snakeye verwacht nu dat iemand een kloon voor Dana aan gaat maken en onder haar naam hier op reageert![]()
Zou toch kunnen... waarom niet? Heeft gewoon met je persoonlijkheid en misschien ook nog wel met bescheidenheid te maken. Ik zeg alleen maar hoe ze op mij overkomt. Achter de schermen is het misschien wel een haaibaai eerste klasquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou heeft ze al een naam gezet in de hardstyle scene, maar ze produceert nu amper en ze is niet echt een opvallende verschijning.... Dus alleen het eerste houdt haar nou op de been..
* Boy_Snakeye verwacht nu dat iemand een kloon voor Dana aan gaat maken en onder haar naam hier op reageert![]()
Noem je me nou nog minder dan een Mallootquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:26 schreef LeonH het volgende:
Daarbij is het tenminste iemand die zich nog een beetje concentreert met mixen. Beter dan bepaalde malloten die alleen maar lopen te hossen achter die draaitafels, daar heb ik totaal niks mee aangezien iedere malloot tegenwoordig een plaatje kan in en uitmixen...
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:42 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem je me nou nog minder dan een Mallootik kan er namelijk geen bak van live
Zie er welquote:Op 12 december opent het Beursgebouw in Eindhoven haar deuren
voor het eerst voor SEQUEL
In deze nacht zal het Beursgebouw getransformeerd worden tot
the place to be for:
Early Hardstyle - Hardtrance - Hardstyle
Bereid je voor op een nieuwe beleving: de wereld van SEQUEL
Kosten noch moeite zullen worden gespaard om op deze nacht een
onvergetelijk event neer te zetten!
Line up:
TOM HARDING - SCOT PROJECT - ACTIVATOR FT. MC REMS: LIVE
BASS MODULATORS - REBEL - JP - THE DARKRAVER & DOZER
DANIELE MONDELLO & EXPRESS VIVIANA - FRANCOIS
TRANCE GENERATORS: LIVE
SPECIAL GUEST PERFORMANCE BY JONES & STEPHENSON
HOSTED BY THE PAVILLION
Vette line-upquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...
Kreeg net een mailtje van ticketonline:
[..]
Zie er weluit!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hehe sorry... Maar je begrijpt misschien wel wat ik bedoel...
Kreeg net een mailtje van ticketonline:
[..]
Zie er weluit!
quote:TRANCE GENERATORS: LIVE
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...quote:
Helaas denk ik ook dat het met deze line-up eerder een flop gaat worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...
Onzin.. Zeker niet haar optreden gezien bij Defqon 1 dit jaar?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Voor de massa en dagjesmensen onaantrekkelijk. Voor de liefhebbers heel vet! Alleen ben ik idd ook bang voor de grootte van het beursgebouw. Hadden beter een kleinere locatie kunnen pakken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hoe leeg willen ze het beursgebouw hebben? Dit is toch een totaal onaantrekkelijke lineup, hier komt geen hond op af ben ik bang. Denk dat dat feest echt gaat floppen...
Nee heb helaas de liveset beluisterd in de auto. En ik wil haar echt niet afkraken. Ze is, de keren dat ik haar zie live (en op youtube), een zoutzak en straalt amper enthousiasme uit. Dat vind ik erg jammer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Onzin.. Zeker niet haar optreden gezien bij Defqon 1 dit jaar?
Ik vind het gewoon dom eerlijk gezegdquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:33 schreef LeonH het volgende:
[..]
Voor de massa en dagjesmensen onaantrekkelijk. Voor de liefhebbers heel vet! Alleen ben ik idd ook bang voor de grootte van het beursgebouw. Hadden beter een kleinere locatie kunnen pakken.
Tja dat zou je wel zeggen. Al is dit natuurlijk ook wel mooi, aangezien het een feest mede ter ere van haar is... laat haar dan ook zijn en zichzelf tonen zoals ze is. Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb al eerder gezegd dat haar platenkeus fenomenaal is. Maar ze komt zo houterig en verlegen over. Bedoel als je een promo moet maken voor je "eigen" feest dan doe je toch ff iets vets, gewoon om de mensen enthousiast te krijgen?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?
na ja, ok. Je hebt zeker wel een punt. Maar zo'n filmpje is om mensen enthousiast te maken...ik wordt er niet enthousiast van, dat wil ik er mee zeggen. Ik ga niet naar Thrilogy, maar heb nou ook niet het gevoel dat ik toch maar eens een kaartje ga halen.....quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:11 schreef MrDice het volgende:
[..]
Tja dat zou je wel zeggen. Al is dit natuurlijk ook wel mooi, aangezien het een feest mede ter ere van haar is... laat haar dan ook zijn en zichzelf tonen zoals ze is. Waarom de clown uit gaan hangen als dat niet is hoe je jezelf wil profileren?
Dana
Technoboy is wel bewegelijk achter de decks, maar interactie heeft ie niet met het publiek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:06 schreef 16meter het volgende:
De keren dat ik Dana heb zien draaien stond ze er altijd wel met een lach en af en toe klapt ze wat mee etc.. Het is geen Headhunterz ofzo die met wilde armgebaren staat te springen, maar ze oogt zeker niet chagrijnig of plichtmatig.
Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor... Maar elke DJ moet zelf weten hoe hij/zij achter de decks staat. Al werkt het voor mij wel als DJs er zelf ook een feestje van proberen te maken. Goed voorbeeld waren Audio Psychos en met name Bass Modulators en Psyko Punkzafgelopen vrijdag. Die gasten staan vol energie en brengen dat over op het publiek.
Misschienquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs![]()
Ga er mogelijk ook heen, vette line up.quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die zaterdag nog op Inshock Overdose te vinden is?? ik waarschijnlijk wel met wat kameraden, line-up is retedik en dat voor die prijs![]()
maar goed, setje van Dana @ Q-Base 2009 geluisterd in de auto, klonk zeker niet slecht![]()
als het 1 van jouw beste was, dan heb ik er vertrouwen in kerelquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ga er mogelijk ook heen, vette line up.
Inshock een paar jaar terug, was 1 van mijn beste small indoor feestjes. Het was er net een sauna toen, maar ook zzooooo gruwelijk gezellig
Ik wil er wellicht ook wel heen, maar zal aan de knie van NLS liggen, want we zouden samen gaan...maar hij is nu een beetje het mietje uit aant hangenquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:47 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince) dan gaat het toch ook wel los
en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go
inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doenquote:
Met Vince als voorbeeld van iemand die rustig achter de draaitafels staat, pak je natuurlijk wel natuurlijk gelijk een meester in het mixen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
inderdaad wat een held, check ook even vanaf 0.58 met die vocal erdoorheen mixen bijvoorbeeld. zie ik gostosa zelfs over 25 jaar nog niet doen
Edit: nou is gostosa ook wel een voorbeeld van lik-mijn-vestje maar you know my point
Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:43 schreef ElDani het volgende:
Ik heb liever een zoutzakje die er wel wat van kan dan iemand die leuk staat te springen, maar fout op fout stapelt..
Zo, mijn korte mening over dit haha!
Overigens stond Gangsta vannochtend heel kort op de Tube van Zatox.. Maar is er weer afgehaald. Zal dus wel snel komen!
Ik wil dit voor qlimaxquote:According to this website the line-up will be:
Headhunterz+Technoboy + Donkey rollers + Deepack + Noisecontrollers + Tuneboy + Tommyknocker + D-block & s-te-fan + Tatanka + Alpha twins + Zatox + Coone + Psyko punkz
T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[...]
Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket![]()
wel beetje veel artiesten voor een editie van Qlimax... al zou ik niet raar opkijken als het echt zo is; en die samenwerkingen die je noemt zijn ook niet gek bedachtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
nu maar hopen dat het waar is...
Als dat de line up is, dan ben ik helemaal happy. Dan heb ik er geen enkele op- of aanmerking overquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld..ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Kennen ze net zo goed een cd'tje opzettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
T gaat tenslotte om de muziek. Leuk als iemand ook leuk doet voor de camera en t publiek, maar dat kun je ook in een circus bekijken
gelukkig hebben we er daar ook voldoende vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die enthousiast is, interactie met het publiek zoekt en goed kan mixen.....
Snap niet dat iedereen een zoutzak wil die kan mixen.. ik wil het complete pakket![]()
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig hebben we er daar ook voldoende van
Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decksquote:Als je het over zoutzakken hebt, Technoboy kan er wel wat van hoor
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ehm, Technoboy gaat altijd behoorlijk los achter de decks.
Doet me denken aan een post van ElDani, van ruim een maand geleden. Die postte precies hetzelfde, echter nu staat HHZ er bij..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik wil dit voor qlimax
Coone + psyko punkz
Tby + tuneboy
tat&zat
maakt 10 sets
@ boy ja dat zou iedereen wel willen, maar het is geen perfecte wereld..ik zou het liefst ook heel rijk zijn, maar die kans is ook vrij klein
Bitchiequote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik wil er wellicht ook wel heen, maar zal aan de knie van NLS liggen, want we zouden samen gaan...maar hij is nu een beetje het mietje uit aant hangen![]()
als het hier ook doorgaat, kunnen we mooi ff meetenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef NLS04 het volgende:
[..]
BitchieHet gaat vandaag alweer stukkie beter dus heb goede hoop voor zaterdag
![]()
Moet zeggen dat het setje van B-Frontliner op XQ wel heel lekker is trouwensAlleen die atrocity
Kon het orginieel al niet waarderen en de remiks vind ik ook vrij mager eigenlijk..
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het hier ook doorgaat, kunnen we mooi ff meetenen ik vind die remix van Atrocity wel lekker
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga met de auto en via de A1-A50-A73, maar weer niet hoeveel kameraden er meegaanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
ja, miss kunnen we ook carpoolen. ga je met auto? en via nijmegen?![]()
![]()
![]()
![]()
dat is over 1,5 week alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:55 schreef ElDani het volgende:
Want eind deze maand ligt de Decibel DVD in de schappen!
of jij ook gaat is afhankelijk van je broer(tje)?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegen
Zal deze week even overleggen met mijn broer(tje) die mogelijk mee gaat.
Uh, tijd, geld en werk..... en hij wist het ook niet zeker. Ga iig niet in mijn uppie die kant op...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga met de auto en via de A1-A50-A73, maar weer niet hoeveel kameraden er meegaan
[..]
dat is over 1,5 week al
[..]
of jij ook gaat is afhankelijk van je broer(tje)?
1 van mijn favoriete J&W nummersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.josh-wesz.nl/#home/view/item/2
free release van Alexes
Wou hem net posten.. Vette track!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
ik meot alleen bij die melodie wel elke keer denken aan:
Held, erg vet. Wel weer jammer dat het niet hun laatste versie is door die disk-crash. Klagen hoor je me verder nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
ik meot alleen bij die melodie wel elke keer denken aan:
Eindelijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
Rare prioriteiten Boyquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
LOL at 1:57
hier is dan wel een aftermovie van....waarom niet q-base?
Weer een bewijs dat Alphaverb, op Got It na, niet mijn stijl is...quote:
Haha, was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy ik dacht dat jij 0.22 leuker zou vinden aangezien ze je slogan geript hebben en op de billen van 2 dames hebben geplakt
Heb Promo nu een aantal keren zien draaien ook onder een andere naam en heb hem nog niet 1keer gezien dat ie contact maakte met de menigte. Na zijn set op Decibel zag ik hem nog wel langslopen heel droog voor zich uitkijken net of die na de supermarkt liepquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb liever iemand die als een zoutzak staat en heerlijk mixed dan een rondspringende mongool die er niets van bakt... het doet me denken aan promo vs outblast op black 2007..
promo heel serieus mixen en lekker platen erop leggen en outblast stond maar te springen en klappen, en dan achteraf iedereen ja en promo was niet enthousiast en blablablablablablabla.. nee die man doet gewoon zijn werk en als hij werkt wil hij het goed doen.. en hij heeft er echt wel plezier in hoor
al geef ik wel toe dat een doorgedraaide mongool achter de draaitafels aanstekelijk kan werken, het straalt energie uit en dat pikt het publiek vaak op.. maar goed als je alleen maar lekker plaatjes aan elkaar mixed op een goede manier (kijk ook naar vince) dan gaat het toch ook wel los
en als het publiek niet wil dan ga je toch gewoon lekker zingen hardstyle..la die fucking da... hardstyle.. here we, here we here we fucking go
niiiiiiiiiicequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
free release van Alexes
voor alle fans![]()
dikke shit zeg ik dan maarquote:
zo denk ik er ook over, als dit de lijn is dan is het inderdaad zeker de moeite waard! alleen blijft het geluid en de grafdrukte helaas ook aanwezig, net als de vorige jaren, dus wat dat betreft zou deze lijn maar een lichte verbetering zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:44 schreef poiuytr het volgende:
Was voorplan om mijn kaartjes voor Qlimax te verkopen maar als doe line-up uitkomt die hier is gepost ben ik er zeker bij, al die jaren nog nooit zo goede line-up gezien op Qlimax. Als ik wordt het alweer de 5e keer Qlimax lijk wel een oud man.
nuff saidquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef Koepert het volgende:
@ Bouncende tieten hele filmpje
![]()
@ Matchen intro Maximum Force en de beelden/filmmateriaal
@ Australian (en andere nationaliteiten) party peeps..
@ Scenery & tWeer
@ Hele fucking show...
Zelfs in HS kan men zijn emoties kwijtquote:
Verder gewoon een lekker trekkiequote:This is a song I wrote in a period when I realised that not everybody can choose their path of life.
Obviously you can make decisions which make your life what it is, but there are also influences that you cannot lay a finger on.
Like deadly deseases...
Basically i've seen a few very close people die because of that and seen what it can do to the people around them.
Whether it's your partner, father, mother, children, other family or even a simple friend; it can really change your life.
Sometimes when I think back of those people I just wonder what it's like on 'the other side', so thats where my inspiration for this track came from.
Lyrics:
What's it like on the otherside?
Some people get old together,
some people split apart when it's too much.
Some people stay true forever
And some get seperated!
Why...
does death,
cause misery and pain
it's tortuering my brain!
What's it like on the otherside?
wat een geweldige locatie, zo te zien vanuit de luchtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
LOL at 1:57
hier is dan wel een aftermovie van....waarom niet q-base?
Zou chill zijn boy, je kunt eventueel ook gewoon met NLS en mij stampjes plaatsen dan, als je verder geen maten meekrijgt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je kan eventueel met mij meerijden. Moet toch langs Nijmegen
Zal deze week even overleggen met mijn broer(tje) die mogelijk mee gaat.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:19 schreef Da_Ripper het volgende:
Zelfs in HS kan men zijn emoties kwijt
[..]
Verder gewoon een lekker trekkie
... Hij legt alleen maar uit waarom hij die vocals gebruikt...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jah hierdoor zullen de verkoopcijfers omhoogschieten![]()
&
ST =
Ik hoop dat hij hier ook in de smaak valt..quote:01. Dutch Master - Back To The Real Style
02. Da Tweekaz - Edgez
03. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
04. Josh & Wesz - Alexez
05. Frequencerz - Indecent
06. Scope DJ -The Portal
07. Bioweapon - Move Your Body
08. Citizen - If I Say Stop
09. Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
10. Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
11. Dailucia - Lunar
12. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
13. Technoboy - Into Dub
14. WASH - Radio Alarm (Zatox Remix)
quote:1. Frontliner - Time
2. Frontliner - Greenhouse
3. Brennan Heart - Remember remember
4. Donkey Rollers - Innocent
5. The Nasty Boyz - Angel
6. Brennan Heart - Memento
7. Zatox Meets The r3bels - Choir
8. Star Creatorz - Killzone (hunter remix)
9. Builder - Her Voice (super bass mix)
10. The Pitcher - Control
11. Frontliner - First cut
12. Headhunterz Vs. Wildstyles - Blame It On The Music
13. Antifact - Path of Righteousness
14. Noisecontrollers - Surge of power
15. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
16. Headhunterz - Rock Civilization (Technoboy's Underground Remix)
17. Mike NRG - Lost in dreams (Tat And Zat Remix)
18. Alphaverb - Feel Good
19. Noisecontrollers - Promises
20. Noisecontrollers - Astral
21. Zatox - Vintage
Download MixMeister en gaat u gang zou ik zeggen, scheelt dat een aantal nummers niet uit zijn dus die zul je moeten schrappen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Eargasm het volgende:
Zitten leuke tracks tussen
Zou vet zijn als je hier een mix van maakt :
[..]
![]()
Dat kan ik op sich wel fixen, gaat wel eventjes duren aangezien First Cut/Greenhouse deze week digitaal komt en die TBY undersound mix pas over een weekje of 2.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Eargasm het volgende:
[..]
![]()
Is er een Tuneboy remix van A Feeling ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef ElDani het volgende:
Tuneboy remix kost ook nog wel eventjes (maandje + tijd dat hij niet alleen op Saifam te koop is)
dus 23.00 binnen en om 05.00 weer naar huisquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef T_Killer het volgende:
TT van komende zaterdag:
21.30 - 22.15 Re-Mo vs. Burnin' Diazz
22.15 - 23.00 A-Drive
23.00 - 00.00 Josh & Wesz ft. Low-E
00.00 - 00.30 AN ITALIAN SURPRISE ACT
00.30 - 01.30 Sasha F b2b The Vision
01.30 - 02.30 Ran-D
02.30 - 03.30 Alphaverb
03.30 - 04.30 Alpha Twins
04.30 - 05.00 2-sidez LIVE
Zozo, eerste keer in een hardstyle topic en meteen dingen vragen (lees: eisen)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:58 schreef Eargasm het volgende:
[..]
![]()
Ik vind lekker. Das als ik zaterdag zou gaan, wil ik om 23:00 binnen zijn. En die italian suprise act maakt mij niks uit, weet zelf ook niet wie het is. Italian powah is altijd lekkerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Download MixMeister en gaat u gang zou ik zeggen, scheelt dat een aantal nummers niet uit zijn dus die zul je moeten schrappen.
TT van komende zaterdag:
21.30 - 22.15 Re-Mo vs. Burnin' Diazz
22.15 - 23.00 A-Drive
23.00 - 00.00 Josh & Wesz ft. Low-E
00.00 - 00.30 AN ITALIAN SURPRISE ACT
00.30 - 01.30 Sasha F b2b The Vision
01.30 - 02.30 Ran-D
02.30 - 03.30 Alphaverb
03.30 - 04.30 Alpha Twins
04.30 - 05.00 2-sidez LIVE
Staat op PF bij dat Sasha F aan een hoop mensen heeft doorgeluld op msn wie dat de surprise act is, iemand hier meer van gehoord?
Jawohlquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef NrSiX het volgende:
Rip, samstag nog richting uelsen? =]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het isquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik vind lekker. Das als ik zaterdag zou gaan, wil ik om 23:00 binnen zijn. En die italian suprise act maakt mij niks uit, weet zelf ook niet wie het is. Italian powah is altijd lekker
Lees net op PF dat het Luciano Pavarotti vs Andrea Bocelli gaat worden. Dikke party hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het lijkt me wel waarschijnlijk wie het is. Tip: MC Rems organiseert..
Toch wel vet! Ik wil hem ook eens live zien!
Jullie kunne heul niet Kleine stampjes machen.. jullie kunnen allee grote stampjes machenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:36 schreef Koepert het volgende:
[..]
Even samen weer een klein stampje plaatsen dus?
ah joh mallerd. Dat kán ik heus wel...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Jullie kunne heul niet Kleine stampjes machen.. jullie kunnen allee grote stampjes machen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Is er een Tuneboy remix van A Feeling ja?
quote:Tuneboy - Titanic Remix Collection #6 (TTC053)
Label: Titanic Records
Vinyl release: ???
WEB release: ???
A1. Tuneboy - Sex Busters (Scope DJ Remix)
B1. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
Beetje raar dan dat ze ineens 2 nieuwe remixes maken.quote:
lijkt het mij dat de remix niet van de HS-Masterz is maar dat Tuneboy hem zelf heeft gemaakt.quote:The always generous Tuneboy had 'the feeling' you needed to warm up and that's for sure something you can do when listening to his remix of The Raiders - A Feeling.
@ 4:20quote:At Scantraxx, only my own music will be represses
quote:My track is a record .. it will be a hit.
headhunterz, he made me crazy ... Listen, no no Listen, no no ... and now he is climbing
Er gaat nog steeds geen belletje rinkelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Toch wel vet! Ik wil hem ook eens live zien!
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
het kan me eigenlijk verotten wat de naam is, want ik vidn het helemaal neit zo'n vette plaatde oude versies zijn honderduizendmiljoen keer beter
-melodie is niet verbeterd
-kicks zijn niet verbeterd
-extase gevoel is weg
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dan zijn het dus gewoon prutsers bij Scantraxx dat ze de verkeerde naam op de CD zetten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef Da_Ripper het volgende:
De comments zeggen hetzelfde; dat er dus geen tuneboy-remix is.
Zou het dan Tuneboy - I have a different feeling zijn misschien?
Edit: nu ze alle 3 naast elkaar te hebben gelegd, hoor ik geen verschil.Volgens mij is het allemaal dezelfde track --> en om het nieuwsbericht te quoten:
[..]
lijkt het mij dat de remix niet van de HS-Masterz is maar dat Tuneboy hem zelf heeft gemaakt.
Ik vind dat ene nootje dat veranderd is ook precies goed. De climax is nog steeds geweldig.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
of ben ik nou een ziekerd die in het verleden blijft hangen...
Wel in een spoiler bitte.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
gezellig kerelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wel in een spoiler bitte.
En kaartjes zijn binnen, dus het is zeker dat ik ga. T-tje...doe ff PM'en je nummer. Er kunnen nog 2 mensen mee...dus ik hoor het wel.
Intro is niceeeee patrick !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja k zou t zo ook niet weten, mss Tatanka, vanwege t label, maar t is n half uur dus zal wel n live act zijn
Verlos ons uit ons lijden ElDani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mixes onder de naam Khadber
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:55 schreef ElDani het volgende:
[..]Dat dacht ik dus alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Partyagenda;
Outdated....
*offtopic*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver ik haat raadsels.... maar nee, ik ga er niet op klikkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus alIk zie de filmpjes vanzelf wel verschijnen (Boy... *hint hint*)
Brain Ovulation - Kicks & Bassquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:44 schreef LtNoX het volgende:
Verder; ik erger me hier nu al een paar dagen aan, maar hoe heet die plaat waarvan Q-dance hun standaard sample van gejat heeft ook weer?
Ik meen me iets van oval loops oid te herinneren, maar daar kom ik op YT niet veel mee verder. Wie helpt?
Juist, dat was hem. Dank!quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
die ga ik vanavond ff checken, maar wel heel toevallig jahquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:43 schreef Sethje het volgende:
Grappig dat je dat post Remco,
Check de bootleg van Twisted die avio maakte voor twisted, vanaf 1.20
ik zat op YT en ineens schoot mij deze titel te binnen, dus ff weer geluisterd for all time sakequote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:52 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Intro is niceeeee patrick !!
@Remcore; erggg nice om zulke oude klappers toch weer terug te horen. Binnenkort eens kijken of ik wat van die oude trance klappers als vinyltjes ergens kan vinden. Misschien een avondje een oude trance mix in elkaar draaien met alleen maar (voor mij persoonlijk iig) klappertjes van de bovenste plank
[..]dan zat ik met het 2e woord van de act mis, dacht dat het 'gewoon' wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die is ook lekkâhquote:
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Heeee dat wilde ik ook posten! Ik had gehoopt op een lekkere knaller. Dit lijkt mij op een showtek cover..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Scantraxx verlaagd zicht met de meest standaard "showtek-achtige" tekst.![]()
Jezus wat slechtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat zou wel weer een stoere actie zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:18 schreef Koepert het volgende:
Showtek scoort dus wij kunnen dit ook? De tering ik hoop dat dit een grap is... Alsjeblieft laat het een actie zijn om ShOwTeK te kakken te zetten
quote:To be the best, you have to beat the best
I'm undefeated, my style is everlasting
Hij hoeft iig niet te registreren, aangezien hij nog een login heeftquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:44 schreef JortK het volgende:
Ik heb headhunterz even op twitter een bericht gestuurd met de link hierheen, kijken of die er wat mee doet
en mijn dag is weer lekker begonnenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Isaac is een vreemde eet in de bijt... Grappig dat HHZ er staat, maar dat is natuurlijk logisch, omdat ze elkaars prodcuties hebben geremixt en gemashed (schrijf ik het zo goed Rip?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:09 schreef CrustyClown het volgende:
Line-up van XQ TBY Aussieland is:
TBY, HHZ, Isaac, TNT, Stephy en natuurlijk Hardstyle Masterz live
hahahahahahahahahaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nou als Dov kwaniteit over kwaliteit wil, dan gaat scantraxx hard achteruit. Vroeger bleek Dov nog genoeg commentaar te leveren op track. Althans ik hoorde dat hij vaak commentaar had op producties van A-lusion. Terwijl zijn vroegere tracks echt top warenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Boy's vraag is wel een goeie, ik ga weer denken aan een Dov aka Suge Knight die bij de heren aanklopt tikkend met een baseball-bat: "Where's my track man, give me my release"
Wat een kut track zegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En wederom een hardstyle act waarvan ik spontaan n slappe krijg. Khoop dat t n grap is, had wildstylez t laatste half jaar hoog in t vaandel staanquote:
mijn omschrijving was miss niet erg duidelijk maar ik vind de remix in alle opzichten inferieur aan de oude versie... die nieuwe versie doet me vrij weinig...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Melodie moet je ook niet verbeteren gek.Die was perfect! Misschien dat ene nootje hoger. Dat doet 't 'm.
En het extase gevoel is er nog steeds. Je herkend gewoon die oude plaat die veel te weinig is gedraaid. Ennuh als er volgens jou niks is verbeterd....hoe kan het zijn dan de oude 100.000 beter is
Ook net gehoord, wat een DRAMA. Het spijt me, maar dit had ik totaal niet in gedachten.. Toen ik de naam zag in de Wildstylez top 10 begon ik al beetje te vrezen.. Maar nu dit. Ik vind dit werkelijk helemaal niets. Dat het niet heel hard is boeit me niet, maar de vocals vind ik gewoon heel jammer.. Het is ook totaal niet de stijl van beiden, terwijl ik, zoals eerder gezegd door iemand anders, een diepe buiging maak voor Wildstylez.. Headhunterz heeft met die remix van Chuckie ook wel puik werk geleverd en wat nieuws neer durven zetten! En dan opeens een totaal andere stijl, en dit..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Net zo erg als kindjes die op hardstyle hakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
dan zie ik jullie zaterdag ook wel T_Killer en NLS04
de ene keer ga ik met m'n linkeroor naar de boxen/subs staan, de andere keer met m'n rechteroor, de andere keer met m'n gezicht en de andere keer met m'n rugquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef MrDice het volgende:
Zijn jullie inmiddels niet ontzettend doof aan één kant, omdat er altijd aan de linkerkant wordt gefeest?
Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:
In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:19 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Mmm, ik was al even snel op zoek geweest naar dat interview vanochtend, maar kon zo snel niets vinden. Vind het inderdaad wel super dat A-Lusion daar eindelijk zijn kans krijgt! Las ook dat hij weer met een nieuwe samenwerking bezig was! Dat full-time produceren gaat uitpakken als een ergggg goede keuze van hem dus !
quote:staat niet online. Cultuur sectie van de regio betuwe
T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
T is godverdomme net n sing-a-long-song.. Verdammtes Karaoke auch!
De stem.. (toon klank, rauwheid ed) leent zich wel voor een toffe vocal.. De melodie/kick zijn niet echt slecht... Maar godverdomme wat is het gehele plaatje een karaoke-kermis-kut-nummer zeg.. K vind t zo zonde van de kick en melo..... K hoop zooo focking hard dat t een grap is..gezien t einde van t filmpje idd..
Hamburger... Verwijzing naar Duitsland, Scooter?
Ja ik ga nu wanhopig op zoek naar redenen waarom het een grap is...
Bedankt voor de infoquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:01 schreef ElDani het volgende:
Voor de qlimax gangers:
In de gelderlander (krant) schijnt een interview met A-Lusion te staan.. En hij zal daar dus op Qlimax staan..
Eindelijk krijgt deze man daar de kans! Wel apart dat hij het dan doet zodra hij er een zooi producties uitgooit, maar toch! Hopen op een toffe set van zijn kant voor jullie!
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
De boodschap is iig nog niet duidelijk (mocht die er zijn). Alhoewel ik de verwijzing naar Scooter wel zou snappen, alleen zou ik dan zijn tracks gewoon upfucken, nu jaag je échte hardstyle liefhebbers op de kast. Gelukkig zijn de reacties wel duidelijk en hebben ze mogelijk hun doel bereikt....want dit is toch echt niet serieus....
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Dat weet ik. Ik hoor van de mensen die verder zijn dan youtube dat het ook gewoon jammer is, maarja.. youtube is absoluut geen afspiegeling van de scene, maar toch zijn er dus mensen die het WEL wat vinden.. En ik weet niet wat voor volk het is, maar het kan dus wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:37 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dan neem je YT volk als maatstaaf voor de populariteit van een track. Naar mijn mening niet een geheel juiste afspiegeling van de scene ...
dat wilde ik dus zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:45 schreef ElDani het volgende:
Maarja, zodra daar Headhunterz, Noisecontrollers, vul-bekende-naam-in staat is het wel goed geloof ik bij dat type.
deze heren ga ik bekijken/beluisteren op Quakedance, ben benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Toch wel een vet nummertje.. Niet te vroeg wegklikken aub.
Nou als je kijkt bij "alle reacties" zie je genoeg mensen die het ook bagger vinden. Die het in hetzelfde straatje vinden passen als showtek.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef ElDani het volgende:
[..]
Track heeft nog steeds 4 sterren, aan de comments te zien is er nog genoeg volk wat het klaarblijkelijk wel helemaal geweldig vind dat dit gemaakt word..
Zeker lekkerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Eigenlijk gewoon n vet nummer..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef ElDani het volgende:
Sinds wanneer nemen we Duitsers serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:47 schreef Eargasm het volgende:
Valt me op dat vooral duitsers het een goede plaat vinden.
Ik las net dat iemand hoopte dat hij ook op Qlimax word gedraaid
Waar gaat dit heen
Check!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Wildstylez stond in de euphoria tent op Decibel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:08 schreef MrDice het volgende:
Wel erg gave sfeerbeelden van Decibel gebruikt![]()
Wat een waardeloze vocals zeg... maar vrees dat het best wel een serieus nummer is... en zo niet is het een verdomd goede grap!
ik moest lachenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Hier kon ik me zeker in vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:32 schreef LtNoX het volgende:
Einde is wel nice "Als je nou op Youtube wilt weten hoe dit nummer heet", haha.
Track is mwah. Dat 'Everywhere you go, you hear us on the radio' kan ik niet plaatsen. Dat ze voor de bewoording "ready to rock" kiezen is ook vreemd, gezien de diss richting die kant van Tatanka, een jaar of 2 terug. Lyric heeft wel een lekker ritme. Track disqualificeer ik vooral op het moment dat de kick eronder komt. Saaie melo, saaie kick. Commeeeerciiieeee ten top in elk geval.
die ga ik vanmiddag nog ff halen bij de livesetboerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Vanavond eindelijk eens even tijd om de HQ setjes van XQ te luisteren.
stelletje stakkersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 06:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Haha, ze hebben de reacties uitgeschakeld
Niemand mag meer zeggen wat ze van het nummer vinden van HHZ en WS.
Machtig mooi gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:59 schreef Koepert het volgende:
We moeten ze ook niet dood maken met een blij vogeltje!
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:38 schreef poiuytr het volgende:
Mensen hier nog Zaterdag richting Uelsen om 3 gekken aan het werk te zien?![]()
Hahahha. Girl you try tooo hard!quote:
* Koepert legt aan.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef MrDice het volgende:
Ik zal nu wel weer volledig afgeschoten worden... maar ik vind We Live for the Music (Noisecontrollers Remix) echt wel een strakke versie. Goed tempo, de melodie verrassend sterk verbeterd en klapt er gewoon lekker op. Natuurlijk, het is nog steeds niet de topper van 2009, maar een hele verbetering ten opzichte van het origineel.![]()
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ALpha twins & wildstylez vandaag in de studio om de B-kant van hun vinyl te maken
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
haha, ik vind 'm stoer, dat ze zoiets doet.quote:
Helden nummer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zou dus de andere kant van Wildstylez vs. Alpha Twins - Atrocious moeten worden?
Jammer! Sterktequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Als je met 3 gekken; "Koepert, NrSix & jezelf" bedoeld?- ik meld me af. RipperDinnetje niet lekker.
VET!quote:
dus geniet er maar van zolang het kan!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:21 schreef MrDice het volgende:
Wat zijn jullie aardig vandaag![]()
En dan woensdag genadeloos hard toeslaan...
Zany & Pavo - 99.ninequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
Welke plaat gooit hij er bij 1:50 op?
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
@ 5:00 "Zaaa-Nyyyy"... lekker qlimaxje
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx#6
quote:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef ElDani het volgende:
[..]
01. Zany – Maximum Force (Defqon.1 Anthem Australia 2009)
02. Pavo & Zany – 99.Nine
03. Zany & DV8 – Vision
04. Donkey Rollers – Motherfuck
05. Donkey Rollers – Strike Again 2004
06. Donkey Rollers – Silver Bullet (Edit)
07. Southstylers – Pwoap! (Live Edit)
08. Zany & DV8 – Distorded
09. Bulldozer Project – Arise (Zany & The Beholder Remix)
10. Zany meets The Beholder – Annihilating
Net mijn Exinores binnen gehaald!
[ afbeelding ]
Ze zitten echter wel redelijk strak in mijn oor, hoort dat? Net 10 sec geprobeert, het lijkt inderdaad wel een volumeknopje in je oor. We gaan hem binnekort maar eens aan een echte test onderwerpen!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
dat je die gouwe ouwe niet herkent Ripper!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef ElDani het volgende:
TVP. Ik ben nu kaal, de groeten..
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Of alleen de bovenkant van z'n hoofd is kaal en de zijkanten niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie het over het haar op z'n hoofd had...
Lang verhaal, voor het volgende topicquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Da_Ripper het volgende:
thnx Leon&ElD.
[..]
ben er idd niet echt bij, gvd laatst nog in de fok!mix gehoord
![]()
@ ElDani; was jij niet kaal?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |