quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
zucht .... * Jian kijkt met een half oog naar dit topic en bladert nog maar eens door de "Ouders van Nu" heen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik zeg niet een kind, een baby!
(een kind, vooral de kinderen van deze tijd schijnen alles nodig te hebben wii, laptop mobieltje etc etc..)
Het is ouderwets ja,maar het is nog steeds een goede basis!
Ook verloskundigen in deze tijd adviseren het nog....
Ik ben het met je eens hoor, mannen zijn soms ontrouwe honden, die niet naar hun kroost omkijken als ze een ander nest hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik heb al mijn kids alleen opgevoed, ze hebben een hele goede baan en zijn heerlijke volwassen en lieve mensen geworden, het is niet altijd zo dat een kind een vader en moeder nodig hebben, soms heb je de pech dat je steeds op de verkeerde vent valt en moet je het helemaal alleen klaren.
hoeveel vaders kijken na een scheiding niet meer om naar hun kind??? nou ik kan vertellen heel veel mannen beginnen met een nieuwe vrouw en maken nieuwe kids en kijken naar de andere kids niet meer om hoor.
( dat is niet mij overkomen hoor, maar geef een voorbeeld)
met je eens of het moet echt echt echt helemaal niet gaan,maar ja dat is voor iedereen anders..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven voor de kinderen lukt alleen als je beiden hetzelfde doel hebt, en wel de kinderen groot brengen en ze een fijne tijd geven. Het kan, maar dat gaat dan ten koste van jezelf.
lk vind wel dat kinderen daar recht op hebben.
later ja...... .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en meisjes kijken vaak op tegen hun "papa', willen later met net zo'n man als hun papa trouwen.
En weer ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef littlemamita het volgende:
Maar hoe sneu is het dan als je meedoe vader wilt zijn en niet alleen pret papa,
en je moet het maar doen met je weekeindjes, is toch eigenlijk heel sneu???
En dat bedoel ik in alle scheidingen, het zijn toch de moeders die het contact met de vaders kunnen maken en breken, ik ken genoeg moeders, die gewoon express met de kids niet thuis zijn als vader ze komt halen...!
Wat dat betreft hebben moeders misschien wel te veel macht!
Ja dat er in geval van kindermishandeling en misbruik ed. een aangepaste regeling in een jeugzorg gebouw met begeleiding is is weer een ander verhaal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
met je eens of het moet echt echt echt helemaal niet gaan,maar ja dat is voor iedereen anders..
Hey, schijn jij je licht eens over het papa-gebeuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
zucht .... * Jian kijkt met een half oog naar dit topic en bladert nog maar eens door de "Ouders van Nu" heen
ik denk ook, je ontmoet een leuk iemand, je maakt een kindje, je merkt dit is het toch niet, gaat uit elkaar en ja elke dag is dan weer anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, mannen zijn soms ontrouwe honden, die niet naar hun kroost omkijken als ze een ander nest hebben.
Ik zeg niet dat een kind zonder vader niet goed terecht kan komen, gelukkig gaat dat vaak goed. Ik zeg alleen dat ze een stukje missen (waar ze niet aan doodgaan) en aan de andere kant hebben ze door het alleen met moeders te moeten knokken een extra stukje levenservaring opgedaan.
Ik gun elk kind een vader en een moeder, samen, of apart als het niet anders kan.
Petje af voor alle moeders die hun kroost alleen grootbrengen.
Heeft misschien te maken met de "gun" factor,en die is voor iedereen anders.Als je weet dat de vader knetterverliefd en gek is op z'n kind en andersom "gun" je hun dat geluk om samen te zijnmet haar/zijn papa.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef littlemamita het volgende:
Maar hoe sneu is het dan als je meedoe vader wilt zijn en niet alleen pret papa,
En dat bedoel ik in alle scheidingen, het zijn toch de moeders die het contact met de vaders kunnen maken en breken, ik ken genoeg moeders, die gewoon express met de kids niet thuis zijn als vader ze komt ahlen...!
Wat dat betreft hebben moeders misschien wel te veel macht!
Begrijp dat ook..Ja vieze vaders /vreemde ooms!! soms ook zelfs moeders,ach vertrouw niet iedereen".Opzouten,duidelijk..maar verbitterheid ,daar moeten moeders zich overheen zetten"Makkelijk praten voor mij..maar bedoel het goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk ook, je ontmoet een leuk iemand, je maakt een kindje, je merkt dit is het toch niet, gaat uit elkaar en ja elke dag is dan weer anders.
en het is ook waar, moeders hebben meer macht, verzinnen als ze naar vader toe moeten, ach het is ziek, heeft kinderfeestje, nee jammer dat weekend had ik al iets anders beloofd aan kind, dus sorry gaat niet door etc,etc.
en echt wat ik ook vaak om me heen hoor, nee het mag niet naar de vader want die kan zijn poten niet thuishouwen ( jullie snappen me wel) en echt dat gebeurt zo vaak alleen omdat de moeder verbittert raakt en haar ex op alle manieren wil pakken.
Ik vind echt dat je de natuurlijke omgang tussen vader en kind niet mag frustreren. De vader heeft recht op een relatie met zijn kind en het kind heeft recht op een relatie met vader, hoe moeder ook over hem denkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk ook, je ontmoet een leuk iemand, je maakt een kindje, je merkt dit is het toch niet, gaat uit elkaar en ja elke dag is dan weer anders.
en het is ook waar, moeders hebben meer macht, verzinnen als ze naar vader toe moeten, ach het is ziek, heeft kinderfeestje, nee jammer dat weekend had ik al iets anders beloofd aan kind, dus sorry gaat niet door etc,etc.
en echt wat ik ook vaak om me heen hoor, nee het mag niet naar de vader want die kan zijn poten niet thuishouwen ( jullie snappen me wel) en echt dat gebeurt zo vaak alleen omdat de moeder verbittert raakt en haar ex op alle manieren wil pakken.
is ook sneu, maar alles beter als niets denk????? Maar kan ook heel leuk zijn voor het kind, als de moeder een beetje streng is, kan ze bijkomen bij papa.....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:20 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ok duidelijk!
+1quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je de natuurlijke omgang tussen vader en kind niet mag frustreren. De vader heeft recht op een relatie met zijn kind en het kind heeft recht op een relatie met vader, hoe moeder ook over hem denkt.
Zolang hij goed is voor het kind en er goed voor zorgt, zul je je bitterheid moeten slikken, terwille van je kind.
Als je van je kind houdt, ontneem je je kind niet de liefde van de andere ouder, of die nou de vader of de moeder is. Ik heb geen goed woord over voor ouders die hun kinderen beroven van dit recht.
ja en bij het gun factor, moet je dus maar hopen dat je ex niet verbitterd en jou en het kind dat gunt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heeft misschien te maken met de "gun" factor,en die is voor iedereen anders.Als je weet dat de vader knetterverliefd en gek is op z'n kind en andersom "gun" je hun dat geluk om samen te zijnmet haar/zijn papa.
Over rechten nog niet gesproken...
Okee, relax, maak het allemaal niet ingewikkelder als het is, luister naar de wijsheid in kinderen, geef ze tijd, laat ze spelen en heb het beste met ze voor, help ze waar je kan en laat je eigen belang daar niet in prevaleren ..........quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hey, schijn jij je licht eens over het papa-gebeuren.
ja +3quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
is ook sneu, maar alles beter als niets denk????? Maar kan ook heel leuk zijn voor het kind, als de moeder een beetje streng is, kan ze bijkomen bij papa.....
volgens mij dwaze vaders??? (ik beledig niet)quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef Toverheks het volgende:
hoe heet dat ook alweer van die vaders die hun kinderen niet mogen zien,( hebben een site enzo)op dingen die nooit en te nimmer gebeurt zijn, zo een man heeft al een opdonder gehad en krijgt er nog meer overheen, politieverhoren, rechtzalen etc.etc. en zo een vrouw zit glashard ook nog in een rechtzaal te liegen.
komt ook veel voor, schrijnend vind ik zoiets.
er was een hele tijd terug eens een doc. met zulke vaders en je zit met open mond te luisteren wat sommige vrouwen kunnen flikken alleen omdat ze verbittert zijn, daar gebruiken ze hun eigen kinderen voor, en als het dan later uitkomt en die kinderen horen dan het * echte verhaal * dan ben je ook beschadigt lijkt mij als kind.
door haar blogjes op haar hyves toen...quote:
Maakte ook mee dat een kind iig een kinderfeestje had maar naar vader "moest" en dus feestje moest missen..Over dat soort dingen moet toch gepraat kunnen worden.Maar snap ook dat het soms/vaak lastig is .Vaders heeft erop gerekend en weekend op ingericht en gaat iets weer niet door..Heb wel respect voor mensen die het goed weten te regelen. Zucht ..lijkt me vreselijk zo'n situatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en bij het gun factor, moet je dus maar hopen dat je ex niet verbitterd en jou en het kind dat gunt!
En onder de rechten kan je als moeder heel makkelijk onderuit, door allerlei vage smoesjes, kindje is ziek, kindje gaat naar tante die, kindje gaat naar verjaardag etc etc..
En dan verwaterd het en mag je hopen dat je kind genoeg herinneringen heeft om je op te zoeken tegen de tijd dat ze 18 is...!
ja volgens mij heet dat zo, thanks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:
[..]
volgens mij dwaze vaders??? (ik beledig niet)
Ja dat kan allemaal in NL!
Niks is wat het lijkt!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
Ja dat is ook lastig te combineren, maar in mijn geval lukt die regeling meestal wel aardig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Maakte ook mee dat een kind iig een kinderfeestje had maar naar vader "moest" en dus feestje moest missen..Over dat soort dingen moet toch gepraat kunnen worden.Maar snap ook dat het soms/vaak lastig is .Vaders heeft erop gerekend en weekend op ingericht en gaat iets weer niet door..Heb wel respect voor mensen die het goed weten te regelen. Zucht ..lijkt me vreselijk zo'n situatie
Dan kan ik niet meer mis zitten, al moet ik zeggen dat ik weleens hoor dat ik minder rekening moet houden met het kind omdat ze nog niet weten wat ze willen of wat goed voor ze is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, relax, maak het allemaal niet ingewikkelder als het is, luister naar de wijsheid in kinderen, geef ze tijd, laat ze spelen en heb het beste met ze voor, help ze waar je kan en laat je eigen belang daar niet in prevaleren ..........
En omdat jij 'm zo mooi vindt;
top ik ook!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef frensje het volgende:
[..]
zo zie ik het ook, hoe men ook over Huub denkt...
ze zal toch wel moeten straks, ik las ergens dat ze alle2 een advocaat hadden en er zal wel een omgangsregeling worden getroffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef snetje het volgende:
[..]
door haar blogjes op haar hyves toen...
ze schreef leuk en heel lief over hoe het moederschap haar heeft veranderd.. dat het onbeschrijfbaar is hoe je je gaat voelen als je eenmaal moeder bent...allemaal heel leuk en aardig als je daarnaast ook nog met je beide benen op earth kunt blijven ..
en dat ontbreekt nu geloof ik even bij Claire ... ze gaat iets te op in haar moederrol ...*en getuttel*
het is nu sophie voor en sophie achter.. vandaar ook dat ik vermoed dat ze een weekend zonder helemaal niet aankan
http://www.dwazevaders.nl/quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja volgens mij heet dat zo, thanks.
ga morgen eens onder de koffie daar weer rondneuzen.
Hier heb ik geen woorden voor. Vindt het schandalig dat mensen zo hun gram willen halen tov. ex-partner.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef Elske6 het volgende:
mijn ex- buurvrouw ( de hele straat heeft haar weggepest ) maakte het zo bont. ze zei rustig tegen de kinderbescherming dat hun zoontje door Pa sexueel was misbruikt........ de rechtzaken duren nu al ruim 18 maanden, en ondertussen heeft pa zijn kind niet meer gezien ! dat is echt pas schandalig !!!!!!
Jongens/Meisjes is een leuker blad.Wel opgezegd ondertussenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
ja ik poste dat eerder, echt elske het gebeurt zulke moeders heb je ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef Elske6 het volgende:
mijn ex- buurvrouw ( de hele straat heeft haar weggepest ) maakte het zo bont. ze zei rustig tegen de kinderbescherming dat hun zoontje door Pa sexueel was misbruikt........ de rechtzaken duren nu al ruim 18 maanden, en ondertussen heeft pa zijn kind niet meer gezien ! dat is echt pas schandalig !!!!!!
ja dat zijn ook schandalige dingen, en daarom zei ik ook:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef Elske6 het volgende:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:50 schreef mazaru het volgende:
Wij hebben geen Party of Story nodig. Met al die speculaties zouden we zo een nieuw roddelblad uit kunnen brengen. "Foc" Flauwekul op commando!
heel mooi je laatste zin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat zijn ook schandalige dingen, en daarom zei ik ook:
ik denk dat moeders in zijn algemeen in scheidingen teveel macht hebben.
Want moeders zijn NIET per definitie betere opvoeders.
(ik ben ook moeder)
Er zijn ook echt hele foute, slechte moeders!!!
Gelukkig houd de rechtbank daar langzaamaan wel meer rekening mee.
Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben het toch in liefde gemaakt!
Daarom hoop ik op een rijbewijs van beide kanten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ik hoop echt uit de grond van me hart dat ze er beide goed uitkomen en in goed overleg een regeling kunnen en mogen treffen dat ze toch samen sophie mogen opvoeden en veel liefde mogen geven.
Afstand Tilburg / Hilversum doen je ook niet even zomaar als je ook nog een baan heb van 40 uur of meer.
Hoop niet dat dat tussen hun in gaat staan.
Bedankt voor de tip mooiiii, ik ga me meteen abonnerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Jongens/Meisjes is een leuker blad.Wel opgezegd ondertussen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
(ik ben ook moeder)
Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben ze toch in liefde gemaakt!
Dan moet hij wel beloven dat hij van de drank afblijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Huub dit allemaal goed doorleest dan komt het wel goed met hem en Sophie
Ik denk dat dat sowieso wel goed komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Huub dit allemaal goed doorleest dan komt het wel goed met hem en Sophie
of beloven dat als Sophie bij hem is dan niet drinken, de andere avonden moet hij toch lekker zelf weten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij wel beloven dat hij van de drank afblijft.
Och,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso wel goed komt.
Huub en ook Claire moet doen wat hun gevoel hun ingeeft zonder invloed van directe of indirecte familie /vrienden enz...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
(ik ben ook moeder)
Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben het toch in liefde gemaakt!
Dat zou wel heel mooiii zijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Wijnneus het volgende:
Als Huub en Claire dit doorlezen, hebben ze geen advocaten meer nodig, die zijn hier al voorradig.
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Elske6 het volgende:
maar ik moet wel zeggen dat de rechtbank inderdaad er meer werk van maakt, zelfs wij in de straat hebben een verklaring moeten afleggen ( ten nadele van trutje natuurlijk ) Dus die smoes van sexulemishandelingen trapt de rechtbank ook niet meer gauw in...
ik geef gratis adviesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Wijnneus het volgende:
Als Huub en Claire dit doorlezen, hebben ze geen advocaten meer nodig, die zijn hier al voorradig.
In rotterdam is het 1e blijf van lijf huis voor mannen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.
net zoals ik een tijd terug ergens las er zijn ook huizen in nederland zoals blijf van mijn lijf voor moeders, vaders die in elkaar worden geslagen geintimideerd enzo door hun vrouw.
we leven in een raar wereldje hoor.
Als ze wat ouder zijn kun je gelukkig beter communiceren,maar maak dus mee dat een kind het echt helemaal zelf moest uitzoeken met in haar achterhoofd het negatieve commentaar over haar vader "via moeders"..Dus zegde ze haar afspraak af..Vind dat best moeilijk om te horen maar kan me daar natuurlijk niet mee bemoeien als buitenstaanden.Wil ik ook niet maar vind ik zielig voor het kind..Tussen 2 vuren..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig te combineren, maar in mijn geval lukt die regeling meestal wel aardig!
Als er een niet wil, wil de andere wel en omgekeerd, ik laat ze het zelf regelen met papa, dat is dan een voordeel als ze wat ouder zijn en gewoon kunnen vertellen wat ze wel en niet willen!
Ik denk dat wij allen hier wel gratis advies in willen geven!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik geef gratis advieskost alleen een bakkie koffie met een gebakje erbij
Ik wil daar niet aan denken, . ... een blijf van mijn lijf huis voor mannen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.
net zoals ik een tijd terug ergens las er zijn ook huizen in nederland zoals blijf van mijn lijf voor moeders, vaders die in elkaar worden geslagen geintimideerd enzo door hun vrouw.
we leven in een raar wereldje hoor.
Dat is balen. Een rechtbank moet dit soort dingen toch natrekken helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Elske6 het volgende:
maar ik moet wel zeggen dat de rechtbank inderdaad er meer werk van maakt, zelfs wij in de straat hebben een verklaring moeten afleggen ( ten nadele van trutje natuurlijk ) Dus die smoes van sexulemishandelingen trapt de rechtbank ook niet meer gauw in...
Dus meetingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allen hier wel gratis advies in willen geven!
Denk telkens als je mooiii tikt dat je aan mij denktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat zou wel heel mooiii zijn!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@toverheks ja leuk dat het nu wat dieper gaat hier vanavond,
ben helemaal in mijn nopjes....
Me toquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
klopt doe ik ook!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Denk telkens als je mooiii tikt dat je aan mij denkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus dupe worden van een scheiding en dat zijn de kinderen als er een strijd is tussen pa en ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn kun je gelukkig beter communiceren,maar maak dus mee dat een kind het echt helemaal zelf moest uitzoeken met in haar achterhoofd het negatieve commentaar over haar vader "via moeders"..Dus zegde ze haar afspraak af..Vind dat best moeilijk om te horen maar kan me daar natuurlijk niet mee bemoeien als buitenstaanden.Wil ik ook niet maar vind ik zielig voor het kind..Tussen 2 vuren..
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
ik beloof niks, maar zal wel mijn best doen, goed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan he
en waarom niet??? wist je dat niet dat ook mannen in elkaar gerost worden door hun vrouw, geintimideert en vernederd, ook dat gebeurt, wat ik net zei het is een raar wereldje waar we op wonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil daar niet aan denken, . ... een blijf van mijn lijf huis voor mannen.
Wist ik schatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
klopt doe ik ook!
daarom schrijf ik dan ook mooiii ipv mooi.
okequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik beloof niks, maar zal wel mijn best doen, goed?
Bij deze dan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wist ik schatmaar wou toch ff bevestiging ,Ikke he??
Ja,dat dus ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is dus dupe worden van een scheiding en dat zijn de kinderen als er een strijd is tussen pa en ma.
Meestal als een kind wat ouder mag worden, gaan ze zelf kiezen en komt het vaak nog wel goed maar dan heb pa dus vaak de leukste tijd van hun jeugd gemist en dat gun je niemand.
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en waarom niet??? wist je dat niet dat ook mannen in elkaar gerost worden door hun vrouw, geintimideert en vernederd, ook dat gebeurt, wat ik net zei het is een raar wereldje waar we op wonen.
Maar, ze wil het zo graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Bij deze dan!
maar ik ben niet je schat!
nou het gebeurt ook hoor, mannen die in elkaar geleld worden door hun vrouw en niks terug doen omdat de vrouw dan dreigt naar de politie te stappen, er zijn een paar huizen in nederland die zulke mannen opvangen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????
Dat meen je toch niet...... Als een vrouw niet geslagen wil worden, moet ze haar tengels ook thuishouden, anders kan ze een tets terugkrijgen, denk ik zo. Dan is het ook gauw afgelopen.
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????
Dat meen je toch niet...... Als een vrouw niet geslagen wil worden, moet ze haar tengels ook thuishouden, anders kan ze een tets terugkrijgen, denk ik zo. Dan is het ook gauw afgelopen.
Okay, dat snap ik wel, als ze bang zijn voor de broers ofzo. Maar je laat je toch niet door je vrouw in elkaar slaan? Ik vind het zielig voor die mannen, want het is nog genant ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het gebeurt ook hoor, mannen die in elkaar geleld worden door hun vrouw en niks terug doen omdat de vrouw dan dreigt naar de politie te stappen, er zijn een paar huizen in nederland die zulke mannen opvangen.
die vrouwen zullen wel sterke broers hebben of ander vrienden/familie waar ze voor moeten onderduiken.
Wie zegt dat het manwijven zijn? Je zou het haast denken, maar als dat zo is, dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!
met van die bloempotkapsels en tuinbroekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!
gaat wat mis hier 2keer dezelfde post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die bloempotkapsels en tuinbroeken![]()
weet iemand wanneer er een dvd uit komt na een concert??? wil de dvd van diana ross duurt dat een paar maanden of ligt dat al volgende week in de winkel.
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die bloempotkapsels en tuinbroeken![]()
weet iemand wanneer er een dvd uit komt na een concert??? wil de dvd van diana ross duurt dat een paar maanden of ligt dat al volgende week in de winkel.
ja daar kan je wel gelijk in hebben, dank je wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !
Meestal is dat ook zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Maar enfin..Mijn :ideale " situatie in een scheiding zou zijn dat je
goede afspraken maakt
Bestaat de Sint wel of niet?
Kerstman bestaat
Papa en Mama houden beide evenveel van je"ik iets meer van beide kanten gezegd..
Zoiets dus..
laatste zin maar verwijderd![]()
Ik heb een single waar Diana Ross Duits zingt..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar kan je wel gelijk in hebben, dank je wel.
ja volgende week mag marco en friends het salaris van la ross bij elkaar zingen want er moet geld bij he.
volgens mij kost la ross wat hoor, maar dan heb je wel wat in huis. ( ik had er wel bij willen wezen)
Dat is triest ,juist omdat dat kind al 11 is en dingen goed beseft,,Maar ik snap dat niet,,Je bent toch gek op je kind wat je al 11 jaar heb mogen verzorgen en van heb genoten en ups en downs mee hebt gehad,,gewoon alles erop en eraan hebt meegemaakt.?Ik snap dat werkelijk niet,,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meestal is dat ook zo.
Ken een situatie van zeer dichtbij. Ouders gescheiden, kind was pas 3 jaar en kind gaat graag naar papa elk weekend.Kind kijkt er naar uit. Papa woont nu weer bij zijn ouders maar toch gaat het graag naar papa gelukkig.
Dit is een ideale situatie.
Papa heb nu een nieuwe lover en gaat bijna trouwen en klikt bijzonder goed. Hoop zo dat het zo blijft.
Ken ook een situatie van zeer dichtbij. Papa heb een nieuwe lover en krijgt daarmee kinderen en kijkt niet meer om naar zijn kind van net 11 jaar.
Kind zegt zelf "papa heb alleen maar foto's van zijn kinderen aan muur hangen van zijn nieuwe liefde en niet van mij enz... Dat kind is nu elf en wil niet meer naar papa omdat papa alleen aandacht geeft aan de kinderen van zijn nieuwe liefde helaas.
http://twitpic.com/lsetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.
ja ben al aan het joetoepen en alleen met een mobieltje sommige fragmenten ach kijk morgenochtend wel ben nu weer aanbeland bij La Ross en Marvin Gaye en zat net naar iets te kijken met La Ross en Michael Jackson en ik eindig zoals gewoonlijk elke avond met een paar nummers van Marvin Gaye en als laatste Whats Going on van Marvin, nog steeds het beste nummer aller tijden ( ach alles van Marvin is goed.)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.
Anders ik niet, maar een kind van elf kan je sturen maar niet dwingen vindt ik dan op zo'n moment.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat is triest ,juist omdat dat kind al 11 is en dingen goed beseft,,Maar ik snap dat niet,,Je bent toch gek op je kind wat je al 11 jaar heb mogen verzorgen en van heb genoten en ups en downs mee hebt gehad,,gewoon alles erop en eraan hebt meegemaakt.?Ik snap dat werkelijk niet,,
Pubers behandelen ze er niet meer in ,dus maar opgezegd..Nu moeten we het van hulp van FOK hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip mooiiii, ik ga me meteen abonneren
he wat leuk ff gegluurd dank je wel voor de link.quote:
Denk ook morgen meer reacties op You Tube...mensen zijn net thuis enz...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ben al aan het joetoepen en alleen met een mobieltje sommige fragmenten ach kijk morgenochtend wel ben nu weer aanbeland bij La Ross en Marvin Gaye en zat net naar iets te kijken met La Ross en Michael Jackson en ik eindig zoals gewoonlijk elke avond met een paar nummers van Marvin Gaye en als laatste Whats Going on van Marvin, nog steeds het beste nummer aller tijden ( ach alles van Marvin is goed.)
ik zeg weltrusten en slaap lekker allemaal straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |