abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73768193
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:35 schreef littlemamita het volgende:

[..]

ja en bij het gun factor, moet je dus maar hopen dat je ex niet verbitterd en jou en het kind dat gunt!
En onder de rechten kan je als moeder heel makkelijk onderuit, door allerlei vage smoesjes, kindje is ziek, kindje gaat naar tante die, kindje gaat naar verjaardag etc etc..

En dan verwaterd het en mag je hopen dat je kind genoeg herinneringen heeft om je op te zoeken tegen de tijd dat ze 18 is...!
Maakte ook mee dat een kind iig een kinderfeestje had maar naar vader "moest" en dus feestje moest missen..Over dat soort dingen moet toch gepraat kunnen worden.Maar snap ook dat het soms/vaak lastig is .Vaders heeft erop gerekend en weekend op ingericht en gaat iets weer niet door..Heb wel respect voor mensen die het goed weten te regelen. Zucht ..lijkt me vreselijk zo'n situatie
Love music!
pi_73768229
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef littlemamita het volgende:

[..]

volgens mij dwaze vaders??? (ik beledig niet)

Ja dat kan allemaal in NL!

Niks is wat het lijkt!
ja volgens mij heet dat zo, thanks.
ga morgen eens onder de koffie daar weer rondneuzen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:30 #228
216508 frensje
VI Hooligans
pi_73768295
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 22:43 schreef Toverheks het volgende:
waarom zou hij zijn kind niet mogen meenemen in een weekend, het kindje heeft ook nog aan de andere kant een opa en oma en neefjes nichtjes, ooms en tante`s.
vind sommige doen net of ook huub geen kotter kan opvoeden, heus wel denk ik, en ook huub weet dat hij verplichtingen tegenover zijn kind heeft, ik denk dat heel veel mensen hem overschatten en huub lijkt me een leuke lieve vader.
en wat hij buiten zijn oppasplicht doet moet ie allemaal lekker zelf weten, maar al ken ik hem net als de meeste van jullie, ik denk dat hij een topvader wordt voor zijn kind.
lekker toch, sophie in de draagzak naar honkballen, lekker bij de familie op visite ze krijgt liefde zat hoor, ook van huub zijn fam.
wat denken sommige nou, huub heeft toch lieve ouders die zullen er ook wel verdriet van hebben dat alles zo loopt, of claire of huub weggelopen is maakt ff niet uit, ook hun zijn gewoon opa en oma.
zo zie ik het ook, hoe men ook over Huub denkt...
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_73768297
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Maakte ook mee dat een kind iig een kinderfeestje had maar naar vader "moest" en dus feestje moest missen..Over dat soort dingen moet toch gepraat kunnen worden.Maar snap ook dat het soms/vaak lastig is .Vaders heeft erop gerekend en weekend op ingericht en gaat iets weer niet door..Heb wel respect voor mensen die het goed weten te regelen. Zucht ..lijkt me vreselijk zo'n situatie
Ja dat is ook lastig te combineren, maar in mijn geval lukt die regeling meestal wel aardig!
Als er een niet wil, wil de andere wel en omgekeerd, ik laat ze het zelf regelen met papa, dat is dan een voordeel als ze wat ouder zijn en gewoon kunnen vertellen wat ze wel en niet willen!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:43 #230
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73768301
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:37 schreef Jian het volgende:

[..]

Okee, relax, maak het allemaal niet ingewikkelder als het is, luister naar de wijsheid in kinderen, geef ze tijd, laat ze spelen en heb het beste met ze voor, help ze waar je kan en laat je eigen belang daar niet in prevaleren ..........

En omdat jij 'm zo mooi vindt;

Dan kan ik niet meer mis zitten, al moet ik zeggen dat ik weleens hoor dat ik minder rekening moet houden met het kind omdat ze nog niet weten wat ze willen of wat goed voor ze is.
Ach, het blijft zoeken naar de meest uitgebalanceerde manier. Het beroerde is echter dat als je meer kinderen hebt, ze een verschillende aanpak kunnen hebben.

Maar eh.. genoeg over kinderen en opvoeding....

De muziek van John Lennon, met name de tekst is geweldig. Ja. ik hou d'r van. Zo simpel but true.

Ik heb er eentje uit de oude doos van Johnny Cash, maar dat is weer een no-no, maar een leuke tranentrekker.

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73768315
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef frensje het volgende:

[..]

zo zie ik het ook, hoe men ook over Huub denkt...
top ik ook!
pi_73768341
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:39 schreef snetje het volgende:

[..]

door haar blogjes op haar hyves toen...
ze schreef leuk en heel lief over hoe het moederschap haar heeft veranderd.. dat het onbeschrijfbaar is hoe je je gaat voelen als je eenmaal moeder bent...allemaal heel leuk en aardig als je daarnaast ook nog met je beide benen op earth kunt blijven ..

en dat ontbreekt nu geloof ik even bij Claire ... ze gaat iets te op in haar moederrol ...*en getuttel*
het is nu sophie voor en sophie achter.. vandaar ook dat ik vermoed dat ze een weekend zonder helemaal niet aankan
ze zal toch wel moeten straks, ik las ergens dat ze alle2 een advocaat hadden en er zal wel een omgangsregeling worden getroffen.
en hoop gewoon dat ze er alle2 zonder woorden aan elkaar vuil maken, waar dan ook in de media, er samen uit komen en weer alle2 een lekker leventje opbouwen apart van elkaar.
ik gun het hun net zo als ieder ander, al ben je beroemd bekend of niet beroemd en bekend verdriet moet niemand hebben om wat dan ook.
pi_73768344
Ik hoop echt uit de grond van me hart dat ze er beide goed uitkomen en in goed overleg een regeling kunnen en mogen treffen dat ze toch samen sophie mogen opvoeden en veel liefde mogen geven.
Afstand Tilburg / Hilversum doen je ook niet even zomaar als je ook nog een baan heb van 40 uur of meer.
Hoop niet dat dat tussen hun in gaat staan.
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_73768360
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja volgens mij heet dat zo, thanks.
ga morgen eens onder de koffie daar weer rondneuzen.
http://www.dwazevaders.nl/
pi_73768387
mijn ex- buurvrouw ( de hele straat heeft haar weggepest ) maakte het zo bont. ze zei rustig tegen de kinderbescherming dat hun zoontje door Pa sexueel was misbruikt........ de rechtzaken duren nu al ruim 18 maanden, en ondertussen heeft pa zijn kind niet meer gezien ! dat is echt pas schandalig !!!!!!
pi_73768438
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:48 schreef Elske6 het volgende:
mijn ex- buurvrouw ( de hele straat heeft haar weggepest ) maakte het zo bont. ze zei rustig tegen de kinderbescherming dat hun zoontje door Pa sexueel was misbruikt........ de rechtzaken duren nu al ruim 18 maanden, en ondertussen heeft pa zijn kind niet meer gezien ! dat is echt pas schandalig !!!!!!
Hier heb ik geen woorden voor. Vindt het schandalig dat mensen zo hun gram willen halen tov. ex-partner.
Loslaten, is het ultieme houden van.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:50:40 #237
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73768462
Wij hebben geen Party of Story nodig. Met al die speculaties zouden we zo een nieuw roddelblad uit kunnen brengen. "Foc" Flauwekul op commando!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_73768464
www.Alleenstaande-Mamas.nl
zien jullie dat ook die reklame onder de pagina, of de duvel er mee speelt
pi_73768492
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
zucht .... * Jian kijkt met een half oog naar dit topic en bladert nog maar eens door de "Ouders van Nu" heen
Jongens/Meisjes is een leuker blad.Wel opgezegd ondertussen
Love music!
pi_73768500
quote:
ja ik poste dat eerder, echt elske het gebeurt zulke moeders heb je ook.
pi_73768512
quote:
ja dat zijn ook schandalige dingen, en daarom zei ik ook:
ik denk dat moeders in zijn algemeen in scheidingen teveel macht hebben.

Want moeders zijn NIET per definitie betere opvoeders.
(ik ben ook moeder)
Er zijn ook echt hele foute, slechte moeders!!!

Gelukkig houd de rechtbank daar langzaamaan wel meer rekening mee.

Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben ze toch in liefde gemaakt!
pi_73768534
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:50 schreef mazaru het volgende:
Wij hebben geen Party of Story nodig. Met al die speculaties zouden we zo een nieuw roddelblad uit kunnen brengen. "Foc" Flauwekul op commando!
Inderdaad!
pi_73768539
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:

[..]

(ik ben ook moeder)

Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben het toch in liefde gemaakt!
heel mooi je laatste zin.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:53:45 #244
241662 Jian
Well, well, well
pi_73768547
Ik hoop dat Huub dit allemaal goed doorleest dan komt het wel goed met hem en Sophie
pi_73768581
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
Ik hoop echt uit de grond van me hart dat ze er beide goed uitkomen en in goed overleg een regeling kunnen en mogen treffen dat ze toch samen sophie mogen opvoeden en veel liefde mogen geven.
Afstand Tilburg / Hilversum doen je ook niet even zomaar als je ook nog een baan heb van 40 uur of meer.
Hoop niet dat dat tussen hun in gaat staan.
Daarom hoop ik op een rijbewijs van beide kanten..
En ik mijmer ook maar wat ,hoop het beste voor iedereen
Love music!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:54:40 #246
241662 Jian
Well, well, well
pi_73768583
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Jongens/Meisjes is een leuker blad.Wel opgezegd ondertussen
Bedankt voor de tip mooiiii, ik ga me meteen abonneren
pi_73768615
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:

[..]

(ik ben ook moeder)

Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben ze toch in liefde gemaakt!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:55:24 #248
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73768619
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Huub dit allemaal goed doorleest dan komt het wel goed met hem en Sophie
Dan moet hij wel beloven dat hij van de drank afblijft.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73768623
nou dat waren ff diepe gesprekken, zo kan het dus ook.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:55:32 #250
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_73768626
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat dat sowieso wel goed komt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')