Dat is dus dupe worden van een scheiding en dat zijn de kinderen als er een strijd is tussen pa en ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn kun je gelukkig beter communiceren,maar maak dus mee dat een kind het echt helemaal zelf moest uitzoeken met in haar achterhoofd het negatieve commentaar over haar vader "via moeders"..Dus zegde ze haar afspraak af..Vind dat best moeilijk om te horen maar kan me daar natuurlijk niet mee bemoeien als buitenstaanden.Wil ik ook niet maar vind ik zielig voor het kind..Tussen 2 vuren..
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@toverheks ja leuk dat het nu wat dieper gaat hier vanavond,
ben helemaal in mijn nopjes....
ik beloof niks, maar zal wel mijn best doen, goed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan he
en waarom niet??? wist je dat niet dat ook mannen in elkaar gerost worden door hun vrouw, geintimideert en vernederd, ook dat gebeurt, wat ik net zei het is een raar wereldje waar we op wonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil daar niet aan denken, . ... een blijf van mijn lijf huis voor mannen.
Wist ik schatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
klopt doe ik ook!
daarom schrijf ik dan ook mooiii ipv mooi.
okequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik beloof niks, maar zal wel mijn best doen, goed?
Bij deze dan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:07 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wist ik schatmaar wou toch ff bevestiging ,Ikke he??
Ja,dat dus ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is dus dupe worden van een scheiding en dat zijn de kinderen als er een strijd is tussen pa en ma.
Meestal als een kind wat ouder mag worden, gaan ze zelf kiezen en komt het vaak nog wel goed maar dan heb pa dus vaak de leukste tijd van hun jeugd gemist en dat gun je niemand.
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en waarom niet??? wist je dat niet dat ook mannen in elkaar gerost worden door hun vrouw, geintimideert en vernederd, ook dat gebeurt, wat ik net zei het is een raar wereldje waar we op wonen.
Maar, ze wil het zo graag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Bij deze dan!
maar ik ben niet je schat!
nou het gebeurt ook hoor, mannen die in elkaar geleld worden door hun vrouw en niks terug doen omdat de vrouw dan dreigt naar de politie te stappen, er zijn een paar huizen in nederland die zulke mannen opvangen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????
Dat meen je toch niet...... Als een vrouw niet geslagen wil worden, moet ze haar tengels ook thuishouden, anders kan ze een tets terugkrijgen, denk ik zo. Dan is het ook gauw afgelopen.
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ik kan me er weinig bij voorstellen. Intimideren, dat snap ik nog, omdat zo'n kerel toch niet gaat scheiden ofzo, maar in elkaar geslagen worden??????????????????
Dat meen je toch niet...... Als een vrouw niet geslagen wil worden, moet ze haar tengels ook thuishouden, anders kan ze een tets terugkrijgen, denk ik zo. Dan is het ook gauw afgelopen.
Okay, dat snap ik wel, als ze bang zijn voor de broers ofzo. Maar je laat je toch niet door je vrouw in elkaar slaan? Ik vind het zielig voor die mannen, want het is nog genant ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou het gebeurt ook hoor, mannen die in elkaar geleld worden door hun vrouw en niks terug doen omdat de vrouw dan dreigt naar de politie te stappen, er zijn een paar huizen in nederland die zulke mannen opvangen.
die vrouwen zullen wel sterke broers hebben of ander vrienden/familie waar ze voor moeten onderduiken.
Wie zegt dat het manwijven zijn? Je zou het haast denken, maar als dat zo is, dan snap ik het wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!
met van die bloempotkapsels en tuinbroekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:16 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen manwijven, die hun ventje afrossen hoor!
gaat wat mis hier 2keer dezelfde post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die bloempotkapsels en tuinbroeken![]()
weet iemand wanneer er een dvd uit komt na een concert??? wil de dvd van diana ross duurt dat een paar maanden of ligt dat al volgende week in de winkel.
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met van die bloempotkapsels en tuinbroeken![]()
weet iemand wanneer er een dvd uit komt na een concert??? wil de dvd van diana ross duurt dat een paar maanden of ligt dat al volgende week in de winkel.
ja daar kan je wel gelijk in hebben, dank je wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !
Meestal is dat ook zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:12 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Maar enfin..Mijn :ideale " situatie in een scheiding zou zijn dat je
goede afspraken maakt
Bestaat de Sint wel of niet?
Kerstman bestaat
Papa en Mama houden beide evenveel van je"ik iets meer van beide kanten gezegd..
Zoiets dus..
laatste zin maar verwijderd![]()
Ik heb een single waar Diana Ross Duits zingt..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk net voor Sint of Kerst. Ze moeten er alles uithalen nu !
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja daar kan je wel gelijk in hebben, dank je wel.
ja volgende week mag marco en friends het salaris van la ross bij elkaar zingen want er moet geld bij he.
volgens mij kost la ross wat hoor, maar dan heb je wel wat in huis. ( ik had er wel bij willen wezen)
Dat is triest ,juist omdat dat kind al 11 is en dingen goed beseft,,Maar ik snap dat niet,,Je bent toch gek op je kind wat je al 11 jaar heb mogen verzorgen en van heb genoten en ups en downs mee hebt gehad,,gewoon alles erop en eraan hebt meegemaakt.?Ik snap dat werkelijk niet,,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Meestal is dat ook zo.
Ken een situatie van zeer dichtbij. Ouders gescheiden, kind was pas 3 jaar en kind gaat graag naar papa elk weekend.Kind kijkt er naar uit. Papa woont nu weer bij zijn ouders maar toch gaat het graag naar papa gelukkig.
Dit is een ideale situatie.
Papa heb nu een nieuwe lover en gaat bijna trouwen en klikt bijzonder goed. Hoop zo dat het zo blijft.
Ken ook een situatie van zeer dichtbij. Papa heb een nieuwe lover en krijgt daarmee kinderen en kijkt niet meer om naar zijn kind van net 11 jaar.
Kind zegt zelf "papa heb alleen maar foto's van zijn kinderen aan muur hangen van zijn nieuwe liefde en niet van mij enz... Dat kind is nu elf en wil niet meer naar papa omdat papa alleen aandacht geeft aan de kinderen van zijn nieuwe liefde helaas.
http://twitpic.com/lsetsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.
ja ben al aan het joetoepen en alleen met een mobieltje sommige fragmenten ach kijk morgenochtend wel ben nu weer aanbeland bij La Ross en Marvin Gaye en zat net naar iets te kijken met La Ross en Michael Jackson en ik eindig zoals gewoonlijk elke avond met een paar nummers van Marvin Gaye en als laatste Whats Going on van Marvin, nog steeds het beste nummer aller tijden ( ach alles van Marvin is goed.)quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Op You tube zal ervast snel beelden zjn van dit concert.
Anders ik niet, maar een kind van elf kan je sturen maar niet dwingen vindt ik dan op zo'n moment.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat is triest ,juist omdat dat kind al 11 is en dingen goed beseft,,Maar ik snap dat niet,,Je bent toch gek op je kind wat je al 11 jaar heb mogen verzorgen en van heb genoten en ups en downs mee hebt gehad,,gewoon alles erop en eraan hebt meegemaakt.?Ik snap dat werkelijk niet,,
Pubers behandelen ze er niet meer in ,dus maar opgezegd..Nu moeten we het van hulp van FOK hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip mooiiii, ik ga me meteen abonneren
he wat leuk ff gegluurd dank je wel voor de link.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |