of beloven dat als Sophie bij hem is dan niet drinken, de andere avonden moet hij toch lekker zelf weten!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan moet hij wel beloven dat hij van de drank afblijft.
Och,quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso wel goed komt.
Huub en ook Claire moet doen wat hun gevoel hun ingeeft zonder invloed van directe of indirecte familie /vrienden enz...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:53 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Huub dit allemaal goed doorleest dan komt het wel goed met hem en Sophie
ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:52 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja dat zijn ook schandalige dingen, en daarom zei ik ook:
ik denk dat moeders in zijn algemeen in scheidingen teveel macht hebben.
Want moeders zijn NIET per definitie betere opvoeders.
(ik ben ook moeder)
Er zijn ook echt hele foute, slechte moeders!!!
Gelukkig houd de rechtbank daar langzaamaan wel meer rekening mee.
Maar als ik dood zou gaan heb ik mijn kids het liefste samen bij hun papa, ook al zijn we gescheiden, we hebben het toch in liefde gemaakt!
Dat zou wel heel mooiii zijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Wijnneus het volgende:
Als Huub en Claire dit doorlezen, hebben ze geen advocaten meer nodig, die zijn hier al voorradig.
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Elske6 het volgende:
maar ik moet wel zeggen dat de rechtbank inderdaad er meer werk van maakt, zelfs wij in de straat hebben een verklaring moeten afleggen ( ten nadele van trutje natuurlijk ) Dus die smoes van sexulemishandelingen trapt de rechtbank ook niet meer gauw in...
ik geef gratis adviesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Wijnneus het volgende:
Als Huub en Claire dit doorlezen, hebben ze geen advocaten meer nodig, die zijn hier al voorradig.
In rotterdam is het 1e blijf van lijf huis voor mannen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.
net zoals ik een tijd terug ergens las er zijn ook huizen in nederland zoals blijf van mijn lijf voor moeders, vaders die in elkaar worden geslagen geintimideerd enzo door hun vrouw.
we leven in een raar wereldje hoor.
Als ze wat ouder zijn kun je gelukkig beter communiceren,maar maak dus mee dat een kind het echt helemaal zelf moest uitzoeken met in haar achterhoofd het negatieve commentaar over haar vader "via moeders"..Dus zegde ze haar afspraak af..Vind dat best moeilijk om te horen maar kan me daar natuurlijk niet mee bemoeien als buitenstaanden.Wil ik ook niet maar vind ik zielig voor het kind..Tussen 2 vuren..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja dat is ook lastig te combineren, maar in mijn geval lukt die regeling meestal wel aardig!
Als er een niet wil, wil de andere wel en omgekeerd, ik laat ze het zelf regelen met papa, dat is dan een voordeel als ze wat ouder zijn en gewoon kunnen vertellen wat ze wel en niet willen!
Ik denk dat wij allen hier wel gratis advies in willen geven!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik geef gratis advieskost alleen een bakkie koffie met een gebakje erbij
Ik wil daar niet aan denken, . ... een blijf van mijn lijf huis voor mannen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dan dat het voor de vader goed afloopt en gewoon zijn kind mag zien, maar wat zal hij wel niet doorgemaakt hebben he, we horen meestal in de media enzo alleen verhalen van moedrs, maar er zijn zat verhalen van ook vaders die ten onrechte beschuldigt worden etc.etc.
net zoals ik een tijd terug ergens las er zijn ook huizen in nederland zoals blijf van mijn lijf voor moeders, vaders die in elkaar worden geslagen geintimideerd enzo door hun vrouw.
we leven in een raar wereldje hoor.
Dat is balen. Een rechtbank moet dit soort dingen toch natrekken helaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:55 schreef Elske6 het volgende:
maar ik moet wel zeggen dat de rechtbank inderdaad er meer werk van maakt, zelfs wij in de straat hebben een verklaring moeten afleggen ( ten nadele van trutje natuurlijk ) Dus die smoes van sexulemishandelingen trapt de rechtbank ook niet meer gauw in...
Dus meetingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik denk dat wij allen hier wel gratis advies in willen geven!
Denk telkens als je mooiii tikt dat je aan mij denktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:58 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Dat zou wel heel mooiii zijn!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@toverheks ja leuk dat het nu wat dieper gaat hier vanavond,
ben helemaal in mijn nopjes....
Me toquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
klopt doe ik ook!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Denk telkens als je mooiii tikt dat je aan mij denkt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is dus dupe worden van een scheiding en dat zijn de kinderen als er een strijd is tussen pa en ma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Als ze wat ouder zijn kun je gelukkig beter communiceren,maar maak dus mee dat een kind het echt helemaal zelf moest uitzoeken met in haar achterhoofd het negatieve commentaar over haar vader "via moeders"..Dus zegde ze haar afspraak af..Vind dat best moeilijk om te horen maar kan me daar natuurlijk niet mee bemoeien als buitenstaanden.Wil ik ook niet maar vind ik zielig voor het kind..Tussen 2 vuren..
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan hequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
ik beloof niks, maar zal wel mijn best doen, goed?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar ben ik blij om, dus gedraag je van nu af aan dan he
en waarom niet??? wist je dat niet dat ook mannen in elkaar gerost worden door hun vrouw, geintimideert en vernederd, ook dat gebeurt, wat ik net zei het is een raar wereldje waar we op wonen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wil daar niet aan denken, . ... een blijf van mijn lijf huis voor mannen.
Wist ik schatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:04 schreef littlemamita het volgende:
[..]
klopt doe ik ook!
daarom schrijf ik dan ook mooiii ipv mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |