De 3 r's is ouderwets. Tegenwoordig heeft een kind meer nodig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:
Bij baby's zijn 3 dingen heel belangrijk, de drie rrr-en
rust, reinheid en regelmaat.
Dus papa met regelmaat zien, etc etc.
En wat nou of stel dat Huub meer wil dan alleen "pret"papa???

Precies en het extra van Huub is zijn kennis van dingen..Ik houdervanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:
 Sterren/planeten/piano enz enz
 Sterren/planeten/piano enz enz  

dat bedoel ik niet negatief hoor !!!!!!!!!!!!!!! is gewoon een feit.......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:09 schreef littlemamita het volgende:

Bij elkaar blijven voor de kinderen lukt alleen als je beiden hetzelfde doel hebt, en wel de kinderen groot brengen en ze een fijne tijd geven. Het kan, maar dat gaat dan ten koste van jezelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef Toverheks het volgende:
ik had ouders die bij elkaar bleven voor * de kinderen * nou, nou wat een pretje was dat (not) daarom zeg ik als ouders niet meer met elkaar kunnen leven, gewoon ieder je eigen weg gaan daar wordt een kind gelukkiger van hoor.
een kind hoort niet in een ruziegezin op te groeien, waar de spanning op loopt.
maar ik vind gewoon, sommige doen omdat ze nu uit elkaar zijn dat hij ook niet zijn kind goed kan opvoeden maar dat zal allemaal wel los lopen hoor, en wat ik net zei, denken we nu niet dat en claire en huub geen verdriet van dit alles hebben, je leven loopt niet altijd zoals je wilt want het leven is niet 1 mooi sprookje.

Wat een onzinquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Een man heeft voordeel als hij een zoon heeft, vooral als het kind al een paar jaar is.

sorry hoor
sorry hoor  

Ik zeg niet een kind, een baby!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De 3 r's is ouderwets. Tegenwoordig heeft een kind meer nodig.

Ach, dat is ook sterk overtrokken. Ik ben niet zo snel onder de indruk van dat soort dingen. Snap nog steeds niet waarom sommige mensen dat zijn, terwijl het voor een groot deel alleen opgeklopt eiwit is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Precies en het extra van Huub is zijn kennis van dingen..Ik houdervanSterren/planeten/piano enz enz

Wat is een feit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:11 schreef Elske6 het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet negatief hoor !!!!!!!!!!!!!!! is gewoon een feit.......

Klopt, maar daar gingen we al van uit. Ik zie een baby niet met een WI aan de haal gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik zeg niet een kind, een baby!
(een kind, vooral de kinderen van deze tijd schijnen alles nodig te hebben wii, laptop mobieltje etc etc..)
Het is ouderwets ja,maar het is nog steeds een goede basis!
Ook verloskundigen in deze tijd adviseren het nog....

Toch is het zo hoor....... het is een stuk gemakkelijker.... Ook voor de zoon is het belangrijk dat hij goed contact blijft houden met zijn vader, omdat hij nou eenmaal een rolmodel nodig heeft, en zijn vader is in feite zijn held.quote:

dus de drie rrr-en hoe ouderwets ook, is toch een goede basis!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gingen we al van uit. Ik zie een baby niet met een WI aan de haal gaan.

Inderdaad, Huub staat nu al te springen bij die gedachte.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat Huub zich over een paar jaar zich laat opmaken door Sophietje ,en een lol dat ze hebben.Heeft Sopfie geleerd van mama en is leuk!Pruik op en lachen samen
 Af en toe een keer is leuk, maar ik denk niet dat hij dat ieder weekend ziet zitten.
  Af en toe een keer is leuk, maar ik denk niet dat hij dat ieder weekend ziet zitten.

als het kind eens in de veertien dagen bij papa is, is papa blij..... gaat alleen maar leuke dingen doen, dierentuin,bezoekjes bij de oma en opa, neefjes en nichtjes..... DAT bedoel ik met pretpapa......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Wat is een feit?
Ik bedoel alleen maar wat nou als Huub meer wil zijn dan alleen die pret vader?
Wat bedoel jij dan (zonder aanval)?

Natuurlijk, die had ik ook al genoemd, als je terugleest, anders zou ik mezelf tegenspreken. Het spreekt in ieder geval vanzelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef littlemamita het volgende:
[..]
dus de drie rrr-en hoe ouderwets ook, is toch een goede basis!
Zo oud ben ik niet hoor!

ja en meisjes kijken vaak op tegen hun "papa', willen later met net zo'n man als hun papa trouwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch is het zo hoor....... het is een stuk gemakkelijker.... Ook voor de zoon is het belangrijk dat hij goed contact blijft houden met zijn vader, omdat hij nou eenmaal een rolmodel nodig heeft, en zijn vader is in feite zijn held.

edit: desnoods met boter/meel /2 rozijntjes en lippenstift/viltstiftquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:15 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Denk dat Huub zich over een paar jaar zich laat opmaken door Sophietje ,en een lol dat ze hebben.Heeft Sopfie geleerd van mama en is leuk!Pruik op en lachen samen

ja ok duidelijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef Elske6 het volgende:
[..]
als het kind eens in de veertien dagen bij papa is, is papa blij..... gaat alleen maar leuke dingen doen, dierentuin,bezoekjes bij de oma en opa, neefjes en nichtjes..... DAT bedoel ik met pretpapa......

ik snapte je wel hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:18 schreef Elske6 het volgende:
[..]
als het kind eens in de veertien dagen bij papa is, is papa blij..... gaat alleen maar leuke dingen doen, dierentuin,bezoekjes bij de oma en opa, neefjes en nichtjes..... DAT bedoel ik met pretpapa......

quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
zucht .... * Jian kijkt met een half oog naar dit topic en bladert nog maar eens door de "Ouders van Nu" heen

Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik zeg niet een kind, een baby!
(een kind, vooral de kinderen van deze tijd schijnen alles nodig te hebben wii, laptop mobieltje etc etc..)
Het is ouderwets ja,maar het is nog steeds een goede basis!
Ook verloskundigen in deze tijd adviseren het nog....

Ik ben het met je eens hoor, mannen zijn soms ontrouwe honden, die niet naar hun kroost omkijken als ze een ander nest hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
nou, ik heb al mijn kids alleen opgevoed, ze hebben een hele goede baan en zijn heerlijke volwassen en lieve mensen geworden, het is niet altijd zo dat een kind een vader en moeder nodig hebben, soms heb je de pech dat je steeds op de verkeerde vent valt en moet je het helemaal alleen klaren.
hoeveel vaders kijken na een scheiding niet meer om naar hun kind??? nou ik kan vertellen heel veel mannen beginnen met een nieuwe vrouw en maken nieuwe kids en kijken naar de andere kids niet meer om hoor.
( dat is niet mij overkomen hoor, maar geef een voorbeeld)

met je eens of het moet echt echt echt helemaal niet gaan,maar ja dat is voor iedereen anders..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven voor de kinderen lukt alleen als je beiden hetzelfde doel hebt, en wel de kinderen groot brengen en ze een fijne tijd geven. Het kan, maar dat gaat dan ten koste van jezelf.
lk vind wel dat kinderen daar recht op hebben.

later ja...... .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja en meisjes kijken vaak op tegen hun "papa', willen later met net zo'n man als hun papa trouwen.

En weer ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef littlemamita het volgende:
Maar hoe sneu is het dan als je meedoe vader wilt zijn en niet alleen pret papa,
en je moet het maar doen met je weekeindjes, is toch eigenlijk heel sneu???
En dat bedoel ik in alle scheidingen, het zijn toch de moeders die het contact met de vaders kunnen maken en breken, ik ken genoeg moeders, die gewoon express met de kids niet thuis zijn als vader ze komt halen...!
Wat dat betreft hebben moeders misschien wel te veel macht!

Ja dat er in geval van kindermishandeling en misbruik ed. een aangepaste regeling in een jeugzorg gebouw met begeleiding is is weer een ander verhaal!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
met je eens of het moet echt echt echt helemaal niet gaan,maar ja dat is voor iedereen anders..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |