Wat een bazenpokoe is dit toch ook jongens.quote:
Er was een broadcast van het optreden blijkbaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
Bedankt voor het werk, Arn0. Vraag me of waar de persoon die het heeft geupload op YouTube het vandaan heeft...
En dan neemt iemand het alleen op een brakke VHS opquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er was een broadcast van het optreden blijkbaar.
Tja.. Ik weet dat de uploader het van een broadcast heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dan neemt iemand het alleen op een brakke VHS op?!
Je kunt er gratis heenreizen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef MCH het volgende:
Ook aanwezig bij Arctic Monkeys en wel in Berlijn. Daar was het kaartje 'maar' 28 euro
Dat zou kunnen, maar we bouwen er een mooi stapweekend omheen. Bovendien is er wat te vieren dat weekend --> 20 jahre mauerfallquote:
Die awards zijn toch om te lachen, niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Aisumasen het volgende:
Uitslagen Q Awards: In de categorie beste track verloren ze van een Lily Allen-niemendalltje, "Humbug" verloor beste album van Kasabian, beste act in de wereld ging naar Muse. Die laatste award wonnen ze geheel terecht in 2007, wat meteen voer was voor een vermakelijk tong80-topic. Eén award wonnen ze wel: Beste live-act![]()
. Beste SONGS in een live-act, ja...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachenhuilen, niet?
Als bandje ga je toch gewoon naar zo'n awardshow voor de lol als het zo uit komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Ach, wel tof en zo awards krijgen maar heb je er daadwerkelijk iets aan? Dus begrijpelijk dat ze er niet waren
Awards zijn altijd om te huilen, maar die van Q zijn toch altijd wel heel erg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Nou ja ik moet zeggen dat dat Kasabian album ook érg goed was...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Dit staat er blijkbaar in het artikelquote:
quote:There are gaps in the schedule for the first half of 2010 that might allow time for recording of the 4th Arctic Monkeys album. "There's definitely a desire there to do something quite sharpish," Turner says
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
Kan je hem in de Benelux kopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
In tegenstelling tot een NME is een Q in zeer ruime oplage te koop op alle stations zo ongeveer.quote:
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zonder twijfel, maar dat verwacht ik niet vóór 2011 of zelfs 2012.
Het hele artikel kan je ook hier nalezen, voor de mensen die het nog niet tegenkwamen;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
Jup, PM is gestuurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:33 schreef maan. het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor Antwerpen toevallig? Veld kaartje?
Oeh, klinkt goed, in de Humbug stijlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Een nieuwe 'secret door', met...een nieuw nummer!
Waarom denken jullie dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef TC03 het volgende:
Dat moet Catapult zijn.
ben wel benieuwd welk tijdperk het naar klinkt, gewoon de desert sessies neem ik aan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Merkie het volgende:
Ik blijf het wel knap vinden dat je goed kan horen uit welk tijdperk bepaalde liedjes komen, ondanks dat ze niet erg drastisch van stijl veranderen.
ja inderdaadquote:ben wel benieuwd welk tijdperk het naar klinkt, gewoon de desert sessies neem ik aan?
Hoezo betrouwbaar? Het is door iemand anoniem toegevoegd, die maar enkele (AM gerelateerde) pagina's heeft bewerkt. En er staat geen bron bij, dus ik weet het zo nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef hallo-daar het volgende:
(al moet ik zeggen dat ik deze info van wiki heb, maar het ziet er wel betrouwbaar uit).
Ja sorry, ben letterlijk net een uur thuis van 3 1/2 week chinaquote:
Over NME gesproken.. Scans zullen wel verschijnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef portie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een NME is een Q in zeer ruime oplage te koop op alle stations zo ongeveer.
Neen, een gelekte preview:quote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef Merkie het volgende:
Alwaar is deze preview beluisterbaar? Of bedoel je gewoon de SD waarvan gedacht wordt dat het Catapult is?
Volgens mij heeft niemand het volledige nummer.quote:Op zondag 1 november 2009 18:03 schreef Vatta het volgende:
Heeft iemand het volledige catapult nummer?.
Zoja Pm me.
Toen ik het voor het eerste beluisterde leek het mij echt, ik had er idd niet bij nagedacht. Maar ook nu lijkt het nog echt. En dat de bas niet zoals Humbug klinkt, kan misschien verklaard worden door het feit dat dit nummer oorspronkelijk van de FWN 'tijd' stamt. Nuja, feit, dat is meer een gerucht maar goedquote:Op maandag 2 november 2009 03:04 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, zo had ik het nog helemaal niet bekeken...! Bij nader inzien...de drums zijn repetitief als geen enkel ander nummer waar Matt op drumt, en vooral de bas klinkt niet zoals op alle andere nummers van "Humbug". Maar de solo is wel typisch Alex, misschien iets 'too obvious' zelfs. Interessant.
True, vooral dat van die drums.quote:Op maandag 2 november 2009 03:04 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, zo had ik het nog helemaal niet bekeken...! Bij nader inzien...de drums zijn repetitief als geen enkel ander nummer waar Matt op drumt, en vooral de bas klinkt niet zoals op alle andere nummers van "Humbug". Maar de solo is wel typisch Alex, misschien iets 'too obvious' zelfs. Interessant.
Dit was hun laatste setlist;quote:
quote:1. Dance Little Liar
2. Brianstorm
3. This House Is A Circus
4. Still Take You Home
5. The View From The Afternoon
6. Cornerstone
7. Potion Approaching
8. Pretty Visitors
9. Crying Lightning
10. Sketchead
11. I Bet You Look Good On The Dancefloor
12. Dangerous Animals
13. Secret Door
14. My Propeller
15. Red Right Hand (Nick Cave & The Bad Seeds cover)
16. Do Me A Favour
17. Fluorescent Adolescent
18. The Jeweller's Hands
19. Encore:
19. If You Were There, Beware
20. 505
Mij klinkt ie eigenlijk behoorlijk nep in de orenquote:Op zondag 1 november 2009 20:04 schreef Arn0 het volgende:
Er zijn veel fans die niet geloven dat die preview echt is.
Mij lijkt het toch echt
Ik veronderstel dat er nog een Humbug nummer bijkomt, waarschijnlijk Fire And The Thud maar misschien een nieuw nummer dat we nog niet (volledig) kennenquote:Op maandag 2 november 2009 13:56 schreef emokid het volgende:
Tof, 505 als afsluiter. Heb er al zin in.
Dat zegt ook al helemaal niets... Waar is dat allemaal op gebaseerd? Ze hebben na 2 jaar echt een nummer geschreven over "Sketchead". En hup, gelijk verzint een willekeurige forum-dude dat "Jackie Phantonime" een niet uitgebracht nummer is uit de FWN-tijd, die op de derde single komt. Want oh ja, "Jackie Pantomime" had iets te maken met de "Matador" 7". Het ligt er allemaal zo dik bovenop, dat het eerder als bullshit klinkt... Alsof iemand buiten de band alleen al heeft nagedacht over nieuwe songs voor een eventuele derde single.quote:Op maandag 2 november 2009 03:08 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Toen ik het voor het eerste beluisterde leek het mij echt, ik had er idd niet bij nagedacht. Maar ook nu lijkt het nog echt. En dat de bas niet zoals Humbug klinkt, kan misschien verklaard worden door het feit dat dit nummer oorspronkelijk van de FWN 'tijd' stamt. Nuja, feit, dat is meer een gerucht maar goed[..]
Tja, je hebt wel gelijk, alles wat die ene 'forumdude' zei kon iedereen weten door interviews en inscripties op singles idd. Maar dit fragment zelf klinkt voor mij echt maar dat wilt niet veel zeggen want ik heb er niet bijster veel verstand van zo'n dingen.quote:Op maandag 2 november 2009 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat zegt ook al helemaal niets... Waar is dat allemaal op gebaseerd? Ze hebben na 2 jaar echt een nummer geschreven over "Sketchead". En hup, gelijk verzint een willekeurige forum-dude dat "Jackie Phantonime" een niet uitgebracht nummer is uit de FWN-tijd, die op de derde single komt. Want oh ja, "Jackie Pantomime" had iets te maken met de "Matador" 7". Het ligt er allemaal zo dik bovenop, dat het eerder als bullshit klinkt...
De drums geven het weg, eigenlijk. Net als de geforceerd 'sound-alike' klinkende riff. Nu nog een titel als "Emulation Embargo" of "Fantastic Damage", en het verhaal is compleet. Schaam me bijna een beetje dat ik het niet gelijk hoordequote:Op maandag 2 november 2009 17:09 schreef tim. het volgende:
Ik heb die preview net voor het eerst afgespeeld: ik denk dat het van Andy Brady is. Die eerste 10 seconden zou Arctic Monkeys kunnen zijn, maar de rest klinkt erg nep en onprofessioneel. Echte bagger.
Nu ik het opnieuw beluister klinken de drums idd vrij standaard. Maar dat zou evengoed het placebo effect kunnen zijnquote:Op maandag 2 november 2009 17:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De drums geven het weg, eigenlijk. Net als de geforceerd 'sound-alike' klinkende riff. Nu nog een titel als "Emulation Embargo" of "Fantastic Damage", en het verhaal is compleet. Schaam me bijna een beetje dat ik het niet gelijk hoorde. Maar het type-tje Andy Brady zou dit nóóóit in elkaar kunnen flansen, haha.
Eigenlijk vind ik de drums nog het meest op AM lijkenquote:Op maandag 2 november 2009 17:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
De drums geven het weg, eigenlijk. Net als de geforceerd 'sound-alike' klinkende riff. Nu nog een titel als "Emulation Embargo" of "Fantastic Damage", en het verhaal is compleet. Schaam me bijna een beetje dat ik het niet gelijk hoorde. Maar het type-tje Andy Brady zou dit nóóóit in elkaar kunnen flansen, haha.
Als ik er aandachtig naar luister, vind ik de drums helemaal niet in Humbug stijl eigenlijk. Te simpel. Maar na 10 seconden hoor ik het niet goed meerquote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef tim. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de drums nog het meest op AM lijken. Die Amerikaans klinkende distortion, zoals hallo-daar opmerkte, viel mij als eerste op. Hoewel je Andy niet moet onderschatten, kan hij dit inderdaad niet
.
Andy?quote:Op maandag 2 november 2009 17:42 schreef tim. het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik de drums nog het meest op AM lijken. Die Amerikaans klinkende distortion, zoals hallo-daar opmerkte, viel mij als eerste op. Hoewel je Andy niet moet onderschatten, kan hij dit inderdaad niet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |