Als bandje ga je toch gewoon naar zo'n awardshow voor de lol als het zo uit komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Ach, wel tof en zo awards krijgen maar heb je er daadwerkelijk iets aan? Dus begrijpelijk dat ze er niet waren
Awards zijn altijd om te huilen, maar die van Q zijn toch altijd wel heel erg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Nou ja ik moet zeggen dat dat Kasabian album ook érg goed was...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Dit staat er blijkbaar in het artikelquote:
quote:There are gaps in the schedule for the first half of 2010 that might allow time for recording of the 4th Arctic Monkeys album. "There's definitely a desire there to do something quite sharpish," Turner says
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
Kan je hem in de Benelux kopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
In tegenstelling tot een NME is een Q in zeer ruime oplage te koop op alle stations zo ongeveer.quote:
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zonder twijfel, maar dat verwacht ik niet vóór 2011 of zelfs 2012.
Het hele artikel kan je ook hier nalezen, voor de mensen die het nog niet tegenkwamen;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
Jup, PM is gestuurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:33 schreef maan. het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor Antwerpen toevallig? Veld kaartje?
Oeh, klinkt goed, in de Humbug stijlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Een nieuwe 'secret door', met...een nieuw nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |