Wat een bazenpokoe is dit toch ook jongens.quote:
Er was een broadcast van het optreden blijkbaar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:00 schreef Aisumasen het volgende:
Bedankt voor het werk, Arn0. Vraag me of waar de persoon die het heeft geupload op YouTube het vandaan heeft...
En dan neemt iemand het alleen op een brakke VHS opquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:02 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Er was een broadcast van het optreden blijkbaar.
Tja.. Ik weet dat de uploader het van een broadcast heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:31 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En dan neemt iemand het alleen op een brakke VHS op?!
Je kunt er gratis heenreizen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:49 schreef MCH het volgende:
Ook aanwezig bij Arctic Monkeys en wel in Berlijn. Daar was het kaartje 'maar' 28 euro
Dat zou kunnen, maar we bouwen er een mooi stapweekend omheen. Bovendien is er wat te vieren dat weekend --> 20 jahre mauerfallquote:
Die awards zijn toch om te lachen, niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Aisumasen het volgende:
Uitslagen Q Awards: In de categorie beste track verloren ze van een Lily Allen-niemendalltje, "Humbug" verloor beste album van Kasabian, beste act in de wereld ging naar Muse. Die laatste award wonnen ze geheel terecht in 2007, wat meteen voer was voor een vermakelijk tong80-topic. Eén award wonnen ze wel: Beste live-act![]()
. Beste SONGS in een live-act, ja...
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachenhuilen, niet?
Als bandje ga je toch gewoon naar zo'n awardshow voor de lol als het zo uit komtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef Arn0 het volgende:
Ach, wel tof en zo awards krijgen maar heb je er daadwerkelijk iets aan? Dus begrijpelijk dat ze er niet waren
Awards zijn altijd om te huilen, maar die van Q zijn toch altijd wel heel erg..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Nou ja ik moet zeggen dat dat Kasabian album ook érg goed was...quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Die awards zijn toch om te lachen, niet?
Dit staat er blijkbaar in het artikelquote:
quote:There are gaps in the schedule for the first half of 2010 that might allow time for recording of the 4th Arctic Monkeys album. "There's definitely a desire there to do something quite sharpish," Turner says
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
Kan je hem in de Benelux kopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dit staat er blijkbaar in het artikel![]()
[..]
In tegenstelling tot een NME is een Q in zeer ruime oplage te koop op alle stations zo ongeveer.quote:
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Aisumasen het volgende:
Dat zonder twijfel, maar dat verwacht ik niet vóór 2011 of zelfs 2012.
Het hele artikel kan je ook hier nalezen, voor de mensen die het nog niet tegenkwamen;quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Best interessant artikel. Alleen even over nadenken of ik 'em deze keer wel zou kopen, toch elke keer weer 8 euro.
Jup, PM is gestuurd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:33 schreef maan. het volgende:
Iemand nog een kaartje over voor Antwerpen toevallig? Veld kaartje?
Oeh, klinkt goed, in de Humbug stijlquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:16 schreef Aisumasen het volgende:
Een nieuwe 'secret door', met...een nieuw nummer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |