Waarom denken jullie dat?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:23 schreef TC03 het volgende:
Dat moet Catapult zijn.
ben wel benieuwd welk tijdperk het naar klinkt, gewoon de desert sessies neem ik aan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Merkie het volgende:
Ik blijf het wel knap vinden dat je goed kan horen uit welk tijdperk bepaalde liedjes komen, ondanks dat ze niet erg drastisch van stijl veranderen.
ja inderdaadquote:ben wel benieuwd welk tijdperk het naar klinkt, gewoon de desert sessies neem ik aan?
Hoezo betrouwbaar? Het is door iemand anoniem toegevoegd, die maar enkele (AM gerelateerde) pagina's heeft bewerkt. En er staat geen bron bij, dus ik weet het zo nietquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef hallo-daar het volgende:
(al moet ik zeggen dat ik deze info van wiki heb, maar het ziet er wel betrouwbaar uit).
Ja sorry, ben letterlijk net een uur thuis van 3 1/2 week chinaquote:
Over NME gesproken.. Scans zullen wel verschijnenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef portie het volgende:
[..]
In tegenstelling tot een NME is een Q in zeer ruime oplage te koop op alle stations zo ongeveer.
Neen, een gelekte preview:quote:Op zondag 1 november 2009 01:39 schreef Merkie het volgende:
Alwaar is deze preview beluisterbaar? Of bedoel je gewoon de SD waarvan gedacht wordt dat het Catapult is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |