quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, die twee bakfietsen![]()
Serieus he, zij brengt ze 's morgens ( drie stuks oudste is 4, dus dat moet wel met een bakfiets ) en hij haalt ze 's middags en ze wonen zo onpraktisch dat ze de auto's ver weg hebben staan, dus als het regent dan moeten ze dat wel met bakfietsen doen. Want lopend met een kinderwagen kost hun te veel van hun kostbare tijd.
En met die twee bakfietsen staat hun tuintje in hun kapitale pand VOL.
Daar pas geen kind meer bij nu
Dat kan de oudste echt nog nietquote:
Tuurlijk wel beetje creabea zijn. ipv zo´n geval een driewieler ombouwen die eraan hangen (zo een met van die riempjes), een achterop een voorop opgelost.......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar passen ze toch ook niet alle drie op?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Serieus? 4 jaar?quote:
Ik voorzie een rustig middagje hiero. Alles om maar uit de top 10 te blijven he.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vandaar dat poppetjequote:
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus? 4 jaar?![]()
Mijn nichtje is vier en een half en die fietst al een bijna half jaar zonder zijwieltjes. Nog niet naar school geloof ik (da's wat druk), maar met de driewieler kan ze het prima.
Over dat plaatje: het kind hoeft er alleen maar op te zitten en voor de lol mee te trappen. Hoeft zich nog niet eens in balans te houden. Dat ding zit aan de ouderlijke fiets vast he.
Verhuizen geen optie? Klinkt niet als kindgeschikt nlquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.
Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat ze geen tuin hebben en dat papa en mama geen tijd hebben voor zulke activiteiten. Maar bij opa en oma doet ze het wel al leuk op de step.
Overigens kon ik ook nog lang niet fietsen met 4 hoor, zo heel erg achterlijk is dat niet.
En hangt het er ook nogal vanaf waar je dan met je aanhangfiets fietst met al die kleine kindjes, centrum hele grote stad is mss niet the place to be dan
Neeeeeeeeee dat huis is vanwege de locatie hun droomhuis gekkie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verhuizen geen optie? Klinkt niet als kindgeschikt nl
Daar zou ik zelf niet mee gaan fietsen hoor. Weet je hoe instabiel dat geheel wordt? Bovendien twee fietsen met zo'n verlengstuk neemt ook aardig wat ruimte in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zet de oudste erop en denk er een ouderlijke fiets voor waarop de ouder en de twee jongsten zitten.
Ieuw dat vind ik dus niet lekker he die kwekkeboom dingen.quote:
Er staat 29. voor mijn naam, dus dat valt me nog alles mee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik voorzie een rustig middagje hiero. Alles om maar uit de top 10 te blijven he.
Ik normaal eigenlijk ook niet (te veel vulling in verhouding tot krokant laagjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ieuw dat vind ik dus niet lekker he die kwekkeboom dingen.
You just love the choices of your sister. Het druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat huis is vanwege de locatie hun droomhuis gekkie!
2 bakfietsen hadden ze geloof ik...Die zijn ook nog es ontzettend duur in de aanschafquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf niet mee gaan fietsen hoor. Weet je hoe instabiel dat geheel wordt? Bovendien twee fietsen met zo'n verlengstuk neemt ook aardig wat ruimte in.
Ze hebben nou eenmaal twee fietsen waarop drie koters mee kunnen nodig begrijp ik.
LEUGENS!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat 29. voor mijn naam, dus dat valt me nog alles mee!
Ah, kijk, de ouderlijke factor. Als je niet oefent dan leren ze het ook niet. Jammer voor het kind.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.
Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat ze geen tuin hebben en dat papa en mama geen tijd hebben voor zulke activiteiten. Maar bij opa en oma doet ze het wel al leuk op de step.
Overigens kon ik ook nog lang niet fietsen met 4 hoor, zo heel erg achterlijk is dat niet.
En hangt het er ook nogal vanaf waar je dan met je aanhangfiets fietst met al die kleine kindjes, centrum hele grote stad is mss niet the place to be dan
Zo hoort het mijns inziens ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, kijk, de ouderlijke factor. Als je niet oefent dan leren ze het ook niet. Jammer voor het kind.
En de ouders bezorgen zich zo extra gedoe. Mijn broer heeft er 4 en die is juist heel actief met het vroeg aanleren van vaardigheden. Als een kind er nog niet klaar voor is hoeft het niet, maar alles wat ze kunnen is ontlasting voor de ouders.
De oudste 2 (4 en 5) zitten heel actief op zwemles, kunnen zichzelf zowat helemaal aan- en uitkleden, zelf de autogordel vastmaken (en weten heel goed dat die onder het rijden dicht moet blijven!) etc.
Dat klinkt wat streberig en pusherig, maar ze hebben er ook lol in en voelen zich groot.
Die van 4 kan dus ook zonder wieltjes fietsen, maar vindt het naar school nog eng. Dat hoeft dan ook niet en ze ruimen extra oefentijd in op een rustige straat zodat ze meer vertrouwen krijgt.
Same here.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, kijk, de ouderlijke factor. Als je niet oefent dan leren ze het ook niet. Jammer voor het kind.
En de ouders bezorgen zich zo extra gedoe. Mijn broer heeft er 4 en die is juist heel actief met het vroeg aanleren van vaardigheden. Als een kind er nog niet klaar voor is hoeft het niet, maar alles wat ze kunnen is ontlasting voor de ouders.
De oudste 2 (4 en 5) zitten heel actief op zwemles, kunnen zichzelf zowat helemaal aan- en uitkleden, zelf de autogordel vastmaken (en weten heel goed dat die onder het rijden dicht moet blijven!) etc.
Dat klinkt wat streberig en pusherig, maar ze hebben er ook lol in en voelen zich groot.
Die van 4 kan dus ook zonder wieltjes fietsen, maar vindt het naar school nog eng. Dat hoeft dan ook niet en ze ruimen extra oefentijd in op een rustige straat zodat ze meer vertrouwen krijgt.
Oh jakkes. En hoe meer je er aan denkt hoe nodiger je moetquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef Bamba het volgende:
Ik moet trouwens om 14.00 uur in het ziekenhis zijn voor een echo van mn onderbuik (i.v.m. pijn in mn buik) en daarvoor moet ik een volle blaas hebben. Ik mag dus niet meer naar de wc nu en ik voel nu al dat ik dat niet ga volhouden![]()
Groot gelijk! Leuk de Maastrichtse marktquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Heeee de zon schijnt, ik ga snel hondjes aankleden en richting markt!
En doe ff een hoes over je bekledingquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:37 schreef Bamba het volgende:Ik ga met de auto, maar ik zal maar zachtjes over de bulten rijden
Ow wat rot is dat!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jakkes. En hoe meer je er aan denkt hoe nodiger je moet
Nog even snel plassen en daarna weer wat drinken? Of werkt dat zo niet?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En doe ff een hoes over je bekleding![]()
Ow ja dat is dus nog even afzienquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat huis is vanwege de locatie hun droomhuis gekkie!
quote:ARERR [91] RPC call failed : RPC: Unable to receive; Asynchronous event occurred
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:36 schreef Bamba het volgende:
Ik moet trouwens om 14.00 uur in het ziekenhis zijn voor een echo van mn onderbuik (i.v.m. pijn in mn buik) en daarvoor moet ik een volle blaas hebben. Ik mag dus niet meer naar de wc nu en ik voel nu al dat ik dat niet ga volhouden![]()
Laat haar nu niet lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En doe ff een hoes over je bekleding![]()
Ga weg danquote:
quote:
Ik hoef alleen ff de Brienenoord over en dan meteen snelweg af, en zó vroeg kan ik echt niet maken. Zat meer aan 1430 - 1500 te denkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga weg danze geven megaveel file op ivm herfstvakantie.
En rivium kennende staat het er om 15-16h al muurvast.
quote:'Ballon prank was publiciteitsstunt'
De ballon prank van het Amerikaanse jochie Falcon Heene gisteravond was mogelijk een publiciteitsstunt. Tijdens een live interview op televisie zei het jongetje tegen zijn vader: "Je zei dat we dit voor een show deden."
Journalisten vroegen natuurlijk meteen aan pa Heene of dit klopte, maar senior ontkende in alle toonaarden. Eerder had hij al gezegd dat de suggestie van een stunt "afschuwelijk is na alle narigheid die we net hebben meegemaakt." Volgens Heene was de ballon door onvoorzichtigheid op drift geraakt en had Falcon zich verstopt omdat hij er verbaal flink van langs had gekregen.
De familie Heene krijgt naar alle waarschijnlijkheid een rekening met 5 nullen van de hulpdiensten.
Heb dus echt geen idee waar het Quadrant? zit dus vandaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen ff de Brienenoord over en dan meteen snelweg af, en zó vroeg kan ik echt niet maken. Zat meer aan 1430 - 1500 te denken
Succes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Bamba het volgende:Ik ga zoonlief naar zn oma brengen en rechtdoor naar het ziekenhuis!
Ik zit zo op de A16quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb dus echt geen idee waar het Quadrant? zit dus vandaar.
Wij zitten meer in de richting van het zalmhuis
Wat naar zeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga echt nooit meer iets bij Zooplus bestellen
Ze hebben ook geen mail gestuurd dat het al verzonden is (als het na drie dagen niet is verzonden moet je contact opnemen, maar een telefoonnummer staat er dan weer niet) dus via het contactformulier gemaild maar ook daar reageren ze niet op. En ik heb wel meteen via Ideal betaald.
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik had me toch een partij moeite om mijn bed uikt te komen, niet te zuinig.
Maar het schijnt dat het gleukt is.
Ah jij zit dus meer bij de Q10 in de buurtquote:
Nu nog wakker wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik had me toch een partij moeite om mijn bed uikt te komen, niet te zuinig.
Maar het schijnt dat het gleukt is.
Maar dan niet in het geweldige systeem komen om dat fuckin ticket af te melden aangezien ik dat vanochtend al heb opgelost.quote:WARNING (13941): Call EARS00003920291 requires Fixing by 19/10/2009 09:02:08
Ik zit naast (en soms ín) de toren van Schouten Zekerheidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah jij zit dus meer bij de Q10 in de buurt
quote:
Weet je waar ik dan zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat een fijn gesprek tussen JJH en MB in het vorige deel![]()
Ik wil die foto ook wel zien MB!![]()
Ik neem vandaag een uurtje eerder vrij, dus over 3 uurtjes zit in de autooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als je een fiesta (zo een vd reclame) zo'n beetje de weg af ziet tuffen maandag dan ben ik het op zoek naar die torensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit naast (en soms ín) de toren van Schouten Zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is 18 hoog ofzo, dus niet te missen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou als je een fiesta (zo een vd reclame) zo'n beetje de weg af ziet tuffen maandag dan ben ik het op zoek naar die torens
Mailen kan zo een week duren voordat je antwoord krijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ze hebben ook geen mail gestuurd dat het al verzonden is (als het na drie dagen niet is verzonden moet je contact opnemen, maar een telefoonnummer staat er dan weer niet) dus via het contactformulier gemaild maar ook daar reageren ze niet op. En ik heb wel meteen via Ideal betaald.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je waar ik dan zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou....fijn weekend dan maar he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GA spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik verveel mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou....fijn weekend dan maar he?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat het niet veel geld was, het heeft ons een tijd gekost om ons geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
The Looove Shack is a little old placequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
En er is hippiemuziek op de radio![]()
Love shack van de B52's
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ben je gekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The Looove Shack is a little old place
where weeeeeeeee can get together![]()
Ga es huishoudelijk doen dan...lekker stofzuigen, plintjes es lekker afnemen, achter de radiotor soppen
Ik moet ook nog stofzuigenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The Looove Shack is a little old place
where weeeeeeeee can get together![]()
Ga es huishoudelijk doen dan...lekker stofzuigen, plintjes es lekker afnemen, achter de radiotor soppen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar ze is wel lievvvv toch?![]()
Hier moeten de plinten ook nog steeds..ze liggen al ruim 8 jaar los tegen de muur
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Het is toch geen cavia!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
![]()
Ik moet wel nog wat plintjes en een kabelgootje terugplakken, die zijn door die aandachtshoer geslooptLetterlijk van de muur getrokken die kabelgoot
![]()
En laatst een kabel van een van mn speakers doorgeknaagdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit een nummer op het end van GA
" I think last night you were driving circles around me... I can *hier versta ik het niet* with you in my closet. Take you from his whisper It's the blame crossing night nog wat"
van wie is dieen hoe heet het
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh hier pas 4 jaar dus dan mag het nog ff, thnxquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten de plinten ook nog steeds..ze liggen al ruim 8 jaar los tegen de muur
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YWquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hier pas 4 jaar dus dan mag het nog ff, thnx![]()
Nou de markt ging toch maar niet door want ik kwam iemand tegen en te lang staan kletsen en de lucht werd steeds donkerder ook. Dan maar woensdag fruit halen.
Oh en nog een herhalingsoproep, heeft er mss iemand de Telegraaf van vorige week zaterdag nog?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Help, ik zoek ... #273quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
" I think last night you were driving circles around me... I can *hier versta ik het niet* with you in my closet. Take you from his whisper It's the blame crossing night nog wat"
![]()
Echt ik werd er helemaal vrolijk van, ik zeg fuck die losse plintenquote:
( Groucho Marx )![]()
Googelen op stukken tekst doet het ook al vaak heel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)ng+circles+around+mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
![]()
Ik ga maar weer es beginnen geloof ik, uurtje eerder vrij betekent eigenlijk gewoon zorgen dat het werk een uur eerder klaar moet zijn![]()
*heeel hard gaat werken
De reden dat ik er iemand voor betaal die netjes vast te komen maken straksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Succes, aangezien ik gewoon tot half 6 moet blijven zitten waar ik zit kan ik gewoon ongestoord doortrutten hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga maar weer es beginnen geloof ik, uurtje eerder vrij betekent eigenlijk gewoon zorgen dat het werk een uur eerder klaar moet zijn![]()
*heeel hard gaat werken
Oh mijn pauze is nog niet eens om trouwens
( Groucho Marx )![]()
Heb jij luxe een uur pauze??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Succes, aangezien ik gewoon tot half 6 moet blijven zitten waar ik zit kan ik gewoon ongestoord doortrutten hier.
Oh mijn pauze is nog niet eens om trouwens
Ik ga eens douchen (zit nog in duster en heb mijn werk voor zover het kon af) en Whoopie die enorm lief ligt te slapen wandelen.
Enne oh-oh ze drinkt meer maar ze houdt haar plasje nog steeds de hele morgen (10-13:30) op en s'avonds van 18h-22h ook(en heb d''r buiten gelaten maar dan staat ze suf te kijken van euhh ja en nu?).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Naja luxe, ik had liever gewoon een half uur en dan een half uur vroeger thuis hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb jij luxe een uur pauze??
Ik ga eens douchen (zit nog in duster en heb mijn werk voor zover het kon af) en Whoopie die enorm lief ligt te slapen wandelen.
Enne oh-oh ze drinkt meer maar ze houdt haar plasje nog steeds de hele morgen (10-13:30) op en s'avonds van 18h-22h ook(en heb d''r buiten gelaten maar dan staat ze suf te kijken van euhh ja en nu?).
![]()
Hoe laat geef je de plaspillen dan? En heef je die 1 keer per dag of twee keer?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: