quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Oh ja, die twee bakfietsen![]()
Serieus he, zij brengt ze 's morgens ( drie stuks oudste is 4, dus dat moet wel met een bakfiets ) en hij haalt ze 's middags en ze wonen zo onpraktisch dat ze de auto's ver weg hebben staan, dus als het regent dan moeten ze dat wel met bakfietsen doen. Want lopend met een kinderwagen kost hun te veel van hun kostbare tijd.
En met die twee bakfietsen staat hun tuintje in hun kapitale pand VOL.
Daar pas geen kind meer bij nu
Dat kan de oudste echt nog nietquote:
Tuurlijk wel beetje creabea zijn. ipv zo´n geval een driewieler ombouwen die eraan hangen (zo een met van die riempjes), een achterop een voorop opgelost.......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar passen ze toch ook niet alle drie op?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Serieus? 4 jaar?quote:
Ik voorzie een rustig middagje hiero. Alles om maar uit de top 10 te blijven he.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vandaar dat poppetjequote:
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus? 4 jaar?![]()
Mijn nichtje is vier en een half en die fietst al een bijna half jaar zonder zijwieltjes. Nog niet naar school geloof ik (da's wat druk), maar met de driewieler kan ze het prima.
Over dat plaatje: het kind hoeft er alleen maar op te zitten en voor de lol mee te trappen. Hoeft zich nog niet eens in balans te houden. Dat ding zit aan de ouderlijke fiets vast he.
Verhuizen geen optie? Klinkt niet als kindgeschikt nlquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.
Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat ze geen tuin hebben en dat papa en mama geen tijd hebben voor zulke activiteiten. Maar bij opa en oma doet ze het wel al leuk op de step.
Overigens kon ik ook nog lang niet fietsen met 4 hoor, zo heel erg achterlijk is dat niet.
En hangt het er ook nogal vanaf waar je dan met je aanhangfiets fietst met al die kleine kindjes, centrum hele grote stad is mss niet the place to be dan
Neeeeeeeeee dat huis is vanwege de locatie hun droomhuis gekkie!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Verhuizen geen optie? Klinkt niet als kindgeschikt nl
Daar zou ik zelf niet mee gaan fietsen hoor. Weet je hoe instabiel dat geheel wordt? Bovendien twee fietsen met zo'n verlengstuk neemt ook aardig wat ruimte in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zet de oudste erop en denk er een ouderlijke fiets voor waarop de ouder en de twee jongsten zitten.
Ieuw dat vind ik dus niet lekker he die kwekkeboom dingen.quote:
Er staat 29. voor mijn naam, dus dat valt me nog alles mee!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:25 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik voorzie een rustig middagje hiero. Alles om maar uit de top 10 te blijven he.
Ik normaal eigenlijk ook niet (te veel vulling in verhouding tot krokant laagjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ieuw dat vind ik dus niet lekker he die kwekkeboom dingen.
You just love the choices of your sister. Het druipt er vanaf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee dat huis is vanwege de locatie hun droomhuis gekkie!
2 bakfietsen hadden ze geloof ik...Die zijn ook nog es ontzettend duur in de aanschafquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf niet mee gaan fietsen hoor. Weet je hoe instabiel dat geheel wordt? Bovendien twee fietsen met zo'n verlengstuk neemt ook aardig wat ruimte in.
Ze hebben nou eenmaal twee fietsen waarop drie koters mee kunnen nodig begrijp ik.
LEUGENS!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staat 29. voor mijn naam, dus dat valt me nog alles mee!
Ah, kijk, de ouderlijke factor. Als je niet oefent dan leren ze het ook niet. Jammer voor het kind.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, ze kan ook nog niet fietsen.
Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat ze geen tuin hebben en dat papa en mama geen tijd hebben voor zulke activiteiten. Maar bij opa en oma doet ze het wel al leuk op de step.
Overigens kon ik ook nog lang niet fietsen met 4 hoor, zo heel erg achterlijk is dat niet.
En hangt het er ook nogal vanaf waar je dan met je aanhangfiets fietst met al die kleine kindjes, centrum hele grote stad is mss niet the place to be dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |