Heb dus echt geen idee waar het Quadrant? zit dus vandaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoef alleen ff de Brienenoord over en dan meteen snelweg af, en zó vroeg kan ik echt niet maken. Zat meer aan 1430 - 1500 te denken
Succes!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Bamba het volgende:Ik ga zoonlief naar zn oma brengen en rechtdoor naar het ziekenhuis!
Ik zit zo op de A16quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb dus echt geen idee waar het Quadrant? zit dus vandaar.
Wij zitten meer in de richting van het zalmhuis
Wat naar zeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga echt nooit meer iets bij Zooplus bestellen
Ze hebben ook geen mail gestuurd dat het al verzonden is (als het na drie dagen niet is verzonden moet je contact opnemen, maar een telefoonnummer staat er dan weer niet) dus via het contactformulier gemaild maar ook daar reageren ze niet op. En ik heb wel meteen via Ideal betaald.
Mogguh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik had me toch een partij moeite om mijn bed uikt te komen, niet te zuinig.
Maar het schijnt dat het gleukt is.
Ah jij zit dus meer bij de Q10 in de buurtquote:
Nu nog wakker wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:54 schreef JJH het volgende:
Ik had me toch een partij moeite om mijn bed uikt te komen, niet te zuinig.
Maar het schijnt dat het gleukt is.
Maar dan niet in het geweldige systeem komen om dat fuckin ticket af te melden aangezien ik dat vanochtend al heb opgelost.quote:WARNING (13941): Call EARS00003920291 requires Fixing by 19/10/2009 09:02:08
Ik zit naast (en soms ín) de toren van Schouten Zekerheidquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah jij zit dus meer bij de Q10 in de buurt
quote:
Weet je waar ik dan zitquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Wat een fijn gesprek tussen JJH en MB in het vorige deel![]()
Ik wil die foto ook wel zien MB!![]()
Ik neem vandaag een uurtje eerder vrij, dus over 3 uurtjes zit in de autooooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als je een fiesta (zo een vd reclame) zo'n beetje de weg af ziet tuffen maandag dan ben ik het op zoek naar die torensquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit naast (en soms ín) de toren van Schouten Zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Is 18 hoog ofzo, dus niet te missen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou als je een fiesta (zo een vd reclame) zo'n beetje de weg af ziet tuffen maandag dan ben ik het op zoek naar die torens
Mailen kan zo een week duren voordat je antwoord krijgtquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga echt nooit meer iets bij Zooplus bestellen
Ze hebben ook geen mail gestuurd dat het al verzonden is (als het na drie dagen niet is verzonden moet je contact opnemen, maar een telefoonnummer staat er dan weer niet) dus via het contactformulier gemaild maar ook daar reageren ze niet op. En ik heb wel meteen via Ideal betaald.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je waar ik dan zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou....fijn weekend dan maar he?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:06 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GA spoiler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik verveel mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Nou....fijn weekend dan maar he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |