quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop dat het niet veel geld was, het heeft ons een tijd gekost om ons geld terug te krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik ga echt nooit meer iets bij Zooplus bestellen
Ze hebben ook geen mail gestuurd dat het al verzonden is (als het na drie dagen niet is verzonden moet je contact opnemen, maar een telefoonnummer staat er dan weer niet) dus via het contactformulier gemaild maar ook daar reageren ze niet op. En ik heb wel meteen via Ideal betaald.
The Looove Shack is a little old placequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik verveel me![]()
En er is hippiemuziek op de radio![]()
Love shack van de B52's
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ben je gekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The Looove Shack is a little old place
where weeeeeeeee can get together![]()
Ga es huishoudelijk doen dan...lekker stofzuigen, plintjes es lekker afnemen, achter de radiotor soppen
Ik moet ook nog stofzuigenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
The Looove Shack is a little old place
where weeeeeeeee can get together![]()
Ga es huishoudelijk doen dan...lekker stofzuigen, plintjes es lekker afnemen, achter de radiotor soppen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...maar ze is wel lievvvv toch?![]()
Hier moeten de plinten ook nog steeds..ze liggen al ruim 8 jaar los tegen de muur
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.![]()
Het is toch geen cavia!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je gek![]()
![]()
Ik moet wel nog wat plintjes en een kabelgootje terugplakken, die zijn door die aandachtshoer geslooptLetterlijk van de muur getrokken die kabelgoot
![]()
En laatst een kabel van een van mn speakers doorgeknaagdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zit een nummer op het end van GA
" I think last night you were driving circles around me... I can *hier versta ik het niet* with you in my closet. Take you from his whisper It's the blame crossing night nog wat"
van wie is dieen hoe heet het
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Oh hier pas 4 jaar dus dan mag het nog ff, thnxquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier moeten de plinten ook nog steeds..ze liggen al ruim 8 jaar los tegen de muur
![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YWquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hier pas 4 jaar dus dan mag het nog ff, thnx![]()
Nou de markt ging toch maar niet door want ik kwam iemand tegen en te lang staan kletsen en de lucht werd steeds donkerder ook. Dan maar woensdag fruit halen.
Oh en nog een herhalingsoproep, heeft er mss iemand de Telegraaf van vorige week zaterdag nog?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
Help, ik zoek ... #273quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
" I think last night you were driving circles around me... I can *hier versta ik het niet* with you in my closet. Take you from his whisper It's the blame crossing night nog wat"
![]()
Echt ik werd er helemaal vrolijk van, ik zeg fuck die losse plintenquote:
( Groucho Marx )![]()
Googelen op stukken tekst doet het ook al vaak heel goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )![]()
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)ng+circles+around+mequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:18 schreef Qwea het volgende:
![]()
Ik ga maar weer es beginnen geloof ik, uurtje eerder vrij betekent eigenlijk gewoon zorgen dat het werk een uur eerder klaar moet zijn![]()
*heeel hard gaat werken
De reden dat ik er iemand voor betaal die netjes vast te komen maken straksquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Succes, aangezien ik gewoon tot half 6 moet blijven zitten waar ik zit kan ik gewoon ongestoord doortrutten hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga maar weer es beginnen geloof ik, uurtje eerder vrij betekent eigenlijk gewoon zorgen dat het werk een uur eerder klaar moet zijn![]()
*heeel hard gaat werken
Oh mijn pauze is nog niet eens om trouwens
( Groucho Marx )![]()
Heb jij luxe een uur pauze??quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Succes, aangezien ik gewoon tot half 6 moet blijven zitten waar ik zit kan ik gewoon ongestoord doortrutten hier.
Oh mijn pauze is nog niet eens om trouwens
Ik ga eens douchen (zit nog in duster en heb mijn werk voor zover het kon af) en Whoopie die enorm lief ligt te slapen wandelen.
Enne oh-oh ze drinkt meer maar ze houdt haar plasje nog steeds de hele morgen (10-13:30) op en s'avonds van 18h-22h ook(en heb d''r buiten gelaten maar dan staat ze suf te kijken van euhh ja en nu?).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Naja luxe, ik had liever gewoon een half uur en dan een half uur vroeger thuis hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb jij luxe een uur pauze??
Ik ga eens douchen (zit nog in duster en heb mijn werk voor zover het kon af) en Whoopie die enorm lief ligt te slapen wandelen.
Enne oh-oh ze drinkt meer maar ze houdt haar plasje nog steeds de hele morgen (10-13:30) op en s'avonds van 18h-22h ook(en heb d''r buiten gelaten maar dan staat ze suf te kijken van euhh ja en nu?).
![]()
Hoe laat geef je de plaspillen dan? En heef je die 1 keer per dag of twee keer?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
( Groucho Marx )
Forum Opties Forumhop: Hop naar: